Sergiño Dest

Spelers A-selectie.
Post Reply
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

koetje wrote: 10 May 2024, 13:09 Zie dit ook wel als onderdeel van het spel
Vooral geen 11m willen betalen voor een speler waarvan je nog moet zien of hij terug komt.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dfs2021 wrote: 10 May 2024, 12:49
Nou dat klinkt een beetje hoopvol. Wellicht toch weer een huur, waarin Barca en PSV de salaris kosten delen? Met de afspraak dat Dest dan transfervrij overkomt in 2025? One can hope.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Heej, PSV heeft mijn gedachten gestolen 😀

Ik zat hier net toevallig aan te denken. Optie niet lichten kan ook slechts betekenen niet het afgesproken bedrag te willen betalen.
These users thanked the author SKERLA for the post (total 2):
ziege maar ook zaggeBalinho
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

In augustus gaan ze wel weer praten en trekt Barca haar keutel in.
User avatar
Dfs2021
Verbannen
Posts: 184
Joined: 20 Apr 2024, 16:52
Clubvoorkeur: Geen
Favoriete speler: Geen
FOOTB_REM_S: No

These users thanked the author Dfs2021 for the post:
Pietv8
User avatar
Dfs2021
Verbannen
Posts: 184
Joined: 20 Apr 2024, 16:52
Clubvoorkeur: Geen
Favoriete speler: Geen
FOOTB_REM_S: No

PSV bereidt nieuw bod op Dest voor:
These users thanked the author Dfs2021 for the post (total 3):
Voormalig KGBalinhoSensation
User avatar
Vogelund
Vaste waarde in elftal
Posts: 739
Joined: 16 Aug 2019, 00:00
Old name: Vogelund
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dest was afgelopen seizoen koning in ‘onder druk uit spelen’. Benieuwd wie volgend jaar deze rol in het team van Bosz krijgt.
These users thanked the author Vogelund for the post (total 2):
Voormalig KGSmell Rock
User avatar
Smell Rock
Verbannen
Posts: 742
Joined: 30 Oct 2022, 17:05
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dfs2021 wrote: 10 May 2024, 23:03
Is da zo'n zuigding 😅
Full speed or nothing
User avatar
Dfs2021
Verbannen
Posts: 184
Joined: 20 Apr 2024, 16:52
Clubvoorkeur: Geen
Favoriete speler: Geen
FOOTB_REM_S: No

Smell Rock wrote: 10 May 2024, 23:21
Dfs2021 wrote: 10 May 2024, 23:03
Is da zo'n zuigding 😅
Weet niet maar als je het zo ziet is het wel echt een heftige ingreep, schijnt heel veel pijn te doen zo’n kruisband blessure na operatie. Erg sneu allemaal.
User avatar
Smell Rock
Verbannen
Posts: 742
Joined: 30 Oct 2022, 17:05
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dfs2021 wrote: 10 May 2024, 23:25
Smell Rock wrote: 10 May 2024, 23:21

Is da zo'n zuigding 😅
Weet niet maar als je het zo ziet is het wel echt een heftige ingreep, schijnt heel veel pijn te doen zo’n kruisband blessure na operatie. Erg sneu allemaal.
Ik hoop dat hij weer de oude wordt, maar ik heb geen hoop dat hij nog ooit voor ons voetbalt.
Full speed or nothing
User avatar
StratumZuid
Vedette
Posts: 6,252
Joined: 18 Jul 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

❤️, die gaat nog voor ons spelen, wil hij zelf ook
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

PSV licht die optie niet, zo is donderdag al gemeld. Het is op dit moment niet mogelijk om een geblesseerde Dest voor 11 miljoen euro op te pikken én ook nog een enorm salaris te betalen. Toch wil PSV blijven proberen om de zaak voor elkaar te krijgen, zo heeft algemeen directeur Marcel Brands vrijdag volgens bronnen verteld tijdens de kampioensreceptie van de club. De onderhandelingen met FC Barcelona zijn dus nog niet ‘dood’.
Dat strookt met wat andere bronnen binnen PSV laten horen. De deal met FC Barcelona was voor nu onhaalbaar, maar PSV blijft het proberen en geeft Dest niet op. Alles wijst erop dat hij tot de winter bij FC Barcelona blijft, maar ondertussen kunnen partijen natuurlijk wel gewoon een deal maken. Mogelijk is FC Barcelona met een wat lager bod alsnog te vermurwen en kan dan ook met Dest een deal worden gemaakt. De Amerikaans international richt zich voorlopig op zijn herstel na zijn operatie.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
StratumZuid
Vedette
Posts: 6,252
Joined: 18 Jul 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
User avatar
Dfs2021
Verbannen
Posts: 184
Joined: 20 Apr 2024, 16:52
Clubvoorkeur: Geen
Favoriete speler: Geen
FOOTB_REM_S: No

StratumZuid wrote: 11 May 2024, 00:10
Hahaha mooi man, ik volg de USMNT en weet dat Sergiño een soort van (want ze vinden hem wel goed) cultheld is. Zijn “character” buiten het veld en skills vinden heel veel Amerikanen fascinerend.
User avatar
StratumZuid
Vedette
Posts: 6,252
Joined: 18 Jul 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Vinden wij in Eindhoven ook, hij lijkt serieus op Vaantje
Last edited by StratumZuid on 11 May 2024, 00:24, edited 1 time in total.
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik heb helemaal niet het idee dat Dest heel graag wil blijven overigens, die voor zijn blessure graag een stap maken.
Saibari is underrated.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Trixm wrote: 11 May 2024, 00:22 Ik heb helemaal niet het idee dat Dest heel graag wil blijven overigens, die voor zijn blessure graag een stap maken.
Dat gevoel heb ik ook. Een binnenvetter als Tillman vind de rust van de Herdgang waarschijnlijk heerlijk en zal dat behalve het sportieve element ook meewegen om echt voor PSV te kiezen. Dest lijkt me net als Simons en ook Lang meer een voetballer die losstaat van een echte binding met een club, meer keuzes maakt die enkel en alleen op de carrière gericht zijn. Als Dest nog terugkeert zal het zijn vanwege Bosz en de sportieve doorstart die hij dan kan maken. Maar ziet hij elders dezelfde jansen voor een beter salaris in een hogere competitie, dan kan ie daar lachend eveneens voor kiezen. Zou wel jammer zijn, want man wat een fijne back is dat zeg! Had nooit gedacht dat ik ervan zou balen dat hij voor Team USA koos.
User avatar
Dfs2021
Verbannen
Posts: 184
Joined: 20 Apr 2024, 16:52
Clubvoorkeur: Geen
Favoriete speler: Geen
FOOTB_REM_S: No

Mocht Dest overigens niet geblesseerd zijn geraakt en hij niet bij PSV bleef, dan was er trouwens een hele grote kans dat hij naar Man United ging. Dat is denk ik ook de grootste concurrent van PSV in de “strijd” om zijn handtekening als hij weer redelijk fit is eind dit jaar en goed herstelt.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dfs2021 wrote: 11 May 2024, 12:35 Mocht Dest overigens niet geblesseerd zijn geraakt en hij niet bij PSV bleef, dan was er trouwens een hele grote kans dat hij naar Man United ging. Dat is denk ik ook de grootste concurrent van PSV in de “strijd” om zijn handtekening als hij weer redelijk fit is eind dit jaar en goed herstelt.
Ten eerste: waar blijkt dat uit? (oprecht benieuwd)
Ten tweede: zal Dest werkelijk zoveel prioriteit hebben dat United die interesse niet op de lange baan schuift om aan het begin van de competitie de backposities dubbel bezet te hebben?
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

O Goleiro Grande wrote: 11 May 2024, 01:13
Trixm wrote: 11 May 2024, 00:22 Ik heb helemaal niet het idee dat Dest heel graag wil blijven overigens, die voor zijn blessure graag een stap maken.
Dat gevoel heb ik ook. Een binnenvetter als Tillman vind de rust van de Herdgang waarschijnlijk heerlijk en zal dat behalve het sportieve element ook meewegen om echt voor PSV te kiezen. Dest lijkt me net als Simons en ook Lang meer een voetballer die losstaat van een echte binding met een club, meer keuzes maakt die enkel en alleen op de carrière gericht zijn. Als Dest nog terugkeert zal het zijn vanwege Bosz en de sportieve doorstart die hij dan kan maken. Maar ziet hij elders dezelfde jansen voor een beter salaris in een hogere competitie, dan kan ie daar lachend eveneens voor kiezen. Zou wel jammer zijn, want man wat een fijne back is dat zeg! Had nooit gedacht dat ik ervan zou balen dat hij voor Team USA koos.
Dest is natuurlijk ook wat verder in zijn carrière. Die speelde hele eredivisie aan gort. Malik is nog niet zovee
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

De enige reden voor Man Utd om bij Dest uit te komen is Ten Hag. Na zo'n blessure is hij niet direct interessant meer, heeft Man Utd het geld al lang ergens anders gespendeerd en is het niet ondenkbaar dat Ten Hag tegen die tijd ook al ontslagen zou zijn.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 11 May 2024, 14:32
O Goleiro Grande wrote: 11 May 2024, 01:13

Dat gevoel heb ik ook. Een binnenvetter als Tillman vind de rust van de Herdgang waarschijnlijk heerlijk en zal dat behalve het sportieve element ook meewegen om echt voor PSV te kiezen. Dest lijkt me net als Simons en ook Lang meer een voetballer die losstaat van een echte binding met een club, meer keuzes maakt die enkel en alleen op de carrière gericht zijn. Als Dest nog terugkeert zal het zijn vanwege Bosz en de sportieve doorstart die hij dan kan maken. Maar ziet hij elders dezelfde jansen voor een beter salaris in een hogere competitie, dan kan ie daar lachend eveneens voor kiezen. Zou wel jammer zijn, want man wat een fijne back is dat zeg! Had nooit gedacht dat ik ervan zou balen dat hij voor Team USA koos.
Dest is natuurlijk ook wat verder in zijn carrière. Die speelde hele eredivisie aan gort. Malik is nog niet zovee
Ik vind dat nogal overdreven. Uiteindelijk speelde hij met veel meer vrijheid naar voren dan Teze, die alsnog meer goals+assists noteerde. Natuurlijk liet Dest meer aanvallende kwaliteiten zien, maar Teze defensief beter en dus ook efficiënter. Ik vind dat Dest erg goed is, maar overdreven goed gemaakt wordt hier soms.
XaviS7mons
Vaste waarde in elftal
Posts: 532
Joined: 06 Jun 2023, 10:10
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Thijs wrote: 11 May 2024, 14:40
Menno1 wrote: 11 May 2024, 14:32

Dest is natuurlijk ook wat verder in zijn carrière. Die speelde hele eredivisie aan gort. Malik is nog niet zovee
Ik vind dat nogal overdreven. Uiteindelijk speelde hij met veel meer vrijheid naar voren dan Teze, die alsnog meer goals+assists noteerde. Natuurlijk liet Dest meer aanvallende kwaliteiten zien, maar Teze defensief beter en dus ook efficiënter. Ik vind dat Dest erg goed is, maar overdreven goed gemaakt wordt hier soms.
Dest is de beste back die we in 15 jaar gehad hebben. Dus zo overdreven is het niet
These users thanked the author XaviS7mons for the post (total 4):
DonyellMalenKritischepsverMenno1Dfs2021
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

XaviS7mons wrote: 11 May 2024, 14:44
Thijs wrote: 11 May 2024, 14:40

Ik vind dat nogal overdreven. Uiteindelijk speelde hij met veel meer vrijheid naar voren dan Teze, die alsnog meer goals+assists noteerde. Natuurlijk liet Dest meer aanvallende kwaliteiten zien, maar Teze defensief beter en dus ook efficiënter. Ik vind dat Dest erg goed is, maar overdreven goed gemaakt wordt hier soms.
Dest is de beste back die we in 15 jaar gehad hebben. Dus zo overdreven is het niet
Hij is goed maar we hebben met Dumfries, Angelino, Willems in zijn prime, Arias en ook Teze spelers die niet onderdoen of gelijkwaardig zijn. Hij is misschien technisch gezien en qua snelheid op de eerste meters het beste. Maar een back moet meer doen.
Post Reply