Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Propper terug. Me very happy!! :)
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Pröpper was echt 1 van mijn favoriete NL aankopen van de laatste 10 jaar, maar ik weet niet of hij zo geschikt is in deze rol en als ik zie dat van Ginkel vooral als halftien (eigenlijk alleen maar) wordt gebruikt vraag ik me af wat de plannen zijn van Schmidt. Lijkt me meer een De Jong aankoop.

Prima vent, samen met zijn makker van Ginkel zou de mentaliteit wel eens flink kunnen opschudden. Zit gewoon indien fit tegen het NL11 aan en zou zelfs mijn voorkeur hebben boven De Roon bv. Maar zo fit is hij niet gebleken de afgelopen jaren volgens mij.

Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden maar Pröpper ansich is altijd 1 van mijn favorieten geweest.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Propper is een perfecte speler voor dit team. Sterker nog, ik pleitte vorig jaar al voor zijn komst, of voor zo'n type: pas perfect in het Schmidt spel: Loopt 15 km per wedstrijd, is tactisch uiterst slim, voldoet aan zijn taken doorgaans prima en heeft ook de creativiteit om snel openingen te vinden en de voetballende oplossing op tezoeken. plus een goed schot in de tweede lijn.

Zoals Klaassen helaas belangrijk is voor Ajax, zo belangrijk gaat Propper worden voor PSV: echt de missing link voor op het middenveld. Zou samen met een Alderweireld een fantastische aankoop zijn en wat mij betreft ons favoriet voor de titel maken.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Pröpper was een superfijne voetballer maar dat was in z'n tweede seizoen bij ons opeens compleet verdwenen, geen idee waarom. Opeens leek alle motivatie weg, leek het spel ook nergens meer op en ff later was ie zelf ook pleitos.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Sir Tinus wrote: 27 Apr 2021, 21:05 Prima vent, samen met zijn makker van Ginkel zou de mentaliteit wel eens flink kunnen opschudden. Zit gewoon indien fit tegen het NL11 aan en zou zelfs mijn voorkeur hebben boven De Roon bv. Maar zo fit is hij niet gebleken de afgelopen jaren volgens mij.
Dit dus.

Iemand hierboven had het al over 'bord op schoot'scouting. Deze jongen heeft geen goede fysiek meer. Ik zou liever zien dat er gekeken word naar de nieuwe Pröpper.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Speciaal voor [mention]Menno1[/mention] ;)

Of het rond komt is een tweede, maar als het zo naar buiten komt, dan weet je dat PSV er serieus werk van wil maken c.q. al van heeft gemaakt,
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hij heeft 25 duels gemist in 5 jaar.... Zo bijzonder is het niet.

https://i.gyazo.com/f78a9c64b123316b9f9 ... d0a192.png
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

mr.top wrote: 27 Apr 2021, 21:10
11 Sir Tinus wrote: 27 Apr 2021, 21:05 Prima vent, samen met zijn makker van Ginkel zou de mentaliteit wel eens flink kunnen opschudden. Zit gewoon indien fit tegen het NL11 aan en zou zelfs mijn voorkeur hebben boven De Roon bv. Maar zo fit is hij niet gebleken de afgelopen jaren volgens mij.
Dit dus.

Iemand hierboven had het al over 'bord op schoot'scouting. Deze jongen heeft geen goede fysiek meer. Ik zou liever zien dat er gekeken word naar de nieuwe Pröpper.
De nieuwe Propper is niet te betalen voor ons. Bovendien is het spel hij PSV anders dan bij Brighton waar ze vooral onder druk moeten spelen in bovendien een veel meer fysieke competitie. Propper is pas 29 en kan de eredivisie prima nog jaren aan. PSV heeft minimaal 2 van dit soort aankopen nodig. Ervaring en kwaliteit in de as.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat ik de dag nog mag meemaken dat [mention]Menno1[/mention] ook echt daadwerkelijk voor een speler pleit en PSV hem daarna wilt halen. Keurig.

Overigens kan het maar zo de missing link zijn voor PSV. Brengt de creativiteit die nu gemist wordt. Hoop alleen echt dat hij mentaal een stuk sterker is.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Achter Pröpper een killer van een CV en je bent binnen, hij heeft loopvermogen en een prima techniek! Er moet wel een onbesuisde jongen achter hem komen. Dan is het gewoon zeker voor de eredivisie een meer dan prima aankoop!
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vraagprijs van 10 miljoen. Daar moet toch nog wel de helft van af lijkt me.
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 27 Apr 2021, 21:16 Hij heeft 25 duels gemist in 5 jaar.... Zo bijzonder is het niet.

https://i.gyazo.com/f78a9c64b123316b9f9 ... d0a192.png
Afgelopen jaar dus 3 maanden in totaal gemist en het seizoen is nog niet af. Sowieso snap ik niet dat PSV niet meer op winnaars scout. Prőpper vond ik bij ons nou niet iemand die voorop in de strijd ging en dat zijn juist nu de types die we continu missen.
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heerlijke speler. Laat maar komen. Een voetballer naast sloper Sangare.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 27 Apr 2021, 21:19 Vraagprijs van 10 miljoen. Daar moet toch nog wel de helft van af lijkt me.
Wellicht dat dit de bedoeling is van die 50 miljoen. Dat PSV nu wat sneller dit soort aankopen kan doen zonder dat er eerst verkocht moet worden.

Gok dat hij ongeveer 7.5 met wat bonussen zal gaan kosten.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 27 Apr 2021, 21:03 Ze lezen echt hier mee hè?
Komt van Rik Elfrink. Denk niet dat hij hier zomaar een uit de duim gezogen naam in het ED gaat plaatsen zonder dit te checken bij de bronnen of management van Propper.
:cool:
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat mij bevalt is dat PSV hem nu al wil vastleggen en de prijs is ook prima zou ik zeggen. Als dit nu al uitlekt betekent dat over het algemeen dat er niet zoveel hordes meer te nemen zijn.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Fenomenale voetballer, maar ik maak me echt zorgen over het gebrek aan sturing en leiding in het veld. Dat gaat Pröpper ook niet veranderen.

10 miljoen is trouwens geen geld.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel_91 wrote: 27 Apr 2021, 21:20
Grasmat wrote: 27 Apr 2021, 21:19 Vraagprijs van 10 miljoen. Daar moet toch nog wel de helft van af lijkt me.
Wellicht dat dit de bedoeling is van die 50 miljoen. Dat PSV nu wat sneller dit soort aankopen kan doen zonder dat er eerst verkocht moet worden.

Gok dat hij ongeveer 7.5 met wat bonussen zal gaan kosten.
Dan vind ik het nog steeds veel geld voor een speler met zo weinig minuten de afgelopen maanden. Tenzij hij nog een jaar of 4 volle bak bij ons mee kan ballen natuurlijk, maar die garantie heb je nooit.

Let wel, ik ben niet tegen zijn komst. Qua positie en techniek is zou het een topaankoop zijn. Maar er zijn wel wat kanttekening die er voor zorgen dat ik vind dat we niet de hoofdprijs moeten betalen. Ook niet nu we ineens iets meer financiële ruimte hebben.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Noem mij eens een speler met zoveel kwaliteit die minder dan 10 miljoen kost.

Die jongen kun je in Oranje neerzetten en hij draait moeiteloos mee, zit in de beste jaren van zijn carrière. 10 miljoen is geen geld. En dan kun je dat nog naar beneden onderhandelen ook.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik snap niet zo goed dat mensen zeggen dat Propper het fysiek niet aan kan... Dit is de Eredivisie hè, geen PL.
Propper zou gewoon een dikke aanwinst zijn voor PSV!
Ajax zal ook wel gaan informeren, hen kennende.
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voetballend geen twijfels over, geweldige middenvelder. Mijn twijfels zijn op mentale vlak. Is hij een speler die opstaat wanneer het minder loopt? Op basis van zijn eerste periode hier: nee. Maar goed, hij is 4 jaar PL ervaring verder, kan zijn dat hij zich op dat vlak ontwikkeld heeft. Dan is het een uitstekende versterking.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 27 Apr 2021, 21:28 Noem mij eens een speler met zoveel kwaliteit die minder dan 10 miljoen kost.
Leuk geprobeerd, maar Transferpool-technisch gezien moet ik dat toch echt voor me houden en speel ik die namen direct aan John door. ik wil wel winnen hè. :D

Zouden we overigens Rosario niet in deze deal kunnen betrekken? Die zal vast wel oren naar de PL hebben en wordt met de combi Pröparé redelijk overbodig.
Last edited by Grasmat on 27 Apr 2021, 21:32, edited 1 time in total.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Persepolis wrote: 27 Apr 2021, 21:28 Voetballend geen twijfels over, geweldige middenvelder. Mijn twijfels zijn op mentale vlak. Is hij een speler die opstaat wanneer het minder loopt? Op basis van zijn eerste periode hier: nee. Maar goed, hij is 4 jaar PL ervaring verder, kan zijn dat hij zich op dat vlak ontwikkeld heeft. Dan is het een uitstekende versterking.
Dat denk ik niet. Wel is het een speler met loopvermogen, goede passing en iemand die je van achteruit onder druk de bal kan inspelen. Dit PSV kan hem wel gebruiken en met iemand als Sangaré kan dat een prima complementair blok op het middenveld zijn.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mits hij een veel dikkere huid heeft gekregen, prima.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel_91 wrote: 27 Apr 2021, 21:17 Dat ik de dag nog mag meemaken dat @Menno1 ook echt daadwerkelijk voor een speler pleit en PSV hem daarna wilt halen. Keurig.

Overigens kan het maar zo de missing link zijn voor PSV. Brengt de creativiteit die nu gemist wordt. Hoop alleen echt dat hij mentaal een stuk sterker is.
Werd Godbetene een keer tijd dat ze naar mij luisterden.
Locked