Keuken Kampioen Divisie Algemeen

Clubs en andere wedstrijden uit de Eerste Divisie kunnen hier besproken worden.
Post Reply
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

nilssonH
Moderator
Posts: 11043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Als dit nog misgaat zie je het over 10 jaar terug in een ESPN docu of Andere tijden sport :mrgreen:
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Lol. Wat was dat toen ook alweer? Een of andere vage investeerder waarbij het misging, toch?
Andman
Jeugdinternational
Posts: 148
Joined: 07 Sep 2023, 18:17
Favoriete speler: Ruud Van Nistelrooy
FOOTB_REM_S: No

Het feit dat dit gebeurt anno 2024 is toch opmerkelijk te noemen. Iedereen in het stadion heeft toch of Wi-Fi of LTE om de score te volgen?
Last edited by Andman on 03 May 2024, 22:17, edited 1 time in total.
koetje
Legende
Posts: 11072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
FOOTB_REM_S: No

dat is die Spaanse oplichter van een paar jaar geleden
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Laatste wedstrijd Groningen-Roda JC. In Groningen dus. Dat kan echt heel pijnlijk worden.
Madueke
Legende
Posts: 10870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

nilssonH wrote: 03 May 2024, 22:14 Als dit nog misgaat zie je het over 10 jaar terug in een ESPN docu of Andere tijden sport :mrgreen:
Cameraploeg in de bus van Groningen naar Kerkrade. Genoeg tijd om een docu te draaien :tear:
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Thijs wrote: 03 May 2024, 22:16 Laatste wedstrijd Groningen-Roda JC. In Groningen dus. Dat kan echt heel pijnlijk worden.
En mooi voor Groningen. Ik gun het Groningen wel.
These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 2):
Tijn10. Nilis
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 03 May 2024, 22:18
Thijs wrote: 03 May 2024, 22:16 Laatste wedstrijd Groningen-Roda JC. In Groningen dus. Dat kan echt heel pijnlijk worden.
En mooi voor Groningen. Ik gun het Groningen wel.
Moet natuurlijk nog wel even gewonnen worden.
koetje
Legende
Posts: 11072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
FOOTB_REM_S: No

De 2-1 van Telstar was afgekeurd volgens de speaker :D
René1978
Nationale topspeler
Posts: 1905
Joined: 13 Aug 2018, 15:22
FOOTB_REM_S: No

Groningen met of zonder Valente scheelt een slok op een borrel.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 03 May 2024, 22:15 Lol. Wat was dat toen ook alweer? Een of andere vage investeerder waarbij het misging, toch?
Haha ja die pleurden ze op camera bijna van de trap ofzo

Last edited by Josef Dettelbacher on 03 May 2024, 22:31, edited 1 time in total.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/li ... ~ae290134/

De stadionspeaker herstelde zijn fout al snel en stelde de fans en spelers van Roda daarmee flink teleur. ,,Het doelpunt is afgekeurd. Het blijft dus gewoon 1-1. Sorry’’, riep hij. Er werd in de slotfase van Telstar tegen Groningen echter geen doelpunt afgekeurd.

Voor de Roda fans wil ik graag verduidelijken dat Telstar niet gescoord had, dus dit bericht betekent niet dat Telstar toch met 2-1 gewonnen heeft…
Jur1913
Internationale topspeler
Posts: 3831
Joined: 28 Jan 2022, 17:08
FOOTB_REM_S: No

Hahaha die gast bij Willem II:
"En heb je nog wat last gehad van zenuwen?"
"...... Nee"
"Hoezo niet?"
"Ik heb niet zo veel last van zenuwen"
"Ben je geen echte supporter?"
"Nee, ze maken mij de pis nie lauw"

Droogkloot :lol:
User avatar
PCGC
Vedette
Posts: 9886
Joined: 26 Aug 2017, 23:04
FOOTB_REM_S: No

Qua fans en support hoort Willem II echt in de Eredivisie. Toch veel mooier dan een Almere, RKC, Volendam of Excelsior. Daar doet een anti-PSV complex bij ze , niets aan af.
#FreeGeneratie4
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
FOOTB_REM_S: No

Dat geval bij Roda doet me denken aan Schalke dat dacht kampioen te zijn. Feest vieren met zijn allen en toen maakte Bayern toch nog een goal, dat was oprecht genieten.
These users thanked the author deninho32 for the post:
10. Nilis
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Jammer. Kut Willem II
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
FOOTB_REM_S: No

Hoop echt dat Groningen wint van Roda volgende week. Behalve dat ik Groningen een prachtige club vind met een geweldig mooi stadion, zou het ook enigszins rechtvaardig voelen na die schandalig opzichtige onbestrafte handbalhandsbal van Roda bij een 1-0 voorsprong die wellicht een 1-1 had opgeleverd, en misschien zelfs een ondertalsituatie daarna. Een minuut later maken ze zelf de 2-0. Cheating like Thierry.

Mr.Unibet
Meervoudig international
Posts: 1006
Joined: 05 Jun 2021, 15:48
FOOTB_REM_S: No

Reis liever af naar Roda dan naar Groningen, scheelt 3 uur reistijd.
These users thanked the author Mr.Unibet for the post:
SomaQan
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Groningen, Willem 2.... lekker laten terugkeren idd. NAC ook graag. Zijn prachtige clubs die in de ED horen. Jammer voor 3 kleinere clubs die naar de 1e divisie moeten, maar so be it.
These users thanked the author Juancho for the post:
MC Hammer
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Mr.Unibet wrote: 03 May 2024, 23:04 Reis liever af naar Roda dan naar Groningen, scheelt 3 uur reistijd.
Toch moet ik er niet aan denken om zo’n lelijke club als Roda JC weer in de ED te moeten zien spelen. Er zijn wat uitstraling betreft weinig clubs die me meer tegen staan. Zou vooral NAC, FC Groningen en Willem II weer terug willen zien.
These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
Breur
User avatar
Hammer
Bankzitter
Posts: 280
Joined: 06 Jun 2023, 17:46
Favoriete speler: Tim van den Heuvel
FOOTB_REM_S: No

deninho32 wrote: 03 May 2024, 22:52 Dat geval bij Roda doet me denken aan Schalke dat dacht kampioen te zijn. Feest vieren met zijn allen en toen maakte Bayern toch nog een goal, dat was oprecht genieten.
Vorig seizoen stonden de HSV fans ook al op het veld om de promotie te vieren. Het werd in extremis toch Heidenheim. Geen idee hoe het toen daar in de communicatie mis ging.
Support in difficult times
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
FOOTB_REM_S: No

Staat 'ie in zijn Stone Island truitje te reppen over een heel normale werkdag en dat hij "zo vaak voor de camera zijn verhaal mag komen doen". Niets aan de hand mensen, gewoon doorlopen. Jammer dat hij niet begint over zijn kraag en capuchon, dat had het helemaal af gemaakt.

Wanne mens.

Stadionspeaker die per ongeluk omriep dat Roda JC gepromoveerd is: 'Slecht internet' - https://nos.nl/l/2519152

Wat ook een heel mooi moment was gisteren tijdens het nagelbijtend spannende schakelprogramma, was die MVV supporter die beide schouders leek te ontwrichten toen hij over de boarding klapte van enthousiasme na een Maastrichtse goal, en het volgende moment als een hulpeloze baby op zijn rug voor het reclamebord lag te spartelen. Wanneer iemand daar beelden van heeft, heel graag! :mrgreen:

Bijna zondag mensen. Lekker Eredivisieweer weer.
User avatar
Tjompie
Internationale topspeler
Posts: 3060
Joined: 28 Aug 2021, 18:57
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Balinho wrote: 04 May 2024, 07:39

Wat ook een heel mooi moment was gisteren tijdens het nagelbijtend spannende schakelprogramma, was die MVV supporter die beide schouders leek te ontwrichten toen hij over de boarding klapte van enthousiasme na een Maastrichtse goal, en het volgende moment als een hulpeloze baby op zijn rug voor het reclamebord lag te spartelen. Wanneer iemand daar beelden van heeft, heel graag! :mrgreen:

Bijna zondag mensen. Lekker Eredivisieweer weer.
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
FOOTB_REM_S: No

Tjompie, thanx held! Ik ontdekte juist dat het inmiddels op X stond, heb er gisteravond nog op zitten wachten en had de hoop al bijna opgegeven. Lig je dan, met je kraag & capuchon. :lol:

Deed me ergens denken aan die PSV supporter, die toen we in Den Haag speelden voor de beker (met oa Elia nog bij Ado) lang geleden, enthousiast in de gracht pleurde na een PSV doelpunt.
These users thanked the author Balinho for the post:
Tjompie
Post Reply