Sergiño Dest
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Ik denk dat Barcelona alleen een optie accepteert als Dest daar zijn contract verlengt.
Gezien Dest gewoon heel lang geblesseerd zal zijn, en je ook niet weet hoe hij terug komt, zou ik -enorm jammer overigens- gewoon voor een andere speler gaan. Binnen de eredivisie vind ik Sugawara de meest geschikte kandidaat(International, 100+ wedstrijden ervaring AZ, goede leeftijd, een van de sterkhouders daar). Op internationale kandidaten heb ik weinig zicht. Of je moet Mauro daar neerzetten en Angelino halen voor LB.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Sugawara is een rechtsback, Dest speelde linksback bij ons.Josef Dettelbacher wrote: ↑09 May 2024, 21:23Ik denk dat Barcelona alleen een optie accepteert als Dest daar zijn contract verlengt.
Gezien Dest gewoon heel lang geblesseerd zal zijn, en je ook niet weet hoe hij terug komt, zou ik -enorm jammer overigens- gewoon voor een andere speler gaan. Binnen de eredivisie vind ik Sugawara de meest geschikte kandidaat(International, 100+ wedstrijden ervaring AZ, goede leeftijd, een van de sterkhouders daar). Op internationale kandidaten heb ik weinig zicht. Of je moet Mauro daar neerzetten en Angelino halen voor LB.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Qua contract is het denk ik idd kansloos. Maar hij zal hoe dan ook eerst weer ergens op moeten bouwen, dus het zou me niet verbazen als we 'm nog terug zien. I hope so...
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- SKERLA
- Legende
- SKERLA
- Legende
- Riffii
- Geselecteerd voor Oranje
Mooi kut! Voor mijn gevoel was de koop optie lichten de enige kans geweest om deze geweldenaar vast te kunnen leggen.
Geloof er fck van dat hij na z’n revalidatie voor PSV zal kiezen vanwege de ‘warme lijntjes’ .
We dachten ook allemaal dat Xavi voor PSV zou kiezen en uiteindelijk stonden we ook met lege handen. Heel erg jammer dus dat PSV de optie niet licht. Snap dat de prijs erg hoog was icm salaris voor een speler die langdurig geblesseerd is. Maar onder aan de streep kunnen we gigantisch beuren voor dit ventje als die weer zo een seizoen gaat neerzetten icm goed seizoen in de CL. Wat is dan €10milj euro….
Geloof er fck van dat hij na z’n revalidatie voor PSV zal kiezen vanwege de ‘warme lijntjes’ .
We dachten ook allemaal dat Xavi voor PSV zou kiezen en uiteindelijk stonden we ook met lege handen. Heel erg jammer dus dat PSV de optie niet licht. Snap dat de prijs erg hoog was icm salaris voor een speler die langdurig geblesseerd is. Maar onder aan de streep kunnen we gigantisch beuren voor dit ventje als die weer zo een seizoen gaat neerzetten icm goed seizoen in de CL. Wat is dan €10milj euro….
Sanga are u dead ???? NO MAN!
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
In een andere tijdlijn hadden we Dest vastgelegd om nog een aantal seizoenen een geweldenaar op linksback te zijn, maar ik snap volkomen dat PSV het niet doet. Eeuwig, eeuwig zonde. Sterkte Sergino, en bedankt! Wie weet doet PSV later alsnog een bod.
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
Dit is ook mijn topkandidaat. Echt een goede back die het bij Brugge ook meer dan prima heeft gedaan. Dest is aanvallend iets beter, Meijer verdedigend. Maar Meijer is ook behoorlijk alround.
- DeBruyne
- Meervoudig international
Is 9 maanden geblesseerd en deed gisteren niet mee....Buitenspelgoal wrote: ↑09 May 2024, 21:55Dit is ook mijn topkandidaat. Echt een goede back die het bij Brugge ook meer dan prima heeft gedaan. Dest is aanvallend iets beter, Meijer verdedigend. Maar Meijer is ook behoorlijk alround.
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
Zucht... wist niet dat het zo erg met hem was. Nou, door naar kandidaat nummer 3 dan...DeBruyne wrote: ↑09 May 2024, 21:57Is 9 maanden geblesseerd en deed gisteren niet mee....Buitenspelgoal wrote: ↑09 May 2024, 21:55
Dit is ook mijn topkandidaat. Echt een goede back die het bij Brugge ook meer dan prima heeft gedaan. Dest is aanvallend iets beter, Meijer verdedigend. Maar Meijer is ook behoorlijk alround.
- De Realist
- Internationale topspeler
Had eigenlijk verwacht dat dit wel door zou gaan, maar wellicht hebben Dest en PSV de middelvinger al omhoog staan richting Barcelona.
Al reken ik er niet meer op.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- Balinho
- Internationale topspeler
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
Gewoon onverantwoord financieel risico. Speler die van een zware blessure moet terugkeren waarvan bekend is dat niet alle spelers daar goed uitkomen. Dest wil niet teveel aan salaris inleveren, wat hem extra duur maakt (zijn goed recht). En dan is dat je topaankoop op LB en moet je dus mogelijk het hele seizoen met Mauro (of PVA, als die blijft) op LB spelen, waarmee je sportief mogelijk dus ook inlevert. Niks ten nadele van Mauro, maar Dest is een niveautje hoger.De Realist wrote: ↑09 May 2024, 22:03 Had eigenlijk verwacht dat dit wel door zou gaan, maar wellicht hebben Dest en PSV de middelvinger al omhoog staan richting Barcelona.
- ruuddevil
- Legende
Hij gaat een jaar zijn volledige Barca salaris pakken terwijl hij lekker in het zonnetje zit. Daarna kan hij bijv. PSV 11 mln tekengeld vragen, de transfersom die ze nu hadden moeten betalen. De enige waarvoor dit niet leuk is, is Barcelona. En dat vind ik wel leuk.
- Dfs2021
- Verbannen
- Clubvoorkeur: Geen
- Favoriete speler: Geen