Eerste titel sinds oprichting

Suggesties, vragen en opmerkingen voor het forum.
Post Reply
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Lieve mensen,

Afgelopen dagen de eerste titel gevierd sinds de oprichting van dit mooie forum.

Nu kan ik iedereen bedanken die een bijdrage heeft geleverd de afgelopen jaren. Maar ik ga er maar eentje noemen zonder daar anderen mee te kort te willen doen.

Wat mij betreft is deninho32 al jarenlang de MVP van dit forum. Hij doet zoveel dat hij wereldwijd inmiddels een van de experts is op phpBB gebied. Als er iets getest moet worden komt men hier uit bij Deninho. Russische trollen bijten zich stuk op onze Firewall en besluiten hun aandacht te verplaatsen naar het Pentagon: eenvoudiger.

Achter de schermen krijgen we iets meer mee, maar deze koning is doorlopend bezig met ons mooie forum. In de rust van de kampioenswedstrijd zien we elkaar en vraag ik wanneer de banner online komt als we kampioen worden. Hij klopt op zijn telefoon "alles staat klaar".

deninho32 bedankt man. Ik vertelde je gisteren al dat we serieus echt toonaangevend zijn geworden en dat het vooral jouw inspanningen zijn die dit mogelijk hebben gemaakt. Je hebt gisteren kort verteld wat jouw vergezicht en doel is. Gaat vast goedkomen.

Op naar meer 1913-titels en een nog mooier forum. Geniet van de premium inkomsten op Ibiza en doe de groeten aan Maurice. Je hebt het verdiend.


Edit: niet zeiken op WhatsApp dat je dit topic niet wil en haal het niet weg. Mag wel een keertje. Anders bel ik M.
These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 48):
ComeOnPSVJ O H NMaaxmatejaJoJoMithras11 TinusD.MillpantsSKERLACarnelitoThijsRSPSVTyyneStandbeeldPSV90Ykhimpsvgoudad'OudeTinuZzZDeEintovenaarHeruoneSomaQanElChucky2Mick JaggerBossche bolHatseflats29.04.2007TijnLurkerSensationnilssonHDonyellMalenloginnaamSmell RocksmoortjeJosef DettelbacherHeissenberrugEenhoopjobRen HöekBabysharkDribbleNotoriousBIG046Gerard KarnemelkRobson de SouzaAraavosMG80PersepolisAlex Rodrigo Dias da Costa
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Wie is M? Mama?
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

De baas van Q.
User avatar
VeresRivne
Vedette
Posts: 5962
Joined: 07 Feb 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

deninho32 (ik weet dat hij dit haat) maar ouwe reus jullie hebben toch maar een van de betere voetbalfora in Nederland online staan. Das ook voorao dankzij jou want er wordt altijd geïnnoveerd, ik mis de coins nog altijd en toeval vond ik het ook niet toen ik als Ajacied hier bijna 1000 likes verzilvert had het systeem afgeschaft werd maar daar ben ik inmiddels overheen. Maar tot nu toe is men hier niet op zijn lauweren gaan rusten toen het forum een beetje stond en dat is lovenswaardig. Het feit dat de zaak hier blijft groeien in deze tijden zegt alles, er is een verschil als dag en nacht met het oude Netwerk.

zo en nu zetten we de polonaise in....
These users thanked the author VeresRivne for the post (total 3):
Vanthaman18Fanatic-U-sHeissenberrug
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Mick Jagger
Lid van verdienste
Posts: 2075
Joined: 25 Aug 2017, 11:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ondanks dat dit officieel de tweede titel is sinds oprichting, in het eerste jaar van de forum2go-tijden werden we het ook, sluit ik me volledig bij ShovingNE2 aan. Ik ben een tijdje admin geweest en toen was deninho32 al de technische man, hij ging met regelmaat aan de beheerder van de forum2go-site vragen hoe hij bepaalde dingen in kon stellen en dergelijke.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Mick Jagger wrote: 07 May 2024, 20:01 Ondanks dat dit officieel de tweede titel is sinds oprichting, in het eerste jaar van de forum2go-tijden werden we het ook, sluit ik me volledig bij @ShovingNE2 aan. Ik ben een tijdje admin geweest en toen was @deninho32 al de technische man, hij ging met regelmaat aan de beheerder van de forum2go-site vragen hoe hij bepaalde dingen in kon stellen en dergelijke.
Dus jij was Wil Boessen en deninho32 Theo Lucius?
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
FOOTB_REM_S: No

Dat vuurwerk was ook erg melig. En in het verleden trouwens die sneeuw.

Hulde deninho32 !
These users thanked the author mr.top for the post:
ShovingNE2
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Mick Jagger wrote: 07 May 2024, 20:01 Ik ben een tijdje admin geweest en toen was @deninho32 al de technische man, hij ging met regelmaat aan de beheerder van de forum2go-site vragen hoe hij bepaalde dingen in kon stellen en dergelijke.
Hulde aan de forum2go-site beheerder! :party:
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik heb vooral te doen met deninho32 dat hij alle fitties van den ShovingNE2 moet oplossen :mrgreen:

Zonder dollen: jij/jullie leveren topwerk en dat kan niet vaak genoeg onderschreven worden!
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

VeresRivne

Mooie woorden. Headsup 4 rollz over die coins?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Wat een koning is deninho32
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Jup. Zonder hem was het forum verdwenen vandaag.

Legend
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Dan heeft ie wel een pilsje on the house verdient…
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Thijs wrote: 10 Jun 2024, 22:18 Dan heeft ie wel een pilsje on the house verdient…
Alcoholvrij dan wel.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 10 Jun 2024, 22:21
Thijs wrote: 10 Jun 2024, 22:18 Dan heeft ie wel een pilsje on the house verdient…
Alcoholvrij dan wel.
Met een vegetarische schnitzel erbij.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Thijs wrote: 10 Jun 2024, 22:27
Standbeeld wrote: 10 Jun 2024, 22:21
Alcoholvrij dan wel.
Met een vegetarische schnitzel erbij.
Zijn favoriet. Wat kennen we hem toch goed inmiddels.
Last edited by Standbeeld on 10 Jun 2024, 22:44, edited 1 time in total.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Geserveerd door het dus Memphis en Meeuwis. In een PSV shirt.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 10 Jun 2024, 22:43 Geserveerd door het dus Memphis en Meeuwis. In een PSV shirt.
En de hoogtepunten van Obispo op een groot scherm erbij
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
FOOTB_REM_S: No

Ook weder, weer en wederom, mijn dank aan alle facilitators hier, en de master uitdeler-incasseerder van ammelaal in het bijzonder. Wordt vaak van de meest enge sympathieën beticht, weigert structureel en principieel mee te Pipi'en, maar draagt als een Atlas de hele wereldbol die NegentienDertien heet op zijn rug.

deninho32, dank ouwe PikEnBaas!
These users thanked the author Balinho for the post (total 3):
ShovingNE2deninho32Tijn
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Balinho wrote: 10 Jun 2024, 22:58maar draagt als een Atlas de hele wereldbol die NegentienDertien heet op zijn rug.
Mooi gesproken poëet.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Post Reply