Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

St. Juste zou een aanfluiting zijn. Als je een jaar de tijd hebt om een RCV te halen en je komt bij een half kreupele speler uit die bij Feyenoord niet opviel vind ik dat een beetje slapjes. Kan me daarom ook niet voorstellen dat PSV echt voor St. Justus gaat.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 03 May 2024, 16:37 St. Juste zou een aanfluiting zijn. Als je een jaar de tijd hebt om een RCV te halen en je komt bij een half kreupele speler uit die bij Feyenoord niet opviel vind ik dat een beetje slapjes. Kan me daarom ook niet voorstellen dat PSV echt voor St. Justus gaat.
Een jaar?!?!? Het lukt al 5 jaar niet om er één te kopen.
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 03 May 2024, 16:36
Heruone wrote: 03 May 2024, 16:30 Zelfde als met Schouten afgelopen zomer die volgens velen absoluut geen meerwaarde zou zijn.
Nou... wat ik me kan herinneren over vorig jaar is dat Schouten qua niveau nog niet zo'n vraagteken was maar qua investering omdat wij sinds jaar en dag amper investeringen konden doen in spelers zonder restwaarde. Ik ben nog steeds verbaasd dat PSV dat durfde met Schouten en die move heeft ons praktisch een kampioenschap opgeleverd. Als je het hebt over homeruns slaan dan was de aankoop van Schouten dat zowel sportief als financieel. Want ik denk dat we hem zelfs na een jaar met dikke winst zouden moeten kunnen verkopen als we dat al zouden willen.
Als ik jou was zal ik het Schouten topic eens openen en de eerste paar pagina’s lezen. Kom jij toevallig ook nog langs. Zo’n bijzondere speler is Schouten namelijk niet;)
These users thanked the author danko-lazovic for the post (total 3):
HeruoneDonyellMalenFieseFriedrich
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

danko-lazovic wrote: 03 May 2024, 16:45
11 Tinus wrote: 03 May 2024, 16:36

Nou... wat ik me kan herinneren over vorig jaar is dat Schouten qua niveau nog niet zo'n vraagteken was maar qua investering omdat wij sinds jaar en dag amper investeringen konden doen in spelers zonder restwaarde. Ik ben nog steeds verbaasd dat PSV dat durfde met Schouten en die move heeft ons praktisch een kampioenschap opgeleverd. Als je het hebt over homeruns slaan dan was de aankoop van Schouten dat zowel sportief als financieel. Want ik denk dat we hem zelfs na een jaar met dikke winst zouden moeten kunnen verkopen als we dat al zouden willen.
Als ik jou was zal ik het Schouten topic eens openen en de eerste paar pagina’s lezen. Kom jij toevallig ook nog langs. Zo’n bijzondere speler is Schouten namelijk niet;)
Guilty haha. Ik moest wel even wat filmpjes kijken om warm te worden.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dit scenario vreesde ik dus al een beetje (als het echt serieus gaat worden).

Ramalho tekent bij, 10+ mil door de plomp voor een ontzettend blessuregevoelige speler en dus staat Ramalho binnen de kortste keren weer gewoon in de basis.
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 03 May 2024, 16:48
danko-lazovic wrote: 03 May 2024, 16:45

Als ik jou was zal ik het Schouten topic eens openen en de eerste paar pagina’s lezen. Kom jij toevallig ook nog langs. Zo’n bijzondere speler is Schouten namelijk niet;)
Guilty haha. Ik moest wel even wat filmpjes kijken om warm te worden.
Daar is ook helemaal niks mis mee. Ik probeer jou ook niet aan te vallen oid. Ik vraag mij alleen af van de hoeveel mensen die nu een hele sterke mening hebben als niet beter dan Ramalho/ St. Juste het afgelopen seizoen 3 wedstrijden van hem gezien hebben. Ik denk dat die op 1 hand zijn te tellen. Daarom snap ik niet dat je zo “overtuigend” je mening kan droppen hier.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

danko-lazovic wrote: 03 May 2024, 16:45
11 Tinus wrote: 03 May 2024, 16:36

Nou... wat ik me kan herinneren over vorig jaar is dat Schouten qua niveau nog niet zo'n vraagteken was maar qua investering omdat wij sinds jaar en dag amper investeringen konden doen in spelers zonder restwaarde. Ik ben nog steeds verbaasd dat PSV dat durfde met Schouten en die move heeft ons praktisch een kampioenschap opgeleverd. Als je het hebt over homeruns slaan dan was de aankoop van Schouten dat zowel sportief als financieel. Want ik denk dat we hem zelfs na een jaar met dikke winst zouden moeten kunnen verkopen als we dat al zouden willen.
Als ik jou was zal ik het Schouten topic eens openen en de eerste paar pagina’s lezen. Kom jij toevallig ook nog langs. Zo’n bijzondere speler is Schouten namelijk niet;)
Idd. Ook zomaar even een snelle greep van wat reacties uit het transferwindow topic. Namen maar weggelaten om onnodig modder te gooien (het zijn wel mensen die hier frequent, i.e. dagelijks posten tho. En die toevallig ook hierboven al direct hun mening klaar hebben).

Image
Image
Image

Want 11 Tinus, laten we eerlijk zijn: hoeveel mensen (incl. jijzelf) hebben St. Juste serieus zien spelen? En dan praat je over minimaal 3 a 4 wedstrijden 90 minuten lang. Mensen baseren hun mening heel snel op simpele gegevens. Een youtube compilatie filmpje en vaak details zoals leeftijd, verleden van clubs en waar ze nu spelen. Een 27 jarige CV die bij Sporting speelt en in het verleden in zijn ED periode nooit een onuitwisbare indruk heeft gemaakt, wordt daarom al vrij snel tot ruk bestempeld.

Helemaal prima overigens. Op die manier werkt het opportunistische voetbalbrein over het algemeen, zeker op voetbalforas. Maar het schetst natuurlijk niet een heel reëel/eerlijk beeld.

Edit: Wat danko-lazovic dus zegt.
These users thanked the author Heruone for the post:
danko-lazovic
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 03 May 2024, 16:53
danko-lazovic wrote: 03 May 2024, 16:45

Als ik jou was zal ik het Schouten topic eens openen en de eerste paar pagina’s lezen. Kom jij toevallig ook nog langs. Zo’n bijzondere speler is Schouten namelijk niet;)
Idd. Ook zomaar even een snelle greep van wat reacties uit het transferwindow topic. Namen maar weggelaten om onnodig modder te gooien (het zijn wel mensen die hier frequent, i.e. dagelijks posten tho. En die toevallig ook hierboven al direct hun mening klaar hebben).

Image
Image
Image

Want @11 Tinus, laten we eerlijk zijn: hoeveel mensen (incl. jijzelf) hebben St. Juste serieus zien spelen? En dan praat je over minimaal 3 a 4 wedstrijden 90 minuten lang. Mensen baseren hun mening heel snel op simpele gegevens. Een youtube compilatie filmpje en vaak details zoals leeftijd, verleden van clubs en waar ze nu spelen. Een 27 jarige CV die bij Sporting speelt en in het verleden in zijn ED periode nooit een onuitwisbare indruk heeft gemaakt, wordt daarom al vrij snel tot ruk bestempeld.

Helemaal prima overigens. Op die manier werkt het opportunistische voetbalbrein over het algemeen, zeker op voetbalforas. Maar het schetst natuurlijk niet een heel reëel/eerlijk beeld.

Edit: Wat @danko-lazovic dus zegt.
We moeten nu niet gaan doen of het "opportunistische voetbalbrein " er altijd naast zit door naar Schouten te wijzen. Net zo vaak, of misschien vaker, klopt de beeldvorming want die beeldvorming is er niet voor niets. St. Juste was nou niet bepaald een uitblinker bij Feyenoord, deed het redelijk bij Mainz en was vaker geblesseerd dan fit bij Sporting. Dat vind ik nou niet bepaald gunstige voortekenen maar inderdaad, wie weet zitten we (of in elk geval al ik) er helemaal naast. Maar met onze veranderde status als kampioen, CL deelnemer en iets meer centjes te besteden hoop ik op een betere optie dan St. Juste.
These users thanked the author Joenepsv for the post:
Fonzerilli
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 03 May 2024, 16:53

Want @11 Tinus, laten we eerlijk zijn: hoeveel mensen (incl. jijzelf) hebben St. Juste serieus zien spelen? En dan praat je over minimaal 3 a 4 wedstrijden 90 minuten lang. Mensen baseren hun mening heel snel op simpele gegevens. Een youtube compilatie filmpje en vaak details zoals leeftijd, verleden van clubs en waar ze nu spelen. Een 27 jarige CV die bij Sporting speelt en in het verleden in zijn ED periode nooit een onuitwisbare indruk heeft gemaakt, wordt daarom al vrij snel tot ruk bestempeld.
Ik heb hem eigenlijk bij Sporting niet één keer gezien, had het ook over zijn profiel overigens, en wat ik van hem gezien heb waar ik van onder de indruk was tijdens zijn BL periode. En ook als je zijn profiel kijkt qua marktwaarde dan heeft hij juist na zijn overstap naar het buitenland grote stappen gemaakt. Een beetje zoals Doekhi die hier ook iedereen kut vond en gratis op te halen was.

Maar mijn zorg bij St. Juste zit hem ook in zijn blessuregevoeligheid.
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als je die blessurelijst al bekijkt slaat de schrik al om je hart..
Los van het feit wat je vind van zijn niveau..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Jur1913
Internationale topspeler
Posts: 3,831
Joined: 28 Jan 2022, 17:08
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bij Schouten hoorde je vaak het geluid waarom we Schouten niet direct bij Excelsior hadden gekocht. Alsof zijn ervaring in Italië hem niets had gebracht
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 03 May 2024, 17:00
Heruone wrote: 03 May 2024, 16:53

Idd. Ook zomaar even een snelle greep van wat reacties uit het transferwindow topic. Namen maar weggelaten om onnodig modder te gooien (het zijn wel mensen die hier frequent, i.e. dagelijks posten tho. En die toevallig ook hierboven al direct hun mening klaar hebben).

Image
Image
Image

Want @11 Tinus, laten we eerlijk zijn: hoeveel mensen (incl. jijzelf) hebben St. Juste serieus zien spelen? En dan praat je over minimaal 3 a 4 wedstrijden 90 minuten lang. Mensen baseren hun mening heel snel op simpele gegevens. Een youtube compilatie filmpje en vaak details zoals leeftijd, verleden van clubs en waar ze nu spelen. Een 27 jarige CV die bij Sporting speelt en in het verleden in zijn ED periode nooit een onuitwisbare indruk heeft gemaakt, wordt daarom al vrij snel tot ruk bestempeld.

Helemaal prima overigens. Op die manier werkt het opportunistische voetbalbrein over het algemeen, zeker op voetbalforas. Maar het schetst natuurlijk niet een heel reëel/eerlijk beeld.

Edit: Wat @danko-lazovic dus zegt.
We moeten nu niet gaan doen of het "opportunistische voetbalbrein " er altijd naast zit door naar Schouten te wijzen. Net zo vaak, of misschien vaker, klopt de beeldvorming want die beeldvorming is er niet voor niets. St. Juste was nou niet bepaald een uitblinker bij Feyenoord, deed het redelijk bij Mainz en was vaker geblesseerd dan fit bij Sporting. Dat vind ik nou niet bepaald gunstige voortekenen maar inderdaad, wie weet zitten we (of in elk geval al ik) er helemaal naast. Maar met onze veranderde status als kampioen, CL deelnemer en iets meer centjes te besteden hoop ik op een betere optie dan St. Juste.
Is dat zo als de gehele beeldvorming over het algemeen gebaseerd is op gebakken lucht? Want wat is nu namelijk de beste graadmeter? Een paar simpele gegevens over het verleden van een speler of een speler daadwerkelijk zien spelen? Uiteraard zitten er bepaalde correlaties bij omdat je met niveauverschillen te maken hebt etc. Een uitblinker in de KKD zoals Thomas Beelen vorig jaar is natuurlijk lang niet zo goed dat hij met twee vingers in zijn neus direct een bepalende speler bij PSV is of wordt. Maar dan praat je over grote verschillen in competitie niveau. Ook daarin overschatten we onszelf vaak nog eens schromelijk.

Het is gewoon heel simpel: het verleden van een speler + de simpele gegevens waar hij nu speelt klinken niet heel sexy bij een speler a la St. Juste. Zelfde geldt voor Schouten. Dat wilt alleen niet zeggen dat ze geen meerwaarde hoeven te zijn. Het carrièrepad van spelers om interessant te zijn, is immers niet eenzijdig.

Verder zijn trouwens vraagtekens bij St. Juste best te bilijken. Maar voordat je het hebt over zijn kwaliteiten als speler en met volle overtuiging een stempel er op drukt, zorg dan dat je op zijn minst een iets gefundeerdere mening hebt dan enkel "niet bepaald uitblinker bij Feyenoord 6 jaar geleden dus het zal wel niks zijn". Dat hoef ik jou ook niet uit te leggen, volgens mij.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Andman
Jeugdinternational
Posts: 148
Joined: 07 Sep 2023, 18:17
Favoriete speler: Ruud Van Nistelrooy
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Er zijn veel mensen hier die, voor een of andere reden, denken dat PSV een arme club is waar 10 miljoen zogenaamd een enorm bedrag hoort te zijn. PSV, met CL, is gewoon een stabiele club waar een paar keer uitgaves van 10 miljoen/50 miljoen per seizoen gewoon normaal zullen zijn, als de Europese resultaten meezitten.

Voor PSV, als ze hem echt willen hebben, zal geld niet een serieuze reden zijn om een speler als Jeremiah St. Juste te weigeren.
Søren
Meervoudig international
Posts: 1,072
Joined: 06 Jun 2023, 18:33
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ach zo gaat dat toch.
Veerman was matig, Dest kon er helemaal niks van, Luuk was wel klaar, Saibari te min, ABK was het nieuwe wereldwonder, en Lozano een zekerheidje.
En diezelfde lieden roepen nu om het hardst het tegenovergestelde.
Ik durf er ondertussen best op te vertrouwen dat Earnie een prima selectie gaat samenstellen.
Dus als ze nu voor de 3e keer voor StJuste gaan zullen ze er wel van overtuigd zijn.
Het blessuregevaar is natuurlijk wel een dingetje, zeker als je een selectie wil met max 24 man, en met Lang, Lozano, MauroJr, Saibari, en Obispo er al 5 hebt waarvan je vantevoren al weet dat je niet het volledige seizoen over ze kan beschikken.
En Dest is er (eventueel) pas weer vanaf de winterstop.
These users thanked the author Søren for the post:
Vanthaman18
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 03 May 2024, 16:30 Wie van de twee beter is (St. Juste of Sandler), zou niet eens een vraagstuk moeten zijn. Ik verbaas me altijd erover hoe snel mensen hun mening klaar hebben o.b.v. een aantal gegevens. Zelfde als met Schouten afgelopen zomer die volgens velen absoluut geen meerwaarde zou zijn.
Noa Lang, Veerman, Bakayoko, Dest,

Er wordt altijd hetzelfde geroepen “ik dacht dat we hoger zouden mikken”
These users thanked the author Trixm for the post (total 2):
Vanthaman18Heruone
Saibari is underrated.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Volgens mij is fitheid, lees een gebrek daaraan, toch echt het voornaamste argument dat zowel St. Juste als Sandler niet heel positief ontvangen worden toch? En dat valt toch gewoon toch aan te tonen? Ik vind het iig persoonlijk hele belangrijke data. We hebben dit seizoen wederom gezien hoe belangrijk fitte spelers zijn. Neem een Teze, top en top fit. Speelt bijna alles en is super belangrijk geworden. Een RCV halen voor veel geld die een directe versterking moet zijn (geen idee of hij dat kan) maar die aantoonbaar fragiel is.... dat is heel riskant.
These users thanked the author Juancho for the post:
TheoTheoTheo
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 03 May 2024, 17:32
Joenepsv wrote: 03 May 2024, 17:00

We moeten nu niet gaan doen of het "opportunistische voetbalbrein " er altijd naast zit door naar Schouten te wijzen. Net zo vaak, of misschien vaker, klopt de beeldvorming want die beeldvorming is er niet voor niets. St. Juste was nou niet bepaald een uitblinker bij Feyenoord, deed het redelijk bij Mainz en was vaker geblesseerd dan fit bij Sporting. Dat vind ik nou niet bepaald gunstige voortekenen maar inderdaad, wie weet zitten we (of in elk geval al ik) er helemaal naast. Maar met onze veranderde status als kampioen, CL deelnemer en iets meer centjes te besteden hoop ik op een betere optie dan St. Juste.
Is dat zo als de gehele beeldvorming over het algemeen gebaseerd is op gebakken lucht? Want wat is nu namelijk de beste graadmeter? Een paar simpele gegevens over het verleden van een speler of een speler daadwerkelijk zien spelen? Uiteraard zitten er bepaalde correlaties bij omdat je met niveauverschillen te maken hebt etc. Een uitblinker in de KKD zoals Thomas Beelen vorig jaar is natuurlijk lang niet zo goed dat hij met twee vingers in zijn neus direct een bepalende speler bij PSV is of wordt. Maar dan praat je over grote verschillen in competitie niveau. Ook daarin overschatten we onszelf vaak nog eens schromelijk.

Het is gewoon heel simpel: het verleden van een speler + de simpele gegevens waar hij nu speelt klinken niet heel sexy bij een speler a la St. Juste. Zelfde geldt voor Schouten. Dat wilt alleen niet zeggen dat ze geen meerwaarde hoeven te zijn. Het carrièrepad van spelers om interessant te zijn, is immers niet eenzijdig.

Verder zijn trouwens vraagtekens bij St. Juste best te bilijken. Maar voordat je het hebt over zijn kwaliteiten als speler en met volle overtuiging een stempel er op drukt, zorg dan dat je op zijn minst een iets gefundeerdere mening hebt dan enkel "niet bepaald uitblinker bij Feyenoord 6 jaar geleden dus het zal wel niks zijn". Dat hoef ik jou ook niet uit te leggen, volgens mij.
Nee zo plat wil ik het ook niet slaan. Een speler kan zich ontwikkelen zoals Schouten. En eerlijk is eerlijk, bij Sporting heb ik hem niet zien spelen maar het is knapper als je hem wel hebt zien spelen dan niet want hij is bijzonder veel geblesseerd geweest de afgelopen twee seizoenen. Dit seizoen (heb even vluchtig gekeken dus kan er een wedstrijdje naast zitten) slechts 2 keer een wedstrijd vol gemaakt. Ik heb dan niet het idee dat hij zich geweldig heeft doorontwikkeld sinds Mainz, waar ik hem wel heb zien spelen en hem niet bijzonder vond. Maar ik geef toe dat de beeldvorming mij bevooroordeeld maakt. Heb hem nooit een opvallende of bijzondere speler gevonden. En ik hoop zelf op een iets grotere naam nu we meer te bieden hebben. Je wil na afgelopen seizoen de volgende stap zetten en dan moet je voor een cruciale positie hoger mikken dan St. Juste.
TheoTheoTheo
Jeugdspeler
Posts: 40
Joined: 24 Apr 2024, 21:11
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Theo Lucius
Send Prediction League reminder to second email adress: No

St Juste zou op het eerste oog een prima toevoeging zijn voor de verdedging. Echter is zijn laatste volledige fitte seizoen is alweer 3 jaar geleden. Daar zitten, zoals Juancho hierboven al aangeeft, denk ik de meeste twijfels (net zoals bij Sandler).
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Net als bij Sandler? St. Juste is een paar klassen beter dan Sandler.

Sandler is gewoon niet goed genoeg én te broos. St. Juste is echt een prima speler, maar enkel fysiek té onbetrouwbaar.
These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 2):
ShovingNE2Trixm
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 03 May 2024, 17:00
Heruone wrote: 03 May 2024, 16:53

Idd. Ook zomaar even een snelle greep van wat reacties uit het transferwindow topic. Namen maar weggelaten om onnodig modder te gooien (het zijn wel mensen die hier frequent, i.e. dagelijks posten tho. En die toevallig ook hierboven al direct hun mening klaar hebben).

Image
Image
Image

Want @11 Tinus, laten we eerlijk zijn: hoeveel mensen (incl. jijzelf) hebben St. Juste serieus zien spelen? En dan praat je over minimaal 3 a 4 wedstrijden 90 minuten lang. Mensen baseren hun mening heel snel op simpele gegevens. Een youtube compilatie filmpje en vaak details zoals leeftijd, verleden van clubs en waar ze nu spelen. Een 27 jarige CV die bij Sporting speelt en in het verleden in zijn ED periode nooit een onuitwisbare indruk heeft gemaakt, wordt daarom al vrij snel tot ruk bestempeld.

Helemaal prima overigens. Op die manier werkt het opportunistische voetbalbrein over het algemeen, zeker op voetbalforas. Maar het schetst natuurlijk niet een heel reëel/eerlijk beeld.

Edit: Wat @danko-lazovic dus zegt.
We moeten nu niet gaan doen of het "opportunistische voetbalbrein " er altijd naast zit door naar Schouten te wijzen. Net zo vaak, of misschien vaker, klopt de beeldvorming want die beeldvorming is er niet voor niets. St. Juste was nou niet bepaald een uitblinker bij Feyenoord, deed het redelijk bij Mainz en was vaker geblesseerd dan fit bij Sporting. Dat vind ik nou niet bepaald gunstige voortekenen maar inderdaad, wie weet zitten we (of in elk geval al ik) er helemaal naast. Maar met onze veranderde status als kampioen, CL deelnemer en iets meer centjes te besteden hoop ik op een betere optie dan St. Juste.
Ik wil niet heel vervelend doen, maar dit zijn je drie eerste reacties in de topics van Dest, Veerman en Schouten…
Joenepsv wrote: 21 Aug 2023, 09:03 Matige back. Ben niet enthousiast maar hij mag het tegendeel bewijzen.

Wel weer een huurling. Dacht dat Stewart wat minder in de huurlingen hoek wou handelen. Weliswaar met koopopties maar dat is samen met Tillman al 25 miljoen.
Joenepsv wrote: 03 Jan 2022, 14:08 Veerman is middelmaat. Niet meer en niet minder. Geen speler die ons beter maakt. Zou het een idiote aankoop vinden en een verkwisting van elke euro die hij kost. We hebben middenvelders te over, wat we missen zijn spelers die ons net dat kleine beetje extra geven zoals Sangaré. Veerman sluit gewoon aan in de rij spelers die leuk meehobbelen maar niet goed genoeg zijn om ons naar een hoger niveau te brengen.
Joenepsv wrote: 10 Aug 2023, 15:55 Vind Schouten geen bijzondere speler. En in verhouding ook veel te duur. Doet het aardig bij een middelmatige club als Bologna maar weet ook niet echt de volgende stap te zetten.
These users thanked the author danko-lazovic for the post (total 2):
BreurSøren
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

St. Juste stond ook in de belangstelling van o.a. Dortmund toen hij bij Mainz zat. Ik kan mij zo voorstellen dat topclubs niet door hebben gepakt door zijn blessurehistorie.
User avatar
Maax
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 21 Jun 2022, 09:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

danko-lazovic wrote: 03 May 2024, 18:28
Joenepsv wrote: 03 May 2024, 17:00

We moeten nu niet gaan doen of het "opportunistische voetbalbrein " er altijd naast zit door naar Schouten te wijzen. Net zo vaak, of misschien vaker, klopt de beeldvorming want die beeldvorming is er niet voor niets. St. Juste was nou niet bepaald een uitblinker bij Feyenoord, deed het redelijk bij Mainz en was vaker geblesseerd dan fit bij Sporting. Dat vind ik nou niet bepaald gunstige voortekenen maar inderdaad, wie weet zitten we (of in elk geval al ik) er helemaal naast. Maar met onze veranderde status als kampioen, CL deelnemer en iets meer centjes te besteden hoop ik op een betere optie dan St. Juste.
Ik wil niet heel vervelend doen, maar dit zijn je drie eerste reacties in de topics van Dest, Veerman en Schouten…
Joenepsv wrote: 21 Aug 2023, 09:03 Matige back. Ben niet enthousiast maar hij mag het tegendeel bewijzen.

Wel weer een huurling. Dacht dat Stewart wat minder in de huurlingen hoek wou handelen. Weliswaar met koopopties maar dat is samen met Tillman al 25 miljoen.
Joenepsv wrote: 03 Jan 2022, 14:08 Veerman is middelmaat. Niet meer en niet minder. Geen speler die ons beter maakt. Zou het een idiote aankoop vinden en een verkwisting van elke euro die hij kost. We hebben middenvelders te over, wat we missen zijn spelers die ons net dat kleine beetje extra geven zoals Sangaré. Veerman sluit gewoon aan in de rij spelers die leuk meehobbelen maar niet goed genoeg zijn om ons naar een hoger niveau te brengen.
Joenepsv wrote: 10 Aug 2023, 15:55 Vind Schouten geen bijzondere speler. En in verhouding ook veel te duur. Doet het aardig bij een middelmatige club als Bologna maar weet ook niet echt de volgende stap te zetten.
Het erge is, dat inclusief mezelf, het hier vgm 80% toentertijd mee eens was.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kortom: de prijs gaat het bepalen. En het totaal van de selectie.

Stel je haalt Debast voor 12, St. Juste voor 6 ex bonussen en Ramalho vertrekt.

Als je het in dat licht bekijkt vind ik het een prima transfer.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 03 May 2024, 18:33 Kortom: de prijs gaat het bepalen. En het totaal van de selectie.

Stel je haalt Debast voor 12, St. Juste voor 6 ex bonussen en Ramalho vertrekt.

Als je het in dat licht bekijkt vind ik het een prima transfer.
Flamingo gaat ook wel komen, toch?
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 03 May 2024, 18:33 Kortom: de prijs gaat het bepalen. En het totaal van de selectie.

Stel je haalt Debast voor 12, St. Juste voor 6 ex bonussen en Ramalho vertrekt.

Als je het in dat licht bekijkt vind ik het een prima transfer.
Ik denk vooral dat gaat bepalen of en hoeveel blessures hij gaat krijgen mocht hij komen.

Debast wordt/werd(?) in verband gebracht met Sporting. Wie weet zien ze hem wel als vervanger van St. Juste
Post Reply