Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Paulus1913 wrote: 06 May 2024, 12:29 Die Metinho zou ik meteen halen zeg, daar hoef ik geen 15 wedstrijden voor te zien!
In Lommel SK zijn veel spelers uit de City groep gestald en ook voor veel geld gekocht. Zo ook Saito of eerder Vinicius Souza, etc. Prima speler
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

De Madueke route: blijft een interessant project en in mijn achterhoofd malen.

Eindelijk vakantie en dus wat tijd om te typen. Ik heb veel gezien en uiteindelijk zijn er wat spelers op mijn radar verschenen. Wellicht kennen jullie ze al. De laatste is al meermaals genoemd, maar zie ik gewoonweg erg graag komen ondanks zijn blessure(hetzelfde geldt voor Dest overigens).

Ik heb gekeken naar spelers die fysiek nog niet klaar zijn voor de PL en Championship.. Waar eventueel een Madueke route wellicht een mogelijkheid zou kunnen zijn. Een aantal spelers die ik niet voor niets graag in de categorie Madueke in deel.
Ze zijn er nog niet zijn maar hebben wel exceptionele kwaliteiten laten zien op jonge leeftijd.

Samuel Amo-Ameyaw
Contract tot 2026 bij Southampton, dus zal wel wat kosten maar speelt weinig in de Championship. Met zijn 17 jaar ook niet bijzonder gek met het seizoen dat zij tot nu toe hebben. Strijden om promotie met de grote mannen.
Een ongepolijst talent met veel techniek, snelle bewegingen en veel snelheid. Kijkende wat er nu in JPSV loopt en wat er hier allemaal wel niet over geschreven is, dan zou dit een oplossing kunnen zijn richting de toekomst en komend seizoen. Een Madueke / Malen route richting PSV1.




Romain Esse, contract tot 2026 bij Milwall.
Interesse van Burnley en Hull fans Milwall niet blij. Wat wel te begrijpen is met zijn verleden
Hij is een creatieve middenvelder en/of flankspeler.
Speelt niet bij Millwall, ook niet bij de Under 23 want te goed en komt niet in aanmerking voor speelminuten. Een mooie route via JPSV zou misschien wel een mooiere optie zijn dan op de bank bij Burnley of Hull.
In de jeugd en nationale jeugdselecties stond hij bekend als een technische begaafde flankspeler en middenvelder. Die in staat was onder druk rustig te blijven en balbezit te houden. In staat om vanuit zijn rol het spel naar zich toe te trekken en te versnellen.
In staat om vrije ruimtes en kansen te creëren voor zijn teamgenoten. De potentie om een creatieve powerhouse te zijn met zijn snelheid en wendbaarheid.
Een ongepolijst juweel uit de Championship waarvan veel.mensen dachten dat hij dit seizoen zou doorbreken. Door het geweld in de competitie en zijn leeftijd is het er nog niet van gekomen.





Freddie Issaka 17 jaar van Plymouth Argyle.
Geen idee tot wanneer zijn contract loopt.
Piep en piep jong met een enorm potentieel.
Multifunctionele aanvaller gezegend met een natuurtalent.
Hij is atletisch, zeer snel uitstekende dribbel en loopt langs mensen zoals Madueke dat ook kon in zijn beste dagen.
Natuurlijk wel ontwikkelpunten zoals soms nonchalant in passing of bal veroveren.


Roony Bardghji kruisband blessure.. zeer spijtig maar zo'n groot talent ... Ik zou zeggen als het mogelijk is ophalen!
These users thanked the author Voormalig KG for the post:
Mithras
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Deze man verdiend wel een extra vermelding.
Is ook echt een super baas en mijns inziens zou hij meteen mee moeten draaien in PSV1.

Brahima Diarra - The One-man pressing machine - van Huddersfield.

Deze twintig jarige linksbenige middenvelder, die ook aanvallend zijn steentje bijdraagt is een van de helderste juwelen in dit lijstje.

Waarom? Het is niet voor niets dat deze jongen amper uit zijn tiener jaren nu al de "One-man pressing machine" wordt genoemd bij de club.
Iedereen baalt bij Huddersfield dat hij zijn aflopende contract niet gaat verlengen. Ondanks gesprekken weigert deze Fransman te verlengen.

Hij zal natuurlijk nog wat bijgeschaafd moeten worden maar heeft zoveel mee zitten..
- heel comfortabel aan de bal
- in staat om doelpunten te maken
- gaat graag het duel aan.

Fysiek heeft hij dit seizoen een enorme stap gezet. Dit seizoen 21 wedstrijden meegespeeld in de Championship en uitblonk in zijn acties zonder bal maken van hem een zeer interessante speler richting het Bosz bal. Hij kan hier nog zeker in groeien.

0_DiarraDefensivestatsFBRef.webp

https://fbref.com/en/players/9c8b7f92/s ... ing-Report

Kijkende naar deze cjjfers dan zie je dat hij uitstekende cijfers kan overleggen.

Sidenote:
Deze scoutingrapporten van FBRef voor individuele spelers gebruiken Opta-gegevens om spelers met dezelfde positie te vergelijken in competities van een vergelijkbaar niveau; de Championship , de Nederlandse Eredivisie, de Portugese Primeira Liga, MLS, enzovoort.

Per 90 minuten zit in de top 16% van middenvelders/flankspeler die tackles maken, top 11% voor het blokkeren van passes, in de top 5% voor het succesvol dribbels van tegenstanders afstoppen en in de top 1% voor het maken van tackles in en rond de 16 van de tegenstander.

Deze jongeman verzaakt niet, rent het snot voor zijn ogen en jaagt de gehele tegenstander het veld over. Uitstekend voor het spel wat Bosz graag speelt.
Daarbij optellend dat hij in de top 1% staat van aanvallende middenvelders en buitenspelers met het creëren van schoten uit zijn eigen dribbels, de top 1% voor het veroveren van verloren ballen en 4% voor geslaagde dribbels dan krijg je dus een speler die met een geweldig potentieel binnen komt.

In het hoge druk zetten meekan en kan excelleren.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
These users thanked the author Voormalig KG for the post (total 4):
Lorenzo von MatterhornMithrasO Goleiro GrandeRen Höek
Madueke
Legende
Posts: 10870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf202405 ... witterfeed
In totaal sturen 16 ploegen een delegatie naar het Jan Breydelstadion. En daar zit schoon volk tussen. Zo rijden er mensen van FC Barcelona, AC Milan en de kersverse Nederlandse landskampioen PSV naar Brugge. West Ham, dat de trofee van de Conference League straks doorgeeft, zal ook vertegenwoordigd zijn. Maar ook Ajax en... Cercle Brugge hebben een mannetje in de tribune.
Skov Olsen? Nusa? Al lijkt me laatstgenoemde niet echt meer haalbaar. Beide zullen wel flink aan de prijs zijn.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Is al 25x hier gedeeld ;)
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No



Toch nog proberen? Hebben het in dit artikel over sparta.
johan derksen
Meervoudig international
Posts: 1080
Joined: 29 Aug 2017, 10:25
FOOTB_REM_S: No

Blijkbaar zijn er momenteel gesprekken gaande met Philadelphia betreffende de hier eerder genoemde Jack McGlynn.
These users thanked the author johan derksen for the post:
FritskePhilips
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
FOOTB_REM_S: No

johan derksen wrote: 07 May 2024, 21:40 Blijkbaar zijn er momenteel gesprekken gaande met Philadelphia betreffende de hier eerder genoemde Jack McGlynn.
Waar zie je dat? Ik zie alleen berichten van augustus 22
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Vervanger van Veerman als ik zijn stijl bekijk. Een echte passer.

User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

johan derksen wrote: 07 May 2024, 21:40 Blijkbaar zijn er momenteel gesprekken gaande met Philadelphia betreffende de hier eerder genoemde Jack McGlynn.
Hoe serieus is dit?

User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

johan derksen wrote: 07 May 2024, 21:40 Blijkbaar zijn er momenteel gesprekken gaande met Philadelphia betreffende de hier eerder genoemde Jack McGlynn.
Blijkbaar? Waar blijkt dat uit dan?
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Heeft Roc Nation als agent. Krijgen we over een jaar Jay-Z op het stadhuisplein ipv Guus Meeuwis.
Benitez040
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 22 Jun 2022, 11:10
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Danjuma zit al 2 jaar op een dood spoor in engeland, zn contract loopt tot 2026 bij villareal, deze jongen kan een goeie optie zijn bij vetrek van Bakayoko, kan zoal links als rechts spelen
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Benitez040 wrote: 08 May 2024, 10:58 Danjuma zit al 2 jaar op een dood spoor in engeland, zn contract loopt tot 2026 bij villareal, deze jongen kan een goeie optie zijn bij vetrek van Bakayoko, kan zoal links als rechts spelen
Zijn tijd is geweest. Ik verwacht niet dat PSV nog eens voor hem langskomt.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Misschien een interessante naam; Jota Silva. 24 jarige speler van Vitoria in Portugal, dit seizoen 15 goals en 7 assists, vooral als rechtsbuiten maar kan ook op links (hij is rechtsbenig). Beetje ongepolijst, maar een harde, onvermoeibare werker met veel snelheid die in de aanval goed het overzicht houdt. Komt vanaf de zijkanten graag in de 16 wanneer de bal aan de andere kant is (iets wat Bosz graag ziet) en kan ondanks dat hij niet de langste is (1.79m) hoog springen en goed koppen.

Is al eens in verband gebracht met oa Milan, Benfica, Nice, Villareal, Brentford, Aston Villa, West Ham, oftewel; die staat er goed op. Zou een clausule van 20mil in zijn contract hebben maar wat ik zo lees is dat die club er financieel niet best voor staat en zijn contract loopt 2025 af.


Evaluation of Jota Silva;
As a result of match-based analysis, the primary role he should play in the position he plays is: Wing Forward.

Moments when the in-match reaction is most effective: Ball on Foot.

Positive Aspects of Football Player:
  • His penetration skills are top notch. He gets into the penalty area whenever he gets the opportunity. In particular, he takes the position in or around the penalty area with empty runs.
  • He serves the ball to his teammates with his back to the goal and behind the opponent’s defense. Calm and careful in such positions. He finds perimeter control and the best teammate in the position.
  • He can be a wall to his teammates who want to give and run.
  • When Canada opens, they try direct passes from the ground and passes to the nearest teammate on foot or in the penalty area.
Aspects that the Football Player Needs to Improve:
  • He is an ambitious person and there may be moments during the match when he succumbs to his ambition.
  • He is not good at using set pieces.
FOOTBALLER’S FUTURE:
Jota is someone who entered the 23/24 season intensively. He is a stable football player with high fitness and game awareness. He is someone who tries to contribute in every field by having a variety of offensive plays and being free to roam in the team’s offensive actions. I think it can give effective performance in offensive teams or system teams that want to increase offensive diversity. He is a football player who can play in leagues such as La Liga, Serie A, French Ligue 1. His 23/24 performance will add an important stage in his career.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Ah, een soort Bruma dus. :whistle:
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 08 May 2024, 12:58 Ah, een soort Bruma dus. :whistle:
Image
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 08 May 2024, 11:15
Benitez040 wrote: 08 May 2024, 10:58 Danjuma zit al 2 jaar op een dood spoor in engeland, zn contract loopt tot 2026 bij villareal, deze jongen kan een goeie optie zijn bij vetrek van Bakayoko, kan zoal links als rechts spelen
Zijn tijd is geweest. Ik verwacht niet dat PSV nog eens voor hem langskomt.
Bovendien alweer 27,5 jaar oud en zal een enorme bak met geld moeten kosten aan zowel transfersom als salaris. Lijkt me nou net een speler waar PSV niet meer voor gaat.

Met het verwachte vertrek van eerst Baka, in de winter Lozano en de zomer 2025 Lang moet PSV weer nieuw kapitaal op het veld creëren. Met Lang/Lozano ligt daar ook mooi de ruimte voor.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Met het oog op de toekomst en bij een eventueel aanstaand vertrek van Van Aanholt en Teze op de back posities.
Mocht Dest aangetrokken worden, dan kun je Dest ook op rechts zetten en deze jongen met Mauro Jr laten concurreren mits Teze natuurlijk vertrekt.


Noah Allen van Inter Miami.
20 jaar en een uitstekende linksback. Die alleen de pech heeft dat ene Jordi Alba is aangetrokken.
Rustig aan de bal, die initiatief neemt van achteruit met zijn opbouwende kwaliteiten.
Zijn manier van passing zowel op opbouwend als met splijtende steekballen laat hij regelmatig zien.

Image

Duiven1973
Ballenjongen
Posts: 7
Joined: 30 May 2023, 08:19
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Schjelderup van Benfica
Groot talent buitenspeler is nu uitgeleend door Benfica
Speelt in de Noorse competitie
Kosten tussen de 10 en 15 miljoen
Dai Ragazzi
Bankzitter
Posts: 277
Joined: 06 Jun 2023, 16:33
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Phillip Cocu
FOOTB_REM_S: No

Is Duje Ćaleta-Car een optie voor cv? Gewend om ver van het doel te spelen door zijn tijd bij Red Bull Salzburg. Goede lange bal, snel, fysiek sterk en op een spier probleempje en afwezigheid door corona en ziek zijn nooit geblesseerd ( afkloppen mocht ie komen ).

https://www.transfermarkt.com/duje-cale ... ler/238266

Dit jaar door Southampton verhuurd aan Olympique Lyon. Lyon heeft daar volgens onderstaand artikel een koop optie van €3.59m met 15% op toekomstige verkoop. Contract loopt af op Juni 30, 2026. Heeft een transfer waarde van €7m volgens transfermarkt.

Is 27 jaar, wordt 28 dit jaar ( 17 September 1996 ).

https://www.transfermarkt.com/duje-cale ... ler/238266

https://www.ligue1.com/articles/news/20 ... -to-france

These users thanked the author Dai Ragazzi for the post:
DoubleUCoolman
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 24 Nov 2021, 23:44 Werd vandaag door een bevriende scout toevallig geattendeerd op een jonge centrumverdediger van onze volgende tegenstander Sturm Graz, de 20-jarige David Affengruber. Komt uit de opleiding van Salzburg en is deze zomer voor een paar ton naar Graz vertrokken, waar hij voorlopig zo'n beetje alle wedstrijden speelt. Ik ken hem verder niet, maar als ik de data zo eens zie, dan scoort hij op heel veel punten bovengemiddeld hoog. Lijkt een hele moderne verdediger die niet alleen goed is in de duels, maar ook in de pressing en aan de bal goed oogt. Best logisch gezien z'n opleiding natuurlijk, maar toch.

Is me in de vorige wedstrijd eigenlijk niet eens zo opgevallen, maar ik ga morgen toch maar eens op letten op de #42 van Graz. Dit is iemand uit een voor ons interessante vijver: talentvol en redelijk onder de radar, maar ook iemand die bekend is met het voetbal dat we willen spelen én daar de kwaliteiten voor heeft. Geeft zo'n wedstrijd toch weer een extra dimensie :mrgreen:
Oude post uit 2021, maar deze inmiddels 23 jarige speler heeft aflopend contract en interesse van o.a. Werder Bremen. Wordt waarschijnlijk kampioen met Graz en heeft de beker al binnen.
Recoba
Jeugdspeler
Posts: 46
Joined: 07 Jul 2023, 09:38
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Van Bommel
FOOTB_REM_S: No

Recoba wrote: 15 Apr 2024, 07:35 Ben benieuwd of Blokzijl van fc Groningen nog in beeld is.
Volg m specifiek als ik in het stadion ben en die maakt zo weinig fouten. Staat altijd goed. Prima in de opbouw.

Alleen is het wel weer je toekomst talent en niet de bepalende leider die je nodig hebt.
Speelde gisteren in de cruciale wedstrijd tegen Roda weer subliem. Ik vind m echt heel volwassen spelen.
FieseFriedrich
Basisspeler
Posts: 467
Joined: 08 Feb 2022, 20:11
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey
FOOTB_REM_S: No

Een seizoen of 2 terug werd Ahmedhodzic hier veelvuldig genoemd. Gaat dit seizoen degraderen met Sheffield. Zou hij nog interessant en haalbaar kunnen zijn?
Post Reply