Gedoe met supporters

Dit is het forum voor stadionzaken.
Post Reply
Tisaltijdwat
Veelbelovend talent
Posts: 119
Joined: 10 May 2023, 15:42
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PCGC wrote: 05 May 2024, 15:04
Trixm wrote: 05 May 2024, 15:01

Vier leden met een bivakmuts op vinden je post leuk, 30k mensen vinden het kansloos.
Nogmaals, de soelers denken er heel anders over, die staan goed feest te vieren met al dat tuig! Ze laten zelfs hun kinderen dicht bij dat schorriemorrie, dat ze dat durven zeg!!

Als je het maar vaak genoeg herhaalt wordt het vanzelf de waarheid, toch?!
These users thanked the author Tisaltijdwat for the post (total 4):
11 TinusEindhovenvoetbalYkhimFTS
User avatar
Lente
Meervoudig international
Posts: 1,031
Joined: 22 Jul 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De pyro naderhand was gewoon mooi gedaan en leek ook netjes georganiseerd. Ging gewoon precies zoals het hoort. Denk dat LM en de ‘echte’ supporters onder BFTS ook balen van het gedoe naderhand. Gelukkig lijkt er wel een zelfregulerend vermogen te zijn en was het alsnog snel opgelost en bleek het redelijk onschuldig. Maar die pipo’s met hun rare panty’s hebben niks met supporters te maken, die komen maar met 1 doel naar het stadion en dat is niet supporteren. Het gros van de ‘echte’ supporters onder die groepen lijkt het gelukkig ook af te keuren.
These users thanked the author Lente for the post:
JoJo
Oh PSV wat je met me doet…
TigTogFlip
Basisspeler
Posts: 425
Joined: 17 Jan 2023, 00:23
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Sangare
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lente wrote: 05 May 2024, 15:52redelijk onschuldig
Nou

User avatar
PCGC
Vedette
Posts: 9,886
Joined: 26 Aug 2017, 23:04
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tisaltijdwat wrote: 05 May 2024, 15:50
PCGC wrote: 05 May 2024, 15:04

Nogmaals, de soelers denken er heel anders over, die staan goed feest te vieren met al dat tuig! Ze laten zelfs hun kinderen dicht bij dat schorriemorrie, dat ze dat durven zeg!!

Als je het maar vaak genoeg herhaalt wordt het vanzelf de waarheid, toch?!
Wat klopt er niet aan dan?

Spelers werden door security en stewards weggestuurd, en waren 1 minuut later weer terug om het feest weer door te zetten inclusief kids. En afgaande op de dolle vreugde en de beelden en de tijd die ze voor Oost spendeerden, hadden ze het nog prima naar hun zin en deden ze dit echt niet tegen hun zin of omdat het zgn een verplicht nummer was.
#FreeGeneratie4
Ronaldio
Meervoudig international
Posts: 1,355
Joined: 23 Jul 2022, 21:30
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voor hetzelfde geld raakt een ander gewond die in de buurt staat.
Last edited by Ronaldio on 05 May 2024, 16:46, edited 1 time in total.
These users thanked the author Ronaldio for the post:
loginnaam
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zie op X dus filmpjes voorbijkomen van mensen die zijn actie gefilmd hebben. Ziet er niet best uit hoor. Ik wens hem beterschap.
Kezmania
Meervoudig international
Posts: 1,336
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zag net foto’s en filmpjes maar die is zijn gehele hand kwijt. Ezel zeg. Ongekend.
Demenkovets
Vaste waarde in elftal
Posts: 741
Joined: 06 Aug 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Was kennelijk niet zijn eigen vuurwerk, dus wel triest. Al is het dom om brandend vuurwerk op te rapen. Wat een kneuzen die cobra's meenemen naar een kampioensfeest. Wat wil je daar nu mee zonder gezeik te creëeren? Hoe hersenloos ben je dan?
These users thanked the author Demenkovets for the post (total 3):
11 TinusloginnaamMC Hammer
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Blijkt om Appie te gaan. Mensen reageren al onder dit YouTube filmpje (waar hij tevens bekend van is geworden):

User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kezmania wrote: 05 May 2024, 16:25 Zag net foto’s en filmpjes maar die is zijn gehele hand kwijt. Ezel zeg. Ongekend.
Brrr, geen frisse beelden! Draait je maag van om als je ziet wat er nog van die hand over is 🤢 Gun je niemand natuurlijk, maar wel wéér een argument om gewoon met dat vuurwerk te kappen.
These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
11 Tinus
User avatar
Lente
Meervoudig international
Posts: 1,031
Joined: 22 Jul 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

31 wedstrijden per seizoen gaat het (nagenoeg) altijd goed, ook met deze groepen. Of eigenlijk 32 want ook vandaag was er niets aan de hand en leek alles onder controle. Ik was tot een week geleden inderdaad bang dat het vandaag wel eens goed mis zou kunnen gaan, maar dat is gelukkig alles mee gevallen. Het lijkt dat het overleg en de veiligheidsmaatregelen vooraf hun uitwerking hebben gehad. Dat het vandaag niet helemaal escaleerde is daar denk ik een direct gevolg van. Wat ik zag is toch wel degelijk een bepaalde vorm van zelfregulerend vermogen en dat het ook door vele supporters in die hoek afgekeurd werd en ze het op probeerde te lossen. Dat daar dan een paar klappen bij vallen, so be it. Er zijn gelukkig geen vakken met onschuldige mensen geëvacueerd en er is volgens mij nooit echt sprake van paniek geweest. Ik keur het ook ten zeerste af en die drollen met hun maskers die vandaag het veld op liepen hebben niets met supporteren of wat dan ook te maken maar het gaat mij te ver om iedereen in die hoek over één kam te scheren. Het leek mij nog steeds een ‘groepje’ individuen met wat meelopers en ik denk (hoop) dat de sfeergroepen, en dan met name Lighttown Madness, zich hier ook van distantieert.
Oh PSV wat je met me doet…
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 05 May 2024, 15:46Puur egoïsme. PSV interesseert ze niks, ook al zeggen ze zo hard van wel.
100%. Die klapmongolen met hun bivakmuts gun ik echt het allerergste. Het zijn geestelijk beperkte amoebes die ervoor zorgen dat blije kinderen (!) van het veld moeten vluchten. Echt het laagste van het laagste soort mens in de samenleving. Met voorbedachte rade over je club en de festiviteiten heen schijten omdat je leven zo treurig is dat dit het enige is wat zingeving oplevert.

Letterlijk de stad uittrappen en hopelijk zijn ze daarna nooit meer in staat om terug ons stadion in te kruipen. Ongedierte.
These users thanked the author Ykhim for the post (total 19):
GrasmatSKERLABuitenspelgoalEindhovenvoetbalJur1913Vanthaman18ShovingNE2De RealistTijnHeissenberrugTylerDurdnloginnaamMC HammerPersepolisTjompieDemenkovetsDai RagazziJoJoRen Höek
Ronaldio
Meervoudig international
Posts: 1,355
Joined: 23 Jul 2022, 21:30
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

O Goleiro Grande wrote: 05 May 2024, 16:35
Kezmania wrote: 05 May 2024, 16:25 Zag net foto’s en filmpjes maar die is zijn gehele hand kwijt. Ezel zeg. Ongekend.
Brrr, geen frisse beelden! Draait je maag van om als je ziet wat er nog van die hand over is 🤢 Gun je niemand natuurlijk, maar wel wéér een argument om gewoon met dat vuurwerk te kappen.
Dit vuurwerk is al gewoon verboden. En toch hebben ze het.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

[*Image

😂😂😂
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
iam
International
Posts: 892
Joined: 31 Aug 2022, 15:29
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: 12e man
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 05 May 2024, 16:46 [*Image

😂😂😂
Kan beter naar mexicaans Worstelen gaan - mafkees.
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Anders wordt Dylanooke natuurlijk herkend.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
Buitenspelgoal
Vaste waarde in elftal
Posts: 737
Joined: 04 Nov 2020, 17:33
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 05 May 2024, 16:46 [*Image

😂😂😂
Hij besluit verkleed te gaan als zichzelf; een echte dickhead.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat een stel deuzige kut kneusjes met die zogenaamde pitch invasion. Zijn we een small club ofzo, rot op joh.

En dan die debieltjes met die gele maskertjes....huur iemand voor ze in die ze vertelt dat hun kleine piemeltje best groot is, dan hebben ze geen noodzaak meer voor dat compensatie gedrag. Smet op de dag. Knap hoor jochies
These users thanked the author De Realist for the post (total 2):
EindhovenvoetbalYkhim
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
MC Hammer
International
Posts: 921
Joined: 12 Jun 2023, 21:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ronaldio wrote: 05 May 2024, 16:42
O Goleiro Grande wrote: 05 May 2024, 16:35

Brrr, geen frisse beelden! Draait je maag van om als je ziet wat er nog van die hand over is 🤢 Gun je niemand natuurlijk, maar wel wéér een argument om gewoon met dat vuurwerk te kappen.
Dit vuurwerk is al gewoon verboden. En toch hebben ze het.
Erger: ze steken het af op en rond tribunes. En dat hoort dan zogenaamd bij de voetbalcultuur.
Hammertime!
Tisaltijdwat
Veelbelovend talent
Posts: 119
Joined: 10 May 2023, 15:42
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 05 May 2024, 16:46 [*Image

😂😂😂
Go go Power Rangers!!!
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 05 May 2024, 16:42
SKERLA wrote: 05 May 2024, 15:46Puur egoïsme. PSV interesseert ze niks, ook al zeggen ze zo hard van wel.
100%. Die klapmongolen met hun bivakmuts gun ik echt het allerergste. Het zijn geestelijk beperkte amoebes die ervoor zorgen dat blije kinderen (!) van het veld moeten vluchten. Echt het laagste van het laagste soort mens in de samenleving. Met voorbedachte rade over je club en de festiviteiten heen schijten omdat je leven zo treurig is dat dit het enige is wat zingeving oplevert.

Letterlijk de stad uittrappen en hopelijk zijn ze daarna nooit meer in staat om terug ons stadion in te kruipen. Ongedierte.
Heel actief rechercheren hierop. En met Dijsselbloem hebben we vast een burgemeester die gebiedsverboden instelt en ook SV's gaat monitoren. Deze figuren moeten PSV wel heel diep haten. Tijd om de haat te beantwoorden.

En dan goed praten dat ze met bivakmutsen het veld oplopen. Voorgoed weren uit ons stadion die idioten.
These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 9):
SKERLADe RealistEindhovenvoetbalYkhimMC HammerLeon77MTjompieBramRen Höek
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

En de knieschijfjes?
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vraag me af hoe dat gaat, leggen die gasten 's-avonds voor het slapen gaan hun bivakmuts klaar naast hun blikje Bavaria en hun Snickers?
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Image

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😅😅🤣🤣🤣🤣
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Jur1913
Internationale topspeler
Posts: 3,831
Joined: 28 Jan 2022, 17:08
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ze slapen vast met een bivakmuts en een AK47 onder het kussen. Moet ook wel met die ghetto's in Eindhoven
Post Reply