Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
FC Bracke
Bankzitter
Posts: 234
Joined: 04 Nov 2020, 15:38
FOOTB_REM_S: No

rjg1992 wrote: 21 Apr 2024, 20:36 Wat vinden mensen hier van Proper? Zou dat iets kunnen zijn?
Staat in mijn keukenkastje. Mag daar ook rustig blijven.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Zou een prima speler zijn inderdaad
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

O Goleiro Grande wrote: 22 Apr 2024, 10:30 In een van de vorige windows scheen PSV geinteresseerd te zijn in Amario Cozier-Duberry, 18 jarige buitenspeler van Arsenal O21. Die lijkt daar vooralsnog niet door te breken en zijn contract loopt af. Met CL-perspectief en het Madueke-verhaal op zak, lijkt me dat het perfecte moment om deze jongen te verleiden voor een vijfjarig contract bij PSV. Mooi buitenkansje om later voor veel geld aan een PL-club terug te verkopen. Voor de basis lijkt me hem nog wat te licht, maar achter een wat 'gearriveerder' profiel, maar zou hij als rechtsbuiten genoeg minuten moeten kunnen maken om zijn carriere toch in opwaartse lijn te krijgen. Bosz heeft voor de twee buitenposities minstens 2 spelers op elke flank nodig immers.

https://www.transfermarkt.co.uk/amario- ... ler/878150
Had die ook al eens eerder hier geopperd. Goede interessante speler is dat. Saka achtig type. Zou hem wel als aankomend talent bij PSV willen zien.
These users thanked the author Heruone for the post:
O Goleiro Grande
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
Pierre
Lid 2e elftal
Posts: 166
Joined: 28 Jun 2022, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Wat mij een interessante optie lijkt indien Bakayoko vertrekt is oude bekende Wilfried Gnonto. Draait een redelijk goed jaar. Heeft in de Championship van de 44 wedstrijden potentiële wedstrijden er 34 meegedaan. Inmiddels op 8 doelpunten en 2 assists. Hij heeft wel nog een lang contract tot 2027. Als Rutger nu eens schrijft dat hij absoluut niet naar PSV gaat, staat hij morgen op de stoep. ;)
These users thanked the author Pierre for the post:
PSV90
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik blijf Rots toch ook wel interessant vinden. Zou ik best een leuke speler vinden. Niet als 1e rechtsbuiten direct maar iemand die komend seizoen kan wennen achter Chucky.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

ComeOnPSV wrote: 24 Apr 2024, 20:28 Ik blijf Rots toch ook wel interessant vinden. Zou ik best een leuke speler vinden. Niet als 1e rechtsbuiten direct maar iemand die komend seizoen kan wennen achter Chucky.
Ik denk dat hij te duur is voor een back up. Als hij nou a la Smal min of meer gratis af te halen was zoals Twente deed bij Unnerstall Kjolo en Sadilek, dan had ik het best gedurfd als wild card maar eigenlijk is het maar een hele modale speler.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Welke speler dit seizoen bijzonder sterk presteert In Europa/België? Puertas van Union als we nog een 10 nodig hebben dan was hij perfect geweest

https://www.nu.nl/307985/video/voetball ... elgie.html
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

Voormalig KG wrote: 26 Apr 2024, 15:16 Welke speler dit seizoen bijzonder sterk presteert In Europa/België? Puertas van Union als we nog een 10 nodig hebben dan was hij perfect geweest

https://www.nu.nl/307985/video/voetball ... elgie.html
Hij is aardig ontploft dit seizoen. Hiervoor nooit denderende stats gehad. Kan dus ook een one season wonder zijn.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ittot wrote: 28 Apr 2024, 21:13
Voormalig KG wrote: 26 Apr 2024, 15:16 Welke speler dit seizoen bijzonder sterk presteert In Europa/België? Puertas van Union als we nog een 10 nodig hebben dan was hij perfect geweest

https://www.nu.nl/307985/video/voetball ... elgie.html
Hij is aardig ontploft dit seizoen. Hiervoor nooit denderende stats gehad. Kan dus ook een one season wonder zijn.
Tja met zulke statistieken wordt je vanzelf interessant zoals Alfonso Alves dat ook was na zijn seizoen in Heerenveen.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Kopietje vanuit Dest topic omdat het meer hier thuis hoort:
Tyyne wrote: 29 Apr 2024, 01:07 Is Dest eigenlijk niet een RB? Ik zou een nieuwe sterke LB halen. Dan Teze zijn contract verlengen, en die na volgend seizoen verkopen waarna Dest zijn plek overneemt op RB. Denk dat Dest zijn eerste wedstrijd pas speelt na de winterstop, en dan is het nog rustig opbouwen.
Geen gekke gedachte. En is het dan ook geen gekke gedachte om een type Teze voor op links te halen? Iemand die als derde CV kan spelen, wat meer naar binnen toe? Zou in dat geval zou ik Mittelstädt van Stuttgart een interessante vinden.

User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Duits international hé, ga je veel voor moeten lappen. Stond oa tegen Oranje laatst gewoon in de basis bij de Duitsers.
These users thanked the author DonyellMalen for the post:
Weetikveel
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 29 Apr 2024, 09:16En is het dan ook geen gekke gedachte om een type Teze voor op links te halen? Iemand die als derde CV kan spelen, wat meer naar binnen toe?
Wordt interessant/twijfelachtig om te zien hoe dat met Lang gaat werken.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Heruone wrote: 29 Apr 2024, 13:50
Sensation wrote: 29 Apr 2024, 09:16En is het dan ook geen gekke gedachte om een type Teze voor op links te halen? Iemand die als derde CV kan spelen, wat meer naar binnen toe?
Wordt interessant/twijfelachtig om te zien hoe dat met Lang gaat werken.
Kut.
User avatar
SomaQan
Nationale topspeler
Posts: 1638
Joined: 04 Nov 2020, 16:39
FOOTB_REM_S: No

Ik zat laatst Vitesse te kijken en die Kacper Kozłowski heeft wel een zeer interessante profiel. Technisch vaardig, fysiek sterk en kan met de bal aan de voet versnellen. Heeft daarnaast oog voor de assist en kan zelf ook een goal maken (als is dat bij Vitesse een stuk lastiger). Hij heeft dit seizoen 2 goals en 5 assists, vorig jaar ook dezelfde cijfers.

Hij kan als net als Tillman op 10, 8 en als valse linksbuiten spelen.

Ik hoop dat Tillman gewoon blijft, maar ik zou anders bij Brighton aankloppen. Kan ook als eventuele opvolger van Til als die zou vertrekken.



Heeft nog 2 jaar contract bij Brighton en zij hebben hem al twee seizoenen verhuurd aan Vitesse. Wie weet mag hij wel weg voor een paar miljoen. Hij valt niet zo maar het is echt een dynamische moderne middenvelder en nog maar 20 jaar!
TomPSV
Legende
Posts: 14764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
FOOTB_REM_S: No

SomaQan wrote: 30 Apr 2024, 00:41 Ik zat laatst Vitesse te kijken en die Kacper Kozłowski heeft wel een zeer interessante profiel. Technisch vaardig, fysiek sterk en kan met de bal aan de voet versnellen. Heeft daarnaast oog voor de assist en kan zelf ook een goal maken (als is dat bij Vitesse een stuk lastiger). Hij heeft dit seizoen 2 goals en 5 assists, vorig jaar ook dezelfde cijfers.

Hij kan als net als Tillman op 10, 8 en als valse linksbuiten spelen.

Ik hoop dat Tillman gewoon blijft, maar ik zou anders bij Brighton aankloppen. Kan ook als eventuele opvolger van Til als die zou vertrekken.



Heeft nog 2 jaar contract bij Brighton en zij hebben hem al twee seizoenen verhuurd aan Vitesse. Wie weet mag hij wel weg voor een paar miljoen. Hij valt niet zo maar het is echt een dynamische moderne middenvelder en nog maar 20 jaar!
Ik kijk regelmatig Vitesse en die is echt niet goed genoeg. Enige interessante speler bij Vitesse is die Aaronson die ze huren.
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Is Matondo van Rangers nog interessant voor ons? Komt daar niet echt uit de verf, maar 621 minuten gemaakt in de competitie. Maar dat kan met speelwijze te maken hebben, wel goed goed voor 5 goals en 3 assists in die minuten. Lijkt me minimaal geschikt voor Vertessen-rol. Bij een (winters) vertrek van Lozano bekijken wat er verder nodig is.
OntketendeDuif
Ballenjongen
Posts: 5
Joined: 06 Jun 2023, 11:50
FOOTB_REM_S: No

Wellicht een interessante optie in de (ik hoop het uiteraard niet) opvolging van Veerman: Enzo Loiodice https://www.transfermarkt.com/enzo-loio ... ler/581781
Jonge franse middenvelder van 23 jaar en linksbenig, qua profiel op bijvoorbeeld passing redelijk wat overeenkomsten met onze Joey. Zijn contract bij Las Palmas loopt nog tot juni 2025.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Geen idee of hij hier al eens langs is gekomen maar vond dit een interessant filmpje. Brassier, 24-jarige CV van Brest. Ziet eruit als een sterke, snelle CV. Geeft de spitsen geen lucht, zodra de bal richting een spits gaat knalt hij er bovenop. Wel linkspoot.

User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 30 Apr 2024, 14:33 Geen idee of hij hier al eens langs is gekomen maar vond dit een interessant filmpje. Brassier, 24-jarige CV van Brest. Ziet eruit als een sterke, snelle CV. Geeft de spitsen geen lucht, zodra de bal richting een spits gaat knalt hij er bovenop. Wel linkspoot.

Misschien zijn de beelden ongelukkig gemonteerd, maar wat mij opvalt is dat ie voortdurend op z’n gat ligt omdat ie alles lijkt te willen (of moeten) oplossen met een sliding. Wat ik geen gunstige eigenschap vind voor een verdediger. Hij lijkt me dan of niet zó snel óf zijn gevoel voor positie is niet top.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

OntketendeDuif wrote: 30 Apr 2024, 10:32 Wellicht een interessante optie in de (ik hoop het uiteraard niet) opvolging van Veerman: Enzo Loiodice https://www.transfermarkt.com/enzo-loio ... ler/581781
Jonge franse middenvelder van 23 jaar en linksbenig, qua profiel op bijvoorbeeld passing redelijk wat overeenkomsten met onze Joey. Zijn contract bij Las Palmas loopt nog tot juni 2025.
Passt-ie alleen naar achter dan? Want in 30 wedstrijden 0 assists en 0 goals op je naam krijgen vind ik op zich wel een prestatie voor een middenvelder, maar wel eentje die me in geen enkel opzicht aan Veerman doet denken. En dat-ie in het totaal van 137 ook maar 11x bij een doelpunt betrokken brengt me niet bepaald op andere gedachten. Dit kun je toch niet serieus menen?
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

O Goleiro Grande wrote: 30 Apr 2024, 20:10
OntketendeDuif wrote: 30 Apr 2024, 10:32 Wellicht een interessante optie in de (ik hoop het uiteraard niet) opvolging van Veerman: Enzo Loiodice https://www.transfermarkt.com/enzo-loio ... ler/581781
Jonge franse middenvelder van 23 jaar en linksbenig, qua profiel op bijvoorbeeld passing redelijk wat overeenkomsten met onze Joey. Zijn contract bij Las Palmas loopt nog tot juni 2025.
Passt-ie alleen naar achter dan? Want in 30 wedstrijden 0 assists en 0 goals op je naam krijgen vind ik op zich wel een prestatie voor een middenvelder, maar wel eentje die me in geen enkel opzicht aan Veerman doet denken. En dat-ie in het totaal van 137 ook maar 11x bij een doelpunt betrokken brengt me niet bepaald op andere gedachten. Dit kun je toch niet serieus menen?
Oei... :wonder: #ontketendeduifteruginzijnkooi
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Nou, er moet dus een kanon op de rechtsbuiten gaan komen. Kom maar door met die namen. Amad Diallo heb ik hier al eerder genoemd, zelf wel een dure optie zijn, maar tof spelertje. Benieuwd waar jullie nog meer mee op de proppen komen.
These users thanked the author DonyellMalen for the post:
Sensation
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 30 Apr 2024, 20:24 Nou, er moet dus een kanon op de rechtsbuiten gaan komen. Kom maar door met die namen. Amad Diallo heb ik hier al eerder genoemd, zelf wel een dure optie zijn, maar tof spelertje. Benieuwd waar jullie nog meer mee op de proppen komen.
En hoe definieer je 'kanon?' Zelf vatte ik dat op als een speler die als Noa Lang, die dus op een aanzienlijk niveau wel al (glimpen van) meerwaarde heeft bewezen. Ik ken Diallo niet heel goed, maar met deze jongen kwam na zijn debuut bij Atalante vier jaar geleden in 30 wedstrijden uit op het hoogste niveau, verdeeld over 6 competities en toernooien, waarin hij er slechts twee volledig speelde en twee goals wist te maken. Nu krijg je als 21-jarige niet veel kansen begrijp ik ook, maar wanneer de taxatie van een speler met dit profiel op €18m ligt krijg ik daar wel een beetje Forbs vibes van. Met minder risico verleid je in dezelfde categorie Cozier-Duberry voor een transfervrije overstap van Arsenal U23.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

O Goleiro Grande wrote: 30 Apr 2024, 21:38
DonyellMalen wrote: 30 Apr 2024, 20:24 Nou, er moet dus een kanon op de rechtsbuiten gaan komen. Kom maar door met die namen. Amad Diallo heb ik hier al eerder genoemd, zelf wel een dure optie zijn, maar tof spelertje. Benieuwd waar jullie nog meer mee op de proppen komen.
En hoe definieer je 'kanon?' Zelf vatte ik dat op als een speler die als Noa Lang, die dus op een aanzienlijk niveau wel al (glimpen van) meerwaarde heeft bewezen. Ik ken Diallo niet heel goed, maar met deze jongen kwam na zijn debuut bij Atalante vier jaar geleden in 30 wedstrijden uit op het hoogste niveau, verdeeld over 6 competities en toernooien, waarin hij er slechts twee volledig speelde en twee goals wist te maken. Nu krijg je als 21-jarige niet veel kansen begrijp ik ook, maar wanneer de taxatie van een speler met dit profiel op €18m ligt krijg ik daar wel een beetje Forbs vibes van. Met minder risico verleid je in dezelfde categorie Cozier-Duberry voor een transfervrije overstap van Arsenal U23.
Forbs heeft nooit in een grote mannen competitie gespeeld, Diallo wel. Duberry zou ook wel gaaf zijn, maar PL spelers zijn nooit transfervrij, als je snapt wat ik bedoel.
Post Reply