Maar zoiets zou je ook verantwoord op moeten kunnen bouwen, zonder dat je daarmee op de koop toe neemt dat spelers uit gaan vallen met soms langdurige blessures, puur door je trainingsmethodes. Of je moet als staf veel te snel van de oude naar de nieuwe methode willen gaan. Je hebt tegenwoordig van alles data, daarmee moet je aan risicovermindering kunnen doen.Søren wrote: ↑07 May 2024, 21:58 Dat er in individuele gevallen fouten worden gemaakt is van alle tijden, Noa geeft ook expliciet aan dat ie de medische staf niks kwalijk neemt.
Wat volgens mij een rol speelt bij het hoge aantal spierblessures bij PSV de afgelopen jaren, is de toegenomen intensiteit in het spel.
Dat proces is onder Roger ingezet.
Spelers moesten fitter, sneller, explosiever, en sterker worden om in het huidige topvoetbal een rol te kunnen spelen.
De fysieke achterstand tov de grote competities was enorm.
Dat proces is nu een paar jaar gaande, en heeft ook tijd nodig.
Door de extra belasting en intensievere trainingen, krijg je sneller blessures, pijnlijk, maar niet onlogisch.
Noa Lang
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
- Juancho
- Mister PSV
Normaal zou ik zeggen, los dit lekker intern op. Maar het is dus 3x (!!) gebeurt en tel daarbij op al die andere blessures waarbij je nu natuurlijk ook gelijk gaat twijfelen.
Nee, tis niet best en de reactie van PSV geeft ook wel aan dat het klopt. Ze willen de schade enig wst beperken maar ik neem maar aan dat het na de kater van afgelopen dagen weer stevig graag donderen in Eindhoven. Kan me ook voorstellen dat Bosz pislink is.
Nee, tis niet best en de reactie van PSV geeft ook wel aan dat het klopt. Ze willen de schade enig wst beperken maar ik neem maar aan dat het na de kater van afgelopen dagen weer stevig graag donderen in Eindhoven. Kan me ook voorstellen dat Bosz pislink is.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Gedonderd heeft het wel al, want dat wisten ze intern natuurlijk al lang dit.Juancho wrote: ↑07 May 2024, 22:03 Normaal zou ik zeggen, los dit lekker intern op. Maar het is dus 3x (!!) gebeurt en tel daarbij op al die andere blessures waarbij je nu natuurlijk ook gelijk gaat twijfelen.
- These users thanked the author Thijs for the post (total 5):
- SKERLA • DonyellMalen • Grasmat • Hatseflats • Ren Höek
- Heruone
- Lid scoutingsteam
PSV had volgens mij ergens rond februari dit seizoen de minste blessures van de top 5, zowel langdurig als kort. De medische dossiers (met name korte blessures lijkt het) waren voor mijn gevoel voor dit seizoen al jaren een probleem bij PSV net als dat voor mijn gevoel we bij veel spelers met regelmaat een terugslag zien. Maar goed, dat is makkelijk roepen zonder kennisvlak.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Ja want voor Bosz, en anderen van de staff, zal dit echt nieuwe informatie zijnJuancho wrote: ↑07 May 2024, 22:03 Normaal zou ik zeggen, los dit lekker intern op. Maar het is dus 3x (!!) gebeurt en tel daarbij op al die andere blessures waarbij je nu natuurlijk ook gelijk gaat twijfelen.
-
- Vedette
Volgens mij wordt er nergens gezegd dat het nieuwe informatie is. Het kan toch ook zijn dat Bosz - zelfs nu - nog steeds pislink is?Sensation wrote: ↑07 May 2024, 22:13Ja want voor Bosz, en anderen van de staff, zal dit echt nieuwe informatie zijnJuancho wrote: ↑07 May 2024, 22:03 Normaal zou ik zeggen, los dit lekker intern op. Maar het is dus 3x (!!) gebeurt en tel daarbij op al die andere blessures waarbij je nu natuurlijk ook gelijk gaat twijfelen.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Ik denk dat Bosz nu vooral een kater heeft.
- These users thanked the author Heruone for the post:
- StratumZuid
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- trouwepsvfan
- Vedette
Een verkeerde inschatting met betrekking tot het herstel is echt iets heel anders dan een verkeerde diagnose.ComeOnPSV wrote: ↑07 May 2024, 21:55 Ik begrijp de reactie van PSV voor 90%. Over die 3 diagnoses dat ze aangeven dat het niet klopt vind ik zelf niet heel sterk, omdat de volgende zin is dat ze meerdere keren niet goed zaten...
Verder mag PSV wat mij betreft die hele staf en mensen met wie samengewerkt wordt goed doorlichten. Van mij hoeft niemand weg, maar kijk in ieder geval als organisatie of er genoeg kennis in huis is....
Dus ik snap de reactie van PSV prima
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post:
- ShovingNE2
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- Balinho
- Internationale topspeler
Of misschien werd hij vanochtend wel wakker met twee poesjes, de mazzelaar. Het is 'm gegund in ieder geval.
- StratumZuid
- Vedette
Denk zeker wel met een dikke sigaar
- These users thanked the author StratumZuid for the post:
- Balinho
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud
- Joenepsv
- Legende
Zie er het nut niet echt van in voor Lang om dit te delen. En doordat PSV genoodzaakt is om hierop te reageren krijg je een wellus nietus verhaal waar helemaal niemand iets aan heeft. Temeer omdat onze Noa ook aangeeft niemand iets te verwijten. Komt niet bijster intelligent over in elk geval.
- These users thanked the author Joenepsv for the post:
- LucNilisLegend
- Juancho
- Mister PSV
Ik denk dat Bosz maar natuurlijk ook Brands als AD totaal niet te spreken zijn dat dit nu openbaar gemaakt is. En dan bedoel ik nirt direct dst ze Noa iets kwalijk nemen want als Lang een een beetje fatsoenlijk is heeft ie dst gewoon ff netjes van te voren gemeld.
Een seizoen zonder gedoe en gezeur, net de titel gepakt en dan een dag na het feest toch een klein relletje (zo mag je dit van mij classificeren). Dat wil natuurlijk niemand.
Maargoed, nogmaals geen verwijt maar Noa want zijn mislukte seizoen is natuurlijk ook vrij bizar geweest. Prima om eens heel kritisch naar deze en andere zaken te kijken.
Een seizoen zonder gedoe en gezeur, net de titel gepakt en dan een dag na het feest toch een klein relletje (zo mag je dit van mij classificeren). Dat wil natuurlijk niemand.
Maargoed, nogmaals geen verwijt maar Noa want zijn mislukte seizoen is natuurlijk ook vrij bizar geweest. Prima om eens heel kritisch naar deze en andere zaken te kijken.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
William Clinton kon dat prima combineren.
- Balinho
- Internationale topspeler
Wat boffen we weer met jou. Ondanks dat niemand dat natuurlijk wil, doe ik het gewoon omdat het mag van jou: ik classificeer dit bij deze als een klein relletje, na een seizoen zonder gedoe en gezeur, waarin net de titel is gepakt. Een dag na het feest.
-
- Lid van verdienste
Inderdaad niet het beste besluit om dit te doen, maar ik kan me ook best voorstellen dat het voor Lang bevrijdend is om dit te delen. Mentaal heeft hij een zware periode achter de rug, dus wie weet voelt hij dit als een soort van afsluiting van die periode.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Serieus? Dit als relletje bestempelen?
Noa Lang deelt iets wat een paar vragen oproept, die vragen worden gesteld door RikElfrink en Timmer en die worden keurig beantwoord door PSV waarbij PSV aangeeft dat Lang niet de juiste woorden heeft gekozen . Thats all. Lang geeft aan niemand iets kwalijk te nemen, PSV heeft aan dat Lang de verkeerde woorden heeft gekozen maar zich wel herkent in het verhaal van Lang en daar ook op geacteerd heeft.
Move on. Hier op het forum wordt er een relletje van gemaakt. No fucking way dat dit binnen PSV een relletje of een smet op het kampioensfeest is.
Noa Lang deelt iets wat een paar vragen oproept, die vragen worden gesteld door RikElfrink en Timmer en die worden keurig beantwoord door PSV waarbij PSV aangeeft dat Lang niet de juiste woorden heeft gekozen . Thats all. Lang geeft aan niemand iets kwalijk te nemen, PSV heeft aan dat Lang de verkeerde woorden heeft gekozen maar zich wel herkent in het verhaal van Lang en daar ook op geacteerd heeft.
Move on. Hier op het forum wordt er een relletje van gemaakt. No fucking way dat dit binnen PSV een relletje of een smet op het kampioensfeest is.
Last edited by Sensation on 07 May 2024, 22:39, edited 2 times in total.
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
Toen hij ''het zijn maar k*t kakkerlakken'' wilde inzetten gisteren doelde hij dus op de medische staf! Toen dacht Luuk ''nee Noa, schrijf er maar een Instagram post over.''Mick Jagger wrote: ↑07 May 2024, 22:35 Inderdaad niet het beste besluit om dit te doen, maar ik kan me ook best voorstellen dat het voor Lang bevrijdend is om dit te delen. Mentaal heeft hij een zware periode achter de rug, dus wie weet voelt hij dit als een soort van afsluiting van die periode.
- These users thanked the author Buitenspelgoal for the post (total 3):
- Balinho • SKERLA • LeandroBonfim
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Exact mijn idee. Dit is morgen iedereen weer vergeten behalve wij hier en nog wat andere supporters die zich iets meer dan bovengemiddeld druk maken om onze club.Sensation wrote: ↑07 May 2024, 22:37 Serieus? Dit als relletje bestempelen?
Noa Lang deelt iets wat een paar vragen oproept, die vragen worden gesteld door Elfrink en Timmer en die worden keurig beantwoord door PSV waarbij PSV aangeeft dat Lang niet de juiste woorden heeft gekozen . Thats all. Lang geeft aan niemand iets kwalijk te nemen, PSV heeft aan dat Lang de verkeerde woorden heeft gekozen maar zich wel herkent in het verhaal van Lang en daar ook op geacteerd heeft.
En het zorgt ervoor dat ze binnen PSV extra hun best gaan doen dat deze fouten tot het verleden gaan behoren.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Juist.Grasmat wrote: ↑07 May 2024, 22:40Exact mijn idee. Dit is morgen iedereen weer vergeten behalve wij hier en nog wat andere supporters die zich iets meer dan bovengemiddeld druk maken om onze club.Sensation wrote: ↑07 May 2024, 22:37 Serieus? Dit als relletje bestempelen?
Noa Lang deelt iets wat een paar vragen oproept, die vragen worden gesteld door Elfrink en Timmer en die worden keurig beantwoord door PSV waarbij PSV aangeeft dat Lang niet de juiste woorden heeft gekozen . Thats all. Lang geeft aan niemand iets kwalijk te nemen, PSV heeft aan dat Lang de verkeerde woorden heeft gekozen maar zich wel herkent in het verhaal van Lang en daar ook op geacteerd heeft.
En het zorgt ervoor dat ze binnen PSV extra hun best gaan doen dat deze fouten tot het verleden gaan behoren.
Gagnez-Gagnez zou onze fietsende doelklimmer zeggen.
- ComeOnPSV
- Vedette
Lang voelt zich schuldig richting supporters dat hij amper gespeeld heeft. Dat hij het zo uit, tja iedereen zijn eigen keuze. Ik begrijp hem volledig.
En laten we eerlijk zijn; toen naar buiten kwam dat Andy vd Meijde zei dat de medische staf het verkeerd had gedaan en daarna naar buiten kwam dat hij extern aan het revalideren was, had ik en ik denk meerdere mensen al het idee dat Noa wel klaar was met de medische staf. Zal dus voor volgend seizoen iets moeten veranderen, want je wil dit issue niet laten etteren in de medische/technische staf en spelers.
En laten we eerlijk zijn; toen naar buiten kwam dat Andy vd Meijde zei dat de medische staf het verkeerd had gedaan en daarna naar buiten kwam dat hij extern aan het revalideren was, had ik en ik denk meerdere mensen al het idee dat Noa wel klaar was met de medische staf. Zal dus voor volgend seizoen iets moeten veranderen, want je wil dit issue niet laten etteren in de medische/technische staf en spelers.
- These users thanked the author ComeOnPSV for the post:
- LucNilisLegend
- Lente
- Meervoudig international
Het is natuurlijk ook niet enkel het eredivisie seizoen (en CL campagne) die hij mist hierdoor, maar met een beetje pech ook het EK deze zomer. Dat is toch heel lullig en snap dat je intern met ‘wrok’ zit als dit voorkomen had kunnen worden en dus aan persoonlijke fouten te wijten lijkt. Die had zich een hele andere voorstelling gemaakt van dit seizoen en deze zomer, dat je dan mentaal knakt en dit op deze manier wilt delen snap ik wel. Hoort misschien ook wel bij een stukje ‘rouw’verwerking voor hem (ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel met rouwverwerking).
Last edited by Lente on 07 May 2024, 22:50, edited 1 time in total.
- These users thanked the author Lente for the post (total 2):
- Balinho • NilisVanNistelrooy
Oh PSV wat je met me doet…