Lees het Baco John topic nog maar eens na. Gebeurde toen ook…D'n Berry wrote: ↑28 Apr 2024, 07:16En vervolgens waren er bosjes lui op het oude netwerk die Reker bleven verdedigen. Kon mijn ogen toen echt niet geloven.Het Kanon wrote: ↑28 Apr 2024, 00:24 Komt nog bij dat PSV in 2007 echt aan het begin stond van een nieuwe gouden toekomst. We hadden het gedenkwaardige kampioenschap en al die dure contracten van Lamey, John de Jong, Wilson, v.d. Schaaf, enz. liepen af. De zorgen waren voorbij.
Hét moment om de bouwen aan ploeg met nieuwe talenten die nog jaren aan de top kan staan.
Maar nee, we halen voor 7 miljoen een 29-jarige die AZ niet goed genoeg vindt. Niet veel later waren we randje failliet.
Marcel Brands
- PCGC
- Vedette
- These users thanked the author PCGC for the post (total 2):
- Asterix • Bubba Gump
#FreeGeneratie4
-
- Internationale topspeler
Er zit dan ook een groot verschil tussen wat John de Jong deed en wat Reker uitspookte.
-
- Vedette
-
Getverdemme. Waarom moeten jullie dit mooie topic vervuilen met die naam. Jantje heeft toen in zijn eentje heel PSV naar de maan geholpen, het duurde jaren voor we weer hersteld waren. Hij kwam de grote betweter spelen. Nog altijd krijg ik rillingen bij die naam.D'n Berry wrote: ↑28 Apr 2024, 07:16En vervolgens waren er bosjes lui op het oude netwerk die Reker bleven verdedigen. Kon mijn ogen toen echt niet geloven.Het Kanon wrote: ↑28 Apr 2024, 00:24 Komt nog bij dat PSV in 2007 echt aan het begin stond van een nieuwe gouden toekomst. We hadden het gedenkwaardige kampioenschap en al die dure contracten van Lamey, John de Jong, Wilson, v.d. Schaaf, enz. liepen af. De zorgen waren voorbij.
Hét moment om de bouwen aan ploeg met nieuwe talenten die nog jaren aan de top kan staan.
Maar nee, we halen voor 7 miljoen een 29-jarige die AZ niet goed genoeg vindt. Niet veel later waren we randje failliet.
- VeresRivne
- Vedette
Je helpt nooit in je eentje een club naar de klote....Revolinho wrote: ↑28 Apr 2024, 12:08Getverdemme. Waarom moeten jullie dit mooie topic vervuilen met die naam. Jantje heeft toen in zijn eentje heel PSV naar de maan geholpen, het duurde jaren voor we weer hersteld waren. Hij kwam de grote betweter spelen. Nog altijd krijg ik rillingen bij die naam.
- These users thanked the author VeresRivne for the post (total 2):
- Standbeeld • psvgouda
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- StratumZuid
- Vedette
- trouwepsvfan
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Het is Marc Overmars anders goed geluktVeresRivne wrote: ↑28 Apr 2024, 12:10Je helpt nooit in je eentje een club naar de klote....Revolinho wrote: ↑28 Apr 2024, 12:08
Getverdemme. Waarom moeten jullie dit mooie topic vervuilen met die naam. Jantje heeft toen in zijn eentje heel PSV naar de maan geholpen, het duurde jaren voor we weer hersteld waren. Hij kwam de grote betweter spelen. Nog altijd krijg ik rillingen bij die naam.
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post:
- Persepolis
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
We zullen alleen nooit weten of 'm dat zonder Mootje ook gelukt was
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- VeresRivne
- Vedette
Dingen gebeuren altijd met goedkeuring, supervisie, regelgeving, toezicht van anderen. Als iemand met meerdere belsissingen de boel om zeep helpt moet je ook kijken naar de mensen die dat lieten gebeuren.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
-
Reker sloopte de club in zijn eentje. Door de RvC (Frits Schuitema) werd hij niet gecontroleerd of teruggefloten, maar werd hij gesteund als dikke vrienden.
Omdat Hiddink trainer en TD tegelijk was geworden, kwam die dubbelfunctie daarna bij zijn opvolger Ronald Koeman terecht. Hij was beschadigd geraakt in de week voor het kampioenschap, dus die mocht als goedmaker spelers gaan kopen. Dus die deed wat hij bij al zijn clubs deed: Miljoenen verbrassen aan middelmaat. Daar begon de ellende.
Omdat Hiddink trainer en TD tegelijk was geworden, kwam die dubbelfunctie daarna bij zijn opvolger Ronald Koeman terecht. Hij was beschadigd geraakt in de week voor het kampioenschap, dus die mocht als goedmaker spelers gaan kopen. Dus die deed wat hij bij al zijn clubs deed: Miljoenen verbrassen aan middelmaat. Daar begon de ellende.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Twee dingen uit het gesprek met Brands gehaald die er echt toe doen:
1. Stadionuitbreiding kan alleen omhoog, dus geen lager veld.
2. Bevestiging van ik al een jaar proef binnen PSV: De eerste stap naar verdere ontwikkeling is de verkoop van Yokobaka (zonder dat Marcel dat letterlijk zei, voor de duidelijkheid).
1. Stadionuitbreiding kan alleen omhoog, dus geen lager veld.
2. Bevestiging van ik al een jaar proef binnen PSV: De eerste stap naar verdere ontwikkeling is de verkoop van Yokobaka (zonder dat Marcel dat letterlijk zei, voor de duidelijkheid).
-
Er wordt stilzwijgend best geleurd met Johan inderdaard. Een transfer is realistisch, maar het gaat er steeds alleen maar over of het nou 40 of 50 miljoen moet worden. Zijn spel en zijn doelpunten komen op plek twee.
-
- Meervoudig international
Er is al 35 + 5 geboden en daarvoor is hij niet meer te koop gaf Brands aan. Lijkt me eerder dat het minimaal 50 is, aangezien hij ook nog de vergelijking met transfer Doku naar City maakte en daarbij toevoegde dat Baka jonger is.
- Heissenberrug
- VeresRivne
- Vedette
Heel je RvC heeft daarin een functie. Overigens was Stan Valkcx in die tijd gewoon de TD/Technisch manager. En die keuze om Stan aan te stellen werden nog in het Van Raay tijdperk gemaakt.Het Kanon wrote: ↑28 Apr 2024, 12:44 Reker sloopte de club in zijn eentje. Door de RvC (Frits Schuitema) werd hij niet gecontroleerd of teruggefloten, maar werd hij gesteund als dikke vrienden.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
-
Het gaat vaak alleen nog maar om zijn transerferwaarde na het seizoen, wilde ik zeggen.
-
- Vedette
- DonyellMalen
- Legende
- DonyellMalen
- Legende
Brands duidt nog even het Hypercube onderzoek, maar zal ongetwijfeld weinig nieuws in staan voor alle die hard PSV-volgers hier.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Nee, geen nieuws. Ook play-offs komen nog aan bod, om de nummers 5 en 6 weerbaarder te maken voor Europees voetbal, zodat de 6e plek op de coëfficiëntenranglijst makkelijker kan worden behouden.DonyellMalen wrote: ↑04 May 2024, 11:50 Brands duidt nog even het Hypercube onderzoek, maar zal ongetwijfeld weinig nieuws in staan voor alle die hard PSV-volgers hier.
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik moet er ook niet aan denken. Maar zijn beweegreden snap ik wel. Je maakt de competitie sterker.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen