Licentiecommissie stelt deadline aan Vitesse: sneller met spullen over de brug komen, of stekker eruit
https://ad.nl/article/~aa437dcf
Vitesse
- ComeOnPSV
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Wel echt een treurige foto in het artikel. Een vader die waarschijnlijk heeft gezegd tegen zn dochter doe jij dat bord maar omhoog.Tjompie wrote: ↑30 Apr 2024, 18:26 Licentiecommissie stelt deadline aan Vitesse: sneller met spullen over de brug komen, of stekker eruit
https://ad.nl/article/~aa437dcf
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Ze dachten dat ze een maand langer hadden. Ze hebben dus ook nu niet even gecheckt wat de regels zijn?
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
-
- Basisspeler
Wat een puinhoop. Voor mijn gevoel is het meer een uitstel van executie. Mochten het toch lukken om half mei alles voor elkaar te hebben, dan nog voelt het meer alsof het een korte termijn oplossing gaat worden in plaats van een gedegen strategie om de club op lange termijn weer gezond te krijgen. En hebben we over een X-aantal maanden dezelfde situatie.
Trek het stekkertje er maar gewoon uit.
Trek het stekkertje er maar gewoon uit.
-
- Internationale topspeler
Nee, dan heb je het gewoon niet gelezen.ziege maar ook zagge wrote: ↑30 Apr 2024, 19:50 Ze dachten dat ze een maand langer hadden. Ze hebben dus ook nu niet even gecheckt wat de regels zijn?
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Klopt, ik las een ander artikel wat daar minder stellig over was. Opeens de helft minder tijd is wel ff slikkenloginnaam wrote: ↑01 May 2024, 07:16Nee, dan heb je het gewoon niet gelezen.ziege maar ook zagge wrote: ↑30 Apr 2024, 19:50 Ze dachten dat ze een maand langer hadden. Ze hebben dus ook nu niet even gecheckt wat de regels zijn?
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- Tjompie
-
- Legende
Ik kijk nu op transfermarkt, maar ze hebben daar ook niet één speler die met een transfer voor een bescheiden financiële injectie kan zorgen. De hoogst gewaardeerde eigen speler is melle meulensteen met een waarde van 1,2 miljoen.
Haal je alle gehuurde spelers weg, dan blijft er een selectie over waarmee je met Top Oss en Helmond Sport moet strijden om de 13e plaats in de KKD. Dure jongens als Isimat en v Ginkel gaan natuurlijk niet kunnen blijven.
Eerlijk gezegd zie ik ook totaal geen "reddingsplan" waarmee Vitesse binnen 3 jaar terug in de ED is. Je moet daar echt helemaal opnieuw beginnen met jeugdspelers en vaste KKD acteurs, maar volgens mij gaat Vitesse komend seizoen helemaal niet halen.
Haal je alle gehuurde spelers weg, dan blijft er een selectie over waarmee je met Top Oss en Helmond Sport moet strijden om de 13e plaats in de KKD. Dure jongens als Isimat en v Ginkel gaan natuurlijk niet kunnen blijven.
Eerlijk gezegd zie ik ook totaal geen "reddingsplan" waarmee Vitesse binnen 3 jaar terug in de ED is. Je moet daar echt helemaal opnieuw beginnen met jeugdspelers en vaste KKD acteurs, maar volgens mij gaat Vitesse komend seizoen helemaal niet halen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
Daar is de inzamelingsactie voorTjompie wrote: ↑01 May 2024, 09:57 Zou hij wel salaris krijgen?
https://www.nu.nl/voetbal/6311164/van-d ... ijnen.html
- These users thanked the author Voijke for the post:
- Lorenzo von Matterhorn
Sangaré, le Roi du PSV
-
- Legende
Het blijft iets dubbels.
Jarenlang was er sprake van een schijnconstructie waarbij eigenaar Ambramovich via stromannetjes miljoenen per jaar in deze club stopte. Niemand weet eigenlijk waarom. Dat kan ook echt niet door de beugel vanuit financial fairplay. Dat heeft de KNVB allemaal maar toegestaan c.q. konden ze er geen vinger tussenkrijgen.
Inmiddels zit er een normaal integer bestuur die deze erfenis uit het verleden moet zien te verstouwen. En nu opeens wordt ze het vuur aan de schenen gelegd door de KNVB.
Jarenlang was er sprake van een schijnconstructie waarbij eigenaar Ambramovich via stromannetjes miljoenen per jaar in deze club stopte. Niemand weet eigenlijk waarom. Dat kan ook echt niet door de beugel vanuit financial fairplay. Dat heeft de KNVB allemaal maar toegestaan c.q. konden ze er geen vinger tussenkrijgen.
Inmiddels zit er een normaal integer bestuur die deze erfenis uit het verleden moet zien te verstouwen. En nu opeens wordt ze het vuur aan de schenen gelegd door de KNVB.
- VeresRivne
- Vedette
De KNVB moet wel, die hele poppenkast van eigenaren zette de KNVB wel in zijn hemd. Wat Vitesse vooral dom deed was de KNVB verkeerd informeren en lopen rommelen vorige zomer, daar raakten ze veel goodwill mee kwijt.koetje wrote: ↑01 May 2024, 11:56 Het blijft iets dubbels.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- Standbeeld
- Mister PSV
Geldstromen waren amper te controleren en uiteindelijk zijn ze erdoor gekomen bij de overname door de Russen. Al snel bleek dat Vitesse eens sattelietclub van Chelsea was geworden en stond de KNVB inderdaad aardig in het hemd. Maar toen was het kwaad al geschied.koetje wrote: ↑01 May 2024, 11:56 Het blijft iets dubbels.
Maar dit is niet het eerste gedoe met Vitesse. Vitesse heeft een hele geschiedenis met gedoe. Als je ziet hoe groot de problemen zijn dan snap ik wel dat de KNVB geen mededogen heeft. Alhoewel ik zelf nog vind dat de KNVB nu zelfs nog schappelijk is. Er zijn clubs voor minder failliet gegaan, zoals Veendam, AGOVV, etc.
Ik zou het echt niet erg vinden als de KNVB de stekker eruit trekt. Natuurlijk jammer dat een club als Vitesse dan van het hoogste toneel verdwijnt, maar het moet ook maar eens afgelopen zijn met al die clubs die de hand boven het hoofd worden gehouden. Laat ze maar op de blaren zitten, dan denken andere clubs echt wel twee keer na voordat ze weer van die megalomane ideeën in hun hoofd krijgen. Vitesse komt uiteindelijk wel weer een keer bovendrijven. Genoeg potentie.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- mateja
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Als dat signaal dan ook eens zou worden afgegeven in andere competities, hè? (Too big to fail...)Standbeeld wrote: ↑01 May 2024, 16:27Geldstromen waren amper te controleren en uiteindelijk zijn ze erdoor gekomen bij de overname door de Russen. Al snel bleek dat Vitesse eens sattelietclub van Chelsea was geworden en stond de KNVB inderdaad aardig in het hemd. Maar toen was het kwaad al geschied.koetje wrote: ↑01 May 2024, 11:56 Het blijft iets dubbels.
Maar dit is niet het eerste gedoe met Vitesse. Vitesse heeft een hele geschiedenis met gedoe. Als je ziet hoe groot de problemen zijn dan snap ik wel dat de KNVB geen mededogen heeft. Alhoewel ik zelf nog vind dat de KNVB nu zelfs nog schappelijk is. Er zijn clubs voor minder failliet gegaan, zoals Veendam, AGOVV, etc.
Ik zou het echt niet erg vinden als de KNVB de stekker eruit trekt. Natuurlijk jammer dat een club als Vitesse dan van het hoogste toneel verdwijnt, maar het moet ook maar eens afgelopen zijn met al die clubs die de hand boven het hoofd worden gehouden. Laat ze maar op de blaren zitten, dan denken andere clubs echt wel twee keer na voordat ze weer van die megalomane ideeën in hun hoofd krijgen. Vitesse komt uiteindelijk wel weer een keer bovendrijven. Genoeg potentie.
- ShovingNE2
- Site Admin
Maar de KNVB heeft ze ook 1,5jaar laten zwemmen. Geen beslissing.VeresRivne wrote: ↑01 May 2024, 13:12De KNVB moet wel, die hele poppenkast van eigenaren zette de KNVB wel in zijn hemd. Wat Vitesse vooral dom deed was de KNVB verkeerd informeren en lopen rommelen vorige zomer, daar raakten ze veel goodwill mee kwijt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
https://www.telegraaf.nl/sport/15624578 ... tartbedrag
Mooi om te lezen. Voor mij ook echt wel wat verrassende namen die bijdragen als Openda, Rashica, Bony en Beenhakker. Al vond ik die laatste vooral verrassend, omdat ik dacht dat die al overleden was…
Mooi om te lezen. Voor mij ook echt wel wat verrassende namen die bijdragen als Openda, Rashica, Bony en Beenhakker. Al vond ik die laatste vooral verrassend, omdat ik dacht dat die al overleden was…
-
- Legende
Tja dit soort initiatieven zie je vaak, maar wat ik me vervolgens afvraag is naar wie dat geld gaat.Thijs wrote: ↑02 May 2024, 10:49 https://www.telegraaf.nl/sport/15624578 ... tartbedrag
Parry heeft 10,5 miljoen geleend aan Vitesse, en dat zou door "boete en rente" zijn opgelopen tot 14.3. Daar kun je als Parry zijnde best wat water bij de wijn bij doen. Vitesse moet zeker op de blaren zitten wat mij betreft, maar een kwart van de totale schuld is dus "lucht". Verlaag het 11.5 en je hebt alsnog 10% gepakt op je investering.
- These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
- Woodenshoes
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Meervoudig international
- Standbeeld
- Mister PSV
Uiteindelijk zal Parry daar ook wel toe bereid zijn, onder voorwaarde dat het spel eerlijk gespeeld wordt en de mensen bij Vitesse op goede voet met elkaar blijven. Maar volgens mij is dat juist het punt. Ze staan nu tegenover Parry, in plaats van naast. Dan zal Parry zich vanzelf harder op gaan stellen. Eerst maar eens kijken wat er dan te halen valt.Josef Dettelbacher wrote: ↑02 May 2024, 11:08Tja dit soort initiatieven zie je vaak, maar wat ik me vervolgens afvraag is naar wie dat geld gaat.Thijs wrote: ↑02 May 2024, 10:49 https://www.telegraaf.nl/sport/15624578 ... tartbedrag
Parry heeft 10,5 miljoen geleend aan Vitesse, en dat zou door "boete en rente" zijn opgelopen tot 14.3. Daar kun je als Parry zijnde best wat water bij de wijn bij doen. Vitesse moet zeker op de blaren zitten wat mij betreft, maar een kwart van de totale schuld is dus "lucht". Verlaag het 11.5 en je hebt alsnog 10% gepakt op je investering.
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Chucky Lozano
Het probleem is toch ook dat Parry zelf geen geld heeft, maar dit bedrag heeft geleend? Die moet ook gewoon aflossing en rente betalen. Zal weinig speelruimte vanuit hem komen.Standbeeld wrote: ↑02 May 2024, 12:25Uiteindelijk zal Parry daar ook wel toe bereid zijn, onder voorwaarde dat het spel eerlijk gespeeld wordt en de mensen bij Vitesse op goede voet met elkaar blijven. Maar volgens mij is dat juist het punt. Ze staan nu tegenover Parry, in plaats van naast. Dan zal Parry zich vanzelf harder op gaan stellen. Eerst maar eens kijken wat er dan te halen valt.Josef Dettelbacher wrote: ↑02 May 2024, 11:08
Tja dit soort initiatieven zie je vaak, maar wat ik me vervolgens afvraag is naar wie dat geld gaat.
-
- Vedette
De man heeft zelf geen geld maar kan wel 10 miljoen lenen?Gomes92 wrote: ↑02 May 2024, 12:31Het probleem is toch ook dat Parry zelf geen geld heeft, maar dit bedrag heeft geleend? Die moet ook gewoon aflossing en rente betalen. Zal weinig speelruimte vanuit hem komen.Standbeeld wrote: ↑02 May 2024, 12:25
Uiteindelijk zal Parry daar ook wel toe bereid zijn, onder voorwaarde dat het spel eerlijk gespeeld wordt en de mensen bij Vitesse op goede voet met elkaar blijven. Maar volgens mij is dat juist het punt. Ze staan nu tegenover Parry, in plaats van naast. Dan zal Parry zich vanzelf harder op gaan stellen. Eerst maar eens kijken wat er dan te halen valt.
-
- Legende
-
- Vedette
Als Vitesse failliet gaat, eindigt die Amerikaan dus op de bodem van de Hudson met een betonblok aan zijn voeten, beeld ik me zo in. Dat is pas 'skin in the game'.