Vooral geen 11m willen betalen voor een speler waarvan je nog moet zien of hij terug komt.
Sergiño Dest
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Heej, PSV heeft mijn gedachten gestolen
Ik zat hier net toevallig aan te denken. Optie niet lichten kan ook slechts betekenen niet het afgesproken bedrag te willen betalen.
Ik zat hier net toevallig aan te denken. Optie niet lichten kan ook slechts betekenen niet het afgesproken bedrag te willen betalen.
- These users thanked the author SKERLA for the post (total 2):
- ziege maar ook zagge • Balinho
- Vogelund
- Vaste waarde in elftal
- Old name: Vogelund
Dest was afgelopen seizoen koning in ‘onder druk uit spelen’. Benieuwd wie volgend jaar deze rol in het team van Bosz krijgt.
- These users thanked the author Vogelund for the post (total 2):
- Voormalig KG • Smell Rock
- Smell Rock
- Verbannen
- Dfs2021
- Verbannen
- Clubvoorkeur: Geen
- Favoriete speler: Geen
Weet niet maar als je het zo ziet is het wel echt een heftige ingreep, schijnt heel veel pijn te doen zo’n kruisband blessure na operatie. Erg sneu allemaal.
- Smell Rock
- Verbannen
Ik hoop dat hij weer de oude wordt, maar ik heb geen hoop dat hij nog ooit voor ons voetbalt.
Full speed or nothing
- StratumZuid
- Vedette
, die gaat nog voor ons spelen, wil hij zelf ook
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud
- Juancho
- Mister PSV
PSV licht die optie niet, zo is donderdag al gemeld. Het is op dit moment niet mogelijk om een geblesseerde Dest voor 11 miljoen euro op te pikken én ook nog een enorm salaris te betalen. Toch wil PSV blijven proberen om de zaak voor elkaar te krijgen, zo heeft algemeen directeur Marcel Brands vrijdag volgens bronnen verteld tijdens de kampioensreceptie van de club. De onderhandelingen met FC Barcelona zijn dus nog niet ‘dood’.
Dat strookt met wat andere bronnen binnen PSV laten horen. De deal met FC Barcelona was voor nu onhaalbaar, maar PSV blijft het proberen en geeft Dest niet op. Alles wijst erop dat hij tot de winter bij FC Barcelona blijft, maar ondertussen kunnen partijen natuurlijk wel gewoon een deal maken. Mogelijk is FC Barcelona met een wat lager bod alsnog te vermurwen en kan dan ook met Dest een deal worden gemaakt. De Amerikaans international richt zich voorlopig op zijn herstel na zijn operatie.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- StratumZuid
- Vedette
- Dfs2021
- Verbannen
Hahaha mooi man, ik volg de USMNT en weet dat Sergiño een soort van (want ze vinden hem wel goed) cultheld is. Zijn “character” buiten het veld en skills vinden heel veel Amerikanen fascinerend.
- StratumZuid
- Vedette
Vinden wij in Eindhoven ook, hij lijkt serieus op Vaantje
Last edited by StratumZuid on 11 May 2024, 00:24, edited 1 time in total.
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Dat gevoel heb ik ook. Een binnenvetter als Tillman vind de rust van de Herdgang waarschijnlijk heerlijk en zal dat behalve het sportieve element ook meewegen om echt voor PSV te kiezen. Dest lijkt me net als Simons en ook Lang meer een voetballer die losstaat van een echte binding met een club, meer keuzes maakt die enkel en alleen op de carrière gericht zijn. Als Dest nog terugkeert zal het zijn vanwege Bosz en de sportieve doorstart die hij dan kan maken. Maar ziet hij elders dezelfde jansen voor een beter salaris in een hogere competitie, dan kan ie daar lachend eveneens voor kiezen. Zou wel jammer zijn, want man wat een fijne back is dat zeg! Had nooit gedacht dat ik ervan zou balen dat hij voor Team USA koos.
- Dfs2021
- Verbannen
Mocht Dest overigens niet geblesseerd zijn geraakt en hij niet bij PSV bleef, dan was er trouwens een hele grote kans dat hij naar Man United ging. Dat is denk ik ook de grootste concurrent van PSV in de “strijd” om zijn handtekening als hij weer redelijk fit is eind dit jaar en goed herstelt.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Ten eerste: waar blijkt dat uit? (oprecht benieuwd)Dfs2021 wrote: ↑11 May 2024, 12:35 Mocht Dest overigens niet geblesseerd zijn geraakt en hij niet bij PSV bleef, dan was er trouwens een hele grote kans dat hij naar Man United ging. Dat is denk ik ook de grootste concurrent van PSV in de “strijd” om zijn handtekening als hij weer redelijk fit is eind dit jaar en goed herstelt.
Ten tweede: zal Dest werkelijk zoveel prioriteit hebben dat United die interesse niet op de lange baan schuift om aan het begin van de competitie de backposities dubbel bezet te hebben?
-
- Legende
Dest is natuurlijk ook wat verder in zijn carrière. Die speelde hele eredivisie aan gort. Malik is nog niet zoveeO Goleiro Grande wrote: ↑11 May 2024, 01:13Dat gevoel heb ik ook. Een binnenvetter als Tillman vind de rust van de Herdgang waarschijnlijk heerlijk en zal dat behalve het sportieve element ook meewegen om echt voor PSV te kiezen. Dest lijkt me net als Simons en ook Lang meer een voetballer die losstaat van een echte binding met een club, meer keuzes maakt die enkel en alleen op de carrière gericht zijn. Als Dest nog terugkeert zal het zijn vanwege Bosz en de sportieve doorstart die hij dan kan maken. Maar ziet hij elders dezelfde jansen voor een beter salaris in een hogere competitie, dan kan ie daar lachend eveneens voor kiezen. Zou wel jammer zijn, want man wat een fijne back is dat zeg! Had nooit gedacht dat ik ervan zou balen dat hij voor Team USA koos.
-
- Moderator
De enige reden voor Man Utd om bij Dest uit te komen is Ten Hag. Na zo'n blessure is hij niet direct interessant meer, heeft Man Utd het geld al lang ergens anders gespendeerd en is het niet ondenkbaar dat Ten Hag tegen die tijd ook al ontslagen zou zijn.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Ik vind dat nogal overdreven. Uiteindelijk speelde hij met veel meer vrijheid naar voren dan Teze, die alsnog meer goals+assists noteerde. Natuurlijk liet Dest meer aanvallende kwaliteiten zien, maar Teze defensief beter en dus ook efficiënter. Ik vind dat Dest erg goed is, maar overdreven goed gemaakt wordt hier soms.Menno1 wrote: ↑11 May 2024, 14:32Dest is natuurlijk ook wat verder in zijn carrière. Die speelde hele eredivisie aan gort. Malik is nog niet zoveeO Goleiro Grande wrote: ↑11 May 2024, 01:13
Dat gevoel heb ik ook. Een binnenvetter als Tillman vind de rust van de Herdgang waarschijnlijk heerlijk en zal dat behalve het sportieve element ook meewegen om echt voor PSV te kiezen. Dest lijkt me net als Simons en ook Lang meer een voetballer die losstaat van een echte binding met een club, meer keuzes maakt die enkel en alleen op de carrière gericht zijn. Als Dest nog terugkeert zal het zijn vanwege Bosz en de sportieve doorstart die hij dan kan maken. Maar ziet hij elders dezelfde jansen voor een beter salaris in een hogere competitie, dan kan ie daar lachend eveneens voor kiezen. Zou wel jammer zijn, want man wat een fijne back is dat zeg! Had nooit gedacht dat ik ervan zou balen dat hij voor Team USA koos.
-
- Vaste waarde in elftal
Dest is de beste back die we in 15 jaar gehad hebben. Dus zo overdreven is het nietThijs wrote: ↑11 May 2024, 14:40Ik vind dat nogal overdreven. Uiteindelijk speelde hij met veel meer vrijheid naar voren dan Teze, die alsnog meer goals+assists noteerde. Natuurlijk liet Dest meer aanvallende kwaliteiten zien, maar Teze defensief beter en dus ook efficiënter. Ik vind dat Dest erg goed is, maar overdreven goed gemaakt wordt hier soms.
- These users thanked the author XaviS7mons for the post (total 4):
- DonyellMalen • Kritischepsver • Menno1 • Dfs2021
-
- Internationale topspeler
Hij is goed maar we hebben met Dumfries, Angelino, Willems in zijn prime, Arias en ook Teze spelers die niet onderdoen of gelijkwaardig zijn. Hij is misschien technisch gezien en qua snelheid op de eerste meters het beste. Maar een back moet meer doen.XaviS7mons wrote: ↑11 May 2024, 14:44Dest is de beste back die we in 15 jaar gehad hebben. Dus zo overdreven is het nietThijs wrote: ↑11 May 2024, 14:40
Ik vind dat nogal overdreven. Uiteindelijk speelde hij met veel meer vrijheid naar voren dan Teze, die alsnog meer goals+assists noteerde. Natuurlijk liet Dest meer aanvallende kwaliteiten zien, maar Teze defensief beter en dus ook efficiënter. Ik vind dat Dest erg goed is, maar overdreven goed gemaakt wordt hier soms.