Bosz deed de afgelopen persconferentie ook wel wat geheimzinnig over de formatie van volgend seizoen. Wie zegt dat we niet met alleen Schouten op 6 spelen en met twee 10en?11 Tinus wrote: ↑10 May 2024, 17:34Afhankelijk wat je op linksbuiten voor opties hebt straks. Als Tillman en Til samen 50 wedstrijden op 10 spelen heb je geen Babadi nodig. Als Tillman de helft van de tijd op linksbuiten staat omdat Lang geblesseerd is en de eventuele vervanger van Vertessen (Driouech) niet voldoet dan heb je Babadi wel nodig.
Transferwindow 2024/25
-
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik hoop dat PSV er echt alles aan doet om te regiserren dat Bakayoko dit jaar de grote transfer wordt en volgend jaar iemand anders aan de beurt is zoals bv Veerman. Maarja na een goed seizoen van Lang, Tillman, Saibari en wellicht Schouten is het niet denkbaar dat die alle 4 ook een tering grote transfer worden.danko-lazovic wrote: ↑10 May 2024, 17:30Mee eens. Ik heb alleen heel erg het gevoel als ik het interview van Veerman met Kwakman zie bij ESPN dat hij wel een transfer gaat maken.
Als je het hebt over load management (Bosz) dan is Saibari echt de perfecte 4e 'basisspeler' en komen ze alle 4 tot minimaal 40 wedstrijden mits fit.
-
- Meervoudig international
Ik zal het zo aandurven om Saibari als 1 van de eerste 3 middenvelders en niet als nummer 4 te zien.Zeker icm Schouten en Tillman. Maar ik zie Veerman gewoon niet blijven. Hoe graag ik het ook wil.11 Tinus wrote: ↑10 May 2024, 17:37Ik hoop dat PSV er echt alles aan doet om te regiserren dat Bakayoko dit jaar de grote transfer wordt en volgend jaar iemand anders aan de beurt is zoals bv Veerman. Maarja na een goed seizoen van Lang, Tillman, Saibari en wellicht Schouten is het niet denkbaar dat die alle 4 ook een tering grote transfer worden.danko-lazovic wrote: ↑10 May 2024, 17:30
Mee eens. Ik heb alleen heel erg het gevoel als ik het interview van Veerman met Kwakman zie bij ESPN dat hij wel een transfer gaat maken.
Als je het hebt over load management (Bosz) dan is Saibari echt de perfecte 4e 'basisspeler' en komen ze alle 4 tot minimaal 40 wedstrijden mits fit.
- These users thanked the author danko-lazovic for the post (total 2):
- Ardbeg • nilssonH
-
- Nationale topspeler
- 11 Tinus
- Legende
Oh ik durf het ook wel aan met Saibari ipv Veerman maar dan moet er nog wel iets bij anders dan Land. Want Veerman is ook je back-up 6.danko-lazovic wrote: ↑10 May 2024, 17:41Ik zal het zo aandurven om Saibari als 1 van de eerste 3 middenvelders en niet als nummer 4 te zien.Zeker icm Schouten en Tillman. Maar ik zie Veerman gewoon niet blijven. Hoe graag ik het ook wil.11 Tinus wrote: ↑10 May 2024, 17:37
Ik hoop dat PSV er echt alles aan doet om te regiserren dat Bakayoko dit jaar de grote transfer wordt en volgend jaar iemand anders aan de beurt is zoals bv Veerman. Maarja na een goed seizoen van Lang, Tillman, Saibari en wellicht Schouten is het niet denkbaar dat die alle 4 ook een tering grote transfer worden.
Aster nou één iemand geschikt is om er nog bij te komen is het Vranckx wel met een 1 jarig conrtact.
Dest 23 jaar, international
Tillman 21 jaar, international
Pepi 21 jaar, international
Vranckx 21 jaar international
Debast 20 jaar, international
Bakayoko 21 jaar international
Ik heb wel het gevoel dat PSV buiten de NL markt en (ex) ED spelers weet dat er met deze categorie heel veel valt te winnen. Zoals sportief als financieel. Flamingo (21) en Driouech (21) zullen daarom ook interessant zijn.
- ShovingNE2
- Site Admin
Wel eens geroepen door PSV. Scouten binnen neo-internationals of spelers die daar tegenaan hangen
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- 11 Tinus
- Legende
Tjah en als je een paar van deze gasten bij elkaar hebt kun je ook gewoon dik betalen voor de categorie Lang/Schouten die al wat verder zijn dan talentvol en plug and play meteen sterspelers kunnen zijn. Of een De Vrij(?)/Lozano.
-
- Vedette
Als Veerman vertrekt, wat ik zeer realistisch acht, dan zal basismiddenveld Schouten-Saibari-Tillman worden. Dan hopelijk nog iemand kopen voor achter Saibari en achter Schouten heb je dan Land die sporadisch kan invullen en achter Tillman heb je Til/Babadi.
-
- Moderator
Volgens mij is er vanuit Bosz aangegeven dat ze in Land meer een 8 zien dan een 6. Dus dan zou je achter Saibari/Tillman dus Til, Babadi, Land hebben. 5 spelers voor 2 posities. Moet je alleen nog een wat defensiever type hebben voor achter Schouten: Flamingo. Maar die vacature stond eigenlijk al open.Rikkert1234 wrote: ↑10 May 2024, 18:05Als Veerman vertrekt, wat ik zeer realistisch acht, dan zal basismiddenveld Schouten-Saibari-Tillman worden. Dan hopelijk nog iemand kopen voor achter Saibari en achter Schouten heb je dan Land die sporadisch kan invullen en achter Tillman heb je Til/Babadi.
-
- Vedette
Jwoeloe wrote: ↑10 May 2024, 18:07Volgens mij is er vanuit Bosz aangegeven dat ze in Land meer een 8 zien dan een 6. Dus dan zou je achter Saibari/Tillman dus Til, Babadi, Land hebben. 5 spelers voor 2 posities. Moet je alleen nog een wat defensiever type hebben voor achter Schouten: Flamingo. Maar die vacature stond eigenlijk al open.Rikkert1234 wrote: ↑10 May 2024, 18:05
Als Veerman vertrekt, wat ik zeer realistisch acht, dan zal basismiddenveld Schouten-Saibari-Tillman worden. Dan hopelijk nog iemand kopen voor achter Saibari en achter Schouten heb je dan Land die sporadisch kan invullen en achter Tillman heb je Til/Babadi.
Vanaf 00:30 zegt hij hier dat hij op beide posities uit de voeten kan. Flamingo zou ik ook flink toejuichen maar ligt er aan hoe hoog Utrecht in de boom gaat zitten.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Klopt dat Bosz dat zei, maar dat betekent niet dat hij alleen daar opgesteld wordt natuurlijk.Jwoeloe wrote: ↑10 May 2024, 18:07Volgens mij is er vanuit Bosz aangegeven dat ze in Land meer een 8 zien dan een 6. Dus dan zou je achter Saibari/Tillman dus Til, Babadi, Land hebben. 5 spelers voor 2 posities. Moet je alleen nog een wat defensiever type hebben voor achter Schouten: Flamingo. Maar die vacature stond eigenlijk al open.Rikkert1234 wrote: ↑10 May 2024, 18:05
Hij speelt bij Jong PSV zijn meeste wedstrijden op 6.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
- ShovingNE2
- Site Admin
Wat jij privé leuk vindt... Lekker voor jezelf houden.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- 11 Tinus
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Vaste waarde in elftal
-
- Nationale topspeler
Als je flamingo haalt dan heb je met schouten/flamingo/Land, Saibari/land/babadi, Tillman/Til/babadi gewoon een prima verdeling op elke positie op het middenveld met genoeg perspectief voor de jonge honden en met Tillman-Saibari-tillman gewoon een kanon van een basis middenveld.
-
- Nationale topspeler
Tillman 2x opstellen zou lekker zijn maar is helaas onmogelijk.Teletubby wrote: ↑10 May 2024, 18:41Als je flamingo haalt dan heb je met schouten/flamingo/Land, Saibari/land/babadi, Tillman/Til/babadi gewoon een prima verdeling op elke positie op het middenveld met genoeg perspectief voor de jonge honden en met Tillman-Saibari-tillman gewoon een kanon van een basis middenveld.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Dat heet in wetenschappelijke termen het Tillman-effect. Die zag maandag ook iedereen dubbel.
- These users thanked the author Grasmat for the post (total 2):
- SKERLA • Vanthaman18
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Nee hoor, je moet alleen wel efkes trouwepsvfan mentionen.
- These users thanked the author Grasmat for the post:
- Eric Cartman