Joey Veerman

Spelers A-selectie.
Post Reply
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

milansandro wrote: 28 Apr 2024, 11:55 Zelfs ook niet over Simons..
Simons, Gerrit en Savio nog bij deze selectie. Dan hadden we de CL gewonnen. :mrgreen:
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het Kanon wrote: 28 Apr 2024, 11:56
ShovingNE2 wrote: 28 Apr 2024, 11:43

Daarom ben ik nooit bang dat er spelers vertrekken.

Laten we eerlijk zijn: niemand heeft het selectiewise dit jaar nog over Cody gehad.
Het ligt eraan hoe je het vertrek invult. Toen Veerman een paar weken geblesseerd was, hebben we hem erg gemist. Als hij vertrekt, moet er echt een goede vervanger gehaald worden.

Vorig jaar waren Xavi Simons, Sangare en Gutierrez onze favorieten, we zouden hen gaan missen. De aankopen zijn zó goed dat het niet meer over hen gaat.

Seizoen 2004/05 gebeurde na een enorme leegloop (Robben, Kezman). De treble wonnen we na het vertrek van Gullit.

Aan de andere kant was het vertrek van Farfan en Gomes dramatisch. Het vertrek van Romario en Vanenburg was kaalslag. De vervanging van Hans van Breukelen heeft 10 jaar lang op zich laten wachten.
Veel zal afhangen van de samenstelling van de selectie op zo’n moment of na het transferluik dat erop volgt. Na het vertrek van de Serviër, was PSV ipv afhankelijk van Kezman het seizoen erop heel veelzijdig, met veel kwaliteit op elke positie en meerdere spelers die een goal konden maken.

Met Land en Saibari heeft PSV spelers in huis om Veerman op te volgen en naast Schouten te groeien in die rol. Maar met de weinige ervaring van eerstgenoemde en de kans op blessures bij die tweede zou het ideaal zijn om - ook als Veerman blijft - nu al echt te investeren in een speler die wat meer zekerheid kan geven en op termijn tot een topper kan uitgroeien. Hij is hier al vaker genoemd, maar ik hoop dat PSV Cristian Medina van Boca hiervoor serieus blijft overwegen.
These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
Razzaa
User avatar
Lente
Meervoudig international
Posts: 1,031
Joined: 22 Jul 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik hoop vooral dat PSV niet de fout maakt om te denken dat je alles met talenten op kunt lossen. Talenten renderen alleen als er ervaren rotten in de selectie zitten die de balans bewaken, die alles al een keer meegemaakt hebben en waar talenten zich aan op kunnen trekken. Het moet geen speeltuin worden, dreigt er iemand uit de pas te lopen, dan moet die vanuit de selectie al gecorrigeerd worden. Luuk is daarin heel belangrijk, maar ook Ramalho en Waterman. Schouten en Benitez hebben ook die buitenlandse ervaring en kunnen dit ook overbrengen, al zijn die van nature iets introverter. De opbouw van de selectie was dit jaar echt precies zoals je hem graag wilt hebben. Hoop dat we volgend jaar ook kunnen terug vallen op deze mix van talent, ervaring, routine en dan zowel op de bank als in de basis.
Oh PSV wat je met me doet…
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 28 Apr 2024, 11:43
Het Kanon wrote: 28 Apr 2024, 11:41En 12 maanden later stond PSV met de EC1, het kampioenschap en de beker in hun handen.
Daarom ben ik nooit bang dat er spelers vertrekken.

Laten we eerlijk zijn: niemand heeft het selectiewise dit jaar nog over Cody gehad.
Wel over Vertessen…
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lente wrote: 28 Apr 2024, 12:41 Ik hoop vooral dat PSV niet de fout maakt om te denken dat je alles met talenten op kunt lossen. Talenten renderen alleen als er ervaren rotten in de selectie zitten die de balans bewaken, die alles al een keer meegemaakt hebben en waar talenten zich aan op kunnen trekken. Het moet geen speeltuin worden, dreigt er iemand uit de pas te lopen, dan moet die vanuit de selectie al gecorrigeerd worden. Luuk is daarin heel belangrijk, maar ook Ramalho en Waterman. Schouten en Benitez hebben ook die buitenlandse ervaring en kunnen dit ook overbrengen, al zijn die van nature iets introverter. De opbouw van de selectie was dit jaar echt precies zoals je hem graag wilt hebben. Hoop dat we volgend jaar ook kunnen terug vallen op deze mix van talent, ervaring, routine en dan zowel op de bank als in de basis.
Het is inderdaad de combinatie. Je moet wel talent blijven ontwikkelen omdat dit een groot onderdeel van je businessmodel uitmaakt, maar je core is presteren en prijzen pakken. (Wat dan weer meer geld oplevert) Vorige zomer heeft PSV spelers gekocht van respectievelijk 20, 24, 26 en 28 jaar. Daarnaast nog 2 spelers gehuurd met optie tot koop in de leeftijd 21 en 22 jaar. Er lijkt dus de laatste 2 seizoenen daar wel degelijk naar gekeken te zijn daar het jaar daarvoor voor de as met Benitez en De Jong ook twee meer ervaren spelers werden gehaald voor de basis.

Wat dat betreft lijkt PSV i.t.t. Ajax en AZ daar de laatste jaren wel beter naar hebben gekeken en je ziet dat als het in combinatie met kwaliteit is dat dit successen oplevert. Je hebt meerdere types spelers nodig en één daarvan zijn spelers met relevante ervaring die al wat ouder en volwassener zijn, maar ook goed genoeg zijn dat ze dit kunnen overbrengen, al is het maar non-verbaal en niet teveel met zichzelf bezig hoeven te zijn omdat ze zelf moeite hebben met het niveau en op dat niveau zelf nog niet zo ervaren zijn ook al zijn ze al wat ouder.
These users thanked the author Massimo for the post:
Lente
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 30 Apr 2024, 11:21
Zal nog wel een kater hebben van afgelopen weekend.
User avatar
VTheMan
Meervoudig international
Posts: 1,077
Joined: 24 Jun 2022, 15:13
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Bakayoko
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eerlijk, ik word wel een beetje gek hoor van al die blessures....Is er een speler bij ons nog nooit geblesseerd geweest? Kan toch niet elke keer raak zijn?
User avatar
R.Manco
Regelmatige invaller
Posts: 344
Joined: 06 Jun 2023, 16:02
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

VTheMan wrote: 30 Apr 2024, 11:23 Eerlijk, ik word wel een beetje gek hoor van al die blessures....Is er een speler bij ons nog nooit geblesseerd geweest? Kan toch niet elke keer raak zijn?
Medische staf out #

Zonder dollen, laten we niet gelijk uitgaan van iets ergs. PSV heeft de luxe om nu zuinig te zijn op haar spelers. Ze hebben weer ongelofelijk veel wedstrijden moeten spelen die seizoen en Joey mag straks weer mee naar het EK. Dus misschien is dit slechts uit voorzorg.

Ik erger me dan eigenlijk ook wel aan zo'n tweetje. Natuurlijk is het maar een tweet, maar zoek dan eerst even uit waarom hij individueel traint en kom dan met een bericht zou ik zeggen.
These users thanked the author R.Manco for the post:
VTheMan
User avatar
PSVAchterhoek
Vaste waarde in elftal
Posts: 597
Joined: 31 Aug 2021, 18:38
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Ricardo Pepi
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind dat Marco Timmer altijd een melodramatische lading aan zijn tweets geeft met die puntjes erachter...
These users thanked the author PSVAchterhoek for the post (total 2):
Boszball1913JasperPSV
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hot take, Joey wordt de MVP can Oranje nadat Frenkie alsnog te geblesseerd is om te spelen en vertrekt na het EK naar Man Utd voor 45 miljoen.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSVAchterhoek wrote: 30 Apr 2024, 11:43 Ik vind dat Marco Timmer altijd een melodramatische lading aan zijn tweets geeft met die puntjes erachter...
Dat gevoel heb ik altijd bij de berichten van milansandro.....
These users thanked the author Standbeeld for the post (total 2):
ArdbegRobson de Souza
User avatar
VTheMan
Meervoudig international
Posts: 1,077
Joined: 24 Jun 2022, 15:13
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Bakayoko
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 30 Apr 2024, 12:56 Hot take, Joey wordt de MVP can Oranje nadat Frenkie alsnog te geblesseerd is om te spelen en vertrekt na het EK naar Man Utd voor 45 miljoen.
Je was een 1tje vergeten!
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 30 Apr 2024, 12:58
PSVAchterhoek wrote: 30 Apr 2024, 11:43 Ik vind dat Marco Timmer altijd een melodramatische lading aan zijn tweets geeft met die puntjes erachter...
Dat gevoel heb ik altijd bij de berichten van @milansandro.....
Nee want onze milan is altijd heel bescheiden en zet slechts twee puntjes in..
Tisaltijdwat
Veelbelovend talent
Posts: 119
Joined: 10 May 2023, 15:42
Send Prediction League reminder to second email adress: No

VTheMan wrote: 30 Apr 2024, 12:58
RIO wrote: 30 Apr 2024, 12:56 Hot take, Joey wordt de MVP can Oranje nadat Frenkie alsnog te geblesseerd is om te spelen en vertrekt na het EK naar Man Utd voor 45 miljoen.
Je was een 1tje vergeten!
451 miljoen??? :waaat: :waaat: :waaat:
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

BarryBanaan
Basisspeler
Posts: 446
Joined: 31 Aug 2023, 11:26
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ja Joey wil gewoon een stap maken komende zomer helaas. Denk als de Newcastles etc komen, hij wil gaan. Kan me ook niet voorstellen dat die niet komen voor hem.
Het zal een gigantisch karwei worden om hem te vervangen vanwege zijn specifieke kwaliteiten ben ik bang.
User avatar
Lente
Meervoudig international
Posts: 1,031
Joined: 22 Jul 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als we vorig jaar al in verband werden gebracht met targets als Charles de Ketelaere dan ben ik er van overtuigd dat ze in eerste instantie de lat wel hoog zullen leggen. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat dit dan ook gaat lukken, maar alle vertrouwen in in de scouting en staf en directie.
These users thanked the author Lente for the post:
De Realist
Oh PSV wat je met me doet…
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hoe doet die Belg het eigenlijk? Beetje fatsoenlijk seizoen gedraaid of is het een gevalletje Guardado ipv van Defour? Waarbij Tillman de rol van Papi speelt.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Jur1913
Internationale topspeler
Posts: 3,831
Joined: 28 Jan 2022, 17:08
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 04 May 2024, 23:33 Hoe doet die Belg het eigenlijk? Beetje fatsoenlijk seizoen gedraaid of is het een gevalletje Guardado ipv van Defour? Waarbij Tillman de rol van Papi speelt.
30 gespeeld 7 goals 6 assists
User avatar
Lente
Meervoudig international
Posts: 1,031
Joined: 22 Jul 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Volgens mij heel aardig en zijn de supporters tevreden over hem. Atalanta gaat de koopoptie van 26 miljoen in ieder geval lichten (bovenop de huursom van 3 miljoen dus totaal bedrag komt dan op 29 miljoen uit). Heeft schijnbaar ook al interesse uit de PL gewekt en er schijnt al 40 miljoen geboden te zijn vanuit Engeland volgens voetbalkrant.com. Maar zal waarschijnlijk nog wel bij Atalanta blijven en niet na 1 seizoen alweer vertrekken.

Wat ik snel aan statistieken terug zie, van de 31 wedstrijden heeft hij 22 keer basis gestaan, is hij 8 keer ingevallen en heeft hij 1 wedstrijd op de bank gezeten (en 2 wedstrijden geblesseerd geweest). In de serie A 7 goals en 6 assists wat gewoon prima is. Europees 9 wedstrijden waarvan 5 x basis en 4 x ingevallen met 2 goals en 1 assist. Bedenk je ook dat hij daar pas eind augustus aangesloten is en dus eigenlijk geen voorbereiding mee gedaan heeft. Dan is het gewoon knap als je jezelf al zo snel in de basis speelt en deze statistiek kunt overleggen. Heeft in het najaar even een dipje gehad maar is nu weer in bloedvorm. Daarnaast ligt hij in Italië natuurlijk ook onder een vergrootglas omdat hij bij AC Milan geen deuk in een pakje boter schoot, dus des te knapper om je dan zo te revancheren. Nee, De Ketelaere bleek voor ons letterlijk en figuurlijk een brug te ver. Maar dat wil niet zeggen dat ik met Tillman ontevreden ben ;).
These users thanked the author Lente for the post:
Juancho
Oh PSV wat je met me doet…
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Fijne speler. Lijkt me nog steeds niet haalbaar.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lente wrote: 04 May 2024, 22:22 Als we vorig jaar al in verband werden gebracht met targets als Charles de Ketelaere dan ben ik er van overtuigd dat ze in eerste instantie de lat wel hoog zullen leggen. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat dit dan ook gaat lukken, maar alle vertrouwen in in de scouting en staf en directie.
Daarom zegt het me nu nog weinig met welke Eredivisiespelers PSV op dit moment in verband worden gebracht. Daar wordt ook naar gekeken, maar voor directe basisspelers is het een ander verhaal en vorige zomer zie je welke spelers er zijn gehaald en dat terwijl PSV deze zomer financieel nog wat meer mogelijkheden heeft dan een jaar geleden.

De kans dat Veerman vertrekt acht ik ook groter dan nog een jaar PSV en zijn specifieke kwaliteiten zullen dan gemist worden, maar ik heb vertrouwen dat hij goed vervangen zal worden en dat PSV wederom begin een sterke selectie zal hebben staan.
These users thanked the author Massimo for the post:
Lente
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat een geweldig interview met Kwakman. Elke minuut genoten. En op zich ook wel opvallend dat een voetbal analyticus betere vragen stelt dan een gemiddelde presentator.
User avatar
Tjompie
Internationale topspeler
Posts: 3,060
Joined: 28 Aug 2021, 18:57
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gefeliciteerd mevrouw Veerman, hopelijk gaat je man knallen vandaag!
Post Reply