Gedoe met supporters

Dit is het forum voor stadionzaken.
Post Reply
040-076
Meervoudig international
Posts: 1,054
Joined: 30 Aug 2021, 17:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eigenlijk bizar, dat dit topic op zo’n dag heel de dag boven aan staat.
These users thanked the author 040-076 for the post (total 3):
SKERLAParkJiSungDai Ragazzi
Marcel for president!
User avatar
Lente
Meervoudig international
Posts: 1,031
Joined: 22 Jul 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

danko-lazovic wrote: 05 May 2024, 18:34
Standbeeld wrote: 05 May 2024, 17:58 Wie de fuck zijn die gasten met bivakmuts?

Image
Curva Nord Milano(Inter Milan) en Bultras(Botev). Oftewel, geen supporters van onze club. Behalve die met het witte shirt aan.

Keihard tegen optreden. Mee eens. Ik zie hier wel de domste dingen voorbijkomen dat LM’07 zich hiervan moet distantiëren. Wat een onzin. Hebben er 0.0 mee te maken. Is hetzelfde om te zeggen dat moslims moeten zeggen dat ze het niet met een aanslag van IS eens zijn. Ook zie ik hier de naam van BFTS voorbijkomen. In het stadion was juist duidelijk dat deze de mensen deden terug bonjouren naar de vakken. Het gebeurde ook in de hoek, niet voor Oost.

Verder, nogmaals heel hard tegen optreden.
Ik weet niet of je op mij doelt, maar ik probeerde juist aan te geven dat deze groepen er waarschijnlijk niets mee te maken hadden, of althans dat dat mijn vermoedde was. Ik probeerde juist een lans voor deze groepen te breken omdat er in de regel nogal makkelijk naar hun gewezen wordt. Ik gaf juist aan dat die hun best deden om het niet te laten escaleren. Wie het wel waren wist ik niet, ik gebruikte de term individuen, maar thnx voor de opheldering en gelukkig dat het ‘buitenstaanders’ zijn. Maar nogmaals, als je mij bedoelt in je post dan sla je volgens mij de plank mis. Wat ik probeerde was om juist niet te generaliseren en de supportersgroepen er niet de schuld van te geven. Ik gaf ze nota bene nog een compliment voor de pyro actie en het goed laten verlopen van de wedstrijd.
Oh PSV wat je met me doet…
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vond het een rare middag. Iedereen proficiat.
guus
Internationale topspeler
Posts: 4,669
Joined: 02 Nov 2019, 18:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Armada wrote: 05 May 2024, 18:55 Vond het een rare middag. Iedereen proficiat.
Dat vond ik ook. De wedstrijd was niet top waardoor de sfeer op en neer ging. En eigenlijk was de sfeer weg nadat die idioten op het veld kwamen. Héél jammer.
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PCGC wrote: 05 May 2024, 15:57

Wat klopt er niet aan dan?

Spelers werden door security en stewards weggestuurd.
Precies. Je kan doen alsof dit de normaalste zaak van de wereld is, maar het is schandalig dat dit nodig was. Dat het heel snel opgelost werd door de security, stewards, echte supporters, spelers, Brands etc. etc. is heel goed en knap, maar praat de actie zelf niet goed. En dan heb je het alleen over dat gedeelte, en niet over de vechtpartijen die vervolgens uitbraken op de tribunes, de mongolen met bivakmutsen op en alle andere grote smetten op wat een geweldige dag is. Ook wmb keihard aanpakken die mietjes.
These users thanked the author Persepolis for the post (total 8):
GrasmatSKERLATigTogFlipYkhimloginnaamDe RealistDai RagazziRen Höek
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

guus wrote: 05 May 2024, 19:05
Armada wrote: 05 May 2024, 18:55 Vond het een rare middag. Iedereen proficiat.
Dat vond ik ook. De wedstrijd was niet top waardoor de sfeer op en neer ging. En eigenlijk was de sfeer weg nadat die idioten op het veld kwamen. Héél jammer.
Jawel… beetje raar was het wel. Om beide redenen. Toch overheerste bij menigeen in stadion en stad de blijdschap hoor, althans die indruk blijft mij hangen. Maar jammer was die smet zeker, ja. Hopelijk pikken ze die gasten eruit en krijgen ze een levenslang stadionverbod
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

danko-lazovic wrote: 05 May 2024, 18:34
Standbeeld wrote: 05 May 2024, 17:58 Wie de fuck zijn die gasten met bivakmuts?

Image
Curva Nord Milano(Inter Milan) en Bultras(Botev). Oftewel, geen supporters van onze club. Behalve die met het witte shirt aan.
Je hebt ze allemaal aangesproken en de identiteit gevraagd omdat je het zo zeker weet? :wonder:
These users thanked the author Grasmat for the post:
PCGC
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4,308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 05 May 2024, 19:32
danko-lazovic wrote: 05 May 2024, 18:34

Curva Nord Milano(Inter Milan) en Bultras(Botev). Oftewel, geen supporters van onze club. Behalve die met het witte shirt aan.
Je hebt ze allemaal aangesproken en de identiteit gevraagd omdat je het zo zeker weet? :wonder:
Bullshit, je ziet het aan de kleuren. Gasten die het echt verneuken voor de grote meute. Je kunt er vanalles van zeggen, maar uiteindelijk is de gemene deler gewoon dat het heel jammer is, dat dit soort gasten erbij zijn. Die zijn er niet voor PSV, maar voor zichzelf.
Ex unitate vires
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vind vooral de portie grimmigheid vervelend. De blijdschap overheerst, natuurlijk. Laten we op die 25e de nadruk leggen! Geweldig.
These users thanked the author Armada for the post (total 4):
Bossche bolguusDe RealistDai Ragazzi
j0enneEHV
Jeugdspeler
Posts: 56
Joined: 07 Jun 2023, 19:43
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het meest lachwekkende was nog wel dat dit groepje debielen met gele maskers een groepsfoto wilden maken, dat vervolgens vroegen aan zo'n gast van de 'security', die dit nog doodleuk deed ook.
Trek die dingen van hun kop man.
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4,308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ja die grimmigheid was echt ontzettend jammer. EFC die meerdere keren met de eigen supporters op de vuist gaan op U, hoe krijg je het in je kop.

Dit is al vaker zo geweest, het moment dat de vlam echt in de pan schiet komt wel echt dichterbij op deze manier...

Echt jammer.
Last edited by Fanatic-U-s on 05 May 2024, 19:55, edited 1 time in total.
Ex unitate vires
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 05 May 2024, 19:32
danko-lazovic wrote: 05 May 2024, 18:34

Curva Nord Milano(Inter Milan) en Bultras(Botev). Oftewel, geen supporters van onze club. Behalve die met het witte shirt aan.
Je hebt ze allemaal aangesproken en de identiteit gevraagd omdat je het zo zeker weet? :wonder:
Identiteit? Misschien eens een keer in het stadion komen. Ze lopen letterlijk in de kleding van de Curva Nord Milano en Bultras/Boltev en spreken daarbij geen Nederlands.

Er zijn mensen die wel naar een stadion gaan en zich tussen mensen begeven. Niet iedereen zit 24/7 op een forum
These users thanked the author danko-lazovic for the post:
Standbeeld
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Fanatic-U-s wrote: 05 May 2024, 19:53 Ja die grimmigheid was echt ontzettend jammer. EFC die meerdere keren met de eigen supporters op de vuist gaan op U, hoe krijg je het in je kop.
✉️🔑
These users thanked the author Standbeeld for the post:
deninho32
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

j0enneEHV wrote: 05 May 2024, 19:52 Het meest lachwekkende was nog wel dat dit groepje debielen met gele maskers een groepsfoto wilden maken, dat vervolgens vroegen aan zo'n gast van de 'security', die dit nog doodleuk deed ook.
Trek die dingen van hun kop man.
Je verwacht van een stelletje vrijwilligers dat ze een groep criminelen het moeilijk gaan maken? Ga er lekker zelf staan dan held :lol:
These users thanked the author Heissenberrug for the post:
Raw85
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

danko-lazovic wrote: 05 May 2024, 19:54
Grasmat wrote: 05 May 2024, 19:32

Je hebt ze allemaal aangesproken en de identiteit gevraagd omdat je het zo zeker weet? :wonder:
Identiteit? Misschien eens een keer in het stadion komen. Ze lopen letterlijk in de kleding van de Curva Nord Milano en Bultras/Boltev en spreken daarbij geen Nederlands.

Er zijn mensen die wel naar een stadion gaan en zich tussen mensen begeven. Niet iedereen zit 24/7 op een forum
:lol: ja ik kom nooit in het stadion, grapjas.

Kleren van andere clubs kun je gewoon kopen hè, en zo'n stinkmutsje kun je ook gekregen hebben bij een eerder bezoekje van zo'n clubje gekkies. Maar gewoon zeggen dat je ze een andere taal hebt horen spreken was voldoende geweest hoor. :*
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heissenberrug wrote: 05 May 2024, 19:55
j0enneEHV wrote: 05 May 2024, 19:52 Het meest lachwekkende was nog wel dat dit groepje debielen met gele maskers een groepsfoto wilden maken, dat vervolgens vroegen aan zo'n gast van de 'security', die dit nog doodleuk deed ook.
Trek die dingen van hun kop man.
Je verwacht van een stelletje vrijwilligers dat ze een groep criminelen het moeilijk gaan maken? Ga er lekker zelf staan dan held :lol:
Dat kan je niet verwachten inderdaad. Beter roept ie versterking erbij. De Politie bijvoorbeeld.
Jur1913
Internationale topspeler
Posts: 3,831
Joined: 28 Jan 2022, 17:08
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 05 May 2024, 19:56
danko-lazovic wrote: 05 May 2024, 19:54

Identiteit? Misschien eens een keer in het stadion komen. Ze lopen letterlijk in de kleding van de Curva Nord Milano en Bultras/Boltev en spreken daarbij geen Nederlands.

Er zijn mensen die wel naar een stadion gaan en zich tussen mensen begeven. Niet iedereen zit 24/7 op een forum
:lol: ja ik kom nooit in het stadion, grapjas.

Kleren van andere clubs kun je gewoon kopen hè, en zo'n stinkmutsje kun je ook gekregen hebben bij een eerder bezoekje van zo'n clubje gekkies. Maar gewoon zeggen dat je ze een andere taal hebt horen spreken was voldoende geweest hoor. :*
LM of BFTS heeft een vriendschap met die groepen dus zo onrealistisch is het niet. Die zwart/blauwe van Inter en die geel/zwarte van Botev

Die gasten zijn ook gewend om met de ME te dealen in plaats van een stel security gastjes
Last edited by Jur1913 on 05 May 2024, 19:58, edited 1 time in total.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 05 May 2024, 19:57
Heissenberrug wrote: 05 May 2024, 19:55

Je verwacht van een stelletje vrijwilligers dat ze een groep criminelen het moeilijk gaan maken? Ga er lekker zelf staan dan held :lol:
Dat kan je niet verwachten inderdaad. Beter roept ie versterking erbij. De Politie bijvoorbeeld.
Of Bella-Kotchap. Heeft die ook nog een functie gehad dit seizoen.
Jur1913 wrote: 05 May 2024, 19:57
LM of BFTS heeft een vriendschap met die groepen dus zo onrealistisch is het niet. Die zwart/blauwe van Inter en die geel/zwarte van Botev

Die gasten zijn ook gewend om met de ME te dealen in plaats van een stel security gastjes
Weet ik, daarom kunnen die spullen juist ook uitgewisseld zijn toch? Onze danko pakte mijn opmerking ook wel iets te serieus op. Doelde meer op dat ze zo onherkenbaar zijn dat je alleen op uiterlijk niet zeker kunt zijn dat ze niet Nederlands zijn.

Maar uiteindelijk maakt het geen zak uit wat de nationaliteit is, het hoort sowieso niet in het stadion thuis.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jur1913 wrote: 05 May 2024, 19:57Die gasten zijn ook gewend om met de ME te dealen in plaats van een stel security gastjes
In Italië en Bulgarije handelen ze in drugs met de ME?
Jur1913
Internationale topspeler
Posts: 3,831
Joined: 28 Jan 2022, 17:08
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 05 May 2024, 20:01
Jur1913 wrote: 05 May 2024, 19:57Die gasten zijn ook gewend om met de ME te dealen in plaats van een stel security gastjes
In Italië en Bulgarije handelen ze in drugs met de ME?
Zou me niets verbazen
Jur1913
Internationale topspeler
Posts: 3,831
Joined: 28 Jan 2022, 17:08
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 05 May 2024, 19:58
Jur1913 wrote: 05 May 2024, 19:57
LM of BFTS heeft een vriendschap met die groepen dus zo onrealistisch is het niet. Die zwart/blauwe van Inter en die geel/zwarte van Botev

Die gasten zijn ook gewend om met de ME te dealen in plaats van een stel security gastjes
Weet ik, daarom kunnen die spullen juist ook uitgewisseld zijn toch? Onze danko pakte mijn opmerking ook wel iets te serieus op. Doelde meer op dat ze zo onherkenbaar zijn dat je alleen op uiterlijk niet zeker kunt zijn dat ze niet Nederlands zijn.

Maar uiteindelijk maakt het geen zak uit wat de nationaliteit is, het hoort sowieso niet in het stadion thuis.
Ja oké, das waar.

Buiten deze gebeurtenis ben ik sowieso niet zo'n fan van vriendschappen met zulke *kuch* lieverdjes
Bram
Nationale topspeler
Posts: 2,067
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De supporters hier die dit goedpraten, ga je schamen. Kut "supporter" die je bent.
These users thanked the author Bram for the post:
Mr. Spock
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hopelijk zien we de capo van Inter volgende week in een PSV kampioensshirt de meute opjutten in Milaan.
RSPSV
Lid 2e elftal
Posts: 163
Joined: 04 Nov 2020, 14:42
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 05 May 2024, 19:57
Heissenberrug wrote: 05 May 2024, 19:55

Je verwacht van een stelletje vrijwilligers dat ze een groep criminelen het moeilijk gaan maken? Ga er lekker zelf staan dan held :lol:
Dat kan je niet verwachten inderdaad. Beter roept ie versterking erbij. De Politie bijvoorbeeld.
De politie hoort ze al komen: "Kunnen jullie even komen? Er staan een paar gemaskerde doorgesnoven gasten bij de boarding die een groepsfoto willen. Ik durf geen nee te zeggen. Willen jullie er iets van zeggen?"

De politie heeft met PSV alle scenario's uiteraard al doorgenomen en die gaan echt alleen komen als het volkomen uit de hand loopt. Anders is het alleen maar olie op het vuur en dat wil je niet in een vol stadion. De-escaleren is de beste optie en gewoon een verstandige keuze van de security geweest.
These users thanked the author RSPSV for the post:
Raw85
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RSPSV wrote: 05 May 2024, 20:09
Standbeeld wrote: 05 May 2024, 19:57
Dat kan je niet verwachten inderdaad. Beter roept ie versterking erbij. De Politie bijvoorbeeld.
De politie hoort ze al komen: "Kunnen jullie even komen? Er staan een paar gemaskerde doorgesnoven gasten bij de boarding die een groepsfoto willen. Ik durf geen nee te zeggen. Willen jullie er iets van zeggen?"

De politie heeft met PSV alle scenario's uiteraard al doorgenomen en die gaan echt alleen komen als het volkomen uit de hand loopt. Anders is het alleen maar olie op het vuur en dat wil je niet in een vol stadion. De-escaleren is de beste optie en gewoon een verstandige keuze van de security geweest.
Het was toch duidelijk dat ze het veld op wilden komen? Of stonden ze daar voor de lol met een bivakmuts op? Kwestie van tijd was het. Met wat versterking had je het kunnen voorkomen. Maar goed, gebeurd.
Post Reply