Alleen heeft die PSV supporter daar toen veel langer last van gehad dan die supporter van gisteren dat zal hebben. Was een nare val destijds.Balinho wrote: ↑04 May 2024, 08:45 @Tjompie, thanx held! Ik ontdekte juist dat het inmiddels op X stond, heb er gisteravond nog op zitten wachten en had de hoop al bijna opgegeven. Lig je dan, met je kraag & capuchon.
Deed me ergens denken aan die PSV supporter, die toen we in Den Haag speelden voor de beker (met oa Elia nog bij Ado) lang geleden, enthousiast in de gracht pleurde na een PSV doelpunt.
Keuken Kampioen Divisie Algemeen
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Balinho
- Internationale topspeler
Het is ook niet mijn bedoeling om er enkel iets grappigs van te maken persé uiteraard, dat was idd een hele lelijke val. Maar ook die medaille heeft twee kanten uiteindelijk. Excuses wanneer dit wat kort door de bocht uitkomt, die vergelijking. Had het misschien beter kunnen vergelijken met die Feyenoorder die in het Willem II stadion van de tribune werd gekegeld, al was dat niet uit éigen enthousiasme.29.04.2007 wrote: ↑04 May 2024, 09:11Alleen heeft die PSV supporter daar toen veel langer last van gehad dan die supporter van gisteren dat zal hebben. Was een nare val destijds.Balinho wrote: ↑04 May 2024, 08:45 @Tjompie, thanx held! Ik ontdekte juist dat het inmiddels op X stond, heb er gisteravond nog op zitten wachten en had de hoop al bijna opgegeven. Lig je dan, met je kraag & capuchon.
Deed me ergens denken aan die PSV supporter, die toen we in Den Haag speelden voor de beker (met oa Elia nog bij Ado) lang geleden, enthousiast in de gracht pleurde na een PSV doelpunt.
Shit happens nu eenmaal ooit wanneer men uitgelatenheid en overmoed in de snelkookpan mikt.
- These users thanked the author Balinho for the post:
- 29.04.2007
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
We hebben geen angstgegners meer. Heerenveen en Feyenoord pakken we tegenwoordig ook.
- These users thanked the author Grasmat for the post:
- Heissenberrug
- Maikel
- Site Admin
SchandaligBalinho wrote: ↑03 May 2024, 22:56 Hoop echt dat Groningen wint van Roda volgende week. Behalve dat ik Groningen een prachtige club vind met een geweldig mooi stadion, zou het ook enigszins rechtvaardig voelen na die schandalig opzichtige onbestrafte handbalhandsbal van Roda bij een 1-0 voorsprong die wellicht een 1-1 had opgeleverd, en misschien zelfs een ondertalsituatie daarna. Een minuut later maken ze zelf de 2-0. Cheating like Thierry.
Die Van der Eijk is zo'n waardeloze scheids
- DonyellMalen
- Legende
Slaat ‘m gewoon over de achterlijn. Hoe kan je dat nou niet zien. Mijn hemel. Die speler wordt terecht helemaal gek.
-
- Lid van verdienste
Zojuist de beelden gezien, wat knullig allemaal. Hopelijk gaan we zulke taferelen ook een keer in Amsterdam of Rotterdam zien, dat ze denken dat ze kampioen zijn maar dat uiteindelijk helemaal niet zijn.
Roda gaat door dat feestje gisteren met 1-0 achter de bus naar Groningen in. Die moeten mentaal wel sterk zijn als ze daar vrijdag geen last van gaan hebben, tegen een getergd Groningen dat graag wil laten zien hoe je wel een feestje viert.
En als Roda het vrijdag niet haalt, vliegt het er in de nacompetitie ook gelijk uit, denk ik.
Roda gaat door dat feestje gisteren met 1-0 achter de bus naar Groningen in. Die moeten mentaal wel sterk zijn als ze daar vrijdag geen last van gaan hebben, tegen een getergd Groningen dat graag wil laten zien hoe je wel een feestje viert.
En als Roda het vrijdag niet haalt, vliegt het er in de nacompetitie ook gelijk uit, denk ik.
- Grasmat
- Lid van verdienste
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Chucky Lozano
- VeresRivne
- Vedette
Heerlijke stad. Ken ook genoeg lelijkere steden.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- Grasmat
- Lid van verdienste
Ziet er meteen toch iets minder uit als het niet in onze kleuren is, maar toch netjes hoor. Prima opkomst voor een KKD club.
Hopelijk pakken ze die Vlaaienvreters helemaal in vanavond.
Hopelijk pakken ze die Vlaaienvreters helemaal in vanavond.
- trouwepsvfan
- Vedette
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat deze wedstrijd niet live op 1 van de 4 ESPN kanalen te zien is?
Wat een klote bedrijf blijft ESPN toch.
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post:
- Babyshark
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- Tomm
- Vedette
Star channel ofzowat heb ik m op.trouwepsvfan wrote: ↑10 May 2024, 19:49 Hoe is het in godsnaam mogelijk dat deze wedstrijd niet live op 1 van de 4 ESPN kanalen te zien is?
-
- Nationale topspeler
Eerst kijken voor je begint te schreeuwen .trouwepsvfan wrote: ↑10 May 2024, 19:49 Hoe is het in godsnaam mogelijk dat deze wedstrijd niet live op 1 van de 4 ESPN kanalen te zien is?
Star channel. Zender 11 bij ziggo en 16 bij KPN.
Last edited by Smeets14 on 10 May 2024, 20:05, edited 1 time in total.
- trouwepsvfan
- Vedette
- Tomm
- Vedette
Nee ideaal juist. Heb zelf geen espn dus dit scheelt weer een streampje zoeken en iets mindere kwaliteit.
-
- Legende
Ff die Blokzijl in de gaten houden, schijnt talentvol te zijn..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- trouwepsvfan
- Vedette