Ajax deel II
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Overigens zijn een hoop volgers van die bron (Sam C) klaar met hem doordat hij constant Ten Hag verdedigt. Is ook steeds de eerste geweest met Potter/Kroes nieuws. Mensen reageren vrij vaak met dat hij bij SEG op de loonlijst staat.Sensation wrote: ↑30 Apr 2024, 13:16 https://www.voetbalzone.nl/nieuws/ajax- ... fel/434181
Potter wil inspraak in het aankoopbeleid, geef die buitenstaander maar weer de sleutel van de club, ging met Mislintat ook zo goed
► Show Spoiler
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Tikkieterug
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Hoezo dat? Ze hebben toch al 3 kwalitatief goede rechter vleugelverdedigers?
-Rensch
-Gaaei
-Gooijer
En juist de nieuwe aankoop kan eigenlijk enkel nog maar groeien in zijn rol als RV
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Potter zou ik wel een leuke keuze van Ajax vinden. Ik verwacht niet dat Amsterdam klaar is voor een Engelsman die het ze daar allemaal komt uitleggen maar daarom des te leuker voor ons. Het kan natuurlijk ook goed uitpakken want het is echt als een grote resetknop indrukken maar als hij zich met aankopen gaat bemoeien dan heb ik er een hard hoofd in.
- ShovingNE2
- Site Admin
Nee, hij wil geen inspraak. Hij wil het zelf gaan doen. Geweldig.
Hebben die gasten daar uberhaupt lerend vermogen. Niets dan goeds over goudvissen, maar die doen dat beter.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- DadOfFour
De laatste Engelsman die werd binnen gehengeld was anders wel heel goed in uitleggen (en wijzen, en aaien over de bol, en geblesseerd zijn...)11 Tinus wrote: ↑30 Apr 2024, 13:31 Potter zou ik wel een leuke keuze van Ajax vinden. Ik verwacht niet dat Amsterdam klaar is voor een Engelsman die het ze daar allemaal komt uitleggen maar daarom des te leuker voor ons. Het kan natuurlijk ook goed uitpakken want het is echt als een grote resetknop indrukken maar als hij zich met aankopen gaat bemoeien dan heb ik er een hard hoofd in.
La vida és massa curta per no fer broma
- VeresRivne
- Vedette
- DonyellMalen
- Legende
- VTheMan
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Bakayoko
-
- Meervoudig international
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Je hebt geluiden gehoord die een andere richting uit wijzen?
- ShovingNE2
- Site Admin
Stel Potter gaat naar Feyenoord... omg.
Dan zijn er wat ego's naar de kloten zeg.
Ze zullen roepen dat ze zelf hebben afgebeld uiteraard. Maar afgetroefd door Feyenoord.
Dan zijn er wat ego's naar de kloten zeg.
Ze zullen roepen dat ze zelf hebben afgebeld uiteraard. Maar afgetroefd door Feyenoord.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Massimo
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Geselecteerd voor Oranje
-
- Legende
Terecht ook, de voorzitter van de VEB kan dit niet net als Ajax allemaal maar onder het tapijt schuiven.
- These users thanked the author Madueke for the post (total 2):
- Menno1 • Captain(C)
-
- Standbeeld
- Mister PSV
Zoals ik het lees wil die gozer Alex in een statutaire functie hebben. Eerder wilde hij Alex ook al terug. Ik krijg steeds meer het idee dat de VEB een bepaalde agenda dient.
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 2):
- Ittot • Mithras
-
- Geselecteerd voor Oranje
Ik heb meer het idee dat hij het vreemd vindt dat ze hem nu titulair benoemen en daarmee suggereren dat hij niets te zeggen heeft. Terwijl iedereen weet dat dat niet zo is.
En dat hij mogelijk met voorkennis heeft gehandeld waardoor hij niet zoveel te zeggen mag hebben bij een organisatie.
Maar nu ik het nogmaals lees snap ik wat jullie zeggen.
En dat hij mogelijk met voorkennis heeft gehandeld waardoor hij niet zoveel te zeggen mag hebben bij een organisatie.
Maar nu ik het nogmaals lees snap ik wat jullie zeggen.
- Standbeeld
- Mister PSV
VEB wilden eerder al Kroes terug in functie en dat Van Praag en Lenderink zouden vertrekken. Dus dat zij dit nu zo zeggen is geen verrassing. Heel erg vreemd dat juist een beleggersclub Kroes in een statutaire functie wil. Sowieso is de opstelling van VEB in heel deze kwestie vreemd en over de top. Misschien komt ooit nog eens uit wat er allemaal achter zit, waarom zij zich zo profileren.
-
Dat idee dat klopt wel ja.Standbeeld wrote: ↑30 Apr 2024, 18:53 Zoals ik het lees wil die gozer Alex in een statutaire functie hebben. Eerder wilde hij Alex ook al terug. Ik krijg steeds meer het idee dat de VEB een bepaalde agenda dient.