Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Garnaal
Basisspeler
Clubvoorkeur: PSV

Utrecht heeft de koopoptie gelicht voor Flamingo, zitten er dan restricties aan gelijk doorverkopen?
ShovingNE2
Site Admin

Grasmat Krijg je wel automatisch een tikkie.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
DadOfFour
Internationale topspeler

En je dingt mee naar de airfryer
La vida és massa curta per no fer broma
Josef Dettelbacher
Legende

Ik snap de emotie wel, maar je ontneemt de spelers ook de gelegenheid om elkaar ff op te zoeken
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
ShovingNE2
Site Admin

Garnaal wrote: 10 May 2024, 21:56 Utrecht heeft de koopoptie gelicht voor Flamingo, zitten er dan restricties aan gelijk doorverkopen?
Dat hangt er vanaf.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

[quote=ShovingNE2 post_id=649192
Dat hangt er vanaf.
[/quote]

Gedurfd… 😬
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

ShovingNE2 wrote: 10 May 2024, 21:59
Garnaal wrote: 10 May 2024, 21:56 Utrecht heeft de koopoptie gelicht voor Flamingo, zitten er dan restricties aan gelijk doorverkopen?
Dat hangt er vanaf.
In dat geval beter trouwepsvfan niet mentionen.
mateja
Internationale topspeler

Ik denk dat we Zoet inmiddels wel met een potlood kunnen noteren
  • These users thanked the author mateja for the post:
    De Realist
    Joenepsv
    Legende

Zoet zou een uitstekende optie zijn als tweede keeper. Mocht hij dat zelf zien zitten uiteraard.
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Drommel out en Zoet in zou niks mis mee zijn.
    Heruone
    Lid scoutingsteam

We hebben het over een keeper onderkant serie B die over zijn retour is. Als Zoet komt, is dat toch gewoon als 3e keeper in een Waterman rol?

Drommel, Vaessen zijn allemaal betere opties.
  • These users thanked the author Heruone for the post (total 15):
    Leon77MSensationmatejaRemPSVDonyellMalenMenno1AddoCultheldTylerDurdnslowflowNoosaFritskePhilipsShovingNE2VoijkeTyyneDe Realist
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Heruone wrote: 10 May 2024, 23:01 We hebben het over een keeper onderkant serie B die over zijn retour is. Als Zoet komt, is dat toch gewoon als 3e keeper in een Waterman rol?

Zeg jij niet vaker dat je dat pas kunt weten als je diegene recent een x-aantal keer hebt zien spelen?
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Thijs wrote: 10 May 2024, 23:07
    Heruone wrote: 10 May 2024, 23:01 We hebben het over een keeper onderkant serie B die over zijn retour is. Als Zoet komt, is dat toch gewoon als 3e keeper in een Waterman rol?

Zeg jij niet vaker dat je dat pas kunt weten als je diegene recent een x-aantal keer hebt zien spelen?
    Ja.

Maar ik heb ook laatst aangegeven dat daar wel nuances inzitten. Je hoeft bijvoorbeeld geen beelden te hebben gezien om enigszins betrouwbaar te kunnen concluderen dat de gemiddelde speler X uit de KKD niet interessant is voor PSV. Kan je op los analyseren wat je wilt, maar dan speelt de variabele weerstandsniveau een doorslaggevende rol.

Edit: Overigens is Zoet ook totaal niet het Bosz type keeper.
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    Joenepsv
    Legende

Drommel en Vaessen kunnen er echt niks van. Drommel is een wijf en Vaessen is een wildebras. Kunnen beide leuke clubkeepers zijn voor een Rkc of een Excelsior maar ze hebben niks te zoeken bij een topclub en zeker niet als tweede keeper die kans maakt op speeltijd. Ik zie persoonlijk sowieso liever een ervaren tweede keeper dan een relatieve rookie zonder ervaring in de top. Zoet heeft in zijn eentje bijna net zoveel wedstrijden gespeeld als Drommel en Vaessen samen, 11 interlands, ervaring CL (waaronder een wereldpot regen Atletico). Dat is een ervaring die zowel Drommel als Vaessen niet gaan op doen omdat ze simpelweg niet goed genoeg zijn.
    DonyellMalen
    Legende

Volledig mee eens. Zoet is als derde doelman prima, maar niet als tweede.
    Menno1
    Legende

Joenepsv wrote: 10 May 2024, 23:22

Drommel en Vaessen kunnen er echt niks van. Drommel is een wijf en Vaessen is een wildebras. Kunnen beide leuke clubkeepers zijn voor een Rkc of een Excelsior maar ze hebben niks te zoeken bij een topclub en zeker niet als tweede keeper die kans maakt op speeltijd. Ik zie persoonlijk sowieso liever een ervaren tweede keeper dan een relatieve rookie zonder ervaring in de top. Zoet heeft in zijn eentje bijna net zoveel wedstrijden gespeeld als Drommel en Vaessen samen, 11 interlands, ervaring CL (waaronder een wereldpot regen Atletico). Dat is een ervaring die zowel Drommel als Vaessen niet gaan op doen omdat ze simpelweg niet goed genoeg zijn.
    Agree to disagree: ik heb veel liever Drommel dan Zoet in onze selectie. Ook veel meer een Bosz keeper, zoals Heruone al aangaf.
    SKERLA
    Legende

Ik hoop eigenlijk ook dat Drommel gewoon blijft.
  • These users thanked the author SKERLA for the post:
    DE MADERA 76
    Joenepsv
    Legende

Menno1 wrote: 10 May 2024, 23:26

Agree to disagree: ik heb veel liever Drommel dan Zoet in onze selectie. Ook veel meer een Bosz keeper, zoals Heruone al aangaf.
    Qua stijl zal het meer een Bosz keeper zijn maar Drommel mist de pure kwaliteit om een keeper van een topclub te zijn. Hij heeft zijn kans gehad en laten zien het niet aan te kunnen. Heeft daarnaast de uitstraling van een zak aardappels.

Dat gezegd hebbende zou het me niks verbazen als we komend seizoen een geheel nieuwe groep keepers hebben. Benitez zal wel interesse wekken in het buitenland, Drommel gaat niet nog een jaar banken en Waterman gaat naar verwachting met pensioen. Lijkt me niet gek om dan een Zoet in huis te hebben als tweede of derde doelman.
    Jur1913
    Internationale topspeler

SKERLA wrote: 10 May 2024, 23:28 Ik hoop eigenlijk ook dat Drommel gewoon blijft.
    Dat kun je echt niet maken. Heeft zich altijd netjes ingezet en opgesteld nadat hij als eerste doelman werd gehaald en na ondermaatse prestaties naar de bank verdween. Die jongen wil graag keepen en dan vind ik dat PSV mee moet werken aan een transfer
    Jwoeloe
    Moderator

Drommel is alleen te goed als 2e keeper, die is ook nooit als 2e keeper gehaald. Maar dan zijn er gelukkig meer alternatieven dan alleen Zoet. Want Zoet zie ik als 2e keeper ook niet direct zitten.
    SKERLA
    Legende

Jur1913 wrote: 10 May 2024, 23:31
    SKERLA wrote: 10 May 2024, 23:28 Ik hoop eigenlijk ook dat Drommel gewoon blijft.
    Dat kun je echt niet maken. Heeft zich altijd netjes ingezet en opgesteld nadat hij als eerste doelman werd gehaald en na ondermaatse prestaties naar de bank verdween. Die jongen wil graag keepen en dan vind ik dat PSV mee moet werken aan een transfer
    Ik zeg alleen dat ik het hoop :D

Als ie weg wil en kan, dan laat je hem gaan ja.
  • These users thanked the author SKERLA for the post:
    Jur1913
    Garnaal
    Basisspeler

Ik heb bijzonder genoten van de kameraadschap tussen Benitez en Drommel! Hele mooie beelden na het laatste fluitsignaal tegen Sparta. Toen je Joël op Benny zag af stormen en hem eens flink heen en weer schudde van blijdschap wist je al dat het goed zit. Oprechte blijdschap en waardering naar zijn keepersmaatje. Ook bij de huldiging zag ik Joël vaak om de schouder van Benny hangen. Prachtig om te zien. Zou mij niks verbazen als Bison/Pattex gaat adverteren met de cohesie binnen PSV.
  • These users thanked the author Garnaal for the post (total 4):
    PSV90DonyellMalenTylerDurdnMenno1
    Rickskeg
    International

Hup hup Stewart. Blokzijl halen!!
  • These users thanked the author Rickskeg for the post:
    WilboyNitro
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Zijn wel ervaringen van bijna 10 jaar geleden. Diezelfde Zoet keepte in zijn laatste 1.5 jaar bij ons ook op een Excelsior niveau dat we uit wanhoop zelfs Robin Ruiter nog zijn gaan proberen als 1e keeper. Vervolgens 3 seizoenen niet gekeept en dit jaar vaste keeper bij een club in de Serie B onderin. Dat is (ook) niet per se een verhaal om op het eerste gezicht enthousiast van te worden

Ik vind Drommel overigens een prima 2e keeper. Geen luxe optie, ook niet slecht. Zeker met het gegeven dat Benitez altijd fit is. Vaessen ben ik sinds de hoofdblessure minder overtuigd van.

Ik zou zelf best Olij durven te halen, hoewel ik verwacht dat hij weinig trek heeft om als 2e keeper ergens onder de lat te staan.
  • These users thanked the author Heruone for the post (total 2):
    Menno1ruuddevil
    Juancho
    Mister PSV

Het ligt er volledig aan wat je als club wil:

1. een ervaren keeper die het niveau al kent en daar prima op geacteerd heeft. Die in het ergste geval moet invallen tijdens een CL potje maar daar totaal niet van onder de indruk is
    2. Een groot keeperstalent zonder die ervaring en druk, maar wel de potentie om een hele grote te worden

Als ik zo de namen lees vallen keepers als Vaessen sowieso al af. Te weinig ervaring, te weinig talent en gewoon een hele onrustige wilde keeper die niks bij PSV te zoeken heeft. Zoet zou in dat kader meer vinkjes kunnen zetten alleen hij teert voornamelijk op 1 heel sterk seizoen en was verder een beetje een subtopkeeper. Bij Utrecht bijv. was hij ook echt heel matig. Olij hangt daar een beetje tussen in met zijn 28 jaar. Uitstekende NL subtopkeeper maar mist de ervaring en ik denk ook de potentie om nog flinke stappen te maken. Was hij 21/22 jaar had ik gezegd, haal hem als 2de keeper. Nu zou je hem bovendien verwacht ik alleen kunnen halen als 1e keuze en dat zou ik niet doen. Dan komt je eerder bij een Wellenreuther uit die heel veel vakjes van afvinken. Of haal ze beide, Wellenreuther en Olij met het eerlijke verhaal: zoek het samen uit wie 1e keeper wordt.

Kortom, een lastig verhaal met de keepers, met name als Benitez en Waterman (zie hem nog wel 1 jaartje blijven) vertrekken. Ik hoop van harte dat PSV niet weer het belang van een goede keeper(s) onderschat en daar gewoon fors in gaat investeren. Want oei wat is een topkeeper en betrouwbare 2de keeper belangrijk!
  • These users thanked the author Juancho for the post:
    Menno1
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Post Reply