Ik vind Til nog steeds niet goed genoeg voor dit PSVDC_PSV wrote: ↑26 Apr 2024, 12:04 We onderschatten soms wat Bosz heeft gepresteerd. Afgeschreven spelers als Teze, Ramalho, Boscagli, Til, Saibari etc hebben een complete makeover gekregen waarbij ze beter zijn geworden en hun kwaliteiten volledig tot uiting zijn gekomen. Hoeveel van ons wilden geen complete nieuwe defensie, want we zouden worden geslacht in de omschakeling. Hoeveel van ons zagen Saibari en Til als overbodige spelers die moesten vertrekken. En hoeveel van ons zagen Pepi als #1 spits en Luuk die als pinch-hitter belangrijk zou zijn. We kunnen oprecht zeggen dat Bosz een fantastische trainer is die spelers beter maakt, de ploeg leuk laat voetballen en vooral geweldige resultaten heeft binnengehaald. Ik hoop niet dat een club ala United of Bayern opeens aanklopt voor hem en dat hij gewoon blijft de komende jaren om verder te bouwen.
Peter Bosz
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
- Hatseflats
- Vedette
- These users thanked the author Hatseflats for the post:
- RemPSV
- ShovingNE2
- Site Admin
Geweldig lofzang hoor. Helemaal eens.
Maar waren die spelers afgeschreven? Zeker niet door mij.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- TylerDurdn
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- DonyellMalen
- Legende
En daarna dit: (begint al op het goede moment)
Kijk 'm genieten dan.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Tjompie
- Internationale topspeler
- These users thanked the author Tjompie for the post (total 4):
- TylerDurdn • ComeOnPSV • Bossche bol • Fanatic-U-s
-
Teze en Boscagli presteerden uitstekend onder Schmidt. Saibari is doorgebroken onder Ruud.ShovingNE2 wrote: ↑26 Apr 2024, 19:17Geweldig lofzang hoor. Helemaal eens.
Maar waren die spelers afgeschreven? Zeker niet door mij.
Spelers waren dus totaal niet afgeschreven.
- DonyellMalen
- Legende
Afgeschreven absoluut niet, maar het zijn wel allemaal spelers die onder Bosz waanzinnige stappen hebben gezet. Boscagli zie ik ook echt als het verlengde van Bosz op het veld; die twee hebben elkaar helemaal gevonden in hun voetbalvisie.
-
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
En volgens mij was dit het eerste gerucht waarbij volgens mij niemand het geloofde tot er foto’s van een kale man, die leek op Peter Bosz, op de parkeerplaats van de van der Valk in Best, gedeeld werden
- These users thanked the author Sensation for the post:
- DonyellMalen
- DonyellMalen
- Legende
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Heb sowieso het idee dat jij kan blijven kijken naar beelden online, gezien alle tweets die je iedere keer maar weer vindt en deelt
Zonder dollen, heerlijke beelden inderdaad. Kan ik ook blijven herhalen.
-
- Bankzitter
weetje wat voor mijn nu het aller mooiste is van de form. de twijfel bij heel veel mensen die riep hij pakt geen prijzen hij wint nooit niks. speelt veel te aanvallend enzo.
waarop ik toen berichte stuurde als hij is de ideale man voor dit PSV.
prijzen winnen bij clubs als dortmund. leverkusse. lyon is gewoon heel lastig met met een bayer en psg als comp leiders.
ook bij 020 was ie heel dicht bij de schaal. maar toen was kuyt de man van feyenoord.
maar goed ik denk dat wij als PSV supporters heel blij mogen zijn met dit jaar en het voetbal onder peter.
met de juiste aankopen aankomend jaar gaan we weer mooie dingen beleven en tezien krijgen.
prijzen winnen bij clubs als dortmund. leverkusse. lyon is gewoon heel lastig met met een bayer en psg als comp leiders.
ook bij 020 was ie heel dicht bij de schaal. maar toen was kuyt de man van feyenoord.
maar goed ik denk dat wij als PSV supporters heel blij mogen zijn met dit jaar en het voetbal onder peter.
met de juiste aankopen aankomend jaar gaan we weer mooie dingen beleven en tezien krijgen.
- These users thanked the author vak kk 1988 for the post:
- Grasmat
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
vak kk 1988 wrote: ↑30 Apr 2024, 14:28 weetje wat voor mijn nu het aller mooiste is van de form. de twijfel bij heel veel mensen die riep hij pakt geen prijzen hij wint nooit niks. speelt veel te aanvallend enzo.
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post (total 2):
- Razzaa • Balinho
- Tjompie
- ShovingNE2
- Site Admin
Quoten naar je eigen gelijk is altijd wel fijn. Het is de Menno1 die hier zo fanatiek in is dat ze bij het IOC overwegen om het een Olympische sport te maken. Maar wat ik dan nog mooie vindt is dat uitgesproken tegenstanders zoals bijvoorbeeld een PCGC na dit jaar zeggen: 'boy, was I wrong'.vak kk 1988 wrote: ↑30 Apr 2024, 14:28 weetje wat voor mijn nu het aller mooiste is van de form. de twijfel bij heel veel mensen die riep hij pakt geen prijzen hij wint nooit niks. speelt veel te aanvallend enzo.
Uiteindelijk zijn we allemaal supporters met een mening. Geregeld zit je goed en geregeld zit je fout.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Balinho
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- DonyellMalen
- Legende
We gaan Peter even massaal toezingen zondag en maandag. Waanzinnig wat deze man in één jaar heeft neergezet.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Standbeeld
- Lente
Precies waarom ik zo blij ben met Peter Bosz als trainer en waarom hij mijn droomkandidaat was. Een man met eigen visie. Een visie ontwikkeld door jarenlange ervaring. Laat andere Peter Bosz maar kopiëren in plaats van dat Peter Bosz andere kopieert, wat overigens niet wilt zeggen dat je niet van andere kunt leren. Als het maar met argumenten onderbouwd wordt. Dan ga je soms tegen de draad in, maar achter alles zit een gedachte. Daar houd ik van. En dat is ook precies de reden waarom je als club Peter Bosz aanstelt. Match made in heaven.
Oh PSV wat je met me doet…