‘We’? ‘Ons’? Specificeer. Of liever: spreek voor jezelfEindjehoger wrote: ↑26 Apr 2024, 15:38 Je mag ook niet het veld op, maar oh wat vinden we het vet als ze dat in Leverkussen of Engeland doen. Hopelijk zondag bij ons ook!
Gedoe met supporters
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
- deninho32
- Site Admin
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Nee, daar is het net zo achterlijk en kleuterachtig. De spelers worden kampioen en het is niet aan klanten om dat te verpesten.Eindjehoger wrote: ↑26 Apr 2024, 15:38 Je mag ook niet het veld op, maar oh wat vinden we het vet als ze dat in Leverkussen of Engeland doen. Hopelijk zondag bij ons ook!
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Inderdaad. En dan ook nog het 'professioneel' afsteken door mensen die veiligheid op 1 hebben vs dronken supporters die hutje mutje op een rijksdaalder staan.Prof_napo wrote: ↑26 Apr 2024, 15:53Ga je nu serieus het vuurwerk van PSV wat op het veld of vanaf het dak op gepaste afstand van personen wordt afgestoken vergelijken met vuurwerk dat door willekeurige personen in een vak vol supporters wordt afgestoken?danko-lazovic wrote: ↑26 Apr 2024, 15:50 Voetbal voor eenieder toegankelijk te houden? Waarom schiet PSV dan voor elke topwedstrijd allemaal zelf vuurwerk af? Vuurwerk dat harder gaat dan supporters ooit kunnen doen? Waar een rook vanaf komt waar wat pyro tegenover staat? Ook niet voor eenieder toch?
-
- Regelmatige invaller
En wat vinden we van de pyro op het stadhuisplein straks? Uiteindelijk zijn dat toch fantastische plaatjes toch? Of keuren we dat ook af, om het vervolgens wel als achtergrondfoto op facebook of op de telefoon te gebruiken?
- deninho32
- Site Admin
Waarom zou je een foto met zaken die je afkeurt als achtergrond gebruiken? Die gedachtengang volg ik niet.
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
De ethiek bij de tattoo-shops heeft je gered van een ACAB-tattoo aan de binnenkant van je onderlip?
- VeresRivne
- Vedette
Had ik ook toen ik 16 was, toen vond ik de benaming voor kakkerlakken (fey) ook nog heel tof.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik zie je er dom genoeg voor om de wedstrijd definitief te laten staken zondag. En dan is er geen kampioensfeest.Eindjehoger wrote: ↑26 Apr 2024, 15:46Toegestaan of niet, we gaan! Wij zijn kampioen, niet die passanten in loondienst. Zondag is onze dag, als ze naar binnen gaan dan gaan ze maar lekker in de kleedkamer hun eigen feestje vieren.
Ze hebben een speciale groep laten kijken naar de beelden van de rellen in Eindhoven om uiteindelijk daders te pakken en te straffen. Een bepaald soort autisme is daar schijnbaar ideaal voor. Camera's op de risico vakken en als er wat gebeurt op die manier uitrechercheren. 20 jaar SV en alle schade verhalen.
Jullie hersenlozen bepalen niet wat er in het stadion gebeurt. En zolang jullie dat wel denken moet PSV doorlopend opschalen in opsporing en straffen.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Calis
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Standbeeld
- Mister PSV
Voor mij is pyro een beetje een guilty pleasure. Ik kan er wel van genieten, maar ik weet ook dat het fout is. Zolang het niet op het veld wordt gegooid en er geen ongelukken gebeuren zal ik het gedogen. Laat dat alleen nou net het probleem zijn. Iedere keer zit er wel een idioot bij die het verpest. Wat gisteren is gebeurd is niet oké. Het is een domme actie want je weet dat het (wan)gedrag van de supporters sowieso al onder een vergrootglas ligt. Hierdoor ontstaat alleen maar meer aversie. Ik hoop dat de gooiers aangesproken worden door de rest zodat ze het in het vervolg niet meer doen.
No Pyro No Party!
No Pyro No Party!
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Balinho
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
- ShovingNE2
- Site Admin
Ook pyros kunnen goed georganiseerd worden in samenspraak met de club. Kijk wat FC Utrecht deed.
Regel het goed met de club en KNVB en er is veel mogelijk.
Regel het goed met de club en KNVB en er is veel mogelijk.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Meervoudig international
Dat wordt dus spandoeken verbieden want dat is gevaarlijk
- Mr. Spock
- Mr. Spock
- deninho32
- Site Admin
Capo Salvatore Riina was een capo, niet iemand bij PSV.
-
- Regelmatige invaller
- Favoriete speler: Luc Nilis
Mooi, dan kom ik erna undercover op PR zitten om jou lastig te vallen.ShovingNE2 wrote: ↑26 Apr 2024, 17:16Ik zie je er dom genoeg voor om de wedstrijd definitief te laten staken zondag. En dan is er geen kampioensfeest.Eindjehoger wrote: ↑26 Apr 2024, 15:46Toegestaan of niet, we gaan! Wij zijn kampioen, niet die passanten in loondienst. Zondag is onze dag, als ze naar binnen gaan dan gaan ze maar lekker in de kleedkamer hun eigen feestje vieren.
Ze hebben een speciale groep laten kijken naar de beelden van de rellen in Eindhoven om uiteindelijk daders te pakken en te straffen. Een bepaald soort autisme is daar schijnbaar ideaal voor. Camera's op de risico vakken en als er wat gebeurt op die manier uitrechercheren. 20 jaar SV en alle schade verhalen.
Jullie hersenlozen bepalen niet wat er in het stadion gebeurt. En zolang jullie dat wel denken moet PSV doorlopend opschalen in opsporing en straffen.
- deninho32
- Site Admin
Met een plakbaard en snor of hoe ziet undercover eruit?
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Regelmatige invaller
- Favoriete speler: Luc Nilis