Transferwindow 2024/25
-
- Moderator
- Clubvoorkeur: PSV
- Juancho
- Mister PSV
Ryan vertrouw ik totaal niet, zelfs niet als 2de keeper. Hele rare keeper, net als Vaessen super onrustig, maakt regelmatig grote fouten, doet rare dingen. Dat soort keepers moet je absoluut niet gaan halen. Dan zou ik nog meer zien in Mattijs Branderhorst van Utrecht. Die werd gehaald als 1e keeper maar volgens mij vlak voor de deadline bleef die Barkas alsnog. Denk dat ie het bankje bij PSV verkiest boven die van Utrecht . Heeft overigens ook nog genoeg twijfels, maar vond hem bij NEC het vrij behoorlijk doen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Moderator
Je spreekt je eigen pleidooi van twee berichten geleden al direct weer tegen. Branderhorst is geen talent, maar al helemaal geen ervaren keeper van niveau. Leuk voor onderkant Eredivisie, maar hij heeft op zijn dertigste net 60 wedstrijden Eredivisie op zijn naam staan. Dat zou pas zuinig zijn als je die aantrekt. Ryan heeft drie seizoenen PL, 80+ interlands & de top van België als ervaring. En dat hij zo loopt te blunderen is gewoon gelul. Heeft dit seizoen ruim 3 doelpunten minder tegen gehad dan je op basis van kansen zou verwachten.
- Juancho
- Mister PSV
Ik trek hem in de vergelijking en zeg er gelijk bij dat er genoeg op aan te merken is. Ik pleit dan ook niet voor hem. Alle genoemde namen kunnen mij eigenlijk sowieso niet bekoren. In de ED is eigenlijk alleen Wellenreuther een optie. De rest eigenlijk niet om diverse redenen. Er loopt simpelweg geen heel groot talent rond en ook geen ervaren keeper die de klappen van de zweep kent. Dan ontkom je er bijna niet aan dat je in het buitenland moet kijken.
Verder betekent een blunder niet gelijk een tegengoal hé. Dat wordt nog wel eens verkeerd gedacht. Vindt Ryan net als Vaessen heel onrustig en wild.
Verder betekent een blunder niet gelijk een tegengoal hé. Dat wordt nog wel eens verkeerd gedacht. Vindt Ryan net als Vaessen heel onrustig en wild.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Sorry, was even door mn fotos aan het scrollen en zag de butt pic die je stuurde. Mooi bruin gat.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Is ie nog steeds Australisch international en 1e keus? Verwacht dat ie makkelijk ergens nog aan de bak kan als 1e keeper. Vind ik ook een goede als stand-in.
- Joenepsv
- Legende
Vind Olij de beste naam die ik gelezen heb maar die zie ik inderdaad de bank niet warm houden en voor de basis komt hij tekort.Heruone wrote: ↑10 May 2024, 23:43Zijn wel ervaringen van bijna 10 jaar geleden. Diezelfde Zoet keepte in zijn laatste 1.5 jaar bij ons ook op een Excelsior niveau dat we uit wanhoop zelfs Robin Ruiter nog zijn gaan proberen als 1e keeper. Vervolgens 3 seizoenen niet gekeept en dit jaar vaste keeper bij een club in de Serie B onderin. Dat is (ook) niet per se een verhaal om op het eerste gezicht enthousiast van te wordenJoenepsv wrote: ↑10 May 2024, 23:22
Drommel en Vaessen kunnen er echt niks van. Drommel is een wijf en Vaessen is een wildebras. Kunnen beide leuke clubkeepers zijn voor een Rkc of een Excelsior maar ze hebben niks te zoeken bij een topclub en zeker niet als tweede keeper die kans maakt op speeltijd. Ik zie persoonlijk sowieso liever een ervaren tweede keeper dan een relatieve rookie zonder ervaring in de top. Zoet heeft in zijn eentje bijna net zoveel wedstrijden gespeeld als Drommel en Vaessen samen, 11 interlands, ervaring CL (waaronder een wereldpot regen Atletico). Dat is een ervaring die zowel Drommel als Vaessen niet gaan op doen omdat ze simpelweg niet goed genoeg zijn.
Ik vind Drommel overigens een prima 2e keeper. Geen luxe optie, ook niet slecht. Zeker met het gegeven dat Benitez altijd fit is. Vaessen ben ik sinds de hoofdblessure minder overtuigd van.
Ik zou zelf best Olij durven te halen, hoewel ik verwacht dat hij weinig trek heeft om als 2e keeper ergens onder de lat te staan.
Je hebt deels wel gelijk wat Zoet betreft maar dan nog zijn dat ervaringen die blijven staan. Of je hem dan haalt als tweede of derde keeper is me om het even. Een Nederlandse ervaren keeper die uit de eigen jeugd komt is wel lekker om erbij te hebben. Ik heb meer vertrouwen in Zoet dan in een Vaessen die echt niet zo goed is. En Drommel moet voor zijn eigen ontwikkeling vertrekken, die wordt hier nooit eerste doelman.
-
- Lid 2e elftal
Is mij verteld dat PSV heeft geïnformeerd bij de zaakwaarnemer van Martin Vitik. Doe ermee wat je wil (geen interesse in een discussie verder).
- These users thanked the author Olai for the post (total 40):
- DE MADERA 76 • SKERLA • Vanthaman18 • Tijn • Bossche bol • Araavos • Voijke • Thijs • DeBruyne • Dutch Cowboy • Leon77M • Gerard Karnemelk • mateja • Joenepsv • LeandroBonfim • Noosa • Ardbeg • Ricopsv • DonyellMalen • 10. Arouna Kone • Kolkmania • Teletubby • Bram • Ykhim • De Realist • Jordi • nectarine • Heruone • ComeOnPSV • SomeOne • Maikel • Kingfisher • Carnelito • FritskePhilips • J O H N • Splash • Balinho • Rigo • DaveB • Alex Rodrigo Dias da Costa
-
- Bankzitter
Thanks Olai! Blijf posten, ik waardeer het ontzettend.
- These users thanked the author rjg1992 for the post (total 7):
- ShovingNE2 • Joenepsv • Noosa • DonyellMalen • RemPSV • Balinho • Alex Rodrigo Dias da Costa
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Ik denk dat hij dat prima zou vinden. Ik denk dat hij vooral weinig trek heeft om ergens als 2e keeper op de bank te zitten.
- DeBruyne
- Meervoudig international
-
- Veelbelovend talent
Ziet er op de beelden goed uit. Overtuigend in verdedigende en aanvallende acties. Aardige dribbel voor een verdediger. Heeft iets te vaak een sliding nodig naar mijn goesting, maar dat gaat er wel uit. Hij is nog jong. Heeft iemand hem wel eens zien spelen?
-
- Nationale topspeler
Godverdommetjes geil hoor de namen die rondzingen nu. Tillman die blijft is al een enorme boost en als je ook nog zo een talent als Vitik in kan lijven deze zomer. Dat is gewoon een Hancko achtige aankoop voor de komende jaren.
En inderdaad lekker blijven posten Olai , hiervoor zitten alle transferfetisjisten op je forum.
En inderdaad lekker blijven posten Olai , hiervoor zitten alle transferfetisjisten op je forum.
- These users thanked the author Teletubby for the post (total 4):
- NotoriousBIG046 • ComeOnPSV • Balinho • Dutch Cowboy
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey Veerman
Op basis van deze beelden zou dit een hele fraaie aanwinst zijn. Goede passer door de linies zoals we dat graag zien en sterk in zijn duels. Tevens worden onze spelhervattingen nog gevaarlijker met zijn lengte. Zie het wel zitten in deze jongen.
-
- Vaste waarde in elftal
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Vitik is wel echt een Boszball speler, snel en goede passer, twee belangrijke voorwaarden.
- These users thanked the author Sensation for the post (total 5):
- Ykhim • Smeets14 • Menno1 • FritskePhilips • De Realist
-
- Lid scoutingsteam
- Juancho
- Mister PSV
Zo'n speler met Ramalho erachter zou perfect zijn. Dan zou je beide toch genoeg perspectief moeten kunnen bieden in een slopend seizoen. Er vanuit gaande dat Bosz Ramalho dus heel graag wil behouden.
- ShovingNE2
- Site Admin
Precies. Doorpakken. Niet doorschakelen. Potentiële glasbak.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Menno1
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Ik ga er ook nog steeds vanuit dat de Spaanse les niet alleen was om Benitez en Lozano beter te verstaan.
- These users thanked the author SKERLA for the post (total 4):
- Ykhim • Standbeeld • FritskePhilips • Mick Jagger