PSV Tenue

Algemene zaken van PSV.
Post Reply
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36

Eindjehoger wrote: 10 May 2024, 10:22 Zie al protest actie voorbij komen bij Sittard, goed bezig! Logo hoort ten allen tijde rood wit te zijn.
Potdomme wat stoer. In plaats van aan te moedigen ga je protesteren.
These users thanked the author Hatseflats for the post (total 3):
ArdbegTjompiepsvgouda
User avatar
Tjompie
Internationale topspeler
Posts: 3,060
Joined: 28 Aug 2021, 18:57
Clubvoorkeur: PSV

Eindjehoger wrote: 10 May 2024, 10:22 Zie al protest actie voorbij komen bij Sittard, goed bezig! Logo hoort ten allen tijde rood wit te zijn.
Leuk, een protestactie door een groep die altijd met zwarte capuchons op zit, of bij een oproep om allemaal in het rood te komen, met witte T-shirts komt
These users thanked the author Tjompie for the post (total 19):
trouwepsvfanComeOnPSVArdbegAmsvorde12DeEintovenaarGrasmatHatseflatsHeissenberrugpsvgoudaSKERLABramhondjevandebakkerTommLeon77MDadOfFourJur1913De RealistBreurFranciscus
YPLee
Jeugdinternational
Posts: 148
Joined: 20 May 2022, 19:17
Clubvoorkeur: PSV

Bizar lelijk shirt. Zijn er mensen die in die klankbordgroep zitten die dit een goed idee vonden? Hopen dat we veel in het thuis- en derdeshirt kunnen spelen.
These users thanked the author YPLee for the post:
Grasmat
RPSV94
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 792
Joined: 29 Jul 2022, 12:16
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg wrote: 10 May 2024, 10:24
Eindjehoger wrote: 10 May 2024, 10:22 Zie al protest actie voorbij komen bij Sittard, goed bezig! Logo hoort ten allen tijde rood wit te zijn.
Kansloos. Vorig jaar zeker ook een protestactie bij het derde shirt met neon logo? Nee.
Dus omdat ze het vorig jaar niet deden, mag het nu ook niet. Zie al jaren iedereen huilen over die neon logo's, maar nu er protest komt is het alsnog niet goed.
These users thanked the author RPSV94 for the post:
SKERLA
Bossche bol
Meervoudig international
Posts: 1,024
Joined: 08 May 2023, 20:22
Clubvoorkeur: PSV

Ze zijn ook even voor het gemak de rode kleur uit het testbeeld vergeten.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV

De logo’s van de uitshirts zijn al jaren niet meer rood en wit. Ben je wel laat met je protest actie
These users thanked the author trouwepsvfan for the post:
Jwoeloe
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV

Eindjehoger wrote: 10 May 2024, 10:22 Zie al protest actie voorbij komen bij Sittard, goed bezig! Logo hoort ten allen tijde rood wit te zijn.
En zelf kom je altijd in het zwart? Zie nooit een PSV logo op jullie hoodie..
These users thanked the author ComeOnPSV for the post:
Tjompie
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22

Maar op een uitshirt vind ik het logo in rood wit vaak ook niet zo mooi eerlijk gezegd. Zeker niet als je wat bijzondere kleuren hebt.
Vugterman
Ballenjongen
Posts: 2
Joined: 06 Jun 2023, 19:30

:kots:
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1,732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00

ComeOnPSV wrote: 10 May 2024, 10:30
Eindjehoger wrote: 10 May 2024, 10:22 Zie al protest actie voorbij komen bij Sittard, goed bezig! Logo hoort ten allen tijde rood wit te zijn.
En zelf kom je altijd in het zwart? Zie nooit een PSV logo op jullie hoodie..
Heb jij een PSV logo op je winterjas dan? Gaat toch om het shirt niet om wat iemand aan heeft in een stadion…
These users thanked the author Smeets14 for the post (total 2):
ZwarteCapuchon1913Balinho
Den Bondskoots
Vaste waarde in elftal
Posts: 588
Joined: 04 Nov 2020, 16:02

Image

Het uitshirt voor volgend jaar is ook al uitgelekt.

Er wordt nog wel aan de details gewerkt, want het snuift zo lastig op deze manier.
These users thanked the author Den Bondskoots for the post:
DeEintovenaar
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Best een vet shirt.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV

Smeets14 wrote: 10 May 2024, 10:32
ComeOnPSV wrote: 10 May 2024, 10:30

En zelf kom je altijd in het zwart? Zie nooit een PSV logo op jullie hoodie..
Heb jij een PSV logo op je winterjas dan? Gaat toch om het shirt niet om wat iemand aan heeft in een stadion…
Nee maar zet ik zo'n actie op?

Ik ben het eens dat de clubkleuren in roodwit moeten, maar dat de mensen in het zwart gaan lopen zeiken kan ik slecht tegen. Helemaal als er wordt opgeroepen in het rood te komen staan ze nog in zwart.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Den Bondskoots wrote: 10 May 2024, 10:35 Image

Het uitshirt voor volgend jaar is ook al uitgelekt.

Er wordt nog wel aan de details gewerkt, want het snuift zo lastig op deze manier.
Image
Last edited by Ardbeg on 10 May 2024, 10:42, edited 2 times in total.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00

YPLee wrote: 10 May 2024, 10:26 Bizar lelijk shirt. Zijn er mensen die in die klankbordgroep zitten die dit een goed idee vonden? Hopen dat we veel in het thuis- en derdeshirt kunnen spelen.
Dan gaan we er vanuit dat dit klankbord en/of PSV enige inbreng zou hebben. Dat kan ik me niet voorstellen als je dit gedrocht ziet.
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Al een paar dagen op kunnen voorbereiden, maar het blijft echt een afschuwelijk lelijk shirt.

Zal na een paar potjes wel los lopen, maar het zal zeker zondag even flink wennen zijn met zo'n vodje aan.
#FreeGeneratie4
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1,732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00

ComeOnPSV wrote: 10 May 2024, 10:38
Smeets14 wrote: 10 May 2024, 10:32

Heb jij een PSV logo op je winterjas dan? Gaat toch om het shirt niet om wat iemand aan heeft in een stadion…
Nee maar zet ik zo'n actie op?

Ik ben het eens dat de clubkleuren in roodwit moeten, maar dat de mensen in het zwart gaan lopen zeiken kan ik slecht tegen. Helemaal als er wordt opgeroepen in het rood te komen staan ze nog in zwart.
Nee maar je hebt wel commentaar op de actie want ze dragen zelf geen PSV logo, dat is toch gewoon een zeer zwak argument?

Overigens waren ze in het wit niet in het zwart. Als je zo oh zo graag op ze let doe het dan wel goed…
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Madueke wrote: 10 May 2024, 10:40
YPLee wrote: 10 May 2024, 10:26 Bizar lelijk shirt. Zijn er mensen die in die klankbordgroep zitten die dit een goed idee vonden? Hopen dat we veel in het thuis- en derdeshirt kunnen spelen.
Dan gaan we er vanuit dat dit klankbord en/of PSV enige inbreng zou hebben. Dat kan ik me niet voorstellen als je dit gedrocht ziet.
Jawel hoor. Is immers een kwestie van voorkeur.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV

Een klankbord is niet voor niets een klankbord.

Mensen denken dat als een klankbord ergens niet mee eens is dat het dan niet door gaat. Dat is niet de functie van een klankbord.
These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 2):
GrasmatBalinho
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
Ted Lasso
Bankzitter
Posts: 219
Joined: 23 Jan 2023, 21:56
Old name: FC Bavaria
Clubvoorkeur: Wa zoude denken?
Favoriete speler: Olivier Boscagli

Ik word een beetje moe van dat gezeur over het logo. Grow up and grow a pair. Een rood-wit logo op dit shirt is geen porem. Het derde shirt van dit jaar heeft ook het logo in een afwijkende kleur. En volgens mij wordt dat shirt als een van de mooiste van de afgelopen decennia gezien.

En wat eerder al is gezegd, kom in rood-wit naar het stadion in plaats van stoer doen over een non-issue in je zwarte capuchontrui.
These users thanked the author Ted Lasso for the post (total 2):
ComeOnPSVTjompie
Scheids, 't is gin corner en ok gin boitespel.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV

Smeets14 wrote: 10 May 2024, 10:41
ComeOnPSV wrote: 10 May 2024, 10:38

Nee maar zet ik zo'n actie op?

Ik ben het eens dat de clubkleuren in roodwit moeten, maar dat de mensen in het zwart gaan lopen zeiken kan ik slecht tegen. Helemaal als er wordt opgeroepen in het rood te komen staan ze nog in zwart.
Nee maar je hebt wel commentaar op de actie want ze dragen zelf geen PSV logo, dat is toch gewoon een zeer zwak argument?

Overigens waren ze in het wit niet in het zwart. Als je zo oh zo graag op ze let doe het dan wel goed…
Mag je een zwak argument vinden. Ik vind het zwak dat ze altijd in het zwart komen en dus nooit in onze mooie clubkleuren. Daar gaat het toch om?

En ik heb het niet over de laatste keer dat het werd opgeroepen om in rood te komen. Al keer daarvoor.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

DeEintovenaar wrote: 10 May 2024, 10:31 Maar op een uitshirt vind ik het logo in rood wit vaak ook niet zo mooi eerlijk gezegd. Zeker niet als je wat bijzondere kleuren hebt.
Dat was in 1995 met het paarse uitshirt al geen probleem en dat zou nu ook geen probleem moeten zijn. Ik vind dat het ontwerp ondergeschikt zou moeten zijn aan een van de belangrijkste peilers van je identiteit, je clublogo.
These users thanked the author Grasmat for the post (total 2):
SKERLABalinho
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1,732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00

ComeOnPSV wrote: 10 May 2024, 10:43
Smeets14 wrote: 10 May 2024, 10:41

Nee maar je hebt wel commentaar op de actie want ze dragen zelf geen PSV logo, dat is toch gewoon een zeer zwak argument?

Overigens waren ze in het wit niet in het zwart. Als je zo oh zo graag op ze let doe het dan wel goed…
Mag je een zwak argument vinden. Ik vind het zwak dat ze altijd in het zwart komen en dus nooit in onze mooie clubkleuren. Daar gaat het toch om?

En ik heb het niet over de laatste keer dat het werd opgeroepen om in rood te komen. Al keer daarvoor.
Nee het daar niet om. Het gaat om de kleuren van het logo niet in welke kleuren iemand naar het stadion komt. Alsof de rest van het stadion iedere wedstrijd in de clubkleuren komt.
These users thanked the author Smeets14 for the post (total 2):
SKERLABalinho
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1,732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00

Ted Lasso wrote: 10 May 2024, 10:43 Ik word een beetje moe van dat gezeur over het logo. Grow up and grow a pair. Een rood-wit logo op dit shirt is geen porem. Het derde shirt van dit jaar heeft ook het logo in een afwijkende kleur. En volgens mij wordt dat shirt als een van de mooiste van de afgelopen decennia gezien.

En wat eerder al is gezegd, kom in rood-wit naar het stadion in plaats van stoer doen over een non-issue in je zwarte capuchontrui.
Dus jij komt iedere wedstrijd in rood wit? Ook hartje winter?
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV

Smeets14 wrote: 10 May 2024, 10:44
ComeOnPSV wrote: 10 May 2024, 10:43

Mag je een zwak argument vinden. Ik vind het zwak dat ze altijd in het zwart komen en dus nooit in onze mooie clubkleuren. Daar gaat het toch om?

En ik heb het niet over de laatste keer dat het werd opgeroepen om in rood te komen. Al keer daarvoor.
Nee het daar niet om. Het gaat om de kleuren van het logo niet in welke kleuren iemand naar het stadion komt. Alsof de rest van het stadion iedere wedstrijd in de clubkleuren komt.
We zullen het niet eens worden, maar ik vind dat alle supportersgroepen in de clubkleuren kunnen komen ja. Ze zijn aangesloten bij een PSV-supportersgroep. Dan zou ik het mooier vinden als ze dan iets van de club dragen.. maar nee ze komen in het zwart want een hooligan mag niet in de clubkleuren......

Dan wel gaan lopen muiten over het shirt wat ze nooit aan hebben. Het is goed met ze.
These users thanked the author ComeOnPSV for the post (total 3):
TjompieSKERLAFranciscus
Post Reply