Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
TomPSV
Legende

Als ik de statistieken op Transfermarkt bekijk, dan blijkt dat Vitik in de laatste competitiewedstrijd op 28 april is uitgevallen met een enkelblessure. Geen idee hoe ernstig verder.
Juancho
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

SKERLA wrote: 11 May 2024, 10:41 Ik ga er ook nog steeds vanuit dat de Spaanse les niet alleen was om Benitez en Lozano beter te verstaan.
Bosz krijgt binnenkort een lintje van Maxima en mag met haar en Wimpie dineren omdat hij de beste trainer ever is. Dus daarom zal ie wel ff Spaans leren...
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Heya Hallvar
Nationale topspeler

Ik vermoed dat er bij heel veel zaakwaarnemers wordt geïnformeerd…Vitik zou prachtig binnen het gewenste profiel passen, maar lijkt mij een talent dat bij veel clubs op de radar staat. Maar goed, we weten dat Earnie een sterrenkok is..
  • These users thanked the author Heya Hallvar for the post (total 2):
    Alleen lezen niet bijdragenVoormalig KG
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Juancho wrote: 11 May 2024, 10:45
    SKERLA wrote: 11 May 2024, 10:41 Ik ga er ook nog steeds vanuit dat de Spaanse les niet alleen was om Benitez en Lozano beter te verstaan.
    Bosz krijgt binnenkort een lintje van Maxima en mag met haar en Wimpie dineren omdat hij de beste trainer ever is. Dus daarom zal ie wel ff Spaans leren...
    Maar je mag daar toch niks zeggen?
    Massimo
    Legende

Interessante speler en past goed in het profiel toen Brands nog TD bij PSV was. Jonge spelers die tegen het nationale elftal zitten of zelfs al een paar wedstrijden daarin hebben gespeeld.
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Olai wrote: 11 May 2024, 07:33 Is mij verteld dat PSV heeft geïnformeerd bij de zaakwaarnemer van Martin Vitik. Doe ermee wat je wil (geen interesse in een discussie verder).
    Heerlijke aankoop zou dat zijn.

Stewart
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    Ardbeg
    Mister PSV

Heruone wrote: 11 May 2024, 12:51
    Olai wrote: 11 May 2024, 07:33 Is mij verteld dat PSV heeft geïnformeerd bij de zaakwaarnemer van Martin Vitik. Doe ermee wat je wil (geen interesse in een discussie verder).

Stewart
    Graag.
    Jeronimo
    Vaste waarde in elftal

Gerard Karnemelk wrote: 11 May 2024, 10:01
    DeBruyne wrote: 11 May 2024, 09:32

Mooi dat PSV in deze categorie zoekt! Groot talent

Ziet er op de beelden goed uit. Overtuigend in verdedigende en aanvallende acties. Aardige dribbel voor een verdediger. Heeft iets te vaak een sliding nodig naar mijn goesting, maar dat gaat er wel uit. Hij is nog jong. Heeft iemand hem wel eens zien spelen?
    Op basis van dit filmpje? Want hier zijn alle slidings gewoon noodzakelijk volgens mij.
    Zag wel een paar steekballen waar onze paling Pirlo patent op heeft ;)
    Menno1
    Legende

https://www.voetbalnieuws.nl/nieuws/325 ... -ajax.html

Hier wat meer info over hem. Klinkt positief.
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Maar hebben ze ook náár Vitik geïnformeerd? Want die zaakwaarnemer behartigt ook de belangen van Sadílek en Cerny bijvoorbeeld…
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

O Goleiro Grande wrote: 11 May 2024, 13:23
    Maar hebben ze ook náár Vitik geïnformeerd? Want die zaakwaarnemer behartigt ook de belangen van Sadílek en Cerny bijvoorbeeld…
    Grammaticale mierenneukers zijn we hier ook met een groepje, hè?
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Heruone wrote: 11 May 2024, 12:51

Stewart
    Het enige wat Earnie hoeft te doen is een dansje, al die spelers liggen dan aan zijn voeten.
    DonyellMalen
    Legende

Voormalig KG wrote: 04 May 2024, 18:42 In plaats van Debast zie ik nog steeds liever Martin Vitik van Sparta Praag komen.

https://www.thescoutingapp.com/blog/sco ... %20actions.

Fysiek sterker, sneller en langer dan Debast.
    Ook een prima voetballer

Opbouwend ook goed
    Kende ‘m nog niet heel goed, maar dit ziet er top uit. Snel en een goede passer, dat past wel bij ons.
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Dat zou echt een enorme upgrade zijn. Direct de beste CV van de eredivisie. Ollie ernaast en Schouten ervoor. Nice.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

RIO wrote: 11 May 2024, 14:33 Dat zou echt een enorme upgrade zijn. Direct de beste CV van de eredivisie. Ollie ernaast en Schouten ervoor. Nice.
    Dit werd over Sutalo en BK ook gezegd.
    Ittot
    Internationale topspeler

Vanthaman18 wrote: 11 May 2024, 14:47
    RIO wrote: 11 May 2024, 14:33 Dat zou echt een enorme upgrade zijn. Direct de beste CV van de eredivisie. Ollie ernaast en Schouten ervoor. Nice.
    Dit werd over Sutalo en BK ook gezegd.
    Das waar.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler

Ardbeg , je hebt op de verkeerde emoticon geduwd ❤️😉
    Jur1913
    Internationale topspeler

Vitik krijg ik wel een natte luier van hoor. Al meerdere Football Manager saves dat ik hem met PSV heb gehaald en hij de dragende kracht was in de verdediging. En we weten allemaal dat wat in Football Manager gebeurt ook waar is dus dat kan alleen maar goed aflopen
    Massimo
    Legende

Een contract tot 2026, dus Spartak is er ook veel aan gelegen om hem te verkopen. Zal wel een prijskaartje tussen de 10 en 15 miljoen hebben. Mocht het meer zijn dat lijkt hij me geen optie voor PSV.

Lijkt qua profiel goed te passen bij PSV, ze kunnen een transfersom van tussen de 10 en 15 miljoen betalen en PSV heeft sportief en financieel weer wat te bieden. Al verwacht ik wel meer kapers op de kust. Voor je het weet fietsen er clubs als Porto of Benfica tussendoor.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler

Jur1913 wrote: 11 May 2024, 15:15 Vitik krijg ik wel een natte luier van hoor. Al meerdere Football Manager saves dat ik hem met PSV heb gehaald en hij de dragende kracht was in de verdediging. En we weten allemaal dat wat in Football Manager gebeurt ook waar is dus dat kan alleen maar goed aflopen
    Daarom is het een voordeel dat we dit jaar vroeg actie kunnen ondernemen. Let’s go Earnie
    Mick Jagger
    Lid van verdienste

Vitik zal toch wel meegaan naar het EK? Ik denk dat Sparta dan wil wachten tot na het EK.
  • These users thanked the author Mick Jagger for the post:
    Benitez040
    ShovingNE2
    Site Admin

Massimo wrote: 11 May 2024, 15:41Mocht het meer zijn dat lijkt hij me geen optie voor PSV.
    Als je in VI het interview met de drie commissarissen leest dan lees je bijna letterlijk dat PSV dat inderdaad nooit gaat doen. Dijkhoff vertelt dat ze wel eens de valkuilen van veel geld hebben besproken. En, zo vertelt hij, je ziet wat er financieel kan gebeuren als je in een van die valkuilen stapt zoals bij Ajax.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Ardbeg
    Mister PSV

Vanthaman18 wrote: 11 May 2024, 15:05 @Ardbeg , je hebt op de verkeerde emoticon geduwd ❤️😉
    Niet.
    DonyellMalen
    Legende

Vitik én Flamingo zou ideaal zijn. Dan doen we erg goede zaken.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    Klapstoel
    FritskePhilips
    Nationale topspeler

Voormalig KG wrote: 09 May 2024, 15:40 Interessant, weet jij meer over hoe deze structuur eruit ziet?
    Waarom deze keuzes gemaakt worden?
    Is dit ergens terug te lezen?
    Het is mij verteld, maar niet helemaal bijgebleven. Kwam vooral door de namen van deze nieuwe rollen, die nogal wat verschillende gebieden omvatte; head of ........, head of....., etc.

Ik weet dat ze hopen dat één van deze rollen ingevuld gaat worden door een icoon die ook hoofdtrainer is geweest binnen de club. Is de laatste maanden al meerdere keren op de Herdgang gesignaleerd.

Ze willen nog meer body geven aan de academy en meer spelers succesvol door laten stromen. Voor de stap naar Jong en naar de selectie willen ze zelfs iemand specifiek aanstellen, volgens mij betrof dat het icoon.

Voor die andere rollen leggen ze de lat ook hoog, waarbij in het geruchtencircuit namen als Riemersma, Weijs en Ultee de revue passeren/passeerden.

Ik heb dit nog nergens teruggelezen, maar weet dat dit idee intern al gepresenteerd is en men nu dus bezig is met de invulling/vormgeving ervan.
  • These users thanked the author FritskePhilips for the post (total 11):
    LeandroBonfimSensationVoormalig KGThijsRicopsvBalinhoComeOnPSVLenteDaveBDe RealistSKERLA
    Post Reply