Marcel Brands

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Post Reply
PCGC
Vedette

D'n Berry wrote: 28 Apr 2024, 07:16
Het Kanon wrote: 28 Apr 2024, 00:24 Komt nog bij dat PSV in 2007 echt aan het begin stond van een nieuwe gouden toekomst. We hadden het gedenkwaardige kampioenschap en al die dure contracten van Lamey, John de Jong, Wilson, v.d. Schaaf, enz. liepen af. De zorgen waren voorbij.

Hét moment om de bouwen aan ploeg met nieuwe talenten die nog jaren aan de top kan staan.

Maar nee, we halen voor 7 miljoen een 29-jarige die AZ niet goed genoeg vindt. Niet veel later waren we randje failliet.
En vervolgens waren er bosjes lui op het oude netwerk die Reker bleven verdedigen. Kon mijn ogen toen echt niet geloven.
Lees het Baco John topic nog maar eens na. Gebeurde toen ook…
  • These users thanked the author PCGC for the post (total 2):
    AsterixBubba Gump
    #FreeGeneratie4
    driekes
    Veelbelovend talent

Ik vind hem geweldig nu bij ESPN. Genot om naar te luisteren.
    loginnaam
    Internationale topspeler

PCGC wrote: 28 Apr 2024, 10:42

En vervolgens waren er bosjes lui op het oude netwerk die Reker bleven verdedigen. Kon mijn ogen toen echt niet geloven.
    Lees het Baco John topic nog maar eens na. Gebeurde toen ook…
    Er zit dan ook een groot verschil tussen wat John de Jong deed en wat Reker uitspookte.
    Op weg naar nr 26
    Vedette

driekes wrote: 28 Apr 2024, 11:56 Ik vind hem geweldig nu bij ESPN. Genot om naar te luisteren.
    Ik had oprecht ook wel wat twijfels bij hem als AD, maar wat een rust en ervaring, beste AD deze eeuw tot zover.
    Revolinho
    Internationale topspeler

Het Kanon wrote: 28 Apr 2024, 00:24 Komt nog bij dat PSV in 2007 echt aan het begin stond van een nieuwe gouden toekomst. We hadden het gedenkwaardige kampioenschap en al die dure contracten van Lamey, John de Jong, Wilson, v.d. Schaaf, enz. liepen af. De zorgen waren voorbij.

Hét moment om de bouwen aan ploeg met nieuwe talenten die nog jaren aan de top kan staan.

Maar nee, we halen voor 7 miljoen een 29-jarige die AZ niet goed genoeg vindt. Niet veel later waren we randje failliet.
    Getverdemme. Waarom moeten jullie dit mooie topic vervuilen met die naam. Jantje heeft toen in zijn eentje heel PSV naar de maan geholpen, het duurde jaren voor we weer hersteld waren. Hij kwam de grote betweter spelen. Nog altijd krijg ik rillingen bij die naam.
    VeresRivne
    Vedette

Revolinho wrote: 28 Apr 2024, 12:08

Getverdemme. Waarom moeten jullie dit mooie topic vervuilen met die naam. Jantje heeft toen in zijn eentje heel PSV naar de maan geholpen, het duurde jaren voor we weer hersteld waren. Hij kwam de grote betweter spelen. Nog altijd krijg ik rillingen bij die naam.
    Je helpt nooit in je eentje een club naar de klote....
  • These users thanked the author VeresRivne for the post (total 2):
    Standbeeldpsvgouda
    It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
    SLAVA UKRAINE!!!
    StratumZuid
    Vedette

In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    trouwepsvfan
    Vedette
    Clubvoorkeur: PSV

VeresRivne wrote: 28 Apr 2024, 12:10
    Revolinho wrote: 28 Apr 2024, 12:08

Het is Marc Overmars anders goed gelukt 🍆
  • These users thanked the author trouwepsvfan for the post:
    Persepolis
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    ziege maar ook zagge
    Lid van verdienste
    Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

We zullen alleen nooit weten of 'm dat zonder Mootje ook gelukt was :grin: 🍌
    Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
    VeresRivne
    Vedette

trouwepsvfan wrote: 28 Apr 2024, 12:14
    VeresRivne wrote: 28 Apr 2024, 12:10

Het is Marc Overmars anders goed gelukt 🍆
    Dingen gebeuren altijd met goedkeuring, supervisie, regelgeving, toezicht van anderen. Als iemand met meerdere belsissingen de boel om zeep helpt moet je ook kijken naar de mensen die dat lieten gebeuren.
    SLAVA UKRAINE!!!
    Het Kanon
    Internationale topspeler

Reker sloopte de club in zijn eentje. Door de RvC (Frits Schuitema) werd hij niet gecontroleerd of teruggefloten, maar werd hij gesteund als dikke vrienden.

Omdat Hiddink trainer en TD tegelijk was geworden, kwam die dubbelfunctie daarna bij zijn opvolger Ronald Koeman terecht. Hij was beschadigd geraakt in de week voor het kampioenschap, dus die mocht als goedmaker spelers gaan kopen. Dus die deed wat hij bij al zijn clubs deed: Miljoenen verbrassen aan middelmaat. Daar begon de ellende.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Twee dingen uit het gesprek met Brands gehaald die er echt toe doen:

1. Stadionuitbreiding kan alleen omhoog, dus geen lager veld.
    2. Bevestiging van ik al een jaar proef binnen PSV: De eerste stap naar verdere ontwikkeling is de verkoop van Yokobaka (zonder dat Marcel dat letterlijk zei, voor de duidelijkheid).
    Het Kanon
    Internationale topspeler

Er wordt stilzwijgend best geleurd met Johan inderdaard. Een transfer is realistisch, maar het gaat er steeds alleen maar over of het nou 40 of 50 miljoen moet worden. Zijn spel en zijn doelpunten komen op plek twee.
    Mr.Unibet
    Meervoudig international

Het Kanon wrote: 28 Apr 2024, 12:55 Er wordt stilzwijgend best geleurd met Johan inderdaard. Een transfer is realistisch, maar het gaat er steeds alleen maar over of het nou 40 of 50 miljoen moet worden. Zijn spel en zijn doelpunten komen op plek twee.
    Er is al 35 + 5 geboden en daarvoor is hij niet meer te koop gaf Brands aan. Lijkt me eerder dat het minimaal 50 is, aangezien hij ook nog de vergelijking met transfer Doku naar City maakte en daarbij toevoegde dat Baka jonger is.
  • These users thanked the author Mr.Unibet for the post:
    Razzaa
    Heissenberrug
    Internationale topspeler

Het Kanon wrote: 28 Apr 2024, 12:55 Er wordt stilzwijgend best geleurd met Johan inderdaard. Een transfer is realistisch, maar het gaat er steeds alleen maar over of het nou 40 of 50 miljoen moet worden. Zijn spel en zijn doelpunten komen op plek twee.
    Stilzwijgend geleurd?
  • These users thanked the author Heissenberrug for the post:
    Razzaa
    VeresRivne
    Vedette

Het Kanon wrote: 28 Apr 2024, 12:44 Reker sloopte de club in zijn eentje. Door de RvC (Frits Schuitema) werd hij niet gecontroleerd of teruggefloten, maar werd hij gesteund als dikke vrienden.

Omdat Hiddink trainer en TD tegelijk was geworden, kwam die dubbelfunctie daarna bij zijn opvolger Ronald Koeman terecht. Hij was beschadigd geraakt in de week voor het kampioenschap, dus die mocht als goedmaker spelers gaan kopen. Dus die deed wat hij bij al zijn clubs deed: Miljoenen verbrassen aan middelmaat. Daar begon de ellende.
    Heel je RvC heeft daarin een functie. Overigens was Stan Valkcx in die tijd gewoon de TD/Technisch manager. En die keuze om Stan aan te stellen werden nog in het Van Raay tijdperk gemaakt.
    SLAVA UKRAINE!!!
    ziege maar ook zagge
    Lid van verdienste
    Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Alledrie zaten ze in de zak bij Lemic.
    Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
    Het Kanon
    Internationale topspeler

Heissenberrug wrote: 28 Apr 2024, 12:59
    Stilzwijgend geleurd?
    Het gaat vaak alleen nog maar om zijn transerferwaarde na het seizoen, wilde ik zeggen.
    Chucky
    Vedette

En ook onder Stan Valckx hebben we destijds een enorme sloot aan middelmaat binnengehengeld door de jaren heen. Waaronder een hele hoop schimmige huurdeals van spelers die amper een minuut in ons shirt hebben gespeeld.
  • These users thanked the author Chucky for the post:
    Razzaa
    Revolinho
    Internationale topspeler

Thanks maar ik schat zo in dat niet iedereen hier een abonnement op het NRC heeft. Ik niet in ieder geval.
    DonyellMalen
    Legende
    Clubvoorkeur: PSV

Brands duidt nog even het Hypercube onderzoek, maar zal ongetwijfeld weinig nieuws in staan voor alle die hard PSV-volgers hier. 8)
    ruuddevil
    Legende

Leuk interview, weinig nieuws. Jammer dat Brands het heeft over een competitie opzet als in België, dat is een gedrocht namelijk. Zijn idee om de subtop te versterken door financieel af te dragen uit Europese gelden vind ik beter.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

DonyellMalen wrote: 04 May 2024, 11:50 Brands duidt nog even het Hypercube onderzoek, maar zal ongetwijfeld weinig nieuws in staan voor alle die hard PSV-volgers hier. 8)
    Nee, geen nieuws. Ook play-offs komen nog aan bod, om de nummers 5 en 6 weerbaarder te maken voor Europees voetbal, zodat de 6e plek op de coëfficiëntenranglijst makkelijker kan worden behouden.
    ShovingNE2
    Site Admin

ruuddevil wrote: 04 May 2024, 11:51Jammer dat Brands het heeft over een competitie opzet als in België, dat is een gedrocht namelijk.
    Ik moet er ook niet aan denken. Maar zijn beweegreden snap ik wel. Je maakt de competitie sterker.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Post Reply