Madueke wrote: ↑10 May 2024, 20:04
+ van Bergen en Valente
Kijk eigenlijk nooit naar de KKD op wat wedstrijden van Jong PSV na, maar die Valente heeft wel gigantisch goed gevoel voor ruimte. Kan dat ook nog eens combineren met een heerlijke pass en balbehandeling.
Blokzijl als net-19 jarige ook heer en meester in zo'n beladen wedstrijd, knap.
Ik zou zeggen 4 miljoen euro voor beide jongens en als ze promoveren nog lekker een jaartje rijpen in de Eredivisie bij Groningen.
Terechte voorsprong. Lukkien heeft de boel toch knap op de rit gekregen met veel eigen jeugdspelers. De hierboven genoemde Valente en Blokzijl zijn de grootste talenten. Valente is een hele fijne speler.
Tomm wrote: ↑10 May 2024, 21:14
Willem 2 en Groningen dus. Roda lijkt te hebben gegokt op een 0-0 gelijkspelletje want die doen al vamaf de aftrap helemaal niets.
Als je in een direct duel om promotie zo ongelofelijk laf en zwak voor de dag komt verdien je het ook niet
Jwoeloe wrote: ↑10 May 2024, 21:14
Ik acht de kans groot dat Roda ook de play offs niet doorkomt. Die hebben alles alleen nog maar te verliezen na het kleine promotiefeestje.
Hebben ze tenminste toch 5 minuten feest gehad. Dat neemt niemand ze meer af…
trouwepsvfan wrote: ↑10 May 2024, 21:15
Als je in een direct duel om promotie zo ongelofelijk laf en zwak voor de dag komt verdien je het ook niet
Mee eens. Benieuwd of ze nog een vuist kunnen maken, zou voor de wedstrijd wel leuk zijn.
Ik heb ook een lichte voorkeur voor Roda. Enerzijds door wat Roda supporters in mijn omgeving. Anderzijds omdat ik vind dat deze clubs allebei in de Eredivisie thuishoren en ik Groningen sowieso wel zie terugkeren. Is het niet dit seizoen dan is het volgend seizoen, bij Roda heb ik dat idee niet.
Ik acht de kans groot dat Roda ook de play offs niet doorkomt. Die hebben alles alleen nog maar te verliezen na het kleine promotiefeestje.
50-50 verwacht ik, RKC en Excelsior zijn wmb niet sterker.
Poi zeg dat, die mentale dreun zal wel even doorwerken verwacht ik.
Als ze dan komende week al voor play offs moeten aantreden, zie ik het ook wel somber in voor ze.
Maar wie weet gaat er nog wonder gebeuren voor ze vanavond.
Er gaan weinig ploegen echt met vertrouwen die playoffs in. Eigenlijk alleen Dordt. Maarja, daar gebeuren elk seizoen de gekste dingen dus wat zegt het allemaal?