Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

CZ_Code wrote: 30 Apr 2024, 21:42
O Goleiro Grande wrote: 30 Apr 2024, 21:38

En hoe definieer je 'kanon?' Zelf vatte ik dat op als een speler die als Noa Lang, die dus op een aanzienlijk niveau wel al (glimpen van) meerwaarde heeft bewezen. Ik ken Diallo niet heel goed, maar met deze jongen kwam na zijn debuut bij Atalante vier jaar geleden in 30 wedstrijden uit op het hoogste niveau, verdeeld over 6 competities en toernooien, waarin hij er slechts twee volledig speelde en twee goals wist te maken. Nu krijg je als 21-jarige niet veel kansen begrijp ik ook, maar wanneer de taxatie van een speler met dit profiel op €18m ligt krijg ik daar wel een beetje Forbs vibes van. Met minder risico verleid je in dezelfde categorie Cozier-Duberry voor een transfervrije overstap van Arsenal U23.
Forbs heeft nooit in een grote mannen competitie gespeeld, Diallo wel. Duberry zou ook wel gaaf zijn, maar PL spelers zijn nooit transfervrij, als je snapt wat ik bedoel.
Ja, Diallo wel. Maar is dat wat waard? Als je die minuten eens bijeen veegt kom je niet eens tot 10 volledige optredens in vier jaar tijd. In het Land der Blinden is Eenoog Koning.
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00
FOOTB_REM_S: No

O Goleiro Grande wrote: 30 Apr 2024, 21:50
CZ_Code wrote: 30 Apr 2024, 21:42

Forbs heeft nooit in een grote mannen competitie gespeeld, Diallo wel. Duberry zou ook wel gaaf zijn, maar PL spelers zijn nooit transfervrij, als je snapt wat ik bedoel.
Ja, Diallo wel. Maar is dat wat waard? Als je die minuten eens bijeen veegt kom je niet eens tot 10 volledige optredens in vier jaar tijd. In het Land der Blinden is Eenoog Koning.
Diallo heeft een uitstekend seizoen gehad bij Sunderland in de/het Championship. Dat is wel wat anders dan een leuk seizoen bij de onder 23.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

O Goleiro Grande wrote: 30 Apr 2024, 21:50
CZ_Code wrote: 30 Apr 2024, 21:42

Forbs heeft nooit in een grote mannen competitie gespeeld, Diallo wel. Duberry zou ook wel gaaf zijn, maar PL spelers zijn nooit transfervrij, als je snapt wat ik bedoel.
Ja, Diallo wel. Maar is dat wat waard? Als je die minuten eens bijeen veegt kom je niet eens tot 10 volledige optredens in vier jaar tijd. In het Land der Blinden is Eenoog Koning.
Ik reken 2500 minuten als basisspeler met bijna 20 g/a in 1 seizoen bij Sunderland in de Championsship ook gewoon mee anders...
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Diallo was een van de beste spelers in de Championship vorig jaar, echt een revelatie bij Sunderland. Flink niveauverschil hoor met PL2.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No



Doe even.
These users thanked the author Ardbeg for the post (total 3):
Smeets14HeruoneIbiAppelvlaai
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 30 Apr 2024, 22:21

Doe even.
Tosin Adarabioyo mag wmb ook komen. Nog een Nagalo, Vitik of Gomez erbij en je hebt een hele goede line-up achterin.
These users thanked the author Heruone for the post:
IbiAppelvlaai
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Heruone wrote: 30 Apr 2024, 22:26
Ardbeg wrote: 30 Apr 2024, 22:21

Doe even.
Tosin Adarabioyo mag wmb ook komen. Nog een Nagalo, Vitik of Gomez erbij en je hebt een hele goede line-up achterin.
Adarabioyo z’n contract loopt af? Mag van mij direct komen!
These users thanked the author Sensation for the post:
Heruone
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ja, loopt volgens mij af.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Heruone wrote: 30 Apr 2024, 22:26Gomez
Welke Gomez?
These users thanked the author DonyellMalen for the post:
Ardbeg
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Valentin
These users thanked the author Tovast for the post (total 2):
HeruoneDonyellMalen
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

CZ_Code wrote: 30 Apr 2024, 21:53
O Goleiro Grande wrote: 30 Apr 2024, 21:50

Ja, Diallo wel. Maar is dat wat waard? Als je die minuten eens bijeen veegt kom je niet eens tot 10 volledige optredens in vier jaar tijd. In het Land der Blinden is Eenoog Koning.
Ik reken 2500 minuten als basisspeler met bijna 20 g/a in 1 seizoen bij Sunderland in de Championsship ook gewoon mee anders...
Die vallen niet onder de noemer 'het hoogste niveau.' Reken je die mee dan zou Chuba Akpom, die vorig jaar topscorer werd in die competitie, dus ook een 'kanon' zijn? Hoewel de Brit bij Ajax helemaal niet zulke slechte cijfers laat zien, zou ik er erg van opkijken als PSV zijn hoogste transfersom zou betalen voor een 21-jarige die vorig jaar 13 goals en 3 assists voortbracht tegen clubs als Preston North End, QPR en Coventry City.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

O Goleiro Grande wrote: 30 Apr 2024, 22:57
CZ_Code wrote: 30 Apr 2024, 21:53

Ik reken 2500 minuten als basisspeler met bijna 20 g/a in 1 seizoen bij Sunderland in de Championsship ook gewoon mee anders...
Die vallen niet onder de noemer 'het hoogste niveau.' Reken je die mee dan zou Chuba Akpom, die vorig jaar topscorer werd in die competitie, dus ook een 'kanon' zijn? Hoewel de Brit bij Ajax helemaal niet zulke slechte cijfers laat zien, zou ik er erg van opkijken als PSV zijn hoogste transfersom zou betalen voor een 21-jarige die vorig jaar 13 goals en 3 assists voortbracht tegen clubs als Preston North End, QPR en Coventry City.
Akpom is geen talent meer maar 28 jaar, en er loopt volgens mij nog een talentvolle winger rond daar genaamd Summerville waar clubs nu bizarre bedragen voor over hebben. Vind de vergelijking met Akpom erg slecht.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

CZ_Code wrote: 30 Apr 2024, 22:59
O Goleiro Grande wrote: 30 Apr 2024, 22:57

Die vallen niet onder de noemer 'het hoogste niveau.' Reken je die mee dan zou Chuba Akpom, die vorig jaar topscorer werd in die competitie, dus ook een 'kanon' zijn? Hoewel de Brit bij Ajax helemaal niet zulke slechte cijfers laat zien, zou ik er erg van opkijken als PSV zijn hoogste transfersom zou betalen voor een 21-jarige die vorig jaar 13 goals en 3 assists voortbracht tegen clubs als Preston North End, QPR en Coventry City.
Akpom is geen talent meer maar 28 jaar, en er loopt volgens mij nog een talentvolle winger rond daar genaamd Summerville waar clubs nu bizarre bedragen voor over hebben. Vind de vergelijking met Akpom erg slecht.
In Diallo zit inderdaad meer groeipotentie. Maar de vergelijking met Summerville doet een pleidooi voor de Ghanees evenmin helemaal recht. Summerville was in 45 wedstrijden goed voor 30x doelpunten, bijna dubbel zoveel als Diallo. En clubs die hem willen halen hebben hem vorig jaar als in 28 Premier Leaguewedstrijden kunnen zien. Daar lijkt me een wezenlijk verschil.

Overigens zeg ik niet dat Diallo een slechte keus zal zijn per definitie. Maar tegen die prijs is het risico veel te groot imo en is hij niet het 'kanon' wat je bij die definitie mag verwachten.
nilssonH
Moderator
Posts: 11043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Gomez schijnt een clausule van 10 miljoen te hebben en de concurrentie zal flink zijn. Denk wel dat hij als linkspoot pas in beeld komt bij een vertrek van Boscagli.

User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

nilssonH wrote: 30 Apr 2024, 23:17 Gomez schijnt een clausule van 10 miljoen te hebben en de concurrentie zal flink zijn. Denk wel dat hij als linkspoot pas in beeld komt bij een vertrek van Boscagli.

Ideale situatie zou zijn om Obispo dan nu van de hand te doen (€4m inkomsten), Gomez te overtuigen zijn start in Europa onder Bosz te maken (€10m uitgaven) en Boscagli te verlengen met de afspraak hem na volgend seizoen een transfer te gunnen. In dat scenario zou een speler als Gomez 'achter' Boscagli wennen aan het niveau en de omstandigheden, in een druk seizoen genoeg wedstrijden op zijn naam zetten en vanuit de breedte niet onwaarschijnlijk meer niveau te kunnen bieden dan Obispo. Is ie binnen een seizoen helemaal klaargestoomd om Boscagli het jaar erop op te volgen.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No



Balvaardig en snel backje is deze Niko Sigur van Hajduk Split, die ook in de as op het middenveld en de defensie uit de voeten kan. Zou in mijn ogen perfect spelertje zijn om als tweede back achter de hand te hebben en klaar te stomen voor een rol in de basis in 2025/2026.
Last edited by O Goleiro Grande on 30 Apr 2024, 23:49, edited 2 times in total.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Tovast wrote: 30 Apr 2024, 22:47Valentin
Drisén
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 30 Apr 2024, 22:21

Doe even.
Al jaren fantastisch en daarmee ook wel buitencategorie die in het onhaalbare zit.
Is er een kans meteen doen
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Heruone wrote: 30 Apr 2024, 22:40 Ja, loopt volgens mij af.
Gaat idd niet verlengen. Todibo mag ook komen.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 01 May 2024, 03:14
Heruone wrote: 30 Apr 2024, 22:40 Ja, loopt volgens mij af.
Gaat idd niet verlengen. Todibo mag ook komen.
Vraag is indd of dat niet gaat doen om hogerop of naar Engeland te komen of openstaat voor iets nieuws. Waaronder een langlopend contract in de Eredivisie. Want alleen dan is de investering verantwoord. Benieuwd of die 8 CL-wedstrijden voldoende zijn om zo’n klasseverdediger op zijn 24ste nog naar Nederland te krijgen, maar wie weet wat Earnie op het fornuis zet.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

O Goleiro Grande wrote: 01 May 2024, 07:58
RIO wrote: 01 May 2024, 03:14

Gaat idd niet verlengen. Todibo mag ook komen.
Vraag is indd of dat niet gaat doen om hogerop of naar Engeland te komen of openstaat voor iets nieuws. Waaronder een langlopend contract in de Eredivisie. Want alleen dan is de investering verantwoord. Benieuwd of die 8 CL-wedstrijden voldoende zijn om zo’n klasseverdediger op zijn 24ste nog naar Nederland te krijgen, maar wie weet wat Earnie op het fornuis zet.
Volgens mij heeft de hele Engelse top interesse in hem. Is echt een kansloze missie.
Dai Ragazzi
Bankzitter
Posts: 277
Joined: 06 Jun 2023, 16:33
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Phillip Cocu
FOOTB_REM_S: No

Thoughts on William Carvalho? Speelt niet veel bij Betis. Goede passer fysiek sterk maar wel sloom als ik zo een beetje op zijn speelstijl zoek. Misschien te duur als stand-in voor Schouten. Nog een twee jaar contract.

https://www.transfermarkt.com/william-c ... ler/100131
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Dai Ragazzi wrote: 01 May 2024, 09:32 Thoughts on William Carvalho? Speelt niet veel bij Betis. Goede passer fysiek sterk maar wel sloom als ik zo een beetje op zijn speelstijl zoek. Misschien te duur als stand-in voor Schouten. Nog een twee jaar contract.

https://www.transfermarkt.com/william-c ... ler/100131
Was ooit goed qua kracht maar verder dan dat zal ie niet veel toevoegen. Je ziet dit seizoen dat je voetbal nodig hebt zodat je de bal meer hebt en de verdediging ontlast. Dan heb je minder fysiek nodig op het middenveld.
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 30 Apr 2024, 23:46
Tovast wrote: 30 Apr 2024, 22:47Valentin
Drisén
Moest ff nadenken voordat ik 'm begreep :mrgreen:
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik denk dat we voornamelijk onze aandacht moeten (en ook zullen) richten op een absolute topper op rechter cv. Het liefst een echte kwaliteitsspeler met redelijk wat ervaring, groot, sterk, snel maar vooral voetballend sterk. Onderstaand een aantal opties die mij interessant lijken:

Perr Schuurs (Torino): inmiddels 24 jaar oud en heeft zich vooral qua verdedigende hardheid en geslepenheid zeer goed ontwikkeld in Italië bij Torino. Kent Nederland en Bosz. Uitstekend aan de bal, dat was hij natuurlijk al, maar dat combineert hij nu met de verdedigende kwaliteiten en zijn fysiek. Is in oktober zwaar geblesseerd geraakt maar heeft hiervoor zelden blessures gehad. Normaliter wel een van de sterkhouders van Torino dus zal niet zo makkelijk haalbaar zijn. Gezien zijn blessure i.c.m. Nederlandse achtergrond zou PSV echter weleens de ideale vervolgstap kunnen zijn: CL voetbal, kampioen worden, twee jaar knallen en dan eventueel de volgende stap maken. Past zeer goed in het Boszball, Nederlander, goede leeftijd, uitstekend profiel, goede mentaliteit.

Philipp Lienhart (Freiburg): vergelijkbaar profiel als Schuurs, in de lucht nog wat sterker. Al jaren de leider van de Freiburg defensie, Oostenrijks international. Ook hij kampt dit jaar met wat blessures, wellicht daardoor haalbaarder. Voorgaande jaren incidenteel een paar wedstrijden gemist, geen noemenswaardig blessureverleden. Aan de bal meer dan prima en vooral gewoon een zeer goede verdediger met redelijk veel snelheid. Ervaren jongen van 27.
These users thanked the author Tovast for the post:
Easygoing83
Post Reply