Gedoe met supporters

Dit is het forum voor stadionzaken.
Post Reply
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lente wrote: 06 May 2024, 11:57Vandaag niet meer in het stadion
Toch wel:

These users thanked the author SKERLA for the post:
Lente
User avatar
StratumZuid
Vedette
Posts: 6,252
Joined: 18 Jul 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind dit nog beschamender dan het bus incident met Fredje. Past niet bij een club als PSV. Eendracht Maakt Macht
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Trixm wrote: 06 May 2024, 11:51 Het was toch onmogelijk dat er slachtoffers zouden komen vanwege pyro? Na Heerenveen nog hier gelezen.
Welke slachtoffers zijn er dan gevallen als gevolg van de pyro-actie?
User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5,270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ME met honden loslaten op elke zwakzinnige met bivakmuts op. Niet herkenbaar, wegwezen. Begin daar maar eens mee.
These users thanked the author Tomm for the post:
De Realist
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Er ging wel een vuurpijl de tweede ring van Oost in en ontplofte daar tussen de mensen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Cobras en vuurpijlen zijn toch geen pyro? Fakkels wel, en daar waren geen problemen mee volgens mij.
These users thanked the author Grasmat for the post (total 2):
LucNilisLegenddanko-lazovic
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1,732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat waren geen vuurpijlen overigens.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky wrote: 06 May 2024, 12:09
Trixm wrote: 06 May 2024, 11:51 Het was toch onmogelijk dat er slachtoffers zouden komen vanwege pyro? Na Heerenveen nog hier gelezen.
Welke slachtoffers zijn er dan gevallen als gevolg van de pyro-actie?
Het was een beetje een geintje. Het gaat erom dat bij het gebruik van vuurwerk er heel vaak nevenschade is, of het nou ongemak, Rook, brandschade of mensen gewond raken( in dit geval omdat er iemand dacht mee te doen aan een pyro actie).
Saibari is underrated.
Jur1913
Internationale topspeler
Posts: 3,831
Joined: 28 Jan 2022, 17:08
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 06 May 2024, 12:11 Er ging wel een vuurpijl de tweede ring van Oost in en ontplofte daar tussen de mensen.
Welke proleet steekt er dan ook pijlen af in een stadion?! Fakkels tot daar aan toe maar pijlen??

Alle raddraaiers vanavond naakt achter de platte kar binden zodat iedereen stront en rotte eieren naar ze kan gooien
User avatar
StratumZuid
Vedette
Posts: 6,252
Joined: 18 Jul 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Trixm wrote: 06 May 2024, 12:14
Chucky wrote: 06 May 2024, 12:09

Welke slachtoffers zijn er dan gevallen als gevolg van de pyro-actie?
Het was een beetje een geintje. Het gaat erom dat bij het gebruik van vuurwerk er heel vaak nevenschade is, of het nou ongemak, Rook, brandschade of mensen gewond raken( in dit geval omdat er iemand dacht mee te doen aan een pyro actie).
Het gaat erom dat er blijkbaar gekkies onze wedstrijd bezoeken, het leuk vinden om een dorpsgek een Cobra in zn hand te geven en daarna pantys gaan dragen en als een meisje het veld op gaan terwijl er kinderen van de spelers op het veld staan. Dat is gwn onacceptabel en gedrag wat we in Amsterdam verwachten. Ik vind het walgelijk en heel ver van waar wij hier voor staan..
These users thanked the author StratumZuid for the post (total 4):
LucNilisLegendDe RealistAsterixHeissenberrug
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jur1913 wrote: 06 May 2024, 12:15Alle raddraaiers vanavond naakt achter de platte kar binden zodat iedereen stront en rotte eieren naar ze kan gooien
Kijk ShovingNE2 , zoiets verwachtte ik van jou eigenlijk vandaag.

Maar misschien bovenstaande laten doen mét kapotte knieschijven?
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kapotte knieschijven is zo 2023
These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
Balinho
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Jur1913
Internationale topspeler
Posts: 3,831
Joined: 28 Jan 2022, 17:08
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 06 May 2024, 12:23
Jur1913 wrote: 06 May 2024, 12:15Alle raddraaiers vanavond naakt achter de platte kar binden zodat iedereen stront en rotte eieren naar ze kan gooien
Kijk @ShovingNE2 , zoiets verwachtte ik van jou eigenlijk vandaag.

Maar misschien bovenstaande laten doen mét kapotte knieschijven?
Ik had vandeweek wat Game of Thrones gekeken dus ik had wat inspiratie. Shame! Shame! Shame!
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 06 May 2024, 12:11 Er ging wel een vuurpijl de tweede ring van Oost in en ontplofte daar tussen de mensen.
Ook dit is niet waar.

Valt me sowieso op dat hier bepaalde dingen enorm worden uitvergroot of gedramatiseerd wat alleen maar polariserend werkt. Die pijl bijvoorbeeld knalde boven het veld ongeveer ter hoogte van de cornervlag, en dus totaal niet ‘tussen de mensen’. Dat er reuring is dat het überhaupt gebeurd snap ik, maar laten we geen dingen verzinnen om je eigen meningen te bevestigen.

Sowieso waren er op het stompzinnige gedoe bij vak T na geen incidenten in het stadion, en ook dat mag gezegd worden. Die vechtpartijen ontstonden nota bene omdat er corrigerend gedrag (een veelgehoord punt van kritiek hier) werd getoond, zelfs juist door gasten van LM en BFTS.
These users thanked the author Chucky for the post (total 4):
danko-lazovicYPLee29.04.2007PCGC
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1,732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jur1913 wrote: 06 May 2024, 12:15
ShovingNE2 wrote: 06 May 2024, 12:11 Er ging wel een vuurpijl de tweede ring van Oost in en ontplofte daar tussen de mensen.
Welke proleet steekt er dan ook pijlen af in een stadion?! Fakkels tot daar aan toe maar pijlen??

Alle raddraaiers vanavond naakt achter de platte kar binden zodat iedereen stront en rotte eieren naar ze kan gooien
Nogmaals, dat waren geen vuurpijlen.
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky wrote: 06 May 2024, 12:41
ShovingNE2 wrote: 06 May 2024, 12:11 Er ging wel een vuurpijl de tweede ring van Oost in en ontplofte daar tussen de mensen.
Ook dit is niet waar.

Valt me sowieso op dat hier bepaalde dingen enorm worden uitvergroot of gedramatiseerd wat alleen maar polariserend werkt. Die pijl bijvoorbeeld knalde boven het veld ongeveer ter hoogte van de cornervlag, en dus totaal niet ‘tussen de mensen’. Dat er reuring is dat het überhaupt gebeurd snap ik, maar laten we geen dingen verzinnen om je eigen meningen te bevestigen.

Sowieso waren er op het stompzinnige gedoe bij vak T na geen incidenten in het stadion, en ook dat mag gezegd worden. Die vechtpartijen ontstonden nota bene omdat er corrigerend gedrag (een veelgehoord punt van kritiek hier) werd getoond, zelfs juist door gasten van LM en BFTS.
Volledig mee eens. We moeten dingen niet bagataliseren, maar zeker ook geen dingen uitvergroten of zelfs dingen erbij verzinnen. Dat wordt hier in sommige gevallen wel gedaan nu.
These users thanked the author danko-lazovic for the post (total 2):
YPLeePCGC
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Linksom of rechtsom: blijkbaar hebben die debieltjes het gevoel gehad dat ze ongestraft dit treurige randstad gedrag konden vertonen. Gewoon strak aan de lijn houden die kindjes, zodat ze weten hoe ze zich moeten gedragen.

Zouden die kneusjes bij het terugzien van de beelden nou trots zijn op hun fantastisch geslaagde "pitch invasion" (mag je niet eens zo noemen met die paar jochies die achter kinderen aan rennen van de eigen spelers maargoed) of op vechtpartijen nadat je verdomme net na 6 jaar eindelijk weer eens staat waar je hoort te staan?

Waarschijnlijk niet, anders zouden ze die Power Rangers maskertjes niet op hebben gezet.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3,875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De Realist wrote: 06 May 2024, 13:03 Linksom of rechtsom: blijkbaar hebben die debieltjes het gevoel gehad dat ze ongestraft dit treurige randstad gedrag konden vertonen. Gewoon strak aan de lijn houden die kindjes, zodat ze weten hoe ze zich moeten gedragen.
Door het te betitelen als "treurig Randstad gedrag" maak je er een karikatuur van die niet gaat helpen vrees ik. En wanneer het zo simpel zou zijn als "gewoon strak aan de lijn houden" was deze problematiek niet zo ver als dat het inmiddels is. Het is een enorm complex probleem dat je idd simplistisch zou kunnen denken te kunnen bestrijden door bijvoorbeeld op knieschijven te gaan schieten (ik noem maar een dwarsstraat). Maar ik hoop dat we met zijn allen beter willen weten en iets ontwikkelder naar een oplossing willen blijven kijken. En het is natuurlijk allesbehalve een goedpratertje, maar deze egoïstische en schaamteloze hufterigheid beperkt zich niet- en is niet exclusief voorbehouden aan en in voetbalstadions.
These users thanked the author Balinho for the post (total 2):
De Realistdanko-lazovic
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wellicht moeten we maar onze eigen sfeergroep oprichten, zonder dit haantjesgedrag. Meer sfeer in het stadion en zonder rellen 😉
Jur1913
Internationale topspeler
Posts: 3,831
Joined: 28 Jan 2022, 17:08
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik wacht er eigenlijk vooral op tot onze hooligan vertegenwoordiger weer komt vertellen hoe het allemaal precies zat
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jur1913 wrote: 06 May 2024, 13:13 Ik wacht er eigenlijk vooral op tot onze hooligan vertegenwoordiger weer komt vertellen hoe het allemaal precies zat
Da's ook gewoon een doodgewone huisvader die vooral forumhooligan is.
Last edited by Ardbeg on 06 May 2024, 13:15, edited 1 time in total.
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Balinho wrote: 06 May 2024, 13:10
De Realist wrote: 06 May 2024, 13:03 Linksom of rechtsom: blijkbaar hebben die debieltjes het gevoel gehad dat ze ongestraft dit treurige randstad gedrag konden vertonen. Gewoon strak aan de lijn houden die kindjes, zodat ze weten hoe ze zich moeten gedragen.
Door het te betitelen als "treurig Randstad gedrag" maak je er een karikatuur van die niet gaat helpen vrees ik. En wanneer het zo simpel zou zijn als "gewoon strak aan de lijn houden" was deze problematiek niet zo ver als dat het inmiddels is. Het is een enorm complex probleem dat je idd simplistisch zou kunnen denken te kunnen bestrijden door bijvoorbeeld op knieschijven te gaan schieten (ik noem maar een dwarsstraat). Maar ik hoop dat we met zijn allen beter willen weten en iets ontwikkelder naar een oplossing willen blijven kijken. En het is natuurlijk allesbehalve een goedpratertje, maar deze egoïstische en schaamteloze hufterigheid beperkt zich niet- en is niet exclusief voorbehouden aan en in voetbalstadions.
Laatste paar reacties van jou. Ik kan het niet beter verwoorden 👏👏
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jur1913 wrote: 06 May 2024, 13:13 Ik wacht er eigenlijk vooral op tot onze hooligan vertegenwoordiger weer komt vertellen hoe het allemaal precies zat
Misschien is dat óók wel gewoon reverse psychology.
User avatar
StratumZuid
Vedette
Posts: 6,252
Joined: 18 Jul 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik mag dingen als Wilders niet noemen hier van vink. Maarja, dit is wel het resultaat in de maatschappij, zelfs hier. Triest man.. bah, zum kotsen
Last edited by StratumZuid on 06 May 2024, 13:19, edited 1 time in total.
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
User avatar
Tjompie
Internationale topspeler
Posts: 3,060
Joined: 28 Aug 2021, 18:57
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Een interview met Appie in de RTL nieuws app:

Cobra ontplofte in hand PSV-fan Appie (49): 'Dacht dat ze mij een fakkel gaven'
https://www.rtl.nl/nieuws/artikel/54489 ... -eindhoven
Last edited by Tjompie on 06 May 2024, 13:17, edited 2 times in total.
Post Reply