Gedoe met supporters

Dit is het forum voor stadionzaken.
Post Reply
Søren
Meervoudig international
Posts: 1,072
Joined: 06 Jun 2023, 18:33
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky wrote: 05 May 2024, 21:51Misschien moet je eerst weten waar je over praat voordat je iets post. Die achterlijke kneuzen in de hoek bij vak T staan volledig los van BFTS
Het zijn allemaal jongensclubjes met verschillende namen, maar hetzelfde profiel.
BFTS is een voorbeeld, maar niet anders dan die andere groepjes.
Laag IQ, jong, onzeker, en verstandelijk beperkt.
These users thanked the author Søren for the post:
LucNilisLegend
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2,148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik heb het hier vaak opgenomen voor de fanatieke supporters. Het vuurwerk vorige week in Heerenveen vond ik mooi, met zwarte kleding heb ik totaal geen probleem en een keer een spreekkoor vind ik ook niet het einde van de wereld. Maar vandaag voelt dat toch echt anders; het onderling knokken op de tribunes en rondom het stadion zowel voorafgaand, tijdens als na de wedstrijd... En met name omdat mensen worden aangesproken op hun eigen gedrag, dat was triest vandaag.
Net zoals de persoon die z'n hand verloor, nog niet helemaal duidelijk of hij nou zelf het vuurwerk heeft opgepakt of in zn handen kreeg geduwd. Maar hoe dan ook verschrikkelijk voor hem. Belachelijk dat Juancho 2x een lach smiley bij zo'n bericht durft te zetten... :kots:
These users thanked the author 29.04.2007 for the post (total 2):
NilisCarnelito
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Søren wrote: 05 May 2024, 21:56
Chucky wrote: 05 May 2024, 21:51Misschien moet je eerst weten waar je over praat voordat je iets post. Die achterlijke kneuzen in de hoek bij vak T staan volledig los van BFTS
Het zijn allemaal jongensclubjes met verschillende namen, maar hetzelfde profiel.
BFTS is een voorbeeld, maar niet anders dan die andere groepjes.
Laag IQ, jong, onzeker, en verstandelijk beperkt.
Je lult maar wat om stemming te maken. Houd het gewoon bij de feiten: het waren achterlijke kneuzen die niets met LM of BFTS van doen hadden.
These users thanked the author Chucky for the post:
29.04.2007
User avatar
MC Hammer
International
Posts: 921
Joined: 12 Jun 2023, 21:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

29.04.2007 wrote: 05 May 2024, 21:56 Ik heb het hier vaak opgenomen voor de fanatieke supporters. Het vuurwerk vorige week in Heerenveen vond ik mooi, met zwarte kleding heb ik totaal geen probleem en een keer een spreekkoor vind ik ook niet het einde van de wereld. Maar vandaag voelt dat toch echt anders; het onderling knokken op de tribunes en rondom het stadion zowel voorafgaand, tijdens als na de wedstrijd... En met name omdat mensen worden aangesproken op hun eigen gedrag, dat was triest vandaag.
Net zoals de persoon die z'n hand verloor, nog niet helemaal duidelijk of hij nou zelf het vuurwerk heeft opgepakt of in zn handen kreeg geduwd. Maar hoe dan ook verschrikkelijk voor hem. Belachelijk dat @Juancho 2x een lach smiley bij zo'n bericht durft te zetten... :kots:
Beetje onnodig om Juancho hierop aan te vallen, hij heeft er niks mee te maken en is niet schuldig.

Wel vind ik het verdrietig dat we met onze harde kern in een richting gaan, dat je je moet afvragen of je nog je kleine kinderen naar het stadion wil meenemen.
These users thanked the author MC Hammer for the post:
Juancho
Hammertime!
Jur1913
Internationale topspeler
Posts: 3,831
Joined: 28 Jan 2022, 17:08
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky wrote: 05 May 2024, 22:01
Søren wrote: 05 May 2024, 21:56

Het zijn allemaal jongensclubjes met verschillende namen, maar hetzelfde profiel.
BFTS is een voorbeeld, maar niet anders dan die andere groepjes.
Laag IQ, jong, onzeker, en verstandelijk beperkt.
Je lult maar wat om stemming te maken. Houd het gewoon bij de feiten: het waren achterlijke kneuzen die niets met LM of BFTS van doen hadden.
Ach man die gasten van BFTS staan ook gewoon met bivakmutsen op de vakken
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2,148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

MC Hammer wrote: 05 May 2024, 22:01
29.04.2007 wrote: 05 May 2024, 21:56 Ik heb het hier vaak opgenomen voor de fanatieke supporters. Het vuurwerk vorige week in Heerenveen vond ik mooi, met zwarte kleding heb ik totaal geen probleem en een keer een spreekkoor vind ik ook niet het einde van de wereld. Maar vandaag voelt dat toch echt anders; het onderling knokken op de tribunes en rondom het stadion zowel voorafgaand, tijdens als na de wedstrijd... En met name omdat mensen worden aangesproken op hun eigen gedrag, dat was triest vandaag.
Net zoals de persoon die z'n hand verloor, nog niet helemaal duidelijk of hij nou zelf het vuurwerk heeft opgepakt of in zn handen kreeg geduwd. Maar hoe dan ook verschrikkelijk voor hem. Belachelijk dat @Juancho 2x een lach smiley bij zo'n bericht durft te zetten... :kots:
Beetje onnodig om @Juancho hierop aan te vallen, hij heeft er niks mee te maken en is niet schuldig.
Wat een drogreden.
Lachen om een medesupporter die zn hand verliest, hulde.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jur1913 wrote: 05 May 2024, 22:02
Chucky wrote: 05 May 2024, 22:01

Je lult maar wat om stemming te maken. Houd het gewoon bij de feiten: het waren achterlijke kneuzen die niets met LM of BFTS van doen hadden.
Ach man die gasten van BFTS staan ook gewoon met bivakmutsen op de vakken
De enige gasten die kwaad hebben gedaan in het stadion vandaag zijn de knuppels bij vak T, niet de jongens van BFTS. Als jij verder hysterisch wil doen over jongens die verder niets kwalijks hebben gedaan moet je dat lekker zelf weten.
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jur1913 wrote: 05 May 2024, 22:02
Chucky wrote: 05 May 2024, 22:01

Je lult maar wat om stemming te maken. Houd het gewoon bij de feiten: het waren achterlijke kneuzen die niets met LM of BFTS van doen hadden.
Ach man die gasten van BFTS staan ook gewoon met bivakmutsen op de vakken
De reden dat die bivakmutsen ophebben is omdat als je pyro afsteekt je een stadionverbod van minstens 18 maanden krijgt. Zit verder 0,0 bedoeling achter. Dit gebeurde trouwens ook al voor corona, dus als PSV hier echt iets tegen zou hebben zou je er ondertussen ook wel iets van gemerkt hebben. Kijk daarbij naar de Social media post van vandaag van PSV en ik heb de indruk dat ze pyro dus niet zo erg vinden.

Voor de duidelijkheid, dit gaat over pyro.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zit verder 0,0 bedoeling achter?

Het proberen te ontlopen van een volkomen terecht stadionverbod dus.

Ik zat toevallig net op YouTube de kampioenswedstrijd uit 2005 terug te kijken en het feestje na afloop. Als je ziet hoe ongelofelijk gezellig en gemoedelijk het was na afloop op Oost. Helemaal top die sfeer. Gewoon allemaal normale mensen met normale kleren die een normaal feestje vieren. Ik verlang er naar terug.

These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 14):
HeissenberrugYkhimDe RealistmatejaTyyneDE MADERA 76Number 8 On TourDropshotVoijkeLeon77MLucNilisLegendBramFranciscusRen Höek
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
Send Prediction League reminder to second email adress: No

trouwepsvfan wrote: 05 May 2024, 22:47 Zit verder 0,0 bedoeling achter?

Het proberen te ontlopen van een volkomen terecht stadionverbod dus.

Ik zat toevallig net op YouTube de kampioenswedstrijd uit 2005 terug te kijken en het feestje na afloop. Als je ziet hoe ongelofelijk gezellig en gemoedelijk het was na afloop op Oost. Helemaal top die sfeer. Gewoon allemaal normale mensen met normale kleren die een normaal feestje vieren. Ik verlang er naar terug.

Nieuwe subculturen.
040-076
Meervoudig international
Posts: 1,054
Joined: 30 Aug 2021, 17:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

trouwepsvfan wrote: 05 May 2024, 22:47 Zit verder 0,0 bedoeling achter?

Het proberen te ontlopen van een volkomen terecht stadionverbod dus.

Ik zat toevallig net op YouTube de kampioenswedstrijd uit 2005 terug te kijken en het feestje na afloop. Als je ziet hoe ongelofelijk gezellig en gemoedelijk het was na afloop op Oost. Helemaal top die sfeer. Gewoon allemaal normale mensen met normale kleren die een normaal feestje vieren. Ik verlang er naar terug.

Die aantal keren dat ik op oost stond, spraken de supporters elkaar gewoon aan als ze iets deden. Dat werd gerespecteerd, maar er is blijkbaar veel veranderd.
En het gaat alleen maar om pyro die bivak mutsen, daarom staan ze op die insta foto’s altijd geblurred.
Last edited by 040-076 on 05 May 2024, 22:50, edited 1 time in total.
Marcel for president!
Søren
Meervoudig international
Posts: 1,072
Joined: 06 Jun 2023, 18:33
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Pyro of geen pyro, als je met een bivakmuts in een stadion gaat zitten mag je wat mij betreft hardhandig het stadion uitgeslagen worden.
Dat zijn geen supporters.
These users thanked the author Søren for the post (total 2):
matejaLeon77M
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

trouwepsvfan wrote: 05 May 2024, 22:47 Zit verder 0,0 bedoeling achter?

Het proberen te ontlopen van een volkomen terecht stadionverbod dus.

Ik zat toevallig net op YouTube de kampioenswedstrijd uit 2005 terug te kijken en het feestje na afloop. Als je ziet hoe ongelofelijk gezellig en gemoedelijk het was na afloop op Oost. Helemaal top die sfeer. Gewoon allemaal normale mensen met normale kleren die een normaal feestje vieren. Ik verlang er naar terug.

Op 8.14 pyro. Schandalig!
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
Send Prediction League reminder to second email adress: No

040-076 wrote: 05 May 2024, 22:49
trouwepsvfan wrote: 05 May 2024, 22:47 Zit verder 0,0 bedoeling achter?

Het proberen te ontlopen van een volkomen terecht stadionverbod dus.

Ik zat toevallig net op YouTube de kampioenswedstrijd uit 2005 terug te kijken en het feestje na afloop. Als je ziet hoe ongelofelijk gezellig en gemoedelijk het was na afloop op Oost. Helemaal top die sfeer. Gewoon allemaal normale mensen met normale kleren die een normaal feestje vieren. Ik verlang er naar terug.

Die aantal keren dat ik op oost stond, spraken de supporters elkaar gewoon aan als ze iets deden. Dat werd gerespecteerd, maar er is blijkbaar veel veranderd.
100. Lang een Oost-bewoner geweest. Er was altijd respect en een bepaalde voorspelbare dynamiek. Dat is nu anders.
guus
Internationale topspeler
Posts: 4,669
Joined: 02 Nov 2019, 18:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

danko-lazovic wrote: 05 May 2024, 22:41
Jur1913 wrote: 05 May 2024, 22:02

Ach man die gasten van BFTS staan ook gewoon met bivakmutsen op de vakken
De reden dat die bivakmutsen ophebben is omdat als je pyro afsteekt je een stadionverbod van minstens 18 maanden krijgt. Zit verder 0,0 bedoeling achter. Dit gebeurde trouwens ook al voor corona, dus als PSV hier echt iets tegen zou hebben zou je er ondertussen ook wel iets van gemerkt hebben. Kijk daarbij naar de Social media post van vandaag van PSV en ik heb de indruk dat ze pyro dus niet zo erg vinden.

Voor de duidelijkheid, dit gaat over pyro.

Wat lul je nou:
Dus de reden dat ze een bivakmuts ophebben is om een stadionverbod van 18 maanden te voorkomen. Verder zit er 0,0 bedoeling achter.
:wall:
These users thanked the author guus for the post (total 5):
HeissenberrugtrouwepsvfanTjompieYkhimmateja
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ja meneer de rechter, die demper zat enkel op mijn wapen om ontdekking te voorkomen. Verder zit er echt niks achter of zo hoor.
These users thanked the author deninho32 for the post:
LucNilisLegend
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
RPSV94
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 792
Joined: 29 Jul 2022, 12:16
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kleine rectificatie van mijn woorden, blijkbaar vond een klein deeltje tyfus mongolen het toch nodig om dat veld op te gaan. Eerst n half uur langs het veld staan met je kut muts op. Bewaker vragen of hij misschien nog even een foto kan maken met je kut vlag. En zodra er een over het veld gaat, snel mee rennen. Stompzinnig pleuris volk. Wat ze daarna op ons vak stonden te doen was overigens nog veel schandaliger. Gasten die nog iets probeerde te sussen af staan slaan met 5 man tegen 1. Val kapot man.

Zo. Voor de rest was het een top feestje trouwens. Maar die moest ik effe kwijt.

Edit: ik zie hier veel mensen weer oneindig janken op Oost. Dit volk kwam vanuit U. Laat je mening gewoon lekker achterwege als je er geen klap van gezien hebt.
Last edited by RPSV94 on 05 May 2024, 23:05, edited 1 time in total.
These users thanked the author RPSV94 for the post (total 2):
Fc DenzelLucNilisLegend
PCMVB
Lid 2e elftal
Posts: 182
Joined: 04 Nov 2020, 14:47
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky wrote: 05 May 2024, 21:51
Søren wrote: 05 May 2024, 21:33 Ik lees hier verhalen over allerlei groeperingen op Oost, maar dat stelt allemaal niks voor.
PSV heeft helemaal geen harde kern.
Jongetjes die semi ruig lopen doen, maar echte ruige gasten lopen er niet tussen.
Wanna bees.
Broekpoepertjes die tijdens de kampioenswedstrijd in hun eigen vak supportersgroepen van andere clubs toestaan om de sfeer te komen verpesten, en te schijterig zijn om er iets van te zeggen.
Hou op schei uit.
Je moet eens proberen om bij inter tussen de ultra’s te gaan staan om hun kampioenswedstrijd te verpesten met je BFTS hoodie, good luck.
Misschien moet je eerst weten waar je over praat voordat je iets post. Die achterlijke kneuzen in de hoek bij vak T staan volledig los van BFTS.
Dat is vak U dan toch? Ging daar ook rond dat het Bulgaren waren. Ieder geval gruwelijk zonde. Vooral het knokken op de tribune.
iam
International
Posts: 892
Joined: 31 Aug 2022, 15:29
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: 12e man
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Image

Sterkte maar...
User avatar
Lente
Meervoudig international
Posts: 1,031
Joined: 22 Jul 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

danko-lazovic wrote: 05 May 2024, 22:41De reden dat die bivakmutsen ophebben is omdat als je pyro afsteekt je een stadionverbod van minstens 18 maanden krijgt.
Ik heb sterk de indruk dat de Pyro in samenspraak met PSV was en dat dit georganiseerd / gecontroleerd / gedoogd was. Ik bedoel die op Oost netjes na het laatste fluitsignaal, niet die op vak U een paar minuten voor het laatste fluitsignaal. Dus voor die Pyro op Oost hoefde in mijn ogen niemand een bivakmuts op te zetten om niet herkend te worden.
These users thanked the author Lente for the post:
LucNilisLegend
Oh PSV wat je met me doet…
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hij kan alweer lachen. Of is dat de morfine?

Treurig incident. Benieuwd hoe het nou precies zat. Hij was echt al wel zwaar van de kaart vooraf zag ik op een filmpje. Als het dan echt zo is dat mensen hem een cobra in zijn handen hebben geduwd is dat echt misselijkmakend ziek.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gewoon veel sneller levenslange stadionverboden uitdelen. Ruimt lekker op en misschien kunnen die 10k mensen op de wachtlijst zich wel gedragen.
These users thanked the author ruuddevil for the post:
guus
User avatar
Lente
Meervoudig international
Posts: 1,031
Joined: 22 Jul 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voor degene die niet bekend zijn met Appie, hier wat achtergrond informatie. Is al eens eerder op dit forum gepost ik meen door Deninho but correct me if i’m wrong:





Standbeeld , sorry voor de dubbele post door mij. Ik zie nu dat jij deze eerder op de avond ook al gepost had. Wat ik bedoelde met een eerdere post van Deninho is van jaren geleden in ik denk het topic humor in plaatjes en video's. Ik had niet in de gaten dat jij deze eerder deze avond ook al gepost had, anders had ik het uiteraard niet nogmaals gedaan.
Last edited by Lente on 06 May 2024, 08:54, edited 1 time in total.
Oh PSV wat je met me doet…
User avatar
Asterix
Meervoudig international
Posts: 1,176
Joined: 05 Jun 2023, 16:09
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Godverdomme wat een verschrikkelijk kutdaad.
Ich liebe gegenpressung
Ronaldio
Meervoudig international
Posts: 1,355
Joined: 23 Jul 2022, 21:30
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 05 May 2024, 23:05 Hij kan alweer lachen. Of is dat de morfine?

Treurig incident. Benieuwd hoe het nou precies zat. Hij was echt al wel zwaar van de kaart vooraf zag ik op een filmpje. Als het dan echt zo is dat mensen hem een cobra in zijn handen hebben geduwd is dat echt misselijkmakend ziek.
Dat is een misdaad. Iemand ernstig verwonden op zo'n manier. Wat lopen er toch voor mensen rond tegenwoordig. Niet normaal.
Post Reply