Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tomm wrote: 03 May 2024, 11:12 Nu volg ik die jongen verder niet maar zag laatst een samenvatting waarin hij heel knullig/onbeholpen een rode prent kreeg. Zag er niet heel denderend uit allemaal. Tel daar zijn blessuregevoeligheid bij op en je kan net zo goed voor Sandler gaan die 5x zo goedkoop is.
St Juste is natuurlijk veel beter maar niet aan beginnen ivm blessures.
User avatar
AlexDeTank4
Bankzitter
Posts: 204
Joined: 06 Jun 2023, 12:02
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zowel Sandler als St Juste zijn in mijn optiek echt alleen spelers voor de breedte. Als je ieder jaar CL voetbal wilt halen en de groepsfase door wilt komen dan zijn die twee leuk als invallers, maar ondermaats voor de basis.
These users thanked the author AlexDeTank4 for the post:
60yearsofglory
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

AlexDeTank4 wrote: 03 May 2024, 11:22 Zowel Sandler als St Juste zijn in mijn optiek echt alleen spelers voor de breedte. Als je ieder jaar CL voetbal wilt halen en de groepsfase door wilt komen dan zijn die twee leuk als invallers, maar ondermaats voor de basis.
Met St Juste zit je er oprecht naast. Die kan echt wel mee.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik denk dat je sowieso niet voor St. Juste en voor Sandler moet gaan. Klinkt interessant en ze hebben beide kwaliteiten maar ze zijn zo extreem blessuregevoelig dat je er niet op kunt bouwen. Gewoon verder kijken. We hebben al zo veel blessures, laten we ons richten op fitte spelers.
User avatar
AlexDeTank4
Bankzitter
Posts: 204
Joined: 06 Jun 2023, 12:02
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 03 May 2024, 11:23
AlexDeTank4 wrote: 03 May 2024, 11:22 Zowel Sandler als St Juste zijn in mijn optiek echt alleen spelers voor de breedte. Als je ieder jaar CL voetbal wilt halen en de groepsfase door wilt komen dan zijn die twee leuk als invallers, maar ondermaats voor de basis.
Met St Juste zit je er oprecht naast. Die kan echt wel mee.
Een speler die in de afgelopen 24 maanden 12 maanden aan de kant heeft gezeten door verschillende blessures kan lichamelijk het niveau niet aan, daar duid ik op.
Teletubby
Nationale topspeler
Posts: 2,234
Joined: 06 Jun 2023, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Asterix wrote: 03 May 2024, 10:55 St Juste zou een airfryre maaltijd zijn. Niet doen Earnie!
Niet zo slecht praten over de airfryer, is gewoon een betere oven. St juste is een magnetron maaltijd met 8 gram zout en 20 gram groenten. St juste zit 2 seizoenen bij Sporting en heeft 43 wedstrijden aan de kant gestaan hiervan met een blessure. Hoe sporting in vredesnaam denkt dat ze nog 10 miljoen voor deze brokkenpiloot kunnen vangen is mij een raadsel. Spelers van nog niet eens 28 met meerdere pagina's aan blessure historie op transfermarkt hebben gewoon geen lichaam dat is gemaakt voor topsport. Als roulatie speler achter een basis RCV en een RB zou ik misschien nog begrijpen maar als basisspeler is dit gokken op een dood paard.
These users thanked the author Teletubby for the post:
Doperwt11
User avatar
AlexDeTank4
Bankzitter
Posts: 204
Joined: 06 Jun 2023, 12:02
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

AlexDeTank4 wrote: 03 May 2024, 11:25
Ardbeg wrote: 03 May 2024, 11:23

Met St Juste zit je er oprecht naast. Die kan echt wel mee.
Een speler die in de afgelopen 24 maanden 12 maanden aan de kant heeft gezeten door verschillende blessures kan lichamelijk het niveau niet aan, daar duid ik op.
https://www.transfermarkt.nl/jerry-st-j ... ler/288253 ter verduidelijking
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het is de vraag of Ramalho blijft en zo ja dan heb je alleen een basisspeler als RCV nodig. Anders heb je zowel een basisspeler als een back-up nodig. Tevens verwacht ik dat Obispo vertrekt en dan zal je ook een back-up voor Boscagli moeten halen die ook nog eens zou kunnen vertrekken. Als Obispo wil blijven dan kan hij als back-up volgend seizoen wederom fungeren en dan mag hij daarna transfervrij vertrekken.

Of St Juste de juiste RCV voor de basis is vraag ik me af. Ik ben wel huiverig geworden voor spelers die al wat ouder zijn en een flink blessureverleden hebben. Bij Heerenveen en Feyenoord was ik trouwens ook als verdediger niet echt van hem onder de indruk, maar ik weet niet hoe hij zich verder heeft ontwikkeld. Sandler is een beetje hetzelfde geval. Aan de bal heel goed, maar defensief zwak en ook om de haverklap geblesseerd. Dan zijn er denk ik betere buitenlandse alternatieven te vinden.

Wat betreft Land vind ik voor beide wel wat te zeggen. Land moet Eredivisieminuten gaan maken en is in Jong PSV wel uitgeleerd. Hij zit nu op een punt dat hij nog wel veel kan opsteken op het niveau van de training van PSV, maar zal dan ook regelmatig minuten moeten kunnen gaan maken volgend seizoen. Als dat maar mondjesmaat blijft dan is verhuur aan een Eredivisieclub ook denk ik een goede optie waar hij dan wekelijks speelt. Hij zit nu net even in een tussenfase dat hij te groot is voor het servet en te klein is voor het tafellaken. Iets wat in een half jaar of jaar echt wel kan veranderen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

AlexDeTank4 wrote: 03 May 2024, 11:28
AlexDeTank4 wrote: 03 May 2024, 11:25

Een speler die in de afgelopen 24 maanden 12 maanden aan de kant heeft gezeten door verschillende blessures kan lichamelijk het niveau niet aan, daar duid ik op.
https://www.transfermarkt.nl/jerry-st-j ... ler/288253 ter verduidelijking
Ja dat is door iedereen bekend maar puur op niveau een absolute versterking. Niet relevant overigens want hij ligt er altijd uit.
XaviS7mons
Vaste waarde in elftal
Posts: 532
Joined: 06 Jun 2023, 10:10
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vertrouw volledig op onze Earnie
XaviS7mons
Vaste waarde in elftal
Posts: 532
Joined: 06 Jun 2023, 10:10
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Qua type perfect voor Bosz-ball. Zijn fitheid niet
Eenhoopjob
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 04 Nov 2020, 16:09
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 03 May 2024, 11:29
Ja dat is door iedereen bekend maar puur op niveau een absolute versterking. Niet relevant overigens want hij ligt er altijd uit.
Misschien werkt het bij ons de andere kant op. Iedereen raakt hier geblesseerd, dus misschien dat de spelers die overal al geblesseerd zijn hier wel tot bloei komen.
These users thanked the author Eenhoopjob for the post (total 4):
ArdbegMathijsVerducciAddoCultheldFieseFriedrich
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

🦩 > st juttemis
User avatar
Asterix
Meervoudig international
Posts: 1,176
Joined: 05 Jun 2023, 16:09
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Geen vertrouwen in zijn fysieke gesteldheid en onze medische staf. Grote kans op een flop a la ketchup.
These users thanked the author Asterix for the post:
milansandro
Ich liebe gegenpressung
Eenhoopjob
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 04 Nov 2020, 16:09
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tomm wrote: 03 May 2024, 11:12 Nu volg ik die jongen verder niet maar zag laatst een samenvatting waarin hij heel knullig/onbeholpen een rode prent kreeg. Zag er niet heel denderend uit allemaal. Tel daar zijn blessuregevoeligheid bij op en je kan net zo goed voor Sandler gaan die 5x zo goedkoop is.
Ik heb ook een filmpje gezien waar hij op volle snelheid een doorgebroken aanvaller inhaalt terwijl hij met 100m achterstand begint.
These users thanked the author Eenhoopjob for the post:
Ardbeg
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Pff jammer. Had gehoopt dat we hoger zouden inzetten dan St. Juste. Leuke speler maar met onze blessuregeschiedenis en zeker met zijn extreme blessure gevoeligheid vind ik dit echt een "bummer". We moeten toch beter kunnen dan dit na zo'n jaar?
User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5,270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eenhoopjob wrote: 03 May 2024, 15:52
Tomm wrote: 03 May 2024, 11:12 Nu volg ik die jongen verder niet maar zag laatst een samenvatting waarin hij heel knullig/onbeholpen een rode prent kreeg. Zag er niet heel denderend uit allemaal. Tel daar zijn blessuregevoeligheid bij op en je kan net zo goed voor Sandler gaan die 5x zo goedkoop is.
Ik heb ook een filmpje gezien waar hij op volle snelheid een doorgebroken aanvaller inhaalt terwijl hij met 100m achterstand begint.
Die aanvaller was Jhonny van de Burgerking?
Eenhoopjob
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 04 Nov 2020, 16:09
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tomm wrote: 03 May 2024, 16:02 Die aanvaller was Jhonny van de Burgerking?


Ik vraag me ook af of St Juste heel blijft, maar die hele Sandler hype snap ik (nog) niet zo goed. Kon bij Feyenoord ook niet mee. Heeft nu één leuk jaar bij NEC. Ik heb daar net zo veel (of misschien nog wel meer) twijfels over dan St Juste.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hier is het wat duidelijk te zien van waar hij start. Filmpje start ook op het goede moment ;)



Edit: kut ESPN. Vanaf minuut 4
Last edited by Hatseflats on 03 May 2024, 16:13, edited 1 time in total.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mits fit een absolute aanwinst. Met een grote mits.
Mick Jagger
Lid van verdienste
Posts: 2,075
Joined: 25 Aug 2017, 11:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Puur vanwege de ervaring zou ik St. Juste boven Sandler kiezen, als ik moest kiezen en die twee de enige opties zijn. Ze schelen een paar maanden, zijn allebei blessuregevoelig maar Sandler heeft zeer weinig ervaring op een hoger niveau dan NEC, die ervaring heeft St. Juste wel.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wie van de twee beter is (St. Juste of Sandler), zou niet eens een vraagstuk moeten zijn. Ik verbaas me altijd erover hoe snel mensen hun mening klaar hebben o.b.v. een aantal gegevens. Zelfde als met Schouten afgelopen zomer die volgens velen absoluut geen meerwaarde zou zijn.
These users thanked the author Heruone for the post:
Dutch Cowboy
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 03 May 2024, 16:30 Zelfde als met Schouten afgelopen zomer die volgens velen absoluut geen meerwaarde zou zijn.
Nou... wat ik me kan herinneren over vorig jaar is dat Schouten qua niveau nog niet zo'n vraagteken was maar qua investering omdat wij sinds jaar en dag amper investeringen konden doen in spelers zonder restwaarde. Ik ben nog steeds verbaasd dat PSV dat durfde met Schouten en die move heeft ons praktisch een kampioenschap opgeleverd. Als je het hebt over homeruns slaan dan was de aankoop van Schouten dat zowel sportief als financieel. Want ik denk dat we hem zelfs na een jaar met dikke winst zouden moeten kunnen verkopen als we dat al zouden willen.
Post Reply