En had ook 100% gelijk. Baggerwedstrijd, een van de slechtste van t seizoen, gewoon met 4-2 gewonnen.
Peter Bosz
- ShovingNE2
- Site Admin
- DC_PSV
- Vedette
Hahaha onze Peet!
ps.Wat is Maddy toch een lekker wijf. Benieuwd of de spelers van haar af blijven vandaag.
ps.Wat is Maddy toch een lekker wijf. Benieuwd of de spelers van haar af blijven vandaag.
- These users thanked the author DC_PSV for the post:
- LeandroBonfim
#simplythebest
-
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Zeker. Met een kleine aanvulling: óók een topclub!
-
- Legende
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
"In de geest van [...] helpt ‘poëet’ Bosz PSV aan 25ste titel", klinkt het (Trouw vanmorgen). Poeëter Bosz
- These users thanked the author psvgouda for the post:
- De Realist
-
- Bankzitter
Beste aankoop van de afgelopen jaren. Hopen dat hij zijn contract uitdient. Maar verlengen mag zeker.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Twee interessante quotes voor de toekomst:
,,Maar ook Luuk de Jong heeft op zijn 33ste een stap vooruit gezet. Daarbij kunnen we nog heel veel dingen beter doen, bijvoorbeeld door nog meer te roteren met een aantal spelers. Zo kunnen we fysiek nog beter door het seizoen gaan. De selectie hoeft van mij volgend jaar niet groter te worden, omdat er voor iedereen perspectief moet zijn.”
&
"Als het aan mij ligt, blijf ik hier nog lang. Het gaat goed en ik heb het oprecht hartstikke naar mijn zin.”
https://www.ed.nl/PSV/peter-bosz-vertel ... ~a3f18bcd/
,,Maar ook Luuk de Jong heeft op zijn 33ste een stap vooruit gezet. Daarbij kunnen we nog heel veel dingen beter doen, bijvoorbeeld door nog meer te roteren met een aantal spelers. Zo kunnen we fysiek nog beter door het seizoen gaan. De selectie hoeft van mij volgend jaar niet groter te worden, omdat er voor iedereen perspectief moet zijn.”
&
"Als het aan mij ligt, blijf ik hier nog lang. Het gaat goed en ik heb het oprecht hartstikke naar mijn zin.”
https://www.ed.nl/PSV/peter-bosz-vertel ... ~a3f18bcd/
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Perspectief genoeg voor 6 aanvallers. Je gebruikt ze praktisch alle 6 elke wedstrijd. Ik zou alleen wensen dat hij ook jongens als Pepi vaker een kans geeft om te starten ipv altijd dat laatste kwartiertje (of nog minder).
- SKERLA
- Legende
Bosz lijkt daar met bovenstaande uitspraak wel op te hinten.
- These users thanked the author SKERLA for the post:
- O Goleiro Grande
- ShovingNE2
- Site Admin
Toen Bosz het voorstelde aan Luuk somde hij op welke wedstrijden dat onder Ruud gebeurde. Dat waren 3 zeperds tegen degradatiekandidaten.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- SKERLA
- Legende
Klopt ook, maar het team is nu veel verder om het niet spelen van Luuk op te kunnen vangen.ShovingNE2 wrote: ↑06 May 2024, 11:59 Toen Bosz het voorstelde aan Luuk somde hij op welke wedstrijden dat onder Ruud gebeurde. Dat waren 3 zeperds tegen degradatiekandidaten.
En toen was er helemaal geen tweede spits, nu hebben we Pepi.
Ik denk dat het nu wel kan.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Helemaal eens. Het enige probleem is dat Luuk niet alleen spits is maar ook aanjager/aanvoerder/leider en dat stukje kun je dan best missen.SKERLA wrote: ↑06 May 2024, 12:04Klopt ook, maar het team is nu veel verder om het niet spelen van Luuk op te kunnen vangen.ShovingNE2 wrote: ↑06 May 2024, 11:59 Toen Bosz het voorstelde aan Luuk somde hij op welke wedstrijden dat onder Ruud gebeurde. Dat waren 3 zeperds tegen degradatiekandidaten.
En toen was er helemaal geen tweede spits, nu hebben we Pepi.
Ik denk dat het nu wel kan.
- ShovingNE2
- Site Admin
Ja. Maar hij wil topscorer worden. Lastig.
- Hatseflats
- Vedette
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Eigenlijk moeten ze dit gewoon eens doen op een zaterdagavond in november na een gewonnen wedstrijd tegen Heracles of Zwolle. Gewoon voor de leuk, lekker onverwacht.
- These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post (total 2):
- SKERLA • Heissenberrug
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- SKERLA
- Legende
Ik geloof hem wel hoor dat hij, zoals hij steeds zegt, het team belangrijker vindt dan topscorer worden.
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik ook. Maar hoe ga je dat nu al managen voor volgend seizoen richting Pepi. Dan moet je nu de afspraak maken.
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik zou het toejuichen. Pepi kon wel eens een enorm goede spits blijken en toekomstig topscorer.