Xavi Simons
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Speelt verder een waanzinnig seizoen in de Bundesliga. Ben hem nog steeds dankbaar voor afgelopen seizoen, zonder hem waren we never nooit tweede geworden.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 2):
- Tijn • Balinho
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Ontzettend mooi dat we een vol seizoen van hem hebben kunnen genieten als voetballer, hoe hij vriend en vijand verraste met de ongekende impact die hij had op PSV. Zo vrolijk als je echter wordt van zijn spel, zo treurig wordt je van dat onvolwassen gemiep van hem de hele tijd.DonyellMalen wrote: ↑04 May 2024, 00:21 Speelt verder een waanzinnig seizoen in de Bundesliga. Ben hem nog steeds dankbaar voor afgelopen seizoen, zonder hem waren we never nooit tweede geworden.
Ik geef toe dat ik daar onbewust een oogje voor dichtkneep toen hij bij ons speelde. Maar nu kijk ik er wat objectiever naar en erger ik me dood aan die jankbek die hij de hele tijd opzet. Wie de beelden van zijn twee gele kaarten van gister ook terugziet, herkent totaal niet de gedreven prof die hij aan de bal is, maar een kinderachtig ventje dat voortdurend verontwaardigd is. Bal wegtrappen is gewoon geel en hij staat erover te klagen alsof hem groot onrecht wordt aangedaan. Bij zijn tweede idem dito, terwijl die op zichzelf al voor rood had kunnen doorgaan.
-
- Vaste waarde in elftal
- Standbeeld
- Mister PSV
Precies. Die gaan Xavi niet verkopen. Desnoods nog een seizoen verhuren. Xavi kan straks makkelijk mee bij PSG.
-
- Vaste waarde in elftal
Maar is die 60mil een afkoop som? Want in dat geval heeft psg toch weinig te willen, het is wel een grote club natuurlijk
- ComeOnPSV
- Vedette
- ruuddevil
- Legende
Ja joh de club bestaat nog dankzij jankgezichtje.
- ComeOnPSV
- Vedette
Nee dat zeg ik niet.
Ik geef alleen aan dat hij heel belangrijk is geweest in de 2e plek vorig jaar. Die konden we dit seizoen verzilveren met CL voetbal waardoor we als club inderdaad enorm veel stappen financieel en sportief konden zetten.
Maar jullie willen lekker blijven natrappen op Xavi, prima doe lekker jullie ding.
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey
Ik ben vooral heel blij dat Simons een jaar voor ons heeft gespeeld. Jankgezichtje mn reet, prachtige voetballer die ons verder heeft gebracht.
- These users thanked the author FieseFriedrich for the post (total 11):
- Menno1 • Balinho • D.Millpants • ComeOnPSV • Tjompie • Tyyne • Jeronimo • Mick Jagger • Trixm • Leon77M • Ren Höek
-
- Legende
Eens. Heeft PSV in een moeilijke tijd en na de verkoop van Gakpo PSV naar een tweede plek gebracht en laten zien over een bepaalde voetbalklasse te beschikken. Daardoor kon er deze zomer worden doorgepakt en is er een positief vliegwiel aangezwengeld.FieseFriedrich wrote: ↑09 May 2024, 00:44 Ik ben vooral heel blij dat Simons een jaar voor ons heeft gespeeld. Jankgezichtje mn reet, prachtige voetballer die ons verder heeft gebracht.
Ik vond het een paar dagen erg balen vorig jaar toen hij het trainingskamp verliet om weg te gaan bij PSV, maar dat is wel onderdeel van de voetballerij, hij heeft een keuze gemaakt waar hij heel veel gespeeld heeft in een grotere competitie en uiteindelijk heeft PSV laten zien dat zulke spelers op te vangen als team. Ik hoop dat Simons de komende jaren zich verder weet te ontwikkelen tot een absolute topper.
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Het valt inderdaad niet te ontkennen dat hij - Simons - een onuitwisbare rol heeft gehad in het resultaat van het voorgaande seizoen. Daar doet het drama rond zijn contractsituatie weinig aan af. Wat misschien unieker is, is dat hij dit seizoen eigenlijk totaal niet gemist is dankzij het succes van de aankopen in dit seizoen en de ontwikkeling van onder andere Bakayoko.
Simons heeft signficant meer voor de club gedaan dan ik voorafgaand aan seizoen 2022/23 had verwacht
- Joenepsv
- Legende
Hij heeft nu toch een clausule dat hij zich aan Barca kan laten verhuren? Xavi "clausule" Simons. Hij heeft wel een creatieve zaakwaarnemer in elk geval. Heb hem dit seizoen overigens geen seconde gemist en dat zegt heel veel. Misschien heeft hij ons wel meer gemist dan wij hem. Had hier echt voor de prijzen kunnen spelen.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Met hem hadden we nu finale CL gespeeld…Joenepsv wrote: ↑09 May 2024, 10:35 Hij heeft nu toch een clausule dat hij zich aan Barca kan laten verhuren? Xavi "clausule" Simons. Hij heeft wel een creatieve zaakwaarnemer in elk geval. Heb hem dit seizoen overigens geen seconde gemist en dat zegt heel veel. Misschien heeft hij ons wel meer gemist dan wij hem. Had hier echt voor de prijzen kunnen spelen.
-
- Vaste waarde in elftal
Hij heeft een prima seizoen bij Leipzig onder meer weerstand dan de eredivisie, heeft tegen Real Madrid goed gespeeld.Joenepsv wrote: ↑09 May 2024, 10:35 Hij heeft nu toch een clausule dat hij zich aan Barca kan laten verhuren? Xavi "clausule" Simons. Hij heeft wel een creatieve zaakwaarnemer in elk geval. Heb hem dit seizoen overigens geen seconde gemist en dat zegt heel veel. Misschien heeft hij ons wel meer gemist dan wij hem. Had hier echt voor de prijzen kunnen spelen.
Xavi gaat voor zijn eigen ontwikkeling en heeft daarin dit seizoen weer stappen gemaakt.
Ik persoonlijk denk niet dat we 2e waren geworden zonder hem dus daar bedank ik hem hartelijk voor en ik hoop dat zijn gekozen weg hem brengt waar ie wil zijn.
Er is geen enkele reden voor een PSV supporter om deze jongen naar beneden te halen (niet jij overigens)
- Joenepsv
- Legende
Wie weet. Als hij was gebleven hadden we geen ladderzatte Tillman gezien en dat is ook wat waard.Thijs wrote: ↑09 May 2024, 10:37Met hem hadden we nu finale CL gespeeld…Joenepsv wrote: ↑09 May 2024, 10:35 Hij heeft nu toch een clausule dat hij zich aan Barca kan laten verhuren? Xavi "clausule" Simons. Hij heeft wel een creatieve zaakwaarnemer in elk geval. Heb hem dit seizoen overigens geen seconde gemist en dat zegt heel veel. Misschien heeft hij ons wel meer gemist dan wij hem. Had hier echt voor de prijzen kunnen spelen.
- Joenepsv
- Legende
Ben ik met je eens hoor. Simons is gewoon een geweldige voetballer en het feit dat hij hier de eerste serieuze stappen in het profvoetbal heeft gezet is reclame voor onze club. Dat geheimzinnige en idiote gedoe rondom zijn clausule (wat grotendeels aan PSV zelf lag) schept een bepaald beeld. En het feit dat ik hem niet heb gemist is een compliment aan onze hele club want dat zegt heel veel.Jeronimo wrote: ↑09 May 2024, 10:41Hij heeft een prima seizoen bij Leipzig onder meer weerstand dan de eredivisie, heeft tegen Real Madrid goed gespeeld.Joenepsv wrote: ↑09 May 2024, 10:35 Hij heeft nu toch een clausule dat hij zich aan Barca kan laten verhuren? Xavi "clausule" Simons. Hij heeft wel een creatieve zaakwaarnemer in elk geval. Heb hem dit seizoen overigens geen seconde gemist en dat zegt heel veel. Misschien heeft hij ons wel meer gemist dan wij hem. Had hier echt voor de prijzen kunnen spelen.
Xavi gaat voor zijn eigen ontwikkeling en heeft daarin dit seizoen weer stappen gemaakt.
Ik persoonlijk denk niet dat we 2e waren geworden zonder hem dus daar bedank ik hem hartelijk voor en ik hoop dat zijn gekozen weg hem brengt waar ie wil zijn.
Er is geen enkele reden voor een PSV supporter om deze jongen naar beneden te halen (niet jij overigens)