Sergiño Dest

Spelers A-selectie.
Post Reply
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Dfs2021 wrote: 28 Apr 2024, 13:32 Wat denk jezelf? Er zijn zoveel dingen die gevraagd hadden kunnen worden. Bijvoorbeeld of PSV Dest ondanks zijn blessure nu nogsteeds wilt kopen maar dan met eventuele korting.
Heissenberrug wrote: 28 Apr 2024, 13:25 Wat moet hij erover zeggen?
Zal wel aan mij liggen maar die antwoorden kun je zelf toch ook wel invullen?
User avatar
Dfs2021
Verbannen
Posts: 184
Joined: 20 Apr 2024, 16:52
Clubvoorkeur: Geen
Favoriete speler: Geen
FOOTB_REM_S: No

Ja jij hebt ook wel gelijk, zeker. Maar ik zag dat Brands best wel spraakzaam was voor zijn doen in een espn Instagram post. Dus wellicht had hij een update kunnen geven.
Heissenberrug wrote: 28 Apr 2024, 13:33
Dfs2021 wrote: 28 Apr 2024, 13:32 Wat denk jezelf? Er zijn zoveel dingen die gevraagd hadden kunnen worden. Bijvoorbeeld of PSV Dest ondanks zijn blessure nu nogsteeds wilt kopen maar dan met eventuele korting.
Zal wel aan mij liggen maar die antwoorden kun je zelf toch ook wel invullen?
TomPSV
Legende
Posts: 14764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
FOOTB_REM_S: No

Er is idd aan Brands gevraagd of PSV Dest nog steeds wil kopen maar dan voor misschien minder dan 10 miljoen euro. Hij ging daar niet helemaal op in, maar gaf wel aan dat ze al voor de blessure in gesprek zijn en dat nu ook nog steeds zijn. Ze zouden hem graag vastleggen.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

Lijkt me een goede zaak. Mauro start dan LB volgend jaar (ook ff verlengen btw) en dan kun je PvA nog een jaar behouden. 2e seizoenshelft heb je met Dest weer een top links of rechtsback erbij.
User avatar
Dfs2021
Verbannen
Posts: 184
Joined: 20 Apr 2024, 16:52
Clubvoorkeur: Geen
Favoriete speler: Geen
FOOTB_REM_S: No

Heb het even terug gekeken en toch best interessant wat Marcel Brands zegt. Er is logischerwijs wat vertraging gekomen in de persoonlijke onderhandelingen door de blessure en alle dingen die daar bij komen. Maar Earnie en Marcel hebben meteen tegen Sergino gezegd dat ze hem ondanks zijn blessure HEEL graag in Eindhoven willen houden. Dit omdat Dest heel geliefd is in de groep (populair bij alles en iedereen in de club) en ze van mening zijn dat hij veel kwaliteit toevoegt. Als hij zelf wilt, zegt Brands dat PSV er alles aan gaat doen om hem bij de club te houden.
Rikkert1234 wrote: 28 Apr 2024, 12:31 Bij het openen van dit topic had ik gehoopt dat Brands nog wat nieuwswaardig had gezegd over Dest maar helaas :D
Last edited by Dfs2021 on 28 Apr 2024, 16:35, edited 1 time in total.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Zo was het inderdaad. Alleen zei Marcel wil in plaats van wilt.
User avatar
Dfs2021
Verbannen
Posts: 184
Joined: 20 Apr 2024, 16:52
Clubvoorkeur: Geen
Favoriete speler: Geen
FOOTB_REM_S: No

:tear:
SKERLA wrote: 28 Apr 2024, 16:27 Zo was het inderdaad. Alleen zei Marcel wil in plaats van wilt.
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik vond ze in de SkieteWilly podcast met Aad3000 ook wel rake dingen zeggen over de situatie van Dest. Als je dat zo hoort zou je als Dest zijnde gek zijn inderdaad als je niet kiest voor blijven bij PSV.
User avatar
Dfs2021
Verbannen
Posts: 184
Joined: 20 Apr 2024, 16:52
Clubvoorkeur: Geen
Favoriete speler: Geen
FOOTB_REM_S: No

Heissenberrug wrote: 28 Apr 2024, 20:23 Ik vond ze in de SkieteWilly podcast met Aad3000 ook wel rake dingen zeggen over de situatie van Dest. Als je dat zo hoort zou je als Dest zijnde gek zijn inderdaad als je niet kiest voor blijven bij PSV.
Vond het wel opvallend dat Brands in SV zei dat de onderhandelingen met Dest de goede kant op gingen en nu een paar keer de woorden “als Sergiño wilt” benoemde. Denk nogsteeds wel dat Dest voor PSV gaat tekenen.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

TylerDurdn wrote: 28 Apr 2024, 12:13Beek & Donk of Sint Oedenrode? Lieshout heeft naast Bavaria/Morees alleen een shoarmaboer, plektentje Slegers, de Kiosk en Berry's ijssalon natuurlijk niet te vergeten.
St. Oedenrode. Hugo's.
These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
TylerDurdn
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 28 Apr 2024, 21:50
TylerDurdn wrote: 28 Apr 2024, 12:13Beek & Donk of Sint Oedenrode? Lieshout heeft naast Bavaria/Morees alleen een shoarmaboer, plektentje Slegers, de Kiosk en Berry's ijssalon natuurlijk niet te vergeten.
St. Oedenrode. Hugo's.
Ah op het kerkplein!
These users thanked the author DeEintovenaar for the post:
ShovingNE2
User avatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
Posts: 3265
Joined: 12 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 28 Apr 2024, 21:50
TylerDurdn wrote: 28 Apr 2024, 12:13Beek & Donk of Sint Oedenrode? Lieshout heeft naast Bavaria/Morees alleen een shoarmaboer, plektentje Slegers, de Kiosk en Berry's ijssalon natuurlijk niet te vergeten.
St. Oedenrode. Hugo's.
Prachtig dorp ook, Savohs - Kapsalon is daar wel een aanrader als je een fresh cut wil voor de wedstrijd.
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
FOOTB_REM_S: No

TylerDurdn wrote: 28 Apr 2024, 22:24
ShovingNE2 wrote: 28 Apr 2024, 21:50

St. Oedenrode. Hugo's.
Prachtig dorp ook, Savohs - Kapsalon is daar wel een aanrader als je een fresh cut wil voor de wedstrijd.
Die kapsalon kun je beter daarneffe halen bij Adrie. Zijn hoogculinaire eetgelegenheid heet Magdy Plaza. Op woensdag alle pizza's 7,50. En die zijn godnondeju lekker. Kan niet anders dan dat ook ons Sergiño daar z'n broike kebab haalt.
Ex unitate vires
iam
International
Posts: 892
Joined: 31 Aug 2022, 15:29
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: 12e man
FOOTB_REM_S: No

Ittot wrote: 28 Apr 2024, 14:49 Lijkt me een goede zaak. Mauro start dan LB volgend jaar (ook ff verlengen btw) en dan kun je PvA nog een jaar behouden. 2e seizoenshelft heb je met Dest weer een top links of rechtsback erbij.
Je kan toch niet met Mauro/Pva aantreden in CL?
User avatar
Tyyne
Vaste waarde in elftal
Posts: 595
Joined: 24 Jun 2022, 11:12
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Couhaib Driouech
FOOTB_REM_S: No

Is Dest eigenlijk niet een RB? Ik zou een nieuwe sterke LB halen. Dan Teze zijn contract verlengen, en die na volgend seizoen verkopen waarna Dest zijn plek overneemt op RB. Denk dat Dest zijn eerste wedstrijd pas speelt na de winterstop, en dan is het nog rustig opbouwen.
These users thanked the author Tyyne for the post (total 2):
SKERLASensation
User avatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
Posts: 3265
Joined: 12 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Fanatic-U-s wrote: 29 Apr 2024, 00:50
TylerDurdn wrote: 28 Apr 2024, 22:24

Prachtig dorp ook, Savohs - Kapsalon is daar wel een aanrader als je een fresh cut wil voor de wedstrijd.
Die kapsalon kun je beter daarneffe halen bij Adrie. Zijn hoogculinaire eetgelegenheid heet Magdy Plaza. Op woensdag alle pizza's 7,50. En die zijn godnondeju lekker. Kan niet anders dan dat ook ons Sergiño daar z'n broike kebab haalt.
Voor de snacks ga ik meestal dan naar Highway 51 in Nijnsel. De kapsalon & pizza's etc bestel ik bij Saray in Aarle. Voor de culinaire hoogstandjes adviseer ik je om in de kantine bij Eli een broodje saus met soort van vlees te bestellen, noemen ze daar een broodje hamburger.
These users thanked the author TylerDurdn for the post:
Maax
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Tyyne wrote: 29 Apr 2024, 01:07 Is Dest eigenlijk niet een RB? Ik zou een nieuwe sterke LB halen. Dan Teze zijn contract verlengen, en die na volgend seizoen verkopen waarna Dest zijn plek overneemt op RB. Denk dat Dest zijn eerste wedstrijd pas speelt na de winterstop, en dan is het nog rustig opbouwen.
Geen gekke gedachte. En is het dan ook geen gekke gedachte om een type Teze voor op links te halen? Iemand die als derde CV kan spelen, wat meer naar binnen toe? Zou in dat geval zou ik Mittelstädt van Stuttgart een interessante vinden.

User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Verdediger van Stuttgart halen, what could possibly go wrong? :mrgreen:
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 29 Apr 2024, 09:25 Verdediger van Stuttgart halen, what could possibly go wrong? :mrgreen:
Het zou mij een leuk idee lijken om, als hij getekend heeft, een groepje supporters op te trommelen (ghehe) en dan in het stadion gaat zitten om hem toe te zingen
These users thanked the author Sensation for the post (total 2):
HeissenberrugBalinho
User avatar
Dfs2021
Verbannen
Posts: 184
Joined: 20 Apr 2024, 16:52
Clubvoorkeur: Geen
Favoriete speler: Geen
FOOTB_REM_S: No

Magdy Plaza… daar hoor ik veel goede verhalen over
Fanatic-U-s wrote: 29 Apr 2024, 00:50
TylerDurdn wrote: 28 Apr 2024, 22:24

Prachtig dorp ook, Savohs - Kapsalon is daar wel een aanrader als je een fresh cut wil voor de wedstrijd.
Die kapsalon kun je beter daarneffe halen bij Adrie. Zijn hoogculinaire eetgelegenheid heet Magdy Plaza. Op woensdag alle pizza's 7,50. En die zijn godnondeju lekker. Kan niet anders dan dat ook ons Sergiño daar z'n broike kebab haalt.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

iam wrote: 29 Apr 2024, 00:54
Ittot wrote: 28 Apr 2024, 14:49 Lijkt me een goede zaak. Mauro start dan LB volgend jaar (ook ff verlengen btw) en dan kun je PvA nog een jaar behouden. 2e seizoenshelft heb je met Dest weer een top links of rechtsback erbij.
Je kan toch niet met Mauro/Pva aantreden in CL?
Ik vind Mauro voldoen als LB. PvA is dan een prima backup.

De andere optie is dat je Dest niet koopt, dan kun je die 11 miljoen + salaris aan een andere back uitgeven. Maar niet én Dest en nóg een LB.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Mauro is denk ik ook wel geschikt als (tijdelijke) vervanger van Dest maar zijn probleem is zijn fysiek. Hij heeft altijd wel weer wat helaas. Kan dat mooie ventje niks aan doen, maar je kan er niet op bouwen. Daarom zou hij juist die 2de keuze voor LB/RB moeten zijn achter Teze en de vervanger van Dest. Sowieso heb je in dit spelletje van Bosz toch wel 3 hele goede backs met veel inhoud nodig.

Aanholt is gewoon op, die zou ik niet meer verlengen. Investeer maar flink in een top LB, behoudt Teze nog 1 jaar en laat Dest Teze na dat seizoen opvolgen. Een vertrekt van Teze is wat mij betreft nu eigenlijk niet meer aan de orde, die moet je echt ten koste van heel veel nog een jaar behouden.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Dfs2021
Verbannen
Posts: 184
Joined: 20 Apr 2024, 16:52
Clubvoorkeur: Geen
Favoriete speler: Geen
FOOTB_REM_S: No

Benieuwd wanneer Dest nou zijn verhaal gaat doen!
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
FOOTB_REM_S: No

Dfs2021 wrote: 29 Apr 2024, 10:39 Magdy Plaza… daar hoor ik veel goede verhalen over
Fanatic-U-s wrote: 29 Apr 2024, 00:50

Die kapsalon kun je beter daarneffe halen bij Adrie. Zijn hoogculinaire eetgelegenheid heet Magdy Plaza. Op woensdag alle pizza's 7,50. En die zijn godnondeju lekker. Kan niet anders dan dat ook ons Sergiño daar z'n broike kebab haalt.
Zou je je reacties op een quote onder de quote kunnen zetten? Op deze manier is het lastiger leesbaar, vooral als jij weer wordt geciteerd.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
Dfs2021
Verbannen
Posts: 184
Joined: 20 Apr 2024, 16:52
Clubvoorkeur: Geen
Favoriete speler: Geen
FOOTB_REM_S: No

deninho32 wrote: 29 Apr 2024, 16:25
Dfs2021 wrote: 29 Apr 2024, 10:39 Magdy Plaza… daar hoor ik veel goede verhalen over
Zou je je reacties op een quote onder de quote kunnen zetten? Op deze manier is het lastiger leesbaar, vooral als jij weer wordt geciteerd.
Is goed.
Post Reply