Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mensen moeten vooral eens wat meer vertrouwen hebben in het scoutingsapparaat van PSV. Hoeveel van onze voormalige targets (en/of aankopen) later toch wel hele goeie spelers bleken te zijn toont wel aan dat er geen totale idioten rondlopen bij PSV.
These users thanked the author Ykhim for the post (total 7):
Vanthaman18DonyellMalenDeBruyneTrixmrjg1992BalinhoVoormalig KG
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 03 May 2024, 18:33Stel je haalt Debast voor 12, St. Juste voor 6 ex bonussen en Ramalho vertrekt.
Ik gok dat we voor beide speler, helaas, meer moeten betalen.

Nagalo van FC Nordsjaelland vind ik ook nog steeds waanzinnig interessant.

User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 03 May 2024, 18:43 Mensen moeten vooral eens wat meer vertrouwen hebben in het scoutingsapparaat van PSV. Hoeveel van onze voormalige targets (en/of aankopen) later toch wel hele goeie spelers bleken te zijn toont wel aan dat er geen totale idioten rondlopen bij PSV.
En andersom.

Voor PSV is het vaak graaien in een bak met spelers waar of een krasje op zit of nog niet op niveau zijn om er meteen te staan. Veerman is het perfecte voorbeeld van een transfer waarbij het letterlijk alle kanten op had kunnen gaan. Timber was voor Feyenoord ook zo'n speler. Je hebt dan een speler die nog 1 a 2 stapjes moet maken en of een speler dat kan is gewoon heel onzeker. Voor mijn gevoel is dit ook de reden waarom de NL markt/ex ED spelers zo interessant zijn omdat je daar al een grote onzekerheid weg neemt. Want je weet wat je haalt qua cultuur/taal en aanpassingsvermogen. Als je een exotische speler uit bv Peru of Argentinië haalt is dat toch altijd maar weer afwachten of dat stukje ook matcht. Wellicht ook de reden waarom Earnie 3 Amerikanen heeft gehaald die hij zelf zo goed kent dat het een stuk onzekerheid weg nam.

Heel veel volgers op dit forum verlangen mijn inziens naar het onbekende terwijl (wellicht door ons verleden) maar je kan op basis van de laatste 5 jaar een geweldig ED team bouwen met spelers die buiten de top 3 hebben gespeeld en op een moment haalbaar waren.
TheoTheoTheo
Jeugdspeler
Posts: 40
Joined: 24 Apr 2024, 21:11
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Theo Lucius
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 03 May 2024, 18:21 Net als bij Sandler? St. Juste is een paar klassen beter dan Sandler.

Sandler is gewoon niet goed genoeg én te broos. St. Juste is echt een prima speler, maar enkel fysiek té onbetrouwbaar.
Zeg ook helemaal niet dat ik beiden spelers van het zelfde niveau vind, maargoed, op eerste blik zijn beiden spelers inderdaad te broos. Ik vind Sandler kwalitatief als eerste RCV ook te matig, als back-up indien Ramalho zou vertrekken acceptabel (echter, te broos).
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 03 May 2024, 18:10Dit seizoen (heb even vluchtig gekeken dus kan er een wedstrijdje naast zitten) slechts 2 keer een wedstrijd vol gemaakt. Ik heb dan niet het idee dat hij zich geweldig heeft doorontwikkeld sinds Mainz, waar ik hem wel heb zien spelen en hem niet bijzonder vond. Maar ik geef toe dat de beeldvorming mij bevooroordeeld maakt. Heb hem nooit een opvallende of bijzondere speler gevonden. En ik hoop zelf op een iets grotere naam nu we meer te bieden hebben. Je wil na afgelopen seizoen de volgende stap zetten en dan moet je voor een cruciale positie hoger mikken dan St. Juste.
Hij heeft wel een voldoende aantal wedstrijden/minuten overall gespeeld om een aardig beeld van hem te krijgen. Maar die opmerking is touché, want daar zit idd het punt. In de afgelopen 3 seizoen maar liefst 52,5% van alle wedstrijden gemist vanwege blessures... Alle alarmbellen zouden direct moeten afgaan dan.

Met je eindconclusie ook eens. De CV positie is al zoveel jaar een probleem. De laatste top CV die we hebben gehad was Moreno en de laatste serieuze investering op die positie was Baumgartl. Beiden al tijden geleden. Het wordt dus tijd dat er een keer serieus geïnvesteerd wordt in die positie. En dat is wmb dan ook idealiter voor een andere speler om bovenstaande redenen.
These users thanked the author Heruone for the post (total 2):
JoenepsvLeandroBonfim
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 03 May 2024, 19:13
Joenepsv wrote: 03 May 2024, 18:10Dit seizoen (heb even vluchtig gekeken dus kan er een wedstrijdje naast zitten) slechts 2 keer een wedstrijd vol gemaakt. Ik heb dan niet het idee dat hij zich geweldig heeft doorontwikkeld sinds Mainz, waar ik hem wel heb zien spelen en hem niet bijzonder vond. Maar ik geef toe dat de beeldvorming mij bevooroordeeld maakt. Heb hem nooit een opvallende of bijzondere speler gevonden. En ik hoop zelf op een iets grotere naam nu we meer te bieden hebben. Je wil na afgelopen seizoen de volgende stap zetten en dan moet je voor een cruciale positie hoger mikken dan St. Juste.
Hij heeft wel een voldoende aantal wedstrijden/minuten overall gespeeld om een aardig beeld van hem te krijgen. Maar die opmerking is touché, want daar zit idd het punt. In de afgelopen 3 seizoen maar liefst 52,5% van alle wedstrijden gemist vanwege blessures... Alle alarmbellen zouden direct moeten afgaan dan.

Met je eindconclusie ook eens. De CV positie is al zoveel jaar een probleem. De laatste top CV die we hebben gehad was Moreno en de laatste serieuze investering op die positie was Baumgartl. Beiden al tijden geleden. Het wordt dus tijd dat er een keer serieus geïnvesteerd wordt in die positie. En dat is wmb dan ook idealiter voor een andere speler om bovenstaande redenen.
Op basis van alleen dat percentage moet je niet een speler voor zo’n belangrijke plek halen. Daarnaast betwijfel ik ook echt hoe goed hij is en beter kan worden.
These users thanked the author Mikelvb for the post:
ThomaJense
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

danko-lazovic wrote: 03 May 2024, 18:28
Joenepsv wrote: 03 May 2024, 17:00

We moeten nu niet gaan doen of het "opportunistische voetbalbrein " er altijd naast zit door naar Schouten te wijzen. Net zo vaak, of misschien vaker, klopt de beeldvorming want die beeldvorming is er niet voor niets. St. Juste was nou niet bepaald een uitblinker bij Feyenoord, deed het redelijk bij Mainz en was vaker geblesseerd dan fit bij Sporting. Dat vind ik nou niet bepaald gunstige voortekenen maar inderdaad, wie weet zitten we (of in elk geval al ik) er helemaal naast. Maar met onze veranderde status als kampioen, CL deelnemer en iets meer centjes te besteden hoop ik op een betere optie dan St. Juste.
Ik wil niet heel vervelend doen, maar dit zijn je drie eerste reacties in de topics van Dest, Veerman en Schouten…
Joenepsv wrote: 21 Aug 2023, 09:03 Matige back. Ben niet enthousiast maar hij mag het tegendeel bewijzen.

Wel weer een huurling. Dacht dat Stewart wat minder in de huurlingen hoek wou handelen. Weliswaar met koopopties maar dat is samen met Tillman al 25 miljoen.
Joenepsv wrote: 03 Jan 2022, 14:08 Veerman is middelmaat. Niet meer en niet minder. Geen speler die ons beter maakt. Zou het een idiote aankoop vinden en een verkwisting van elke euro die hij kost. We hebben middenvelders te over, wat we missen zijn spelers die ons net dat kleine beetje extra geven zoals Sangaré. Veerman sluit gewoon aan in de rij spelers die leuk meehobbelen maar niet goed genoeg zijn om ons naar een hoger niveau te brengen.
Joenepsv wrote: 10 Aug 2023, 15:55 Vind Schouten geen bijzondere speler. En in verhouding ook veel te duur. Doet het aardig bij een middelmatige club als Bologna maar weet ook niet echt de volgende stap te zetten.
Heb je niks beters te doen ofzo? ;)

Als ik die reacties teruglees ben ik best trots op mezelf. Allemaal spijker op zijn kop. Gebaseerd op hoe de spelers destijds presteerden. Toen kon ik nog niet weten dat Bosz ze zoveel beter zou maken.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 03 May 2024, 19:19
danko-lazovic wrote: 03 May 2024, 18:28

Ik wil niet heel vervelend doen, maar dit zijn je drie eerste reacties in de topics van Dest, Veerman en Schouten…





Heb je niks beters te doen ofzo? ;)

Als ik die reacties teruglees ben ik best trots op mezelf. Allemaal spijker op zijn kop. Gebaseerd op hoe de spelers destijds presteerden. Toen kon ik nog niet weten dat Bosz ze zoveel beter zou maken.
Hahaha nice! Vraag Valentijn Driessen nog eens naar zijn voorspelling van Ajax uit bij Madrid en over de permanente heerschappij van Het Bayern Muenchen van Nederland die daarna ons nationale voetbal zou kleuren en hij antwoordt met dezelfde strekking.

Dat gezegd hebbende heb ikzelf over de komst van Dest, Veerman, Schouten en ook Lang geen moment een gat in de lucht gesprongen van vreugde en heb ik stuk voor stuk de keuze voor hen onder vuur genomen hier. Laten we het erop houden dat ik me graag heb laten verrassen ;) ...en het nu stuk voor stuk parels aan onze kroon vindt.

In de woorden van Winston Churchill: 'if you never change your mind, you'll never change anything.' :)
Jur1913
Internationale topspeler
Posts: 3,831
Joined: 28 Jan 2022, 17:08
Send Prediction League reminder to second email adress: No

En de transfer waar 99% wél enthousiast over was (Bella Kotchap) heeft amper een minuut gespeeld. Ken verkeren :mrgreen:
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zou het duo St. Juste - Sandler wel een mooie vinden voor Ajax. Dat ze daar lekker veel miljoenen in stoppen, dat ze beide heren minimaal de helft van de wedstrijden niet kunnen inzetten want geblesseerd en dat het spelletje door Stewart dus heel slim is gespeeld :mrgreen:. En dan zelf met een kei van een kanjer aankomen voor de RCV 8)
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 03 May 2024, 19:13
Joenepsv wrote: 03 May 2024, 18:10Dit seizoen (heb even vluchtig gekeken dus kan er een wedstrijdje naast zitten) slechts 2 keer een wedstrijd vol gemaakt. Ik heb dan niet het idee dat hij zich geweldig heeft doorontwikkeld sinds Mainz, waar ik hem wel heb zien spelen en hem niet bijzonder vond. Maar ik geef toe dat de beeldvorming mij bevooroordeeld maakt. Heb hem nooit een opvallende of bijzondere speler gevonden. En ik hoop zelf op een iets grotere naam nu we meer te bieden hebben. Je wil na afgelopen seizoen de volgende stap zetten en dan moet je voor een cruciale positie hoger mikken dan St. Juste.
Hij heeft wel een voldoende aantal wedstrijden/minuten overall gespeeld om een aardig beeld van hem te krijgen. Maar die opmerking is touché, want daar zit idd het punt. In de afgelopen 3 seizoen maar liefst 52,5% van alle wedstrijden gemist vanwege blessures... Alle alarmbellen zouden direct moeten afgaan dan.

Met je eindconclusie ook eens. De CV positie is al zoveel jaar een probleem. De laatste top CV die we hebben gehad was Moreno en de laatste serieuze investering op die positie was Baumgartl. Beiden al tijden geleden. Het wordt dus tijd dat er een keer serieus geïnvesteerd wordt in die positie. En dat is wmb dan ook idealiter voor een andere speler om bovenstaande redenen.
Boscagli en Gerrit zijn niet de minste naar mijn mening. Maar ben het eens dat we best wat mogen investeren in een goede CV. En dat is niet St. Juste.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ook moeten we vertrouwen hebben in Bosz en zijn staf. Hoeveel spelers heeft hij beter gemaakt dit seizoen of heel goed laten functioneren om ze gewoon op hun beste positie te zetten.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ittot wrote: 03 May 2024, 23:47
Heruone wrote: 03 May 2024, 19:13

Hij heeft wel een voldoende aantal wedstrijden/minuten overall gespeeld om een aardig beeld van hem te krijgen. Maar die opmerking is touché, want daar zit idd het punt. In de afgelopen 3 seizoen maar liefst 52,5% van alle wedstrijden gemist vanwege blessures... Alle alarmbellen zouden direct moeten afgaan dan.

Met je eindconclusie ook eens. De CV positie is al zoveel jaar een probleem. De laatste top CV die we hebben gehad was Moreno en de laatste serieuze investering op die positie was Baumgartl. Beiden al tijden geleden. Het wordt dus tijd dat er een keer serieus geïnvesteerd wordt in die positie. En dat is wmb dan ook idealiter voor een andere speler om bovenstaande redenen.
Boscagli en Gerrit zijn niet de minste naar mijn mening. Maar ben het eens dat we best wat mogen investeren in een goede CV. En dat is niet St. Juste.
Vind je dat voorbeelden van investeringen dan? Boscagli kwam voor zo’n €2M over zonder dat Van Bommel hem wilde. Dat is bij voorbaat geen investering te noemen. Het is dan ook aan aan Schmidt te danken dat het huwelijk met PSV niet in de knop stierf, waarna Bosz hem naar een niveau bracht dat hij nu een megamarktwaarde heeft. En een huurling een investering noemen? Ja, vooral vanuit het perspectief van Everton…

Ik deel de mening van Heruone wel: dat gekrent op de posities centraal achterin mag wel eens afgelopen zijn. Investeren vraagt instemming van de trainer en hand in hand met sportieve potentie ook perspectief op waardevermeerdering. Wanneer je Boscagli nog een jaar aanhoudt als leider van de defensie, hem als houvast voor een jonge verdediger als Ryan Flamingo (€5-8M) toevertrouwt en ‘achter’ hem voor €10M Valentín Gomez haalt en klaarstoomt om de Fransman op te volgen zit hè de komende twee, drie jaar gebakken achterin.
These users thanked the author O Goleiro Grande for the post (total 2):
Menno1Balinho
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

O Goleiro Grande wrote: 04 May 2024, 05:24
Ittot wrote: 03 May 2024, 23:47

Boscagli en Gerrit zijn niet de minste naar mijn mening. Maar ben het eens dat we best wat mogen investeren in een goede CV. En dat is niet St. Juste.
Vind je dat voorbeelden van investeringen dan? Boscagli kwam voor zo’n €2M over zonder dat Van Bommel hem wilde. Dat is bij voorbaat geen investering te noemen. Het is dan ook aan aan Schmidt te danken dat het huwelijk met PSV niet in de knop stierf, waarna Bosz hem naar een niveau bracht dat hij nu een megamarktwaarde heeft. En een huurling een investering noemen? Ja, vooral vanuit het perspectief van Everton…

Ik deel de mening van @Heruone wel: dat gekrent op de posities centraal achterin mag wel eens afgelopen zijn. Investeren vraagt instemming van de trainer en hand in hand met sportieve potentie ook perspectief op waardevermeerdering. Wanneer je Boscagli nog een jaar aanhoudt als leider van de defensie, hem als houvast voor een jonge verdediger als Ryan Flamingo (€5-8M) toevertrouwt en ‘achter’ hem voor €10M Valentín Gomez haalt en klaarstoomt om de Fransman op te volgen zit hè de komende twee, drie jaar gebakken achterin.
Nee, dat zijn vrij duidelijk geen voorbeelden van investeringen. Maar wel van goede verdedigers na Moreno.

Zoals ik al zei, ik vind ook dat we mogen investeren in die plek. Tenzij dat betekent dat we St Juste halen. Doe dan maar niets.
These users thanked the author Ittot for the post:
O Goleiro Grande
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 03 May 2024, 19:13
Joenepsv wrote: 03 May 2024, 18:10Dit seizoen (heb even vluchtig gekeken dus kan er een wedstrijdje naast zitten) slechts 2 keer een wedstrijd vol gemaakt. Ik heb dan niet het idee dat hij zich geweldig heeft doorontwikkeld sinds Mainz, waar ik hem wel heb zien spelen en hem niet bijzonder vond. Maar ik geef toe dat de beeldvorming mij bevooroordeeld maakt. Heb hem nooit een opvallende of bijzondere speler gevonden. En ik hoop zelf op een iets grotere naam nu we meer te bieden hebben. Je wil na afgelopen seizoen de volgende stap zetten en dan moet je voor een cruciale positie hoger mikken dan St. Juste.
Hij heeft wel een voldoende aantal wedstrijden/minuten overall gespeeld om een aardig beeld van hem te krijgen. Maar die opmerking is touché, want daar zit idd het punt. In de afgelopen 3 seizoen maar liefst 52,5% van alle wedstrijden gemist vanwege blessures... Alle alarmbellen zouden direct moeten afgaan dan.

Met je eindconclusie ook eens. De CV positie is al zoveel jaar een probleem. De laatste top CV die we hebben gehad was Moreno en de laatste serieuze investering op die positie was Baumgartl. Beiden al tijden geleden. Het wordt dus tijd dat er een keer serieus geïnvesteerd wordt in die positie. En dat is wmb dan ook idealiter voor een andere speler om bovenstaande redenen.
Voor mij gelden Boscagli en Branthwaite ook als top centrale mannen. Toch eens met je conclusie ik zou ook graag zien dat ze serieus gaan investeren in deze posities.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het is nog steeds een beetje balen dat we Gerrit niet konden kopen. Nou is het maar de vraag of het ooit realistisch is geweest, maar er gingen toen verhalen dat hij voor een bepaald bedrag te koop was en dat konden we toen niet betalen.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 04 May 2024, 03:03 Ook moeten we vertrouwen hebben in Bosz en zijn staf. Hoeveel spelers heeft hij beter gemaakt dit seizoen of heel goed laten functioneren om ze gewoon op hun beste positie te zetten.
Eens, als je ziet wat voor stappen spelers als Teze, Boscagli, Baka en Veerman hebben gemaakt onder Bosz is dat waanzinnig.

Aanvallend voetbal loont altijd; het is attractiever, je selectie wordt meer waard en spelers ontwikkelen zich gewoon beter doordat deze speelwijze veel meer plezier geeft.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Een geblesseerde ST JUSTE is geen optie tegen Portimonense
Geblesseerd geraakt bij het horen van het nieuws over de interesse van PSV :lol:
These users thanked the author Madueke for the post:
11 Tinus
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hopelijk de laatste waarschuwing die Earnie nodig had, begin er niet aan!
These users thanked the author ruuddevil for the post (total 2):
De Realistmilansandro
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Typischer kan bijna niet. Genoeg andere uitstekende RCB’s met een goede pass.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ja idd, helaas pindakaas.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Spijtig voor die man vooral
Eenhoopjob
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 04 Nov 2020, 16:09
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Misschien die isarjenrobbengeblesseerd.nl website afstoffen en er St Juste van maken?
User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5,270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

The best ability is availability. Next.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Madueke wrote: 04 May 2024, 11:50
Een geblesseerde ST JUSTE is geen optie tegen Portimonense
Geblesseerd geraakt bij het horen van het nieuws over de interesse van PSV :lol:
En door.
Post Reply