Ofwel een verklaring waarom Madueke bij ons dr man van glas was.
Noa Lang
-
- Internationale topspeler
Beter dan die van de medische staf en dan moet je voorstellen dat minimaal 60% van de leden die hier nu posten nog een zware kater hebben of totaal uitgeput zijn.Den Bondskoots wrote: ↑07 May 2024, 21:32 De diagnoses die hier weer getrokken worden zijn ook van een zeer bedenkelijk niveau.
- These users thanked the author AddoCultheld for the post:
- LucNilisLegend
-
Er zullen vast fouten zijn gemaakt met de belasting van Noni maar om dit ook aan meermaals falen van doktoren te wijten vind ik een beetje vergezocht
- ShovingNE2
- Site Admin
Respect dat Noa tot na de titel gewacht heeft met zijn ongenoegen. Hij vindt zichzelf niet groter dan het team. Maar dit moet intern opgelost worden.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 6):
- Grasmat • ComeOnPSV • psvgouda • Rikkert1234 • TylerDurdn • Captain(C)
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Vaste waarde in elftal
Heerlijk dat je binnen 2 minuten mijn punt even komt bevestigenAddoCultheld wrote: ↑07 May 2024, 21:36Beter dan die van de medische staf en dan moet je voorstellen dat minimaal 60% van de leden die hier nu posten nog een zware kater hebben of totaal uitgeput zijn.Den Bondskoots wrote: ↑07 May 2024, 21:32 De diagnoses die hier weer getrokken worden zijn ook van een zeer bedenkelijk niveau.
- These users thanked the author Den Bondskoots for the post:
- Franciscus
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
In de hamstring?ShovingNE2 wrote: ↑07 May 2024, 21:37 Respect dat Noa tot na de titel gewacht heeft met zijn ongenoegen. Hij vindt zichzelf niet groter dan het team. Maar dit moet intern opgelost worden.
-
- Lid 2e elftal
- Clubvoorkeur: PSV
Noa Lang had ziekte van Pfeiffer: ’Elke wedstrijd was het confronterend’
ONZE TELESPORTREDACTIE
Noa Lang was een van de topaankopen dit seizoen bij PSV en begon geweldig aan het jaar. Sinds eind januari kwam de vleugelaanvaller helemaal niet meer in actie voor de Eindhovenaren. Een hamstringblessure die hem al sinds de zomer hinderde, zo luidde de officiële lezing, maar dat blijkt nu niet de enige kwaal waarmee hij kampte.
Enkele dagen nadat PSV de 25e landstitel uit de clubhistorie veiligstelde, meldt Lang op Instagram dat hij kampte met de ziekte van Pfeiffer. „Ik ben niet het type persoon die de buitenwereld laat merken wat er zich mentaal allemaal afspeelt en ik hou dingen graag privé, maar ik vind dat ik dat nu wel moet doen om dingen duidelijk te maken”, zo begint hij. „Mentaal was het geen makkelijk jaar. Elke wedstrijd was het confronterend om mijn team te zien spelen en zelf niet mee te kunnen doen door een hamstringprobleem waar ik sinds augustus last van heb, maar door drie verkeerde diagnoses, pas in januari ben achtergekomen. Het probleem leek veel erger dan wat er eerst werd verteld. En dat verklaarde waarom ik elke keer als ik dan weer minuten begon te maken, ik weer last kreeg van mijn hamstring. Er zijn fouten gemaakt maar ik neem niemand iets kwalijk. Ook heb ik de ziekte van Pfeiffer gehad, wat het hele revalidatieproces niet makkelijker heeft gemaakt. Maar ik ben altijd blijven lachen.”
„Ik wil iedereen binnen PSV bedanken voor alle steun en waardering die ik vanaf dag 1 krijg”, vervolgt Lang. „PSV is een warme familieclub, en ik ben dankbaar dat ik daar deel van mag uitmaken. Ook al voelde dat voor mij persoonlijk de afgelopen maanden niet zo. Ik ben trots op me team, en ik focus me nu al op volgend seizoen waarin we samen alle prijzen gaan pakken.”
ONZE TELESPORTREDACTIE
Noa Lang was een van de topaankopen dit seizoen bij PSV en begon geweldig aan het jaar. Sinds eind januari kwam de vleugelaanvaller helemaal niet meer in actie voor de Eindhovenaren. Een hamstringblessure die hem al sinds de zomer hinderde, zo luidde de officiële lezing, maar dat blijkt nu niet de enige kwaal waarmee hij kampte.
Enkele dagen nadat PSV de 25e landstitel uit de clubhistorie veiligstelde, meldt Lang op Instagram dat hij kampte met de ziekte van Pfeiffer. „Ik ben niet het type persoon die de buitenwereld laat merken wat er zich mentaal allemaal afspeelt en ik hou dingen graag privé, maar ik vind dat ik dat nu wel moet doen om dingen duidelijk te maken”, zo begint hij. „Mentaal was het geen makkelijk jaar. Elke wedstrijd was het confronterend om mijn team te zien spelen en zelf niet mee te kunnen doen door een hamstringprobleem waar ik sinds augustus last van heb, maar door drie verkeerde diagnoses, pas in januari ben achtergekomen. Het probleem leek veel erger dan wat er eerst werd verteld. En dat verklaarde waarom ik elke keer als ik dan weer minuten begon te maken, ik weer last kreeg van mijn hamstring. Er zijn fouten gemaakt maar ik neem niemand iets kwalijk. Ook heb ik de ziekte van Pfeiffer gehad, wat het hele revalidatieproces niet makkelijker heeft gemaakt. Maar ik ben altijd blijven lachen.”
„Ik wil iedereen binnen PSV bedanken voor alle steun en waardering die ik vanaf dag 1 krijg”, vervolgt Lang. „PSV is een warme familieclub, en ik ben dankbaar dat ik daar deel van mag uitmaken. Ook al voelde dat voor mij persoonlijk de afgelopen maanden niet zo. Ik ben trots op me team, en ik focus me nu al op volgend seizoen waarin we samen alle prijzen gaan pakken.”
- Tjompie
https://www.ed.nl/PSV/noa-lang-zegt-dat ... ~a9ddb078/PSV laat in een reactie weten dat de aanvaller niet de juiste omschrijving heeft gekozen voor zijn verhaal. Wel klopt het volgens de club dat de keuzes van de staf met betrekking tot de blessure van Lang niet altijd goed hebben uitgepakt. ,,Wij hebben hier verantwoordelijkheid voor genomen en daarna ook de hulp van een professor ingeschakeld”, aldus een woordvoerder van PSV.
- ComeOnPSV
- Vedette
Eigenlijk zegt PSV hiermee:Tjompie wrote: ↑07 May 2024, 21:42https://www.ed.nl/PSV/noa-lang-zegt-dat ... ~a9ddb078/PSV laat in een reactie weten dat de aanvaller niet de juiste omschrijving heeft gekozen voor zijn verhaal. Wel klopt het volgens de club dat de keuzes van de staf met betrekking tot de blessure van Lang niet altijd goed hebben uitgepakt. ,,Wij hebben hier verantwoordelijkheid voor genomen en daarna ook de hulp van een professor ingeschakeld”, aldus een woordvoerder van PSV.
Noa Lang zijn verhaal klopt en hij heeft volledig gelijk. PSV zal de medische staf ook beschermen, maar dat er externen moeten worden ingehuurd laat zien dat ze dus gewoon verkeerde inschattingen hebben gemaakt.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Lang voelt een hele grote verantwoordelijkheid omdat hij als duurste aankoop is binnengekomen. Hij heeft het door blessures echter niet waar kunnen maken, en dat vreet aan hem. Prima toch dat hij aan de supporters laat weten hoe de vork in de steel zit.ShovingNE2 wrote: ↑07 May 2024, 21:37 Respect dat Noa tot na de titel gewacht heeft met zijn ongenoegen. Hij vindt zichzelf niet groter dan het team. Maar dit moet intern opgelost worden.
-
PSV laat in een reactie weten dat de aanvaller niet de juiste omschrijving heeft gekozen voor zijn verhaal. Wel klopt het volgens de club dat de keuzes van de staf met betrekking tot de blessure van Lang niet altijd goed hebben uitgepakt. ,,Wij hebben hier verantwoordelijkheid voor genomen en daarna ook de hulp van een professor ingeschakeld”, aldus een woordvoerder van PSV.Den Bondskoots wrote: ↑07 May 2024, 21:38Heerlijk dat je binnen 2 minuten mijn punt even komt bevestigenAddoCultheld wrote: ↑07 May 2024, 21:36
Beter dan die van de medische staf en dan moet je voorstellen dat minimaal 60% van de leden die hier nu posten nog een zware kater hebben of totaal uitgeput zijn.
P-R-U-T-S-E-R-S
- ComeOnPSV
- Vedette
Ramalho in de reactie:
Player of the season 2024-2025.
Wat een topteam hebben we
Player of the season 2024-2025.
Wat een topteam hebben we
- These users thanked the author ComeOnPSV for the post:
- Heissenberrug
-
- Legende
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Eigenlijk prima moment inderdaad.ShovingNE2 wrote: ↑07 May 2024, 21:37 Respect dat Noa tot na de titel gewacht heeft met zijn ongenoegen. Hij vindt zichzelf niet groter dan het team. Maar dit moet intern opgelost worden.
Ik vertrouw erop dat ze dit niet zomaar nog een keer laten gebeuren nu bij PSV.
- DonyellMalen
- Legende
Zei dat gisteren op het Stadhuisplein ook een aantal keer tegen wat mensen: “Dit is zo’n aansprekende selectie, afgezien van de voetballende kwaliteiten, het zijn ook stuk voor stuk leuke gasten, zit geen etterbak bij”.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- ComeOnPSV
- ComeOnPSV
- Vedette
Ik begrijp de reactie van PSV voor 90%. Over die 3 diagnoses dat ze aangeven dat het niet klopt vind ik zelf niet heel sterk, omdat de volgende zin is dat ze meerdere keren niet goed zaten...
Verder mag PSV wat mij betreft die hele staf en mensen met wie samengewerkt wordt goed doorlichten. Van mij hoeft niemand weg, maar kijk in ieder geval als organisatie of er genoeg kennis in huis is....
Verder mag PSV wat mij betreft die hele staf en mensen met wie samengewerkt wordt goed doorlichten. Van mij hoeft niemand weg, maar kijk in ieder geval als organisatie of er genoeg kennis in huis is....
- Asterix
- Meervoudig international
Eigenlijk gewoon heel je seizoen verknalt door een medische staf. Ik zou ook super pissed zijn geweest. PSV is nu natuurlijk met damage control bezig naar buiten toe maar ik ga er vanuit dat dit consequenties gaat hebben. Je duurste speler die dit overkomt is topclub onwaardig en past niet bij PSV.
Ich liebe gegenpressung
-
- Meervoudig international
Dat er in individuele gevallen fouten worden gemaakt is van alle tijden, Noa geeft ook expliciet aan dat ie de medische staf niks kwalijk neemt.
Wat volgens mij een rol speelt bij het hoge aantal spierblessures bij PSV de afgelopen jaren, is de toegenomen intensiteit in het spel.
Dat proces is onder Roger ingezet.
Spelers moesten fitter, sneller, explosiever, en sterker worden om in het huidige topvoetbal een rol te kunnen spelen.
De fysieke achterstand tov de grote competities was enorm.
Dat proces is nu een paar jaar gaande, en heeft ook tijd nodig.
Door de extra belasting en intensievere trainingen, krijg je sneller blessures, pijnlijk, maar niet onlogisch.
Wat volgens mij een rol speelt bij het hoge aantal spierblessures bij PSV de afgelopen jaren, is de toegenomen intensiteit in het spel.
Dat proces is onder Roger ingezet.
Spelers moesten fitter, sneller, explosiever, en sterker worden om in het huidige topvoetbal een rol te kunnen spelen.
De fysieke achterstand tov de grote competities was enorm.
Dat proces is nu een paar jaar gaande, en heeft ook tijd nodig.
Door de extra belasting en intensievere trainingen, krijg je sneller blessures, pijnlijk, maar niet onlogisch.
- DonyellMalen
- Legende
- Balinho
Kujje nagaan hoe goed we zijn dit seizoen. Die vervelende Kakkies en Neuzen van een radiologen doen er al jaren alles aan PSV van de schaal weg te houden, maar dit jaar vatte we'm alsnog, ondanks al hun sabotage pogingen.