PSV Tenue

Algemene zaken van PSV.
Post Reply
User avatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
Posts: 4,586
Joined: 26 Mar 2020, 00:00

Vanthaman18 wrote: 10 May 2024, 12:44
Bram wrote: 10 May 2024, 11:24 Laten we ff eerlijk zijn, de grootste reden dat er nu opeens mensen zeuren over een andere kleur van het clublogo en andere jaren niet is dat het shirt “woke” kleuren bevat en wordt gezien als gay.

Het kan niet je smaak zijn maar stel je aub niet zo aan man.
Vind dit echt een bizar slechte post. De tering zeg.
Hoezo? De kritiek beperkt zich echt niet tot dit forum alleen een dit antiwoke geluid hoor je wel degelijk terug.
These users thanked the author GillesdelaCroquette for the post:
Bram
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong

GillesdelaCroquette wrote: 10 May 2024, 12:54
Vanthaman18 wrote: 10 May 2024, 12:44

Vind dit echt een bizar slechte post. De tering zeg.
Hoezo? De kritiek beperkt zich echt niet tot dit forum alleen een dit antiwoke geluid hoor je wel degelijk terug.
Ik heb hier nog geen enkele anti-gay reactie voorbij zien komen. En ik kan me niet voorstellen dat er iemand hier aanwezig is die het niet mooi vindt, omdat het ‘te gay’ is. Vrij bekrompen gedachte
These users thanked the author Vanthaman18 for the post (total 3):
GrasmatLeon77MFieseFriedrich
Prof_napo
Internationale topspeler
Posts: 4,619
Joined: 23 Feb 2022, 09:56
Clubvoorkeur: v.v. UNA

GillesdelaCroquette wrote: 10 May 2024, 12:54
Vanthaman18 wrote: 10 May 2024, 12:44

Vind dit echt een bizar slechte post. De tering zeg.
Hoezo? De kritiek beperkt zich echt niet tot dit forum alleen een dit antiwoke geluid hoor je wel degelijk terug.
Het lastige is dat het weinig nut heeft om daar op in te gaan als iemand in de wereld zo'n uitting doet waarna je zonder inzicht in argumentate noch deelname aan de discussie je er eenduidig overheen zou kunnen gaan vallen.

Voor vrijwel elke mening kan je wel iemand in de wereld vinden die dat ondersteunt, moet je dat dan als basis hier droppen? Niet heel productief.
These users thanked the author Prof_napo for the post (total 2):
Vanthaman18Balinho
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Sowieso moet je zulke debielen gewoon negeren, geen aandacht aan geven. Als je de hersencapaciteit mist om te kunnen beredeneren dat niet iedere mengelmoes van kleuren een regenboog is en niet iedere regenboog daarmee te maken heeft én zelfs als dat wél zo zou zijn je daar zelf totaal niets van voelt, dan ben je gewoon af en mag je gerust genegeerd worden.
These users thanked the author Grasmat for the post:
Balinho
User avatar
PCGC
Vedette
Posts: 9,886
Joined: 26 Aug 2017, 23:04

DoelbewustProvoceren wrote: 10 May 2024, 11:04
Ted Lasso wrote: 10 May 2024, 10:52

Het helpt ook niet mee dat die 'zwarte jassen' onze club keer op keer in een kwaad daglicht stellen.
Wat een bullshit. Hoe zet je in jouw ogen de club in een goed daglicht? Door te komen in een rode jas van de ANWB winkel, met je PSV gelukspet en wedstrijdsjaal het stadion in te komen? Merendeel van de gasten bij de sfeergroepen (die dus inderdaad vaak in het zwart gaan) steken meer tijd, geld en energie in alles rondom PSV (sfeeracties, uitwedstrijden, Eindhovens Finest etc.) dan de rest van het stadion bij elkaar.
Lekker laten gaan. De lui die hier altijd weer het hardst klagen over die sfeergroepen met hun zwarte kleding staan dalijk weer op een plein in Dortmund of een kroeg in Sevilla of Londen goedkoop bier te zuipen op een evenement wat weer georganiseerd wordt door mensen van diezelfde sfeergroepen. Hypocriet kutvolk.
#FreeGeneratie4
User avatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
Posts: 4,586
Joined: 26 Mar 2020, 00:00

Vanthaman18 wrote: 10 May 2024, 12:56
GillesdelaCroquette wrote: 10 May 2024, 12:54

Hoezo? De kritiek beperkt zich echt niet tot dit forum alleen een dit antiwoke geluid hoor je wel degelijk terug.
Ik heb hier nog geen enkele anti-gay reactie voorbij zien komen. En ik kan me niet voorstellen dat er iemand hier aanwezig is die het niet mooi vindt, omdat het ‘te gay’ is. Vrij bekrompen gedachte
Ik zeg toch ook dat het breder is dan dit forum? En ik kan me ook prima voorstellen dat die gedachte ook hier gedeeld wordt maar niet uitgesproken. Al met al maakt dat de post van Bram niet tot de slechtste post ooit, zeker niet in het licht van de ontwikkelingen in onze samenleving van de laatste jaren.
Last edited by GillesdelaCroquette on 10 May 2024, 13:02, edited 1 time in total.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
User avatar
Tjompie
Internationale topspeler
Posts: 3,060
Joined: 28 Aug 2021, 18:57
Clubvoorkeur: PSV

Vanthaman18 wrote: 10 May 2024, 12:56
GillesdelaCroquette wrote: 10 May 2024, 12:54

Hoezo? De kritiek beperkt zich echt niet tot dit forum alleen een dit antiwoke geluid hoor je wel degelijk terug.
Ik heb hier nog geen enkele anti-gay reactie voorbij zien komen. En ik kan me niet voorstellen dat er iemand hier aanwezig is die het niet mooi vindt, omdat het ‘te gay’ is. Vrij bekrompen gedachte
Kijk dan meer eens de berichten hier terug van rond 4 mei, toen het shirt voor het eerst uitlekte
These users thanked the author Tjompie for the post:
Bram
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Vanthaman18 wrote: 10 May 2024, 12:56En ik kan me niet voorstellen dat er iemand hier aanwezig is die het niet mooi vindt, omdat het ‘te gay’ is. Vrij bekrompen gedachte
Gelukkig denk jij zo niet, maar er zijn een hoop sneuneuzen die wél zo denken helaas.
These users thanked the author DonyellMalen for the post:
Bram
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39

De kleuren hebben voorzover ik weet niets met woke of gay te maken, maar met onze Philips heritage. Beetje jammer dat die discussie erbij gehaald wordt. En dat gejammer over een gekleurd logo. Net zoiets als mensen die klagen dat de mijnen in Limburg zijn gesloten. De wereld verandert. Bovendien zou het normale logo op dit shirt geen gezicht zijn. Zolang het thuisshirt netjes rood wit is begrijp ik niet waar mensen zich druk om maken.
These users thanked the author ruuddevil for the post (total 2):
ShovingNE2Søren
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong

Tjompie wrote: 10 May 2024, 13:00
Vanthaman18 wrote: 10 May 2024, 12:56

Ik heb hier nog geen enkele anti-gay reactie voorbij zien komen. En ik kan me niet voorstellen dat er iemand hier aanwezig is die het niet mooi vindt, omdat het ‘te gay’ is. Vrij bekrompen gedachte
Kijk dan meer eens de berichten hier terug van rond 4 mei, toen het shirt voor het eerst uitlekte
Heb niet alles gezien natuurlijk die dag. Maar als er hier mensen serieus hebben opgeschreven dat ze het geen mooi shirt vinden omdat ze het associeren met een bepaalde seksuele voorkeur, vind ik dat erg laag en valt me dat erg tegen dat er niet tegen opgetreden zou worden. Maar goed, dat is mijn simpele mening.
These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
FieseFriedrich
Tisaltijdwat
Veelbelovend talent
Posts: 119
Joined: 10 May 2023, 15:42

Prof_napo wrote: 10 May 2024, 12:46
Eenhoopjob wrote: 10 May 2024, 12:44

Op X zijn er allerlei reacties van mensen die denken dat PSV woke is geworden. En het shirt de LHBTQ++ gemeenschap steunt, want “er staan regenboogkleuren op”
PSV is toch altijd al gemoedelijk en inclusief geweest?
Als je de reacties op de socials van de club kijkt, dan blijkt dat helaas nergens uit.
These users thanked the author Tisaltijdwat for the post:
Bram
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39

Tisaltijdwat wrote: 10 May 2024, 13:10
Prof_napo wrote: 10 May 2024, 12:46

PSV is toch altijd al gemoedelijk en inclusief geweest?
Als je de reacties op de socials van de club kijkt, dan blijkt dat helaas nergens uit.
Ik denk dat je op de verkeerde plek zoekt. Of ken jij social networks die nog niet veranderd zijn in het open riool van onze samenleving?
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Tisaltijdwat wrote: 10 May 2024, 13:10
Prof_napo wrote: 10 May 2024, 12:46

PSV is toch altijd al gemoedelijk en inclusief geweest?
Als je de reacties op de socials van de club kijkt, dan blijkt dat helaas nergens uit.
Het is alleen totaal niet representatief om dat als uitgangspunt te nemen.
These users thanked the author Grasmat for the post:
Vanthaman18
User avatar
Asterix
Meervoudig international
Posts: 1,176
Joined: 05 Jun 2023, 16:09

Maar wat een geld hè jongens voor zo’n shirtje. Het moet wel echt mooi zijn om zoveel geld er voor uit te geven. Hopen op het thuisshirt dan maar.
These users thanked the author Asterix for the post:
Woodenshoes
Ich liebe gegenpressung
Tisaltijdwat
Veelbelovend talent
Posts: 119
Joined: 10 May 2023, 15:42

ShovingNE2 wrote: 10 May 2024, 12:41
Tisaltijdwat wrote: 10 May 2024, 11:25Ik zie kots smileys voorbij komen, termen als walgelijk en afschuwelijk lelijk.
Smaken verschillen natuurlijk. Maar jeetje zeg. Het is niet het lelijkste shirt uit de clubgeschiedenis en denk dat dit shirt vooral onder de jeugd erg populair kan worden.
De mijne (5 en 7) waren er in ieder geval laaiend enthousiast over en zelf vind ik het nu het shirt duidelijk te bekijken is best een prima shirt.
Had het wel eerder als 3e shirt gezien in plaats van uitshirt.
Ik vind deze afschuwelijk lelijk. So be it. Doe is om met 3 shirts de hele achterban te voorzien van ooooohhhh's en aaaaaaaahhhh's. Ze bedienen duidelijk een jongere doelgroep hiermee. Top. Mag ik het nog steeds lelijk vinden ;) Maar prima dat ze hem uitbrengen hoor.
Tuurlijk jongen, jij mag hem lelijk vinden en een ieder ander mag dat ook van mij, maar jezus wat een gezeur hier. Soms lijkt t wel een ouwe wijven clubje :opzijnkop:
These users thanked the author Tisaltijdwat for the post:
Ardbeg
Tisaltijdwat
Veelbelovend talent
Posts: 119
Joined: 10 May 2023, 15:42

Grasmat wrote: 10 May 2024, 13:13
Tisaltijdwat wrote: 10 May 2024, 13:10

Als je de reacties op de socials van de club kijkt, dan blijkt dat helaas nergens uit.
Het is alleen totaal niet representatief om dat als uitgangspunt te nemen.
Ook niet als een groot gedeelte van die reactie bestaat uit profielen met 1913, PSV of Eindhoven in hun naam. Of met een PSV gerelateerde profielfoto?
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36

Het thuisshirt zal wel rood wit zijn als het goed is
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong

Hatseflats wrote: 10 May 2024, 13:20 Het thuisshirt zal wel rood wit zijn als het goed is
Ah nee toch? Das echt gay
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV

Tisaltijdwat wrote: 10 May 2024, 13:16
ShovingNE2 wrote: 10 May 2024, 12:41

Ik vind deze afschuwelijk lelijk. So be it. Doe is om met 3 shirts de hele achterban te voorzien van ooooohhhh's en aaaaaaaahhhh's. Ze bedienen duidelijk een jongere doelgroep hiermee. Top. Mag ik het nog steeds lelijk vinden ;) Maar prima dat ze hem uitbrengen hoor.
Tuurlijk jongen, jij mag hem lelijk vinden en een ieder ander mag dat ook van mij, maar jezus wat een gezeur hier. Soms lijkt t wel een ouwe wijven clubje :opzijnkop:
Moeten we dit topic dan verplaatsen naar het Viva-forum?

Zoveel mensen, zoveel meningen, ga je niets tegen doen.
Ik vind het zelf geen mooi shirt, en wat voor mij het meeste afbreuk doet is niet perse dat het logo een andere kleur is, maar had in ieder geval de sterren dan ook dezelfde kleur gegeven.
En dat gezeur over de regenboogkleuren kan ook de vuilnisbak in, want de regenboog is niet van neon...
These users thanked the author DadOfFour for the post (total 2):
GrasmatBalinho
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

Eenhoopjob wrote: 10 May 2024, 12:44Op X zijn er allerlei reacties van mensen die denken dat PSV woke is geworden. En het shirt de LHBTQ++ gemeenschap steunt, want “er staan regenboogkleuren op”
Zalig zijn de armen van geest.
These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 2):
GrasmatBalinho
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Tisaltijdwat
Veelbelovend talent
Posts: 119
Joined: 10 May 2023, 15:42

Vanthaman18 wrote: 10 May 2024, 13:20
Hatseflats wrote: 10 May 2024, 13:20 Het thuisshirt zal wel rood wit zijn als het goed is
Ah nee toch? Das echt gay
Niet als je de juiste wasvoorschriften gebruikt ;)
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Tisaltijdwat wrote: 10 May 2024, 13:18
Grasmat wrote: 10 May 2024, 13:13

Het is alleen totaal niet representatief om dat als uitgangspunt te nemen.
Ook niet als een groot gedeelte van die reactie bestaat uit profielen met 1913, PSV of Eindhoven in hun naam. Of met een PSV gerelateerde profielfoto?
Dan ook niet nee want dan mis je nog altijd het meer dan overgrote deel dat geen problemen met lhtbtbbqhupseldepup heeft.
Bombel500
Bankzitter
Posts: 271
Joined: 13 Jun 2022, 21:52
Clubvoorkeur: PSV

ImageImageImageImageImage

🤯😑🫠
Bram
Nationale topspeler
Posts: 2,067
Joined: 04 Nov 2020, 14:40

Eindjehoger wrote: 10 May 2024, 11:54
Buitenspelgoal wrote: 10 May 2024, 11:52

Volwassen mannen die al schuimbekkend in de stress schieten van regenboogkleurtjes en bang zijn dat de 'woke/gay agenda' hun macho wereldje is binnengedrongen is een van de grappigste en tegelijkertijd zieligste dingen die ik in tijden gezien heb.

Het is maar een shirtje, Henk. Ook dit overleef je wel.
Gaat om het logo, niet om de regenboogkleuren. Idee achter het shirt is namelijk gewoon prima, uitvoering echter niet.
Boehoe kleurtjes van een logo
User avatar
Koenjo
Meervoudig international
Posts: 1,058
Joined: 15 Mar 2022, 13:51
Clubvoorkeur: PSV

Toen ik de eerste gelekte beelden zag vond ik het echt spuuglelijk maar ik moet zeggen, het valt mij reuze mee!
These users thanked the author Koenjo for the post:
Bombel500
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
Post Reply