Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky wrote: 30 Apr 2024, 23:19
Heruone wrote: 30 Apr 2024, 21:11 Als je 1.5 miljoen kan neerleggen voor een 4e buitenspeler die een aantal specifieke kwaliteiten lijkt te bezitten + waar nog rek in lijkt te zitten, is dat toch best een prima deal?
Als je het zo zegt wel ja. Maar uiteindelijk gaat het erom: heeft hij het vereiste niveau voor PSV? Ik vind dat hij daar flink ver van verwijderd is. En het is niet uitgesloten dat hij uiteindelijk veel zal (moeten) spelen gezien het structurele blessureleed.

Die jongen heeft een paar leuke wedstrijden gespeeld, maar qua niveau en potentie is het een typische FC Utrecht-speler.
Ja, zit ook wat in. Ik ben ook niet per se de grootste fan van hem. Hoewel ik denk dat er nog wel rek in zit en dat hij een aantal interessante kwaliteiten bezit (snelheid, intensiteit en techniek). Keerzijde is ook dat je daarvoor betaald. Sahraoui (zie ik veel liever) kost ook 4 tot 6 keer zoveel.

En uiteindelijk is het ook niet per se erg als daar zijn lat ligt imo. Een speler a la Gyrano Kerk of Zakaria Labyad destijds zijn als PSV zijnde wmb gewoon valide opties voor je positie van 4e buitenspeler, afhankelijk van hoe de rest van je selectieopbouw eruit ziet.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 02 May 2024, 22:24
Chucky wrote: 30 Apr 2024, 23:19

Als je het zo zegt wel ja. Maar uiteindelijk gaat het erom: heeft hij het vereiste niveau voor PSV? Ik vind dat hij daar flink ver van verwijderd is. En het is niet uitgesloten dat hij uiteindelijk veel zal (moeten) spelen gezien het structurele blessureleed.

Die jongen heeft een paar leuke wedstrijden gespeeld, maar qua niveau en potentie is het een typische FC Utrecht-speler.
Ja, zit ook wat in. Ik ben ook niet per se de grootste fan van hem. Hoewel ik denk dat er nog wel rek in zit en dat hij een aantal interessante kwaliteiten bezit (snelheid, intensiteit en techniek). Keerzijde is ook dat je daarvoor betaald. Sahraoui (zie ik veel liever) kost ook 4 tot 6 keer zoveel.

En uiteindelijk is het ook niet per se erg als daar zijn lat ligt imo. Een speler a la Gyrano Kerk of Zakaria Labyad destijds zijn als PSV zijnde wmb gewoon valide opties voor je positie van 4e buitenspeler, afhankelijk van hoe de rest van je selectieopbouw eruit ziet.
Stel dat je Tillman kan vastleggen, zou je dan ook nog per se vier volbloed buitenspelers in je selectie willen hebben? Als je Tillman behalve als 10 ook als een van de buitenspelers ziet, zou dat tussen verder Til en Saibari ook ruimte geven aan Babadi.
These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
11 Tinus
Søren
Meervoudig international
Posts: 1,072
Joined: 06 Jun 2023, 18:33
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

O Goleiro Grande wrote: 02 May 2024, 22:29Stel dat je Tillman kan vastleggen, zou je dan ook nog per se vier volbloed buitenspelers in je selectie willen hebben? Als je Tillman behalve als 10 ook als een van de buitenspelers ziet, zou dat tussen verder Til en Saibari ook ruimte geven aan Babadi
Tillman is zeker prima optie voor de flanken, dat heeft ie inmiddels wel bewezen.
Met Til, Saibari hebben we ook nog eens volwaardige alternatieven op de 10 positie.
En eventueel Babadi nog vanaf minuut 70 bij een 4-0 voorsprong.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

O Goleiro Grande wrote: 02 May 2024, 22:29
Heruone wrote: 02 May 2024, 22:24

Ja, zit ook wat in. Ik ben ook niet per se de grootste fan van hem. Hoewel ik denk dat er nog wel rek in zit en dat hij een aantal interessante kwaliteiten bezit (snelheid, intensiteit en techniek). Keerzijde is ook dat je daarvoor betaald. Sahraoui (zie ik veel liever) kost ook 4 tot 6 keer zoveel.

En uiteindelijk is het ook niet per se erg als daar zijn lat ligt imo. Een speler a la Gyrano Kerk of Zakaria Labyad destijds zijn als PSV zijnde wmb gewoon valide opties voor je positie van 4e buitenspeler, afhankelijk van hoe de rest van je selectieopbouw eruit ziet.
Stel dat je Tillman kan vastleggen, zou je dan ook nog per se vier volbloed buitenspelers in je selectie willen hebben? Als je Tillman behalve als 10 ook als een van de buitenspelers ziet, zou dat tussen verder Til en Saibari ook ruimte geven aan Babadi.
Ik denk dat je altijd 4 buitenspelers nodig hebt en dat laat dit seizoen ook wel zien. Het is alleen vooral fijn om multifunctionele spelers te hebben, zodat je overal kan schuiven op het veld. Dat zie je nu met Tillman gebeuren.

Maar wellicht is dat ook een luxe probleem.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bosz wil het liefst elke wedstrijd zijn buitenspelers 'verversen' in het laatste kwartier en we hebben dit jaar gezien wat voor meerwaarde dat had toen we dat konden en wat we tekort kwamen toen we het niet konden. Dus 4 is het minimale en dat moet je aanvullen met nog minstens een talentvolle jongen vanuit Jong PSV (twijfelachtig) of met een type Tillman. Zolang je max 1 blessure tegelijk heb is 4 buitenspelers én Tillman genoeg maar een extra jonge speler die desnoods ritme kan opdoen in Jong PSV is geen overbodige luxe. En juist dat kan PSV veroorloven als het CL speelt en sportief succes heeft.
User avatar
Tjompie
Internationale topspeler
Posts: 3,060
Joined: 28 Aug 2021, 18:57
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Blijft: Til, Schouten, Babadi, Saibari, Lang, de Jong, Lozano (wel vraagteken voor winter), Pepi
Vraagteken: Benitez, Schiks (huur), Ramalho, Boscagli, Dest, Teze, Mauro, Obispo, Veerman, Tillman, Land (huur), Bakayoko
Weg: Drommel, Waterman, Sambo, van Aanholt, Kotchap, Ledezma

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/ps ... ~ae72711f/
XaviS7mons
Vaste waarde in elftal
Posts: 532
Joined: 06 Jun 2023, 10:10
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dit hadden we zelf ook kunnen verzinnen toch?
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

XaviS7mons wrote: 03 May 2024, 07:33 Dit hadden we zelf ook kunnen verzinnen toch?
Het artikel is ook niet voor ons :nerd:
These users thanked the author SKERLA for the post (total 3):
RikElfrinkO Goleiro GrandeAsterix
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Een eventueel verhuur van Land vind ik wel opvallend en zou ik ook vrij dom vinden. Die jongen is zo’n dusdanig talent dat ik vrij zeker ben dat hij prima de rol van 4e / 5e middenvelder kan invullen met voldoende uitzicht op speelminuten. Zet hem neer bij een Almere of RKC: op de training zal hij in ieder geval niet beter worden, en het is maar de vraag of die trainers daar een type als Land (sterker in een dominanter team) zullen opstellen.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Land moet je niet verhuren, die kan inderdaad gewoon meedraaien. Bij een mindere club komt hij waarschijnlijk niet uit de verf tussen 10 houthakkers.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tja als PSV bijv. die Flamingo gaat halen voor aardig wat geld... die speelt precies zoals Schouten. Iig qua positie. Dan wordt het voor Land al weer moeilijk omdat je voor de 8 dan al Veerman/Saibari hebt. Als je puur kijkt naar wat voor Land het beste kan zijn snap ik best dat ze hem een jaartje willen verhuren aan een hele goede ED club. Misschien kan ie mee in de deal omtrent Flamingo. Jaartje basis in Utrecht onder Jans. Veerman jaartje houden zodat Land hem daarna kan opvolgen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 03 May 2024, 09:05 Tja als PSV bijv. die Flamingo gaat halen voor aardig wat geld... die speelt precies zoals Schouten. Iig qua positie. Dan wordt het voor Land al weer moeilijk omdat je voor de 8 dan al Veerman/Saibari hebt. Als je puur kijkt naar wat voor Land het beste kan zijn snap ik best dat ze hem een jaartje willen verhuren aan een hele goede ED club. Misschien kan ie mee in de deal omtrent Flamingo. Jaartje basis in Utrecht onder Jans. Veerman jaartje houden zodat Land hem daarna kan opvolgen.
Is toch juist mooi dat je als alternatief voor de 6 en 8 positie een fysiek sterke speler hebt die (duel-)kracht, lengte, gedreven mentaliteit en defensieve kwaliteiten hebt en een flegmatiekere stylist die juist in de opbouw een zeer grote rol kan spelen met zijn techniek, vernuft en beweeglijkheid. De meer smaken des te gevaarlijker en lastiger we af te stoppen zijn.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het gaat ook om de wens van Tygo, wil die misschien meer speeltijd dit jaar, als in, 34 wedstrijden, dan moet je een jaar verhuren.
Saibari is underrated.
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Je moet niks
These users thanked the author Tovast for the post:
Ardbeg
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vind Tygo Land eigenlijk bij uitstek een speler die bij PSV ineens doorbreekt in plaats van via een verhuurperiode of omweg.

Goed punt wat ook werd aangesneden door Chucky is dat hij zomaar eens bij een club als pakweg RKC niet eens lekker uit de verf komt/ aan spelen toe komt.

Zulke clubs spelen vaak met andere belangen dan een talentvolle sierlijke 6 ontwikkelen…
These users thanked the author OnsPSV for the post:
O Goleiro Grande
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1,402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 03 May 2024, 09:05 Tja als PSV bijv. die Flamingo gaat halen voor aardig wat geld... die speelt precies zoals Schouten. Iig qua positie. Dan wordt het voor Land al weer moeilijk omdat je voor de 8 dan al Veerman/Saibari hebt. Als je puur kijkt naar wat voor Land het beste kan zijn snap ik best dat ze hem een jaartje willen verhuren aan een hele goede ED club. Misschien kan ie mee in de deal omtrent Flamingo. Jaartje basis in Utrecht onder Jans. Veerman jaartje houden zodat Land hem daarna kan opvolgen.
Ik las laatst dat Bosz hem meer als 8 ziet. Dus als Veerman tich nog een jaar blijft dan zouden ze Land komend jaar echt klaar kunnen stomen.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tovast wrote: 03 May 2024, 09:27Je moet niks
Met eenjarig contract moet je weldegelijk in gesprek.
Saibari is underrated.
rjg1992
Bankzitter
Posts: 231
Joined: 04 Nov 2020, 16:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik denk dat PSV Flamingo als een centrale verdediger haalt.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 02 May 2024, 22:24En uiteindelijk is het ook niet per se erg als daar zijn lat ligt imo. Een speler a la Gyrano Kerk of Zakaria Labyad destijds zijn als PSV zijnde wmb gewoon valide opties voor je positie van 4e buitenspeler, afhankelijk van hoe de rest van je selectieopbouw eruit ziet.
Zeker aan het einde van de wedstrijd is het ook vooral druk houden op de defensie van de tegenpartij en af kunnen jagen daar. Bij een voorsprong kan hij prima uit de voeten en met een goede dribbel en snelheid is hij daar zeker van waarde. Goede vervanger van Vertessen in de selectie. En in de eredivisie kan hij indien nodig ook zeker in de basis opdraven.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

rjg1992 wrote: 03 May 2024, 09:52 Ik denk dat PSV Flamingo als een centrale verdediger haalt.
Dat denk ik ook. Zoals ik laatst al schreef: Als je de beelden van Flamingo ziet, weet je waarom Peet Schouten soms achterin gebruikt.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Earnie, laat de boel niet aanbranden :bleh:
Bossche bol
Meervoudig international
Posts: 1,024
Joined: 08 May 2023, 20:22
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De medische staf doet de scouting!
Mr.Unibet
Meervoudig international
Posts: 1,006
Joined: 05 Jun 2021, 15:48
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Madueke wrote: 03 May 2024, 10:30

Earnie, laat de boel niet aanbranden :bleh:
Inmiddels wel fit, maar geen eerste keus meer. 10 miljoen lijkt me spierballentaal, die zullen liever nog wat voor hem willen beuren.
User avatar
Asterix
Meervoudig international
Posts: 1,176
Joined: 05 Jun 2023, 16:09
Send Prediction League reminder to second email adress: No

St Juste zou een airfryre maaltijd zijn. Niet doen Earnie!
Ich liebe gegenpressung
User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5,270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nu volg ik die jongen verder niet maar zag laatst een samenvatting waarin hij heel knullig/onbeholpen een rode prent kreeg. Zag er niet heel denderend uit allemaal. Tel daar zijn blessuregevoeligheid bij op en je kan net zo goed voor Sandler gaan die 5x zo goedkoop is.
Post Reply