Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Trixm
Vedette

Even voor het perspectief, als PSV volgend voetbaljaar een net zo sterke selectie op de been kan zetten als dit jaar, dan zou dat al geweldig zijn.
  • These users thanked the author Trixm for the post:
    ShovingNE2
    Saibari is underrated.
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler
    Clubvoorkeur: PSV

Trixm wrote: 10 May 2024, 16:15 Even voor het perspectief, als PSV volgend voetbaljaar een net zo sterke selectie op de been kan zetten als dit jaar, dan zou dat al geweldig zijn.
    Als t morgen droog blijft met af en toe een zonnetje, vind ik dat een prima vooruitzicht.
    Juancho
    Mister PSV

Dat ligt eraan of de zwakke schakel nog steeds niet is opgelost. Verder denk ik niet dat je Flamingo moet kopen voor veel geld, Ramalho kan behouden en dan ook nog een glasbak willen voor RCV. Benieuwd dus wat PSV gaat doen want het lijkt me dat ze kiezen voor glasbak RCV/Flamingo of Flamingo/Ramalho.

Je moet spelers ook perspectief geven, dus een 2de keuze zijn waarbij je vooral al weet dat je veel gaat spelen.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    trouwepsvfan
    Vedette

Het woord glasbak zou in dit topic echt verboden moeten worden.
  • These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 2):
    ArdbegHeissenberrug
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    Ardbeg
    Mister PSV

Image
    Last edited by Ardbeg on 10 May 2024, 16:25, edited 1 time in total.
    Juancho
    Mister PSV

Vrouwen op een voetbal forum ook, maarja... zo zijn wij hier gelukkig niet he! :D :heart: :logoo:
    Ardbeg
    Mister PSV

Juancho wrote: 10 May 2024, 16:25 Vrouwen op een voetbal forum ook, maarja... zo zijn wij hier gelukkig niet het :D :heart: :logoo:
    Vind ik een aparte opmerking, van het grootste zeikwijf van het forum :mrgreen:
    ► Show Spoiler
  • These users thanked the author Ardbeg for the post (total 2):
    Jur1913De Realist
    Leon77M
    Vaste waarde in elftal

Ardbeg
    Mister PSV

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
    Ere Noord
    Ballenjongen

Eerste aankoop is binnen Tillman! 100% zeker
    Het Kanon
    Internationale topspeler

Fantastisch!
    Teletubby
    Nationale topspeler

Ik ben botertje geil
    Standbeeld
    Mister PSV

Lekker hoor!
    ShovingNE2
    Site Admin

FUCK YEAH!!!!!!!!!!!
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    YPLee
    Jeugdinternational

TEEEEEEERING. WAT EEN NIEUWS DIT!!!!!
    Paco Casal
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Geweldig nieuws.
    #FreeGeneratie4
    Bossche bol
    Meervoudig international

Hoppaa!!
    Juancho
    Mister PSV

Ardbeg wrote: 10 May 2024, 16:26
    Juancho wrote: 10 May 2024, 16:25 Vrouwen op een voetbal forum ook, maarja... zo zijn wij hier gelukkig niet het :D :heart: :logoo:
    Vind ik een aparte opmerking, van het grootste zeikwijf van het forum :mrgreen:
    ► Show Spoiler
    Soms kan ik je humor best waarderen hoor! In dit geval zeker, kon er om gniffelen 🤭!
  • These users thanked the author Juancho for the post:
    Ardbeg
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Dit heeft ook wel echt invloed op de invulling van de vleugelspitsen denk ik. Met Lang (en Lozano) kun je Driouech goedkoop oppikken en als het tegen valt kan Tillman daar ook gewoon spelen. Dus je hebt opties genoeg op links. Bakayoko met Lozano op rechts en als Bakayoko gaat dan een rechtsbuiten halen voor erbij. Op papier moet dat genoeg zijn want je hebt dan 5 opties op 2 flanken. Dan rest nog de vraag of je nu al een vervanger voor Lozano gaat halen of in de 'moeilijke' winter transferperiode.

En het geld van Dest houden we ook nog even op zak dus we kunnen wel echt voor de A keuzes gaan lijkt me. Sahraoui heb ik hoger zitten dan Driouech sinds februari maar die komt niet voor de bank lijkt me.
    Standbeeld
    Mister PSV

Met Tillman haal je een speler op voor 15mln die eigenlijk realistisch gezien al 20/25mln zou moeten kosten. Hier worden we echt sterker van. Topaankoop. Ik denk dat dit ook positief afstraalt op andere spelers, dat zo een kwaliteitspeler wordt binnengehaald.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    ComeOnPSV
    danko-lazovic
    Meervoudig international

Een middenveld met Saibari, Schouten en Tillman.
    Een aanval met De Jong, Lang en Lozano/aankoop.

Ervan uitgaande dat Veerman en Bakayoko vertrekken. Daar hoeft niet eens meer gek veel aan te gebeuren. In de breedte wel. Dat hebben we dit jaar ook gemerkt.
  • These users thanked the author danko-lazovic for the post:
    ComeOnPSV
    11 Tinus
    Legende

Middenveld met Veerman-Schouten-Tillman is ook helemaal bueno. Dan kan Saibari stand-in van 1 van de 3 zijn wie er ook een keer niet speelt. En Til en Saibari van de bank is ook wel luxe met Land erbij als ie dat ziet zitten.
    danko-lazovic
    Meervoudig international

11 Tinus wrote: 10 May 2024, 17:29 Middenveld met Veerman-Schouten-Tillman is ook helemaal bueno. Dan kan Saibari stand-in van 1 van de 3 zijn wie er ook een keer niet speelt. En Til en Saibari van de bank is ook wel luxe met Land erbij als ie dat ziet zitten.
    Mee eens. Ik heb alleen heel erg het gevoel als ik het interview van Veerman met Kwakman zie bij ESPN dat hij wel een transfer gaat maken.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

11 Tinus wrote: 10 May 2024, 17:29 Middenveld met Veerman-Schouten-Tillman is ook helemaal bueno. Dan kan Saibari stand-in van 1 van de 3 zijn wie er ook een keer niet speelt. En Til en Saibari van de bank is ook wel luxe met Land erbij als ie dat ziet zitten.
    En Baba Die mag weg?
    11 Tinus
    Legende

SKERLA wrote: 10 May 2024, 17:32
    En Baba Die mag weg?
    Afhankelijk wat je op linksbuiten voor opties hebt straks. Als Tillman en Til samen 50 wedstrijden op 10 spelen heb je geen Babadi nodig. Als Tillman de helft van de tijd op linksbuiten staat omdat Lang geblesseerd is en de eventuele vervanger van Vertessen (Driouech) niet voldoet dan heb je Babadi wel nodig.
    Post Reply