Ajax deel II

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Locked
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Sensation wrote: 27 Apr 2024, 10:43 Wat ik ook grappig vind, iedere Ajacied gaf als argument waarom Bosz niet moest komen “hij krijgt bij PSV de sleutel van de club, wij gaan die niet aan 1 persoon geven” en vervolgens doen ze precies dat met Mislintar (ghehe) en nu ook met Kroes. Ik vertrouw die sleutel liever aan Bosz, en Stewart, toe.
En diezelfde Mislintat wordt doodleuk TD bij Dortmund. Niet de minste club. Zijn zij nou zo dom of....
RIO
Legende

En daarom geniet ik van deze sportieve malaise. Dat het nog maar jaren mag duren voordat ze weer aan de titel mogen ruiken.
These users thanked the author RIO for the post (total 2):
MC HammerBaksteen
Jwoeloe
Moderator
Clubvoorkeur: PSV

Het 'Ajax is kut'-feitje van de dag:
Ajax heeft met 58 tegendoelpunten dit seizoen vaker een treffer moeten incasseren dan nummer 16 RKC (50).

Allen een fijne koningsdag!
These users thanked the author Jwoeloe for the post (total 6):
Sensationmr.topFTSDe RealistFanatic-U-sRen Höek
Bossche bol
Meervoudig international

psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

RIO wrote: 27 Apr 2024, 11:10
Sensation wrote: 27 Apr 2024, 10:43 Wat ik ook grappig vind, iedere Ajacied gaf als argument waarom Bosz niet moest komen “hij krijgt bij PSV de sleutel van de club, wij gaan die niet aan 1 persoon geven” en vervolgens doen ze precies dat met Mislintar (ghehe) en nu ook met Kroes. Ik vertrouw die sleutel liever aan Bosz, en Stewart, toe.
En diezelfde Mislintat wordt doodleuk TD bij Dortmund. Niet de minste club. Zijn zij nou zo dom of....
Wie met poep omgaat verandert zelf in poep
Harminator
Geselecteerd voor Oranje

Is dat echt een argument geweest?
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Harminator wrote: 27 Apr 2024, 12:48
Is dat echt een argument geweest?
Yep. Maar dat kan ook een rede zijn geweest om te zoeken dat Ajax Bosz zelf heeft afgewezen.
Balinho
Internationale topspeler

RIO wrote: 27 Apr 2024, 11:10 En daarom geniet ik van deze sportieve malaise. Dat het nog maar jaren mag duren voordat ze weer aan de titel mogen ruiken.
Dat ze moge stikken in hun eigen leegheid.
TylerDurdn
Internationale topspeler

Jwoeloe wrote: 27 Apr 2024, 11:13 Het 'Ajax is kut'-feitje van de dag:
Ajax heeft met 58 tegendoelpunten dit seizoen vaker een treffer moeten incasseren dan nummer 16 RKC (50).

Allen een fijne koningsdag!
Maar toch is Hato international en 180 miljoen triljoen duizend euro waard.
De Realist
Internationale topspeler

Sensation wrote: 27 Apr 2024, 10:39 Het leukste is dat als Kroes schuldig wordt geacht en moet aftreden dan is die keuze voor het aanstellen van Kroes er eentje geweest die door de hele club gedragen werd. Dus dan kan er niet met het vingertje naar 1 persoon of naar de RvC gewezen worden, wat ze daar graag doen. Dus dan wordt het vingertje wijzen naar elkaar en zijn ze dus nog verder van huis omdat er dan (alweer) een ordinaire machtsstrijd plaats zal vinden.

Zin innnnnnnnn
Moet hij dan aftreden als hij schuldig wordt geacht? Loopt dat onderzoek überhaupt nog, en is het van toepassing aangezien hij slechts titulair td is?
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Balinho
Internationale topspeler

De Realist wrote: 27 Apr 2024, 13:29
Sensation wrote: 27 Apr 2024, 10:39 Het leukste is dat als Kroes schuldig wordt geacht en moet aftreden dan is die keuze voor het aanstellen van Kroes er eentje geweest die door de hele club gedragen werd. Dus dan kan er niet met het vingertje naar 1 persoon of naar de RvC gewezen worden, wat ze daar graag doen. Dus dan wordt het vingertje wijzen naar elkaar en zijn ze dus nog verder van huis omdat er dan (alweer) een ordinaire machtsstrijd plaats zal vinden.

Zin innnnnnnnn
Moet hij dan aftreden als hij schuldig wordt geacht? Loopt dat onderzoek überhaupt nog, en is het van toepassing aangezien hij slechts titulair td is?
Dat ze hem daar tegenwoordig Chriet mogen noemen, heeft natuurlijk álles te maken met hetgeen er mogelijkerwijs nog als een zwaard van Damocles door de nek van hun Organisatie zou kunnen klieven, wanneer hij ipv "titulair" "statutair" in functie zou zijn.
These users thanked the author Balinho for the post:
De Realist
RIO
Legende

Balinho wrote: 27 Apr 2024, 13:11
RIO wrote: 27 Apr 2024, 11:10 En daarom geniet ik van deze sportieve malaise. Dat het nog maar jaren mag duren voordat ze weer aan de titel mogen ruiken.
Lekker circle jerken en stikken in hun eigen kwakje.
These users thanked the author RIO for the post:
StratumZuid
Balinho
Internationale topspeler

Harminator wrote: 27 Apr 2024, 10:31
Balinho wrote: 27 Apr 2024, 08:21 Er zal een revolutionaire paradigma verschuiving moeten plaatsvinden op grotere schaal dan de Perestroijka, om van Ajax ooit (weer?) een club van enig ethische- en morale waardigheid te maken.
Wanneer zijn ze dat geweest dan? Echt een serieuze vraag, want ik kan me het in mijn tijd niet heugen en daarvoor zijn er ook de verhalen van structureel dopinggebruik en fraude.

En de band tussen Ajax en de KNVB heb ik nooit vertrouwd
Legit, zeker. Vandaar ook het letterlijke "(weer?)" in de door jou aangehaalde post.
Een antwoord heb ik dan ook niet voor je.
Frico
Veelbelovend talent

De Realist wrote: 27 Apr 2024, 13:29

Zin innnnnnnnn
Ja en nee. (Zoals alleen bij die bende, een club kan je het immers niet meer noemen, kan).

Bij elk zichzelf respecterend orgaan moet zo'n iemand weg en hoe gek ook, ze hebben dit zelf nu ook gemeld.

Maar mocht het zover komen en de transferzomer wel goed vallen, dan vinden ze vast weer een smoes om het totaal weer anders te doen.

Deze bende verdiend niks beter dan ellende...
These users thanked the author Frico for the post:
De Realist
Balinho
Internationale topspeler

RIO wrote: 27 Apr 2024, 13:54
Balinho wrote: 27 Apr 2024, 13:11

Lekker circle jerken en stikken in hun eigen kwakje.
Hebben ze alsnog iets om aan te ruiken.
Voijke
Internationale topspeler

Armada wrote: 26 Apr 2024, 21:50 Alex Kroes. Ik heb gonorroe na het kijken van dat interview.
Kroes Kennende gaan de aankopen van volgend seizoen hier uit komen.
https://www.transfermarkt.nl/seg-sports ... erater/586
en zal hij de naam Ajax op twee letters willen aanpassen. de J naar L en de A naar E.
These users thanked the author Voijke for the post:
Zuc0
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Balinho
Internationale topspeler

Voijke wrote: 27 Apr 2024, 18:49
Armada wrote: 26 Apr 2024, 21:50 Alex Kroes. Ik heb gonorroe na het kijken van dat interview.
en zal hij de naam Ajax op twee letters willen aanpassen. de J naar L en de A naar E.
Haal de L weg en je houdt AEX over. :dokter:
These users thanked the author Balinho for the post (total 3):
Zuc0SKERLAVoijke
Menno1
Legende

Balinho wrote: 27 Apr 2024, 19:45

Op de L na is Alex Kroes een anogram van AEX koers. Kan geen toeval zijn. De L staat dan voor lul of zo.
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Balinho wrote: 27 Apr 2024, 19:45

En over een paar maanden kan de A weg.
These users thanked the author SKERLA for the post:
Balinho
Massimo
Legende

Die De Lang heeft het tot nu toe nog niet heel erg lekker gedaan met het advies voor het halen van Forbs, Henderson en het terughalen van Fitz-Jim om hem vervolgens geen minuten te laten krijgen door de huidige trainer. Hoe Kroes is als TD zal afwachten zijn. Grote kans dat met name in zijn eerste transferzomer diverse spelers uit zijn netwerk zullen komen, zoals je dat ook wel bij Te Kloese zag in zijn eerste zomer.
Menno1
Legende

Nee gekke Massimo. De integere en ethische Ali Express Gordon Gekko had plechtig beloofd weg te blijven bij SEG spelers. Dus enige links naar zelf verrijking of andere eigen belangen is zeeeeeeer ver gezocht.
NotoriousBIG046
Nationale topspeler

Ben ik de enige die het vreemd vind dat Aisatti bij 020 gaat stagelopen en niet bij ons ?
We can't change the world until we change ourselves.
ruuddevil
Legende

Ja. Lekker daar laten.
These users thanked the author ruuddevil for the post:
Standbeeld
Standbeeld
Mister PSV

Menno1 wrote: 27 Apr 2024, 20:21 Nee gekke Massimo. De integere en ethische Ali Express Gordon Gekko had plechtig beloofd weg te blijven bij SEG spelers. Dus enige links naar zelf verrijking of andere eigen belangen is zeeeeeeer ver gezocht.
Hij zei dat hij de onderhandelingen aan anderen over zou laten. Maar via de app krijgt Kroes gewoon de eerste keus van zijn maatje Vos. Als Kroes akkoord geeft dan gaan anderen ermee aan de slag.
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler

NotoriousBIG046 wrote: 27 Apr 2024, 20:50 Ben ik de enige die het vreemd vind dat Aisatti bij 020 gaat stagelopen en niet bij ons ?
Na hoe die bij ons weg is gegaan? Ja, je bent de enige.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Locked