Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs wrote: 30 Apr 2024, 21:33
Standbeeld wrote: 30 Apr 2024, 21:29 PSV heeft voor de cijfers meer nodig dan een verkoop van Lozano. Daarnaast heeft Baka een tweejarig contract en dus moet je hem nu verkopen.
Ik zou gewoon Lozano voor €60m verkopen en Baka’s contract met vijf jaar verlengen.
Misschien krijgen we een paar van die gasten uit Saudi-Arabië zo gek.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ittot wrote: 30 Apr 2024, 21:36
Standbeeld wrote: 30 Apr 2024, 21:29 PSV heeft voor de cijfers meer nodig dan een verkoop van Lozano. Daarnaast heeft Baka een tweejarig contract en dus moet je hem nu verkopen.
Bij behalen CL hebben we toch geen noodzaak om te verkopen?
Dan hebben we alsnog een verkoop nodig sinds we al nagenoeg begroten op CL.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 30 Apr 2024, 21:40
Ittot wrote: 30 Apr 2024, 21:36

Bij behalen CL hebben we toch geen noodzaak om te verkopen?
Dan hebben we alsnog een verkoop nodig sinds we al nagenoeg begroten op CL.
Vanwege de afschrijvingen?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ittot wrote: 30 Apr 2024, 21:43
Standbeeld wrote: 30 Apr 2024, 21:40
Dan hebben we alsnog een verkoop nodig sinds we al nagenoeg begroten op CL.
Vanwege de afschrijvingen?
Onder andere.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Je hebt nog een jaar om te verkopen. Dus nee we hoeven niet perse te verkopen voor het financiële aspect. Maar gezien de contractsitiaties wel.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ittot wrote: 30 Apr 2024, 21:27Ik zeg dat we Baka gewoon moeten houden.
Het zou echt heel dom zijn om Bakayoko op de top van zijn hype te houden. Het moment waarop ze op basis van leeftijd en stats ook nog een fors deel meer betalen wegens potentie. De FOMO lijkt heel groot te zijn. En dan heb je nog het risico op kruisbandletsel of welke blessure dan ook.

Het zou vanuit heel veel beweegredenen uitermate stupide zijn om Bakayoko niet te verkopen. Feyenoord heeft die fout gemaakt met Jorgensen, Ajax heeft meerdere keren die fout gemaakt met die dopingzondaar, TBS-er en Neres. Allemaal voor rond de 40 kunnen verkopen. Nu gezamelijk net 20 opgebracht. Godzijdank zijn wij niet zo ultiem dom als ik Stewart beluister.
These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 4):
LeandroBonfimSKERLADe RealistHammer
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 30 Apr 2024, 22:40
Ittot wrote: 30 Apr 2024, 21:27Ik zeg dat we Baka gewoon moeten houden.
Het zou echt heel dom zijn om Bakayoko op de top van zijn hype te houden. Het moment waarop ze op basis van leeftijd en stats ook nog een fors deel meer betalen wegens potentie. De FOMO lijkt heel groot te zijn. En dan heb je nog het risico op kruisbandletsel of welke blessure dan ook.

Het zou vanuit heel veel beweegredenen uitermate stupide zijn om Bakayoko niet te verkopen. Feyenoord heeft die fout gemaakt met Jorgensen, Ajax heeft meerdere keren die fout gemaakt met die dopingzondaar, TBS-er en Neres. Allemaal voor rond de 40 kunnen verkopen. Nu gezamelijk net 20 opgebracht. Godzijdank zijn wij niet zo ultiem dom als ik Stewart beluister.
Wijs buiten de vijf grote competities een international van net 21 aan dat dezelfde cijfers als buitenspeler overlegt én zonder noemenswaardig blessureleed in 45 wedstrijden kon deelnemen. Die staat met hoofdletters genoteerd bij talloze clubs en niet onwaarschijnlijk ook de allergrootste, helemaal als hij onverhoopt ook nog weet te vlammen op het EK. Je zou inderdaad wel gek zijn om hem op het toppunt te behouden; de kans is groter dat je in het huidige team wel een jonge vervanger vindt die zich aan het collectieve niveau weet op te trekken, dan dat je volgend jaar nóg meer voor de Belg vangt, nog los van de risico's van blessures die natuurlijk altijd kunnen opduiken. Dit wordt een transferrecord voor PSV van heb ik jou daar; are you watching Kenneth Perez?
These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
De Realist
BarryBanaan
Basisspeler
Posts: 446
Joined: 31 Aug 2023, 11:26
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bakayoko verkopen omdat de biedingen waarschijnlijk dusdanig zijn, wel jammer dat we sinds tijden geen nieuwe uit de jeugd klaar hebben staan voor de flanken. Is toch een beetje traditie aan het worden.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 30 Apr 2024, 21:11 Als je 1.5 miljoen kan neerleggen voor een 4e buitenspeler die een aantal specifieke kwaliteiten lijkt te bezitten + waar nog rek in lijkt te zitten, is dat toch best een prima deal?
Als je het zo zegt wel ja. Maar uiteindelijk gaat het erom: heeft hij het vereiste niveau voor PSV? Ik vind dat hij daar flink ver van verwijderd is. En het is niet uitgesloten dat hij uiteindelijk veel zal (moeten) spelen gezien het structurele blessureleed.

Die jongen heeft een paar leuke wedstrijden gespeeld, maar qua niveau en potentie is het een typische FC Utrecht-speler.
Leeuwarden1964
Veelbelovend talent
Posts: 102
Joined: 08 Jun 2023, 22:29
Favoriete speler: Luuk
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eerst moet Bakayoko maar even een goed EK spelen, verkopen we hem dan voor 100 miljoen.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

FF crossposten want past eigenlijk beter hier. Wbt de invulling van de aanval:

Denk ook dat juist nu met de berichten rondom Lozano de kans eerder groot is dat Sahraoui een hele serieuze optie wordt. Eerst als 2de keuze en na komend seizoen, als Lang fit blijft en sportief levert zoals verwacht, als vervanger op links. Heb je Lozano puur voor rechts maar die vertrekt dan toch na slechts een half jaartje. Kan je dus voor Baka/Lozano 1 topper halen en Driouech voor leuk erbij.

Tillman moet je wat mij betreft niet meer als linksbuiten gaan zien, al kan het tactisch gezien natuurlijk wel in een specifieke wedstrijd, maar normaliter ga je er vanuit da Lang daar speelt en Tillman als grote aankoop ook op de 10 komt.
  • Linksvoor: Lang/Sahraoui
  • Rechtsvoor: Lozano/grote aankoop (die echt wel basiswaardig moet zijn, evt. heb je in Lozano dan je 3de A buitenspeler aangezien hij toch weg gaat en je idealiter in deze zomer al een oplossing voor in huis hebt)
  • Extra breedte optie en goedkoop: Driouech
  • Nummer 10: Tillman/Til (bij een goed bod mag hij van mij wel verkocht worden, anders gewoon een prima 2de optie)
  • Spits: de Jong/Pepi (afwachten wat er met hem gaat gebeuren)
Heb je aanvallend gezien ook wat meer opties om spelers eens rust te geven, of na een uur spelen hele goede wissels erin te gooien zonder er veel op achteruit te gaan. Is het te veel van het goede? Ik denk van niet omdat je dit seizoen wel ziet hoe belangrijk een hele sterke en volle bank is. Zeker aanvallend gezien wordt er heel veel gevraagd en het is al vaker aan de orde gekomen, maar Bosz gooit ook graag na bijv. een uur verse buitenspelers in de ploeg zodat je pressie kan blijven spelen, je omschakeling niet verzwakt en de tegenstander ook niet meer rust/ruimte/lucht krijgt. En dan nog even los van het feit dat Lang zich eerst maar eens als fitte speler over een heel seizoen mag laten zien en de situatie Lozano wat mij betreft heel vervelend is. Idealiter haal je daar deze zomer al de oplossing voor en tja, als dat inhoudt dat dat een topaankoop wordt en Lozano 2de keuze wordt, so be it. Ga de strijd maar aan.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

BarryBanaan wrote: 30 Apr 2024, 23:05 Bakayoko verkopen omdat de biedingen waarschijnlijk dusdanig zijn, wel jammer dat we sinds tijden geen nieuwe uit de jeugd klaar hebben staan voor de flanken. Is toch een beetje traditie aan het worden.
Misschien voor volgend jaar nog wat te vroeg, maar vind de cijfers van Jevon Simons niet onaardig met het oog op de toekomst...
These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
NotoriousBIG046
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 30 Apr 2024, 22:40
Ittot wrote: 30 Apr 2024, 21:27Ik zeg dat we Baka gewoon moeten houden.
Het zou echt heel dom zijn om Bakayoko op de top van zijn hype te houden. Het moment waarop ze op basis van leeftijd en stats ook nog een fors deel meer betalen wegens potentie. De FOMO lijkt heel groot te zijn. En dan heb je nog het risico op kruisbandletsel of welke blessure dan ook.

Het zou vanuit heel veel beweegredenen uitermate stupide zijn om Bakayoko niet te verkopen. Feyenoord heeft die fout gemaakt met Jorgensen, Ajax heeft meerdere keren die fout gemaakt met die dopingzondaar, TBS-er en Neres. Allemaal voor rond de 40 kunnen verkopen. Nu gezamelijk net 20 opgebracht. Godzijdank zijn wij niet zo ultiem dom als ik Stewart beluister.
Tja sommige vinden vorig jaar 15m voldoende en vonden dat het juiste moment.

Daarnaast doe je alsof het een gegeven is dat hij enorm terug gaat vallen. Dat is onzin, voldoende spelers die zich nog verder doorontwikkelen na een goed jaar.

Maar hij is wel heet. En de vraag is of hij dat volgend jaar ook nog is. Ik denk van wel omdat hij tot heden elk jaar zich verbeterd heeft.

Als hij niet verlengd is het een no brainer. Sowieso verkopen. Als er verder niemand een groot bedrag oplevert kan Baka een optie zijn maar hij hoeft niet de eerste optie te zijn. Soms kun je beter je kaarten op zak houden.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 30 Apr 2024, 22:40
Ittot wrote: 30 Apr 2024, 21:27Ik zeg dat we Baka gewoon moeten houden.
Het zou echt heel dom zijn om Bakayoko op de top van zijn hype te houden. Het moment waarop ze op basis van leeftijd en stats ook nog een fors deel meer betalen wegens potentie. De FOMO lijkt heel groot te zijn. En dan heb je nog het risico op kruisbandletsel of welke blessure dan ook.

Het zou vanuit heel veel beweegredenen uitermate stupide zijn om Bakayoko niet te verkopen. Feyenoord heeft die fout gemaakt met Jorgensen, Ajax heeft meerdere keren die fout gemaakt met die dopingzondaar, TBS-er en Neres. Allemaal voor rond de 40 kunnen verkopen. Nu gezamelijk net 20 opgebracht. Godzijdank zijn wij niet zo ultiem dom als ik Stewart beluister.
Als ik moet kiezen tussen Baka of Joey verkopen dan verkoop ik ook liever Baka. Met Joey in het team heb je nog steeds iemand die de buitenspelers kan lanceren. Zonder Joey moet ik het nog zien.
These users thanked the author RIO for the post (total 3):
11 TinusFC BrackeDe Realist
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik hou van Baka. Een van de meest sympathieke spelers ooit. In een ideale wereld verkoop je hem nooit. Maar je moet het zoals mijn billenmaat zegt, zakelijk bekijken. Full on hype, kampioen, EK: nu afscheid nemen, door de voordeur en met bloemen. Voor een dik record bedrag en dan mag hij over 8 jaar komen afbouwen.
These users thanked the author Menno1 for the post (total 2):
SensationDe Realist
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 01 May 2024, 03:16
ShovingNE2 wrote: 30 Apr 2024, 22:40

Het zou echt heel dom zijn om Bakayoko op de top van zijn hype te houden. Het moment waarop ze op basis van leeftijd en stats ook nog een fors deel meer betalen wegens potentie. De FOMO lijkt heel groot te zijn. En dan heb je nog het risico op kruisbandletsel of welke blessure dan ook.

Het zou vanuit heel veel beweegredenen uitermate stupide zijn om Bakayoko niet te verkopen. Feyenoord heeft die fout gemaakt met Jorgensen, Ajax heeft meerdere keren die fout gemaakt met die dopingzondaar, TBS-er en Neres. Allemaal voor rond de 40 kunnen verkopen. Nu gezamelijk net 20 opgebracht. Godzijdank zijn wij niet zo ultiem dom als ik Stewart beluister.
Als ik moet kiezen tussen Baka of Joey verkopen dan verkoop ik ook liever Baka. Met Joey in het team heb je nog steeds iemand die de buitenspelers kan lanceren. Zonder Joey moet ik het nog zien.
Van Veerman wordt regelmatig gezegd wat ie niet kan, zeker als het gaat over het vervangen van of samenspelen met Frenkie de Jong in Oranje. Maar ik betwijfel of er deze eeuw op zijn positie een speler van een Nederlandse topclub is geweest die zoveel en zo gemakkelijk kansen heeft gecreëerd (114 dit seizoen, met de eerstvolgende ‘slechts’ 69!) en bij zoveel goals betrokken was als hij (23 in 38 wedstrijden).

Parel aan onze kroon en ten koste van alles verlengen en (nog één jaar) behouden. Wel intussen een basiswaardige vervanger halen, want cold turkey Veerman vervangen wil je ook volgend jaar voorkomen lijkt me.
These users thanked the author O Goleiro Grande for the post (total 3):
matejaRIONoosa
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV heeft vorige zomer een bepaalde norm gezet en ik verwacht dat PSV daar ook naar zal handelen.

Als eerste een aantal contractverlengingen om de selectie enigszins bij elkaar te houden. Proberen Dest en Tillman vast te leggen en voor ABK en Bakayoko een grote aankoop voor de basis.

Dan heb je nog Veerman die als het aan PSV ligt een nieuw dik contract tekent en nog 1 jaar blijft. Gaat hij weg dan wordt het de vraag hoe je hem gaat vervangen. PSV heeft namelijk best een aantal opkomende middenvelders van onderaf, maar aan de kant verlies je wel bepaalde specifieke kwaliteiten. Nou kan dat best opgevangen worden zoals dat ook met het vertrek van Gakpo, Madueke, Simons en Sangaré is gebeurd, maar ik zou deze linie wel een puzzel vinden.

Verder zal je back-ups moeten gaan halen voor diverse posities.
These users thanked the author Massimo for the post:
Sensation
User avatar
AlexDeTank4
Bankzitter
Posts: 204
Joined: 06 Jun 2023, 12:02
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

BarryBanaan wrote: 30 Apr 2024, 23:05 Bakayoko verkopen omdat de biedingen waarschijnlijk dusdanig zijn, wel jammer dat we sinds tijden geen nieuwe uit de jeugd klaar hebben staan voor de flanken. Is toch een beetje traditie aan het worden.
Maar heb je dan het idee dat er ieder jaar weer absolute ster uit de jeugd moet komen voor de flanken? Uitgaande van een transfer van Baka aankomende zomer die het transferrecord gaat verbreken hebben we in anderhalf jaar tijd drie vleugelaanvallers, die (deels) door PSV zijn opgeleid, voor de absolute hoofdprijs verkocht. M.i. laat dat zien dat het de afgelopen jaren juist goed heeft gedraaid en dat er goed is gescout.

Het is verre van realistisch om te denken dat er ieder jaar weer een toptalent klaar staat bij Jong om de huidige links-/rechtsbuiten op te volgen, het is helaas geen FIFA.
Dai Ragazzi
Bankzitter
Posts: 277
Joined: 06 Jun 2023, 16:33
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Phillip Cocu
Send Prediction League reminder to second email adress: No

AlexDeTank4 wrote: 01 May 2024, 09:38
BarryBanaan wrote: 30 Apr 2024, 23:05 Bakayoko verkopen omdat de biedingen waarschijnlijk dusdanig zijn, wel jammer dat we sinds tijden geen nieuwe uit de jeugd klaar hebben staan voor de flanken. Is toch een beetje traditie aan het worden.
Maar heb je dan het idee dat er ieder jaar weer absolute ster uit de jeugd moet komen voor de flanken? Uitgaande van een transfer van Baka aankomende zomer die het transferrecord gaat verbreken hebben we in anderhalf jaar tijd drie vleugelaanvallers, die (deels) door PSV zijn opgeleid, voor de absolute hoofdprijs verkocht. M.i. laat dat zien dat het de afgelopen jaren juist goed heeft gedraaid en dat er goed is gescout.

Het is verre van realistisch om te denken dat er ieder jaar weer een toptalent klaar staat bij Jong om de huidige links-/rechtsbuiten op te volgen, het is helaas geen FIFA.
Ik denk dat je zijn comment op twee manieren kan interpreteren. Ik denk dat die bedoeld dat er na zoveel jaren iemand uit de jeugd hebben die doorstroomt voor de vleugels ( Gakpo, Madueke, Bakayoko ) ( misschien nu Simons ) dat het jammer is dat er nu niet iemand is uit de jeugd die al kans maakt op minuten voor op de vleugels. En niet zozeer dat er ieder jaar al eentje moet klaar staan. Beetje meer dat er al iemand voor de vleugels klaar stond om het stokje over te nemen. En nu heb je niet echt iemand buiten misschien die Simons die er echt bovenuit steekt om trainingskamp/invalbeurt minuten te maken.
These users thanked the author Dai Ragazzi for the post (total 2):
BarryBanaanMaxH1234
User avatar
AlexDeTank4
Bankzitter
Posts: 204
Joined: 06 Jun 2023, 12:02
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dai Ragazzi wrote: 01 May 2024, 09:47
AlexDeTank4 wrote: 01 May 2024, 09:38

Maar heb je dan het idee dat er ieder jaar weer absolute ster uit de jeugd moet komen voor de flanken? Uitgaande van een transfer van Baka aankomende zomer die het transferrecord gaat verbreken hebben we in anderhalf jaar tijd drie vleugelaanvallers, die (deels) door PSV zijn opgeleid, voor de absolute hoofdprijs verkocht. M.i. laat dat zien dat het de afgelopen jaren juist goed heeft gedraaid en dat er goed is gescout.

Het is verre van realistisch om te denken dat er ieder jaar weer een toptalent klaar staat bij Jong om de huidige links-/rechtsbuiten op te volgen, het is helaas geen FIFA.
Ik denk dat je zijn comment op twee manieren kan interpreteren. Ik denk dat die bedoeld dat er na zoveel jaren iemand uit de jeugd hebben die doorstroomt voor de vleugels ( Gakpo, Madueke, Bakayoko ) ( misschien nu Simons ) dat het jammer is dat er nu niet iemand is uit de jeugd die al kans maakt op minuten voor op de vleugels. En niet zozeer dat er ieder jaar al eentje moet klaar staan. Beetje meer dat er al iemand voor de vleugels klaar stond om het stokje over te nemen. En nu heb je niet echt iemand buiten misschien die Simons die er echt bovenuit steekt om trainingskamp/invalbeurt minuten te maken.
Ah ik zie het nu ook, stukje begrijpend Brabants lezen was nog wat te veel gevraagd vanmorgen :tear:
These users thanked the author AlexDeTank4 for the post:
BarryBanaan
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

O Goleiro Grande wrote: 30 Apr 2024, 23:04
ShovingNE2 wrote: 30 Apr 2024, 22:40

Het zou echt heel dom zijn om Bakayoko op de top van zijn hype te houden. Het moment waarop ze op basis van leeftijd en stats ook nog een fors deel meer betalen wegens potentie. De FOMO lijkt heel groot te zijn. En dan heb je nog het risico op kruisbandletsel of welke blessure dan ook.

Het zou vanuit heel veel beweegredenen uitermate stupide zijn om Bakayoko niet te verkopen. Feyenoord heeft die fout gemaakt met Jorgensen, Ajax heeft meerdere keren die fout gemaakt met die dopingzondaar, TBS-er en Neres. Allemaal voor rond de 40 kunnen verkopen. Nu gezamelijk net 20 opgebracht. Godzijdank zijn wij niet zo ultiem dom als ik Stewart beluister.
Wijs buiten de vijf grote competities een international van net 21 aan dat dezelfde cijfers als buitenspeler overlegt én zonder noemenswaardig blessureleed in 45 wedstrijden kon deelnemen. Die staat met hoofdletters genoteerd bij talloze clubs en niet onwaarschijnlijk ook de allergrootste, helemaal als hij onverhoopt ook nog weet te vlammen op het EK. Je zou inderdaad wel gek zijn om hem op het toppunt te behouden; de kans is groter dat je in het huidige team wel een jonge vervanger vindt die zich aan het collectieve niveau weet op te trekken, dan dat je volgend jaar nóg meer voor de Belg vangt, nog los van de risico's van blessures die natuurlijk altijd kunnen opduiken. Dit wordt een transferrecord voor PSV van heb ik jou daar; are you watching Kenneth Perez?
Eens,al zal ik de speler en mens wel missen.
Toch is het bijzonder wat deze jongen presteert, heel bijzonder.

Vorig seizoen begon hij pas minuten te maken vanaf de tweede seizoenshelft toen Madueke en Gakpo verkocht waren. In het begin onder Ruud wel basisspeler maar na de terugkeer tot januari moeten wachten op minuten en zelfs vanaf januari maar 1x de 90 minuten volgemaakt.
Mede ook daar de huurspelers Silva en Hazard die terecht als vervangers werden aangetrokken.
Wel goede statistieken voor zo'n jonge speler.
Ik heb geen idee of Simons of andere spelers bij deze statistieken bij Jong of Onder18 in de buurt komen.
De statistieken zonder rendement, bedoel ik dan

Komend seizoen is er inderdaad niemand maar ook Baka kwam ineens bovendrijven met zijn spel.
These users thanked the author Voormalig KG for the post:
O Goleiro Grande
Ivicii
Bankzitter
Posts: 283
Joined: 06 Jun 2023, 10:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Een grote verkoop van bakayoko gaat ook invloed hebben op het soort talenten die PSV als stap gaan zien voor de europese top.

Gakpo / Madueke / Simons en dan baka, zijn in de laatste jaren toch wel mooie uithangborden.
Gerrit heeft ook bij ons grote stappen gezet, al zal dat wat minder van invloed zijn.

Ik zelf ben vooral benieuwd wat nu precies de vijver gaat zijn waarin earnest wil gaan vissen. Ik was vorig jaar blij verrast door het soort spelers dat we haalden.
Kan niet wachten tot het dit jaar weer losbarst en we positief verrast gaan worden.
These users thanked the author Ivicii for the post (total 2):
ShovingNE2OntketendeDuif
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ivicii wrote: 01 May 2024, 11:13 Een grote verkoop van bakayoko gaat ook invloed hebben op het soort talenten die PSV als stap gaan zien voor de europese top.

Gakpo / Madueke / Simons en dan baka, zijn in de laatste jaren toch wel mooie uithangborden.
Gerrit heeft ook bij ons grote stappen gezet, al zal dat wat minder van invloed zijn.

Ik zelf ben vooral benieuwd wat nu precies de vijver gaat zijn waarin earnest wil gaan vissen. Ik was vorig jaar blij verrast door het soort spelers dat we haalden.
Kan niet wachten tot het dit jaar weer losbarst en we positief verrast gaan worden.
Wel specifiek, hoe je soms hoofdletters gebruikt bij namen en soms niet.
Bram
Nationale topspeler
Posts: 2,067
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 30 Apr 2024, 21:11 Als je 1.5 miljoen kan neerleggen voor een 4e buitenspeler die een aantal specifieke kwaliteiten lijkt te bezitten + waar nog rek in lijkt te zitten, is dat toch best een prima deal?
NEE ALLEEN MAAR SPELERS VAN 15 MILJOEN :money:
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als PSV diverse aankopen wil doen dan heeft het verkopen nodig en in dit geval één grote omdat het ook CL speelt. Spelers komen en gaan en over 2 maanden begint het allemaal weer opnieuw.
Post Reply