Transferwindow 2024/25
- Trixm
- Vedette
Even voor het perspectief, als PSV volgend voetbaljaar een net zo sterke selectie op de been kan zetten als dit jaar, dan zou dat al geweldig zijn.
- These users thanked the author Trixm for the post:
- ShovingNE2
Saibari is underrated.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Als t morgen droog blijft met af en toe een zonnetje, vind ik dat een prima vooruitzicht.
- Juancho
- Mister PSV
Dat ligt eraan of de zwakke schakel nog steeds niet is opgelost. Verder denk ik niet dat je Flamingo moet kopen voor veel geld, Ramalho kan behouden en dan ook nog een glasbak willen voor RCV. Benieuwd dus wat PSV gaat doen want het lijkt me dat ze kiezen voor glasbak RCV/Flamingo of Flamingo/Ramalho.
Je moet spelers ook perspectief geven, dus een 2de keuze zijn waarbij je vooral al weet dat je veel gaat spelen.
Je moet spelers ook perspectief geven, dus een 2de keuze zijn waarbij je vooral al weet dat je veel gaat spelen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- trouwepsvfan
- Vedette
Het woord glasbak zou in dit topic echt verboden moeten worden.
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 2):
- Ardbeg • Heissenberrug
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- Ardbeg
- Mister PSV
Vind ik een aparte opmerking, van het grootste zeikwijf van het forum
► Show Spoiler
- These users thanked the author Ardbeg for the post (total 2):
- Jur1913 • De Realist
- Ardbeg
- Mister PSV
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
- Standbeeld
- Mister PSV
- ShovingNE2
- Site Admin
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
-
- Meervoudig international
- Juancho
- Mister PSV
Soms kan ik je humor best waarderen hoor! In dit geval zeker, kon er om gniffelen !
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Dit heeft ook wel echt invloed op de invulling van de vleugelspitsen denk ik. Met Lang (en Lozano) kun je Driouech goedkoop oppikken en als het tegen valt kan Tillman daar ook gewoon spelen. Dus je hebt opties genoeg op links. Bakayoko met Lozano op rechts en als Bakayoko gaat dan een rechtsbuiten halen voor erbij. Op papier moet dat genoeg zijn want je hebt dan 5 opties op 2 flanken. Dan rest nog de vraag of je nu al een vervanger voor Lozano gaat halen of in de 'moeilijke' winter transferperiode.
En het geld van Dest houden we ook nog even op zak dus we kunnen wel echt voor de A keuzes gaan lijkt me. Sahraoui heb ik hoger zitten dan Driouech sinds februari maar die komt niet voor de bank lijkt me.
En het geld van Dest houden we ook nog even op zak dus we kunnen wel echt voor de A keuzes gaan lijkt me. Sahraoui heb ik hoger zitten dan Driouech sinds februari maar die komt niet voor de bank lijkt me.
- Standbeeld
- Mister PSV
Met Tillman haal je een speler op voor 15mln die eigenlijk realistisch gezien al 20/25mln zou moeten kosten. Hier worden we echt sterker van. Topaankoop. Ik denk dat dit ook positief afstraalt op andere spelers, dat zo een kwaliteitspeler wordt binnengehaald.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- ComeOnPSV
-
Een middenveld met Saibari, Schouten en Tillman.
Een aanval met De Jong, Lang en Lozano/aankoop.
Ervan uitgaande dat Veerman en Bakayoko vertrekken. Daar hoeft niet eens meer gek veel aan te gebeuren. In de breedte wel. Dat hebben we dit jaar ook gemerkt.
Een aanval met De Jong, Lang en Lozano/aankoop.
Ervan uitgaande dat Veerman en Bakayoko vertrekken. Daar hoeft niet eens meer gek veel aan te gebeuren. In de breedte wel. Dat hebben we dit jaar ook gemerkt.
- These users thanked the author danko-lazovic for the post:
- ComeOnPSV
- 11 Tinus
- Legende
Middenveld met Veerman-Schouten-Tillman is ook helemaal bueno. Dan kan Saibari stand-in van 1 van de 3 zijn wie er ook een keer niet speelt. En Til en Saibari van de bank is ook wel luxe met Land erbij als ie dat ziet zitten.
-
Mee eens. Ik heb alleen heel erg het gevoel als ik het interview van Veerman met Kwakman zie bij ESPN dat hij wel een transfer gaat maken.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
- 11 Tinus
- Legende
Afhankelijk wat je op linksbuiten voor opties hebt straks. Als Tillman en Til samen 50 wedstrijden op 10 spelen heb je geen Babadi nodig. Als Tillman de helft van de tijd op linksbuiten staat omdat Lang geblesseerd is en de eventuele vervanger van Vertessen (Driouech) niet voldoet dan heb je Babadi wel nodig.