Sergiño Dest

Spelers A-selectie.
Post Reply
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
FOOTB_REM_S: No

Opnieuw huren met iets lagere optie tot koop waarbij PSV deel salaris op zich neemt. Wellicht enkel na half jaar te lichten.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Armada wrote: 09 May 2024, 21:18 Opnieuw huren met iets lagere optie tot koop waarbij PSV deel salaris op zich neemt. Wellicht enkel na half jaar te lichten.
Ik denk dat Barcelona alleen een optie accepteert als Dest daar zijn contract verlengt.

Gezien Dest gewoon heel lang geblesseerd zal zijn, en je ook niet weet hoe hij terug komt, zou ik -enorm jammer overigens- gewoon voor een andere speler gaan. Binnen de eredivisie vind ik Sugawara de meest geschikte kandidaat(International, 100+ wedstrijden ervaring AZ, goede leeftijd, een van de sterkhouders daar). Op internationale kandidaten heb ik weinig zicht. Of je moet Mauro daar neerzetten en Angelino halen voor LB.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Josef Dettelbacher wrote: 09 May 2024, 21:23
Armada wrote: 09 May 2024, 21:18 Opnieuw huren met iets lagere optie tot koop waarbij PSV deel salaris op zich neemt. Wellicht enkel na half jaar te lichten.
Ik denk dat Barcelona alleen een optie accepteert als Dest daar zijn contract verlengt.

Gezien Dest gewoon heel lang geblesseerd zal zijn, en je ook niet weet hoe hij terug komt, zou ik -enorm jammer overigens- gewoon voor een andere speler gaan. Binnen de eredivisie vind ik Sugawara de meest geschikte kandidaat(International, 100+ wedstrijden ervaring AZ, goede leeftijd, een van de sterkhouders daar). Op internationale kandidaten heb ik weinig zicht. Of je moet Mauro daar neerzetten en Angelino halen voor LB.
Sugawara is een rechtsback, Dest speelde linksback bij ons.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

Madueke wrote: 09 May 2024, 20:29 Contacten warmhouden kan PSV heel goed, maar ik denk dat je hartstikke kansloos bent als hij goed uit z'n blessure komt én transfervrij is.
Qua contract is het denk ik idd kansloos. Maar hij zal hoe dan ook eerst weer ergens op moeten bouwen, dus het zou me niet verbazen als we 'm nog terug zien. I hope so...
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik vind Sugawara leuk voor AZ, maar heb hem daar ook heel veel matige wedstrijden zien spelen en is defensief wel heel erg kwetsbaar.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Misschien Björn Meijer halen, wie weet zat PSV wel voor hem op de tribune gisteren!
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

SKERLA wrote: 09 May 2024, 21:29 Misschien Björn Meijer halen, wie weet zat PSV wel voor hem op de tribune gisteren!
:fish: Of ben je niet op de hoogte? :mrgreen:
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Jwoeloe wrote: 09 May 2024, 21:31
SKERLA wrote: 09 May 2024, 21:29 Misschien Björn Meijer halen, wie weet zat PSV wel voor hem op de tribune gisteren!
:fish: Of ben je niet op de hoogte? :mrgreen:
Wel op de hoogte, :fish: dus ;)
These users thanked the author SKERLA for the post:
Jwoeloe
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

SKERLA wrote: 09 May 2024, 21:29 Misschien Björn Meijer halen, wie weet zat PSV wel voor hem op de tribune gisteren!
Of niet. Die ligt er meerdere maanden uit.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Massimo wrote: 09 May 2024, 21:32
SKERLA wrote: 09 May 2024, 21:29 Misschien Björn Meijer halen, wie weet zat PSV wel voor hem op de tribune gisteren!
Of niet. Die ligt er meerdere maanden uit.
:fish: Beet! :mrgreen:
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

SKERLA wrote: 09 May 2024, 21:32
Jwoeloe wrote: 09 May 2024, 21:31

:fish: Of ben je niet op de hoogte? :mrgreen:
Wel op de hoogte, :fish: dus ;)
Echte kenners hebben jou in de smiezen.
User avatar
Riffii
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 769
Joined: 04 Nov 2020, 14:41
FOOTB_REM_S: No

Mooi kut! Voor mijn gevoel was de koop optie lichten de enige kans geweest om deze geweldenaar vast te kunnen leggen.

Geloof er fck van dat hij na z’n revalidatie voor PSV zal kiezen vanwege de ‘warme lijntjes’ .

We dachten ook allemaal dat Xavi voor PSV zou kiezen en uiteindelijk stonden we ook met lege handen. Heel erg jammer dus dat PSV de optie niet licht. Snap dat de prijs erg hoog was icm salaris voor een speler die langdurig geblesseerd is. Maar onder aan de streep kunnen we gigantisch beuren voor dit ventje als die weer zo een seizoen gaat neerzetten icm goed seizoen in de CL. Wat is dan €10milj euro….
Sanga are u dead ???? NO MAN!
User avatar
Buitenspelgoal
Vaste waarde in elftal
Posts: 737
Joined: 04 Nov 2020, 17:33
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

In een andere tijdlijn hadden we Dest vastgelegd om nog een aantal seizoenen een geweldenaar op linksback te zijn, maar ik snap volkomen dat PSV het niet doet. Eeuwig, eeuwig zonde. Sterkte Sergino, en bedankt! Wie weet doet PSV later alsnog een bod.
User avatar
Buitenspelgoal
Vaste waarde in elftal
Posts: 737
Joined: 04 Nov 2020, 17:33
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

SKERLA wrote: 09 May 2024, 21:29 Misschien Björn Meijer halen, wie weet zat PSV wel voor hem op de tribune gisteren!
Dit is ook mijn topkandidaat. Echt een goede back die het bij Brugge ook meer dan prima heeft gedaan. Dest is aanvallend iets beter, Meijer verdedigend. Maar Meijer is ook behoorlijk alround.
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
FOOTB_REM_S: No

Buitenspelgoal wrote: 09 May 2024, 21:55
SKERLA wrote: 09 May 2024, 21:29 Misschien Björn Meijer halen, wie weet zat PSV wel voor hem op de tribune gisteren!
Dit is ook mijn topkandidaat. Echt een goede back die het bij Brugge ook meer dan prima heeft gedaan. Dest is aanvallend iets beter, Meijer verdedigend. Maar Meijer is ook behoorlijk alround.
Is 9 maanden geblesseerd en deed gisteren niet mee....
User avatar
Dfs2021
Verbannen
Posts: 184
Joined: 20 Apr 2024, 16:52
Clubvoorkeur: Geen
Favoriete speler: Geen
FOOTB_REM_S: No

Schiet me ineens iets te binnen: OGC Nice was ook erg geïnteresseerd in Dest afgelopen zomer volgens bronnen, wie was daar de trainer toen😬
User avatar
Buitenspelgoal
Vaste waarde in elftal
Posts: 737
Joined: 04 Nov 2020, 17:33
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DeBruyne wrote: 09 May 2024, 21:57
Buitenspelgoal wrote: 09 May 2024, 21:55

Dit is ook mijn topkandidaat. Echt een goede back die het bij Brugge ook meer dan prima heeft gedaan. Dest is aanvallend iets beter, Meijer verdedigend. Maar Meijer is ook behoorlijk alround.
Is 9 maanden geblesseerd en deed gisteren niet mee....
Zucht... wist niet dat het zo erg met hem was. Nou, door naar kandidaat nummer 3 dan...
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
FOOTB_REM_S: No

Had eigenlijk verwacht dat dit wel door zou gaan, maar wellicht hebben Dest en PSV de middelvinger al omhoog staan richting Barcelona.

Al reken ik er niet meer op.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3,875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 09 May 2024, 20:43
Op naar een nieuwe linksback dan maar. Iemand Angelino al gebeld?
Nee, wel zijn vader, maar die luistert zijn voicemail nooit af volgens mij. Ik heb je zijn SM accounts per PB gestuurd, succes en hou ons op de hoogte ajb?
User avatar
Buitenspelgoal
Vaste waarde in elftal
Posts: 737
Joined: 04 Nov 2020, 17:33
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

De Realist wrote: 09 May 2024, 22:03 Had eigenlijk verwacht dat dit wel door zou gaan, maar wellicht hebben Dest en PSV de middelvinger al omhoog staan richting Barcelona.

Al reken ik er niet meer op.
Gewoon onverantwoord financieel risico. Speler die van een zware blessure moet terugkeren waarvan bekend is dat niet alle spelers daar goed uitkomen. Dest wil niet teveel aan salaris inleveren, wat hem extra duur maakt (zijn goed recht). En dan is dat je topaankoop op LB en moet je dus mogelijk het hele seizoen met Mauro (of PVA, als die blijft) op LB spelen, waarmee je sportief mogelijk dus ook inlevert. Niks ten nadele van Mauro, maar Dest is een niveautje hoger.
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1,402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45
FOOTB_REM_S: No

Het kan ook gewoon het spel zijn om de transfersom omlaag te krijgen hè.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Heruone wrote: 09 May 2024, 21:03
SKERLA wrote: 09 May 2024, 20:49 Hij neemt trouwens (kennelijk vol vertrouwen) zelf risico door te kiezen voor een aflopend contract in plaats van een meerjarige overeenkomst.

Voor zover hij dit zelf kiest natuurlijk.
Hij verdient 7 tot 8 miljoen hé. Plus als hij transfervrij is, kan hij met een goede zaakwaarnemer nog een koeienvracht aan tekengeld krijgen. Volgens mij is dit juist ook zakelijk voor hem een hele slimme beslissing ;)
Hij gaat een jaar zijn volledige Barca salaris pakken terwijl hij lekker in het zonnetje zit. Daarna kan hij bijv. PSV 11 mln tekengeld vragen, de transfersom die ze nu hadden moeten betalen. De enige waarvoor dit niet leuk is, is Barcelona. En dat vind ik wel leuk.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Idd ruudje, dit is de beste oplossing voor Dest en misschien dat PSV ervan profiteert. Hij krijgt 100% uitbetaald en volgend jaar is ie transfervrij.
User avatar
Dfs2021
Verbannen
Posts: 184
Joined: 20 Apr 2024, 16:52
Clubvoorkeur: Geen
Favoriete speler: Geen
FOOTB_REM_S: No

These users thanked the author Dfs2021 for the post:
Vanthaman18
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
FOOTB_REM_S: No

Zie dit ook wel als onderdeel van het spel
Post Reply