Ramalho een relatief klein aandeel...
Wow
Transferwindow 2024/25
- ShovingNE2
- Site Admin
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Den Bondskoots
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Luuk, Veerman, Schouten, Dest, Teze, Saibari, Boscagli, Benitez, Bakayoko, Tillman, Lang de eerste competitiehelft. Zelfs Pepi in de relatief weinig minuten die hij kreeg. Dat zijn 12 spelers binnen de selectie van wie ik het aandeel in de titel groter vind.
Dus ik herhaal: relatief klein aandeel. Niet géén aandeel, wel een kleiner aandeel.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Ramalho heeft het meerendeel van de competitie gewoon gespeeld en dus duidelijk bijgedragen aan dit kampioenschap. Ben zelf ook niet echt een fan van hem, maar hij mag wel waardering krijgen hiervoor.Josef Dettelbacher wrote: ↑09 May 2024, 19:36Luuk, Veerman, Schouten, Dest, Teze, Saibari, Boscagli, Benitez, Bakayoko, Tillman, Lang de eerste competitiehelft. Zelfs Pepi in de relatief weinig minuten die hij kreeg. Dat zijn 12 spelers binnen de selectie van wie ik het aandeel in de titel groter vind.
Dus ik herhaal: relatief klein aandeel. Niet géén aandeel, wel een kleiner aandeel.
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
- DoubleUCoolman
- ShovingNE2
- Site Admin
Ramalho is in veel wedstrijden gewoon belangrijk geweest. Met hem in de basis kregen we de eerste seizoenshelft maar 5(?) goals tegen.
Altijd vooruit verdedigen. Gewoon vergelijkbaar als Boscagli qua bijdrage.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 2):
- NotoriousBIG046 • Trixm
- Vanthaman18
Dit gaat dan wel weer wat ver. Niet voor niets werd Ramalho vaak als het niet liep eraf gehaald om de wedstrijden naar ons toe te trekken.ShovingNE2 wrote: ↑09 May 2024, 19:43 Ramalho is in veel wedstrijden gewoon belangrijk geweest. Met hem in de basis kregen we de eerste seizoenshelft maar 5(?) goals tegen.
- ShovingNE2
- Site Admin
Dat was niet omdat Ramalho niet functioneerde, maar dat de wedstrijd wat anders vroeg.Vanthaman18 wrote: ↑09 May 2024, 19:45Dit gaat dan wel weer wat ver. Niet voor niets werd Ramalho vaak als het niet liep eraf gehaald om de wedstrijden naar ons toe te trekken.
-
- Legende
Mja ik heb het over aandeel, dus dat is in verhouding tot elkaar. Dat zegt verder niet dat zijn bijdrage onvoldoende is geweest.
Maar mijn vraag aan jullie: wie van de spelers van mijn lijstje van 12 spelers heeft een kleiner aandeel in de titel gehad dan Ramalho, volgens jullie?
Maar mijn vraag aan jullie: wie van de spelers van mijn lijstje van 12 spelers heeft een kleiner aandeel in de titel gehad dan Ramalho, volgens jullie?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Vanthaman18
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Het was vaak omdat Ramalho de zwakste schakel was, zowel verdedigend als in de opbouw, terwijl Boscagli bij dit laatste juist de sterkere in was. Tactisch liep het daardoor inderdaad vaak niet. Maar het is duidelijk dat Boscagli een veel grotere bijdrage heeft gehad aan het geweldige spel, en dus het geweldige seizoen, onder Bosz dan Ramalho.ShovingNE2 wrote: ↑09 May 2024, 19:48Dat was niet omdat Ramalho niet functioneerde, maar dat de wedstrijd wat anders vroeg.Vanthaman18 wrote: ↑09 May 2024, 19:45Dit gaat dan wel weer wat ver. Niet voor niets werd Ramalho vaak als het niet liep eraf gehaald om de wedstrijden naar ons toe te trekken.
- ShovingNE2
- Site Admin
- Vanthaman18
LangJosef Dettelbacher wrote: ↑09 May 2024, 19:49 Mja ik heb het over aandeel, dus dat is in verhouding tot elkaar. Dat zegt verder niet dat zijn bijdrage onvoldoende is geweest.
- ComeOnPSV
- Vedette
Over naar transfernieuws!
Serieuze bron! Gaat om een centrale verdediger dus. Sterkhouder bij Chivas.
Serieuze bron! Gaat om een centrale verdediger dus. Sterkhouder bij Chivas.
- These users thanked the author ComeOnPSV for the post:
- DoubleUCoolman
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Correctie: ik heb dit verkeerd gelezen. Noodzaak tot het omlaag brengen van de salarissen zou dreigen als PSV alleen afschrijvingen uit de exploitatie zou halen (wat het geval zou zijn als er geen grote transfer(s) zou(den) plaatsvinden). Maar dat willen ze juist niet, wánt ze willen zich versterken. Excuses voor de verwarring.ComeOnPSV wrote: ↑09 May 2024, 18:51Waar heb je dit gelezen? Ben benieuwd!O Goleiro Grande wrote: ↑09 May 2024, 18:45Jij zegt het. Maar ik lees net dat er - verrassend, in mijn beleving - ook gekort moet worden op salarissen.
- These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
- ComeOnPSV
- ComeOnPSV
- Vedette
Haha geen probleem! Maar dacht als je een artikel hebt of iets dan wil ik die wel lezen.O Goleiro Grande wrote: ↑09 May 2024, 20:20Correctie: ik heb dit verkeerd gelezen. Noodzaak tot het omlaag brengen van de salarissen zou dreigen als PSV alleen afschrijvingen uit de exploitatie zou halen (wat het geval zou zijn als er geen grote transfer(s) zou(den) plaatsvinden). Maar dat willen ze juist niet, wánt ze willen zich versterken. Excuses voor de verwarring.
Maar inderdaad, lijkt erop dat PSV nog wel een tandje erbij kan gaan doen.
- These users thanked the author ComeOnPSV for the post:
- O Goleiro Grande
-
- Legende
Goed, we moeten op zoek naar een nieuwe linksback..
Kiezen we voor Mauro op linksback en een getalenteerde jongen erachter?
Of gaan we voor een linksback die er meteen staat?
Wordt interessant..
Wordt interessant..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Mauro is in principe een linksback die er meteen staat. En aangetoond heeft het gewenste niveau aan te kunnen.
Mijn voorkeur zou dus gaan naar een flink talent voor daarachter.
Mijn voorkeur zou dus gaan naar een flink talent voor daarachter.
- DonyellMalen
- Legende
Ik zou voor een kanon gaat als linksback, Mauro erachter als back-up voor zowel die positie als het middenveld. Vind Mauro op Eredivisie-niveau hartstikke prima, maar op CL-niveau komt hij echt tekort.
- DeBruyne
- Meervoudig international
Misschien zaten ze dan toch voor Maxim De Cuyper van Club Brugge op de tribune gisteren...milansandro wrote: ↑09 May 2024, 20:55 Goed, we moeten op zoek naar een nieuwe linksback..
Wordt interessant..
-
- Legende
Als je even het rijtje verdedigers erbij pakt;
Dest: weg
Sambo: weg
ABK: weg
Teze: verlengen of weg
Boscagli: verlengen of weg
Ramalho: weg (na aankoop fatsoenlijke RCV)
Van Aanholt: weg
Obispo: verlengen of weg (die jongen moet toch echt eens ergens wekelijks gaan spelen)
Mauro: is here to stay!
Obispo: verlengen of weg (die jongen moet toch echt eens ergens wekelijks gaan spelen)
-
- Legende
Dan moet Mauro verlengen, want ook die heeft nog een eenjarig contract.Madueke wrote: ↑09 May 2024, 21:15 Als je even het rijtje verdedigers erbij pakt;
Anyway dit was allemaal al een hele poos duidelijk. Dest is onfortuinlijk tenzij er nog een plottwist komt. Daar waren ze wel serieus mee in gesprek.
Aan PSV om het goed op te vangen en het zou prettig zijn met waarschijnlijk behoorlijk wat vervangers als er of een paar contracten worden verlengd en/of er al een paar verdedigers aangetrokken worden op het moment PSV op trainingskamp gaat.