Gedoe met supporters

Dit is het forum voor stadionzaken.
Post Reply
Eindjehoger
Regelmatige invaller
Posts: 375
Joined: 26 Oct 2023, 12:39
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luc Nilis
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 07 May 2024, 14:51 Die kerel is sowieso niet goed wijs en dan druk ik het nog zacht uit. Geweldige dagen gehad, maar dat incident en het onderlinge knokken is wel een smetje. Past niet bij PSV, we zijn een nette club.
Ja die Appie is natuurlijk gewoon zwakbegaafd. En die begint dan om 08:00 te drinken en zijn neus vol te duwen, nou rest van je leven verminkt. Benieuwd of die ervan leert, zal wel niet.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Yep, typisch ook dat uit alle hoeken en gaten Feijenoorders komen gekropen dat wij een tokkieclub zijn door deze incidenten.
Jur1913
Internationale topspeler
Posts: 3,831
Joined: 28 Jan 2022, 17:08
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat zouden wij ook doen als ze op de eigen tribunes met eigen supporters zouden gaan knokken met maskers op de kop
These users thanked the author Jur1913 for the post (total 2):
BalinhoDen Bondskoots
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ja, maar daarom vind ik dat zo jammer. Past totaal niet bij ons deze incidenten.
These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 2):
Jur1913De Realist
XaviPSV
Ballenjongen
Posts: 3
Joined: 06 Jun 2023, 14:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als iets zo vaak gebeurt kan je denk ik inmiddels wel stellen dat het (helaas) bij ons hoort.
These users thanked the author XaviPSV for the post (total 3):
FTSYkhimHeissenberrug
User avatar
Lente
Meervoudig international
Posts: 1,031
Joined: 22 Jul 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind het ook sneu voor die vent maar zou het geen smetje op het kampioensfeest willen noemen. Ik kan er geen medelijden mee hebben in ieder geval. Als dit de manier is hoe jij je leven in wilt richten, prima, maar draag dan ook de consequenties hiervan. Wat hij overigens ook gewoon lijkt te doen. Het is eerder de publieke opinie die er moeite mee lijkt te hebben. Als die vent geholpen wilt worden dan zijn er genoeg instanties die hem de helpende hand toe willen reiken. Sneu dat het gebeurt, ik zou het liever ook niet zien, maar medelijden heb ik er geen minuut mee en een smetje kan ik het niet noemen.

Ik krijg een vervelender gevoel bij de gasten die zn petje afpakken en hem verbaal te kakken zetten en zelf stoer willen doen ten koste van een ander. Dat vind ik verwerpelijk gedrag en daar draait mn maag wel bij om.
These users thanked the author Lente for the post (total 2):
Raw85BadShaker
Oh PSV wat je met me doet…
Harminator
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 764
Joined: 30 Aug 2023, 12:13
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jur1913 wrote: 07 May 2024, 14:26
Juancho wrote: 07 May 2024, 14:18 Maar die idioten met die gif maskers op de kop he, zou een Steward dan ook niet ff denken: dit ziet er vreemd uit, laten we dat even onderzoeken en met die gasten in gesprek gaan. En als er ook maar een geringe twijfel is over hun bedoelingen....het stadion uit. Ff persoonsgegevens en foto opslaan en ze nooit meer toelaten.

Dit soort gekken wil je als club toch niet in het stadion? En wat ik begreep van 2 van onze groep die wel in het stadion zaten zat het er al lang aan te komen, overduidelijk. Maar niemand greep in. Ik snap dat echt niet.
Het gros van die gemaskerde idioten waren blijkbaar Bulgaren (in het geel) en Italianen (zwart/blauw).

Lijkt me dat ze eens in gesprek mogen gaan met degenen die hen heeft uitgenodigd. Leuk en aardig zulke vriendschappen maar die Italiaanse en Oostblok taferelen hoeven we bij ons niet
Ik vind het ook vreemd dat als je een stickerset van PSV koopt, dat je dan ook CN '69 stickers krijgt...
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zo waren er wel meer kleine dingen. Eerder vandaag schreef ik nog over een idioot die naast een politieagent ff ging snuiven. Ook al helemaal van de kaart en toen was het nog iets van 12:00 uur ofzo. Maar deze gek stond dus met nog 2 mafkezen (die ook van de kaart waren) en die hadden halve blikken bier mee in een rugtas. Daar dronken ze dan 2 slokken uit en gooiden het bijna volle blik dus weer weg. Paar keer bijna tegen mensen op de kop maar nog erger en ik weet niet of jullie dat ook opviel, er waren door de hele stad mensen (volgens mij voornamelijk buitenlanders maar het leken me ook geen zwervers) die voornamelijk blik aan het opruimen waren op straat. Vuilniszakken vol. Maar zo'n doorgesnoven tokkie van hierboven gooide dus ook steeds blikken naar zo'n arme vrouw. Die wilde het oppakken en dan steeds weer weg schoppen. En later zelfs een vuilniszak vol blikken weer leeg kiepen. Gelukkig kreeg hij dat wel flink te horen van mensen er om heen (wij vertrouwden die door gesnoven gasten al niet meer dus waren al op een afstand) en volgens mij was er ook nog wel wat duw/trek werk. Zulke mensonterende zaken.... echt heel triest. En natuurlijk is het gelukkig een enkeling of een klein groepje en was het verder op een mannetje of 100.000 echt formidabel mooi en gemoedelijk.

Maar je hebt helaas altijd wel een paar gekken die volgens mij ook niks met PSV en/of het feest te maken hebben maar gewoon het als uitlaatklep zien en bewust lopen te provoceren etc.
These users thanked the author Juancho for the post:
StratumZuid
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kom op, Jan. Er waren meer dan 100.000 mensen in de stad, de dingen die jij opnoemt zijn niet fijn, maar over het algemeen gaat het er bij ons hartstikke vredig aan toe, ook gisteren terwijl de hele stad vol stond. Daarmee praat ik hetgeen dat jij beschrijft niet goed, absoluut niet. Maar als het zo ongelooflijk druk is ontkom je niet aan dit soort incidenten, je hebt overal wel een gekkie lopen.
These users thanked the author DonyellMalen for the post:
Grasmat
User avatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
Posts: 1,689
Joined: 20 Sep 2017, 00:00
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als je zo'n groot (gratis toegankelijk) evenement hebt dan trekt dat helaas ook bepaalde types aan. Weet niet of dat nu zo PSV gerelateerd is eerlijk gezegd.
These users thanked the author Gestelnaar for the post:
29.04.2007
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky wrote: 06 May 2024, 12:41Ook dit is niet waar.

Valt me sowieso op dat hier bepaalde dingen enorm worden uitvergroot of gedramatiseerd wat alleen maar polariserend werkt. Die pijl bijvoorbeeld knalde boven het veld ongeveer ter hoogte van de cornervlag, en dus totaal niet ‘tussen de mensen’. Dat er reuring is dat het überhaupt gebeurd snap ik, maar laten we geen dingen verzinnen om je eigen meningen te bevestigen.

Sowieso waren er op het stompzinnige gedoe bij vak T na geen incidenten in het stadion, en ook dat mag gezegd worden. Die vechtpartijen ontstonden nota bene omdat er corrigerend gedrag (een veelgehoord punt van kritiek hier) werd getoond, zelfs juist door gasten van LM en BFTS.
Hou toch op. Dit zag ik gewoon zelf gebeuren.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

XaviPSV wrote: 07 May 2024, 15:03 Als iets zo vaak gebeurt kan je denk ik inmiddels wel stellen dat het (helaas) bij ons hoort.
Precies. Maar er is verder ook niemand die verantwoordelijkheid pakt. Als het inderdaad 30, 40, 50 buitenlandse supporters waren, dan zijn die ook uitgenodigd door zij die de banden hebben aangehaald met dat tuig van buitenaf. Dan ben je in mijn ogen net zo schuldig als die oelewappers met hun bivakmutsjes en maskers. Die mogen wat mij betreft net zo hard uit ons stadion worden getrapt als dat menselijke onkruid dat ons kampioensfeestje probeerde te verzieken.
These users thanked the author Ykhim for the post (total 2):
De RealistJuancho
User avatar
Asterix
Meervoudig international
Posts: 1,176
Joined: 05 Jun 2023, 16:09
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het is wat hè, in de grote stad. 100.000 zatlappen en dan een paar incidentjes. Netjes hoor.
These users thanked the author Asterix for the post (total 8):
DonyellMalenSensationdanko-lazovicGestelnaarJuanchoSmeets14Paco CasalBalinho
Ich liebe gegenpressung
Jur1913
Internationale topspeler
Posts: 3,831
Joined: 28 Jan 2022, 17:08
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ME er op af sturen en deporteren naar Oezbekistan
User avatar
StratumZuid
Vedette
Posts: 6,252
Joined: 18 Jul 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ja is ook goed, maak blijkbaar weten zo'n 100 gekken ons stadion binnen te dringen en dat reken ik Oost wel aan, leek wel Inter ofzo....
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

XaviPSV wrote: 07 May 2024, 15:03 Als iets zo vaak gebeurt kan je denk ik inmiddels wel stellen dat het (helaas) bij ons hoort.
Het hoort, zeer treurig genoeg, bij deze samenleving.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind het juist een compliment waard dat het gisteren en ook eergisteren in de stad zo ontzettend gemoedelijk en rustig is verlopen. Die kleine incidentjes zijn echt nauwelijks het noemen waard en dat gebeurt overal waar zo'n bizar groot aantal mensen samenkomen. Nee, het enige kutte was het gedoe met die tokkies zondag na het uitdelen van de schaal. Dat is zeer, zeer spijtig, maar voor de rest echt niets dan lof.

Zoals ik al zei: in Rotterdam en Amsterdam zou ongetwijfeld weer de halve binnenstad gesloopt zijn. Hier niks. Top.
These users thanked the author Grasmat for the post (total 13):
DeEintovenaarJur1913Bossche bolguusSmeets14psvgoudaJuanchoStandbeeldChuckyPaco CasalThijsBalinhoDutch Cowboy
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No



In die knieschijven schieten, ME erop af en naar Oezbekistan!!
These users thanked the author danko-lazovic for the post:
Heissenberrug
Eindjehoger
Regelmatige invaller
Posts: 375
Joined: 26 Oct 2023, 12:39
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luc Nilis
Send Prediction League reminder to second email adress: No

StratumZuid wrote: 07 May 2024, 15:42 Ja is ook goed, maak blijkbaar weten zo'n 100 gekken ons stadion binnen te dringen en dat reken ik Oost wel aan, leek wel Inter ofzo....
Stonden niet eens op Oost haha
These users thanked the author Eindjehoger for the post:
danko-lazovic
Jur1913
Internationale topspeler
Posts: 3,831
Joined: 28 Jan 2022, 17:08
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eindjehoger wrote: 07 May 2024, 15:51
StratumZuid wrote: 07 May 2024, 15:42 Ja is ook goed, maak blijkbaar weten zo'n 100 gekken ons stadion binnen te dringen en dat reken ik Oost wel aan, leek wel Inter ofzo....
Stonden niet eens op Oost haha
Wat dan? Business lounge op ere noord?
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Asterix wrote: 07 May 2024, 15:38 Het is wat hè, in de grote stad. 100.000 zatlappen en dan een paar incidentjes. Netjes hoor.
Ik vond het echt een prachtig feest. Gewoon 100.000 blije mensen.

Ik denk dat je op een normale uitgaansavond/dag meer incidenten hebt.
These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 11):
Eindjehogerdanko-lazovicAsterixGestelnaarBossche bolSmeets14psvgoudaPaco CasalLeon77MPCGCBalinho
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Eindjehoger
Regelmatige invaller
Posts: 375
Joined: 26 Oct 2023, 12:39
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luc Nilis
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jur1913 wrote: 07 May 2024, 15:57
Eindjehoger wrote: 07 May 2024, 15:51

Stonden niet eens op Oost haha
Wat dan? Business lounge op ere noord?
Kwamen vanuit de hoek bij U, maakt verder ook niet uit waar ze staan. Hadden in ieder geval niet op het veld moeten staan.
These users thanked the author Eindjehoger for the post:
StratumZuid
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 07 May 2024, 15:21 Kom op, Jan. Er waren meer dan 100.000 mensen in de stad, de dingen die jij opnoemt zijn niet fijn, maar over het algemeen gaat het er bij ons hartstikke vredig aan toe, ook gisteren terwijl de hele stad vol stond. Daarmee praat ik hetgeen dat jij beschrijft niet goed, absoluut niet. Maar als het zo ongelooflijk druk is ontkom je niet aan dit soort incidenten, je hebt overal wel een gekkie lopen.
Dat geef ik toch ook aan? Dat het juist een paar kleinere incidenten waren. Verder hebben we niks maar dan ook niks gemerkt, gezien en gehoord. 1 groot feest met bekenden en ook leuk, onbekenden :mrgreen: :logoo:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 07 May 2024, 15:49 Ik vind het juist een compliment waard dat het gisteren en ook eergisteren in de stad zo ontzettend gemoedelijk en rustig is verlopen. Die kleine incidentjes zijn echt nauwelijks het noemen waard en dat gebeurt overal waar zo'n bizar groot aantal mensen samenkomen. Nee, het enige kutte was het gedoe met die tokkies zondag na het uitdelen van de schaal. Dat is zeer, zeer spijtig, maar voor de rest echt niets dan lof.

Zoals ik al zei: in Rotterdam en Amsterdam zou ongetwijfeld weer de halve binnenstad gesloopt zijn. Hier niks. Top.
Wat dat betreft ook eens. Ik las ergens voorbij komen dat het in amsterdam meer raak was met een demonstratie met 150 mensen dan bij ons met 100.000 man.
Het enige dat bij mij een zure nasmaak geeft zijn die Power Rangers maar daar blijft het dan ook bij.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 07 May 2024, 16:46 1 groot feest met bekenden en ook leuk, onbekenden :mrgreen: :logoo:
Mag ik hieruit opmaken dat je verbroederend hebt staan knuffelen met de Showvink? :mrgreen:
Post Reply