Tja het ziet er vet uit, timing is ongelofelijk stom maar ik stond er niet tussen. Als anderen A. Niet bang zijn voor een brandwondje hier en daar en B. Ze vooraf accepteren dat de boete die PSV natuurlijk weer krijgt wordt betaalt door dat vak... Be my guest.
Zolang er te beperkt wordt gefouilleerd houd je het toch niet tegen.
Gedoe met supporters
-
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
Laat maar zeuren man, keep it up!!!Eindjehoger wrote: ↑26 Apr 2024, 14:25Haha dat zijn geen supporters zegt die. Ik nodig je graag uit om keer een weekje mee te lopen met ons, kijken of je dan nog zo praat. On topic: Hele dikke actie, dom dat weer enkele iets gooien. Timing had wat scherper moeten zijn op laatste fluitsignaal. Tot volgende week, ik zal even zwaaien vanaf de middencirkel naar iedereen.Søren wrote: ↑26 Apr 2024, 14:18 Ach ja de zwarte capuchonnetjes.
Sneuer wordt het niet, verstandelijk beperkte BFTS-achtige, dat zijn geen supporters.
Hoop dat als het volgende week weer raak is, ze een paar flinke tikken krijgen van omstanders.
En zoals eerder gezegd, verwijder dit soort groeperingen gewoon uit je stadion.
Maar wat een feest gister!
-
- Regelmatige invaller
- Favoriete speler: Luc Nilis
Wat een onzin zeg, alsof er iemand gedwongen wordt om mee te doen. Enfin, op naar zondag!Søren wrote: ↑26 Apr 2024, 14:39Hou toch op, schei toch uit.Eindjehoger wrote: ↑26 Apr 2024, 14:25Haha dat zijn geen supporters zegt die. Ik nodig je graag uit om keer een weekje mee te lopen met ons, kijken of je dan nog zo praat. On topic: Hele dikke actie, dom dat weer enkele iets gooien. Timing had wat scherper moeten zijn op laatste fluitsignaal. Tot volgende week, ik zal even zwaaien vanaf de middencirkel naar iedereen.
Al dat treurige gedrag komt toch iedere keer uit dezelfde hoek, en wanna be stoere jongetjes.
Allemaal broekpoepertjes bij elkaar die bang zijn er niet meer bij te horen als ze er iets van zeggen, of als ze niet meedoen.
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Zal altijd hetzelfde blijven. Een groepje benadeelt stelselmatig de club, maar is te dom om te beseffen dat ze juist het tegenovergestelde zijn van supporters. Over een tijdje geen mensen meer mee naar uitwedstrijden, dan zullen de kinders waarschijnlijk wel huilen.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
-
- Meervoudig international
Omdat er een fakkel op het veld komt zullen er binnenkort geen uitsupporters meer zijn. Geloof je het zelf?deninho32 wrote: ↑26 Apr 2024, 15:28 Zal altijd hetzelfde blijven. Een groepje benadeelt stelselmatig de club, maar is te dom om te beseffen dat ze juist het tegenovergestelde zijn van supporters. Over een tijdje geen mensen meer mee naar uitwedstrijden, dan zullen de kinders waarschijnlijk wel huilen.
We slaan in dit land echt door qua hoe om te gaan met supporters. Er wordt geen moord gepleegd. Er raakt niemand gewond. Maar dit is de reden om uitsupporters te verbieden.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Als jij dronken 180 km/h over de A2 rijdt op zondagnacht en je maakt geen ongeluk dan heb je idd geen moord gepleegd. Maar dat wil niet zeggen dat het helemaal ok is wat je doet. Maw, het resultaat is niet altijd leidend.danko-lazovic wrote: ↑26 Apr 2024, 15:30Omdat er een fakkel op het veld komt zullen er binnenkort geen uitsupporters meer zijn. Geloof je het zelf?deninho32 wrote: ↑26 Apr 2024, 15:28 Zal altijd hetzelfde blijven. Een groepje benadeelt stelselmatig de club, maar is te dom om te beseffen dat ze juist het tegenovergestelde zijn van supporters. Over een tijdje geen mensen meer mee naar uitwedstrijden, dan zullen de kinders waarschijnlijk wel huilen.
We slaan in dit land echt door qua hoe om te gaan met supporters. Er wordt geen moord gepleegd. Er raakt niemand gewond. Maar dit is de reden om uitsupporters te verbieden.
-
- Regelmatige invaller
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Feit
MeningEindjehoger wrote: ↑26 Apr 2024, 15:38 maar oh wat vinden we het vet als ze dat in Leverkussen of Engeland doen.
Hopelijk niet tenzij de club het expliciet toestaat.
-
Wanneer is er voor het laatst een dode gevallen door pyro? Ben benieuwd. Ongelukken op de snelweg daarin tegen kan ik genoeg aanhalen. Oftewel, domme redenering. Of je snapt niet hoe pyro werkt11 Tinus wrote: ↑26 Apr 2024, 15:33Als jij dronken 180 km/h over de A2 rijdt op zondagnacht en je maakt geen ongeluk dan heb je idd geen moord gepleegd. Maar dat wil niet zeggen dat het helemaal ok is wat je doet. Maw, het resultaat is niet altijd leidend.danko-lazovic wrote: ↑26 Apr 2024, 15:30
Omdat er een fakkel op het veld komt zullen er binnenkort geen uitsupporters meer zijn. Geloof je het zelf?
-
We slaan in dit land door hoe zachthandig er nog met supporters om wordt gegaan, en dan heb ik het niet over dat de ME vol het vak in moet maar dat supporters op hun gedrag aangesproken mogen worden en dat er consequenties zijn voor het onwenselijke gedrag.danko-lazovic wrote: ↑26 Apr 2024, 15:30Omdat er een fakkel op het veld komt zullen er binnenkort geen uitsupporters meer zijn. Geloof je het zelf?deninho32 wrote: ↑26 Apr 2024, 15:28 Zal altijd hetzelfde blijven. Een groepje benadeelt stelselmatig de club, maar is te dom om te beseffen dat ze juist het tegenovergestelde zijn van supporters. Over een tijdje geen mensen meer mee naar uitwedstrijden, dan zullen de kinders waarschijnlijk wel huilen.
Supproters moeten eens realiseren dat clubs niet voor niets huisregels maken en dat een deel van de huisregels natuurlijk vanuit de KNVB of de gemeente komen maar dat is niet omdat ze die 'fanatieke' supporters willen pesten maar omdat ze de veiligheid in het stadion moeten kunnen garanderen, voor zowel spelers als supporters.
-
Vertel me dat je nooit in een uitvak komt zonder te zeggen dat je nooit in een uitvak komt.Prof_napo wrote: ↑26 Apr 2024, 15:43We slaan in dit land door hoe zachthandig er nog met supporters om wordt gegaan, en dan heb ik het niet over dat de ME vol het vak in moet maar dat supporters op hun gedrag aangesproken mogen worden en dat er consequenties zijn voor het onwenselijke gedrag.danko-lazovic wrote: ↑26 Apr 2024, 15:30
Omdat er een fakkel op het veld komt zullen er binnenkort geen uitsupporters meer zijn. Geloof je het zelf?
Supproters moeten eens realiseren dat clubs niet voor niets huisregels maken en dat een deel van de huisregels natuurlijk vanuit de KNVB of de gemeente komen maar dat is niet omdat ze die 'fanatieke' supporters willen pesten maar omdat ze de veiligheid in het stadion moeten kunnen garanderen, voor zowel spelers als supporters.
Als ik dit zo lees twijfel ik zelfs of je ooit in een stadion komt.
-
- Regelmatige invaller
Toegestaan of niet, we gaan! Wij zijn kampioen, niet die passanten in loondienst. Zondag is onze dag, als ze naar binnen gaan dan gaan ze maar lekker in de kleedkamer hun eigen feestje vieren.Prof_napo wrote: ↑26 Apr 2024, 15:39Feit
MeningEindjehoger wrote: ↑26 Apr 2024, 15:38 maar oh wat vinden we het vet als ze dat in Leverkussen of Engeland doen.
Hopelijk niet tenzij de club het expliciet toestaat.
-
We hebben evident een andere mening, dat is prima. Blijkbaar is jouw kwaliteit niet om in te schatten of iemand wel ooit in een uitvak is geweest of in een stadion afwezig.danko-lazovic wrote: ↑26 Apr 2024, 15:45Vertel me dat je nooit in een uitvak komt zonder te zeggen dat je nooit in een uitvak komt.Prof_napo wrote: ↑26 Apr 2024, 15:43
We slaan in dit land door hoe zachthandig er nog met supporters om wordt gegaan, en dan heb ik het niet over dat de ME vol het vak in moet maar dat supporters op hun gedrag aangesproken mogen worden en dat er consequenties zijn voor het onwenselijke gedrag.
Als ik dit zo lees twijfel ik zelfs of je ooit in een stadion komt.
-
Domme redenering of pogen de clubs / KNVB simpelweg om die eerste dode te voorkomen danwel voetbal voor eenieder toegankelijk te houden?danko-lazovic wrote: ↑26 Apr 2024, 15:39Wanneer is er voor het laatst een dode gevallen door pyro? Ben benieuwd. Ongelukken op de snelweg daarin tegen kan ik genoeg aanhalen. Oftewel, domme redenering. Of je snapt niet hoe pyro werkt
- trouwepsvfan
- Vedette
Al die pyro aanhangers hebben schijt aan veiligheid. Als er straks eens een keer gewonden vallen zeggen ze dat dit een uitzondering was en dat we daar geen beleid op moeten baseren
Last edited by trouwepsvfan on 26 Apr 2024, 15:49, edited 1 time in total.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Regelmatige invaller
HAHA DE EERSTE DODE. Oke genoeg internet voor vandaag.Prof_napo wrote: ↑26 Apr 2024, 15:47Domme redenering of pogen de clubs / KNVB simpelweg om die eerste dode te voorkomen danwel voetbal voor eenieder toegankelijk te houden?danko-lazovic wrote: ↑26 Apr 2024, 15:39
Wanneer is er voor het laatst een dode gevallen door pyro? Ben benieuwd. Ongelukken op de snelweg daarin tegen kan ik genoeg aanhalen. Oftewel, domme redenering. Of je snapt niet hoe pyro werkt
-
Niet alleen mijn woorden
Gelukkig staan we daar in dat artikel er ook weer top op, niet iets om trots op te zijn.https://nos.nl/artikel/2257670-knvb-hardere-maatregelen-tegen-vuurwerk-op-tribunes wrote: Doel van de maatregelen is volgens Bluyssen ook om supporters bewust te maken van de gevaren van vuurwerk. "We staan voor gastvrij, toegankelijk en veilig voetbal. Daar hoort vuurwerk niet bij. Vuurwerk is gewoon gevaarlijk. Het wordt steeds zwaarder en het aantal incidenten neemt toe. Het is wachten op de eerste dode."
-
Nee. Pyro is gewoon niet zo gevaarlijk als iedereen wil doen geloven. Maar dat is natuurlijk niet leuk. Vooral doen alsof er wekelijks doden vallen als er een fakkel wordt aangestoken. Ik had de vraag zelfs kunnen stellen op ongelukken mbt personen. Ook dat gebeurd nooit/amper.Prof_napo wrote: ↑26 Apr 2024, 15:47Domme redenering of pogen de clubs / KNVB simpelweg om die eerste dode te voorkomen danwel voetbal voor eenieder toegankelijk te houden?danko-lazovic wrote: ↑26 Apr 2024, 15:39
Wanneer is er voor het laatst een dode gevallen door pyro? Ben benieuwd. Ongelukken op de snelweg daarin tegen kan ik genoeg aanhalen. Oftewel, domme redenering. Of je snapt niet hoe pyro werkt
Voetbal voor eenieder toegankelijk te houden? Waarom schiet PSV dan voor elke topwedstrijd allemaal zelf vuurwerk af? Vuurwerk dat harder gaat dan supporters ooit kunnen doen? Waar een rook vanaf komt waar wat pyro tegenover staat? Ook niet voor eenieder toch?
-
Ga je nu serieus het vuurwerk van PSV wat op het veld of vanaf het dak op gepaste afstand van personen wordt afgestoken vergelijken met vuurwerk dat door willekeurige personen in een vak vol supporters wordt afgestoken?danko-lazovic wrote: ↑26 Apr 2024, 15:50 Voetbal voor eenieder toegankelijk te houden? Waarom schiet PSV dan voor elke topwedstrijd allemaal zelf vuurwerk af? Vuurwerk dat harder gaat dan supporters ooit kunnen doen? Waar een rook vanaf komt waar wat pyro tegenover staat? Ook niet voor eenieder toch?
- Juancho
- Mister PSV
Gewoon puur uit interesse he. PSV krijgt natuurlijk boete op boete voor dit soort (verboden) zaken. Vind jij dan ook, als je vuurwerk etc niet erg vindt, dat die personen zelf die boete moeten betalen? Of vind je dat de club dat maar voor lief moet nemen en evt. de kosten via een omweg te verhalen op alle fans. Bijv. door prijsverhoging van iets.danko-lazovic wrote: ↑26 Apr 2024, 15:30Omdat er een fakkel op het veld komt zullen er binnenkort geen uitsupporters meer zijn. Geloof je het zelf?deninho32 wrote: ↑26 Apr 2024, 15:28 Zal altijd hetzelfde blijven. Een groepje benadeelt stelselmatig de club, maar is te dom om te beseffen dat ze juist het tegenovergestelde zijn van supporters. Over een tijdje geen mensen meer mee naar uitwedstrijden, dan zullen de kinders waarschijnlijk wel huilen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Dit gekissebis gaat nou wel erg lang door… Maar even een vraagje tussendoor: wat heeft het afsteken van vuurwerk te maken met het toegankelijk houden van wedstrijden?danko-lazovic wrote: ↑26 Apr 2024, 15:50Nee. Pyro is gewoon niet zo gevaarlijk als iedereen wil doen geloven. Maar dat is natuurlijk niet leuk. Vooral doen alsof er wekelijks doden vallen als er een fakkel wordt aangestoken. Ik had de vraag zelfs kunnen stellen op ongelukken mbt personen. Ook dat gebeurd nooit/amper.
Voetbal voor eenieder toegankelijk te houden? Waarom schiet PSV dan voor elke topwedstrijd allemaal zelf vuurwerk af? Vuurwerk dat harder gaat dan supporters ooit kunnen doen? Waar een rook vanaf komt waar wat pyro tegenover staat? Ook niet voor eenieder toch?
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Triest,
Triester,
En dan nog verbaasd over "dat zijn geen supporters."
Nee, dat zijn geen supporters.
Triester,
Egoïstische lul.Eindjehoger wrote: ↑26 Apr 2024, 15:46Toegestaan of niet, we gaan! Wij zijn kampioen, niet die passanten in loondienst. Zondag is onze dag, als ze naar binnen gaan dan gaan ze maar lekker in de kleedkamer hun eigen feestje vieren.
- These users thanked the author SKERLA for the post (total 2):
- Hammer • Alex Rodrigo Dias da Costa
-
Haha. In de bekerfinale stond er nog een doek in de fik waar de brandweer bij moest komen. Tuurlijk loop je risico wanneer je met fakkels gaat kutten tijdens voetbalwedstrijden waar heel veel mensen op een vierkante meter zitten
-
- Regelmatige invaller
Was sarcasme, hoop op een mooi feest voor iedereen en ja wat pyro NA afloop.SKERLA wrote: ↑26 Apr 2024, 16:06 Triest,
Triester,
Egoïstische lul.Eindjehoger wrote: ↑26 Apr 2024, 15:46Toegestaan of niet, we gaan! Wij zijn kampioen, niet die passanten in loondienst. Zondag is onze dag, als ze naar binnen gaan dan gaan ze maar lekker in de kleedkamer hun eigen feestje vieren.
- These users thanked the author Eindjehoger for the post:
- Grasmat