Ja, opbokken. Doorschakelen!ShovingNE2 wrote: ↑12 May 2024, 08:41 Dan zou het al beter zijn. Maar ieder jaar weer dat 'volgorde-syndroom' bij sommigen. Ondanks dat ze al jaren meelopen op het forum. En de allereerste naam die genoemd werd als versterking blijft Driehoek volgens mij.
Transferwindow 2024/25
- Hatseflats
- Vedette
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
-
-
- Bankzitter
Zoals zijn illustere 4 Argentijnse voorgangers in de defensie: Osmar Daniel Ferreyra, Juan Carlos Carrizo, Maxi Romero en Walter Benitez?Vanthaman18 wrote: ↑12 May 2024, 09:52 Ik zou wel weer eens een echte Argentijnse slager willen zien
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Die hebben wij nog nooit gehadVanthaman18 wrote: ↑12 May 2024, 09:52 Ik zou wel weer eens een echte Argentijnse slager willen zien
- These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
- rjg1992
- Balinho
Osmar Ferreyra blijkt inmiddels al jaren een succesvolle Parijse Charcuterie & Boucherie uit te baten.O Goleiro Grande wrote: ↑12 May 2024, 10:08Die hebben wij nog nooit gehadVanthaman18 wrote: ↑12 May 2024, 09:52 Ik zou wel weer eens een echte Argentijnse slager willen zien
- DonyellMalen
- Legende
Yep, plus vacature Sambo. Die moet ook opgevuld worden, want uit de jeugd komt er op die positie niets door.Jwoeloe wrote: ↑12 May 2024, 08:46 PSV kan al wat doen zonder verkoop omdat er nog vacatures open staan. Het vertrek van Vertessen is nooit opgevangen, er is altijd nog een vacature achter Schouten en we hebben meerdere huurtransfers die aflopen. Dat creëert ruimte om gelijk te kunnen schakelen. Maar op andere posities verwacht ik niet dat PSV gaat stapelen zolang andere spelers niet verkocht worden.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Klopt, ook in op de flanken staat ons het nodige transfernieuws te wachten en inderdaad zal dat niet linie voor linie worden aangepakt. In Elfrinks woorden wordt er natuurlijk op ‘meerdere borden tegelijk geschaakt.’ Dus ‘eerst gekeken’ kwam in mijn post wat te letterlijk over.ShovingNE2 wrote: ↑12 May 2024, 08:28Dat je dit serieus nog denkt. Omdat dat de eerste namen zijn, zijn ze bezig met eerst de verdediging?O Goleiro Grande wrote: ↑12 May 2024, 08:15Bovendien geruststellend dat er eerst en echt gekeken wordt naar investeringen tbv de verdediging, als we de berichten over Flamingo en het geluid van de interesse in Vitík mogen geloven.
Nee, in de aanval hoeft niets te gebeuren natuurlijk? Zullen ze nog niet mee bezig zijn.... Eerst de verdediging. Lozano vertrekt mogelijk, Vertessen niet opgevangen, Stewart heeft al gezegd dat Bakayoko zeer waarschijnlijk vertrekt. Maar eerst de verdediging....
Daarnaast zijn namen als Driehoek en Sahara ook al voorbij gekomen.
Ik zou het helemaal niet geruststellend vinden als ze het linie voor linie doen. (Doen ze natuurlijk ook niet, ze niet gek). Maar dan laat je een pareltje lopen voor linksbuiten omdat je eerst een RVC wil... huh huh.
Laat ik dus stellen het geruststellend te vinden dat PSV bereid lijkt om echt serieus geld te investeren in verdedigers, want daar ligt toch altijd minder de prioriteit. Dat zal ook met het verschil in welvaart te maken hebben, maar als we wel in staat zijn om straks jonge toppers als Flamingo en Vitik aanbond te binden voor bedragen die we eerder voor middenvelders neertelden heb je ook in die linie meer (groei)waarde op het veld en is de afhankelijkheid van huurlingen een stuk minder noodzakelijk.
- These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
- ShovingNE2
-
- Legende
Toch lijkt het mij voor Bosz wel fijn als de verdedigers snel komen zodat hij daarmee aan de slag kan gaan. Die linie gaat de meeste veranderingen zien en is ook cruciaal voor het spel van Bosz om zijn visie er in te slijpen.
Kunnen we wel moeilijk doen over volgordes of niet, maar je kan niet pas half Augustus een nieuwe verdediging aanschaffen.
Kunnen we wel moeilijk doen over volgordes of niet, maar je kan niet pas half Augustus een nieuwe verdediging aanschaffen.
- These users thanked the author Menno1 for the post:
- trouwepsvfan
-
- Legende
u vraagt..Vanthaman18 wrote: ↑12 May 2024, 09:52 Ik zou wel weer eens een echte Argentijnse slager willen zien
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Natuurlijk kan dat wel. Liever niet, maar gefixeerd zijn op de eerste wedstrijd van het seizoen is geen goed beleid.
De speler halen die je echt wilt wel.
De geschiedenis herhaalt zich alweer zie ik, dan herhaal ik mezelf ook maar weer: Beter eind augustus je A-keuzes halen, dan in juni je B-keuzes.
- These users thanked the author SKERLA for the post (total 2):
- Dutch Cowboy • Ardbeg
-
- Legende
Ja klinkt leuk. Maar hoe vaak halen we nou de A keuze eind augustus? Dat valt behoorlijk tegen. Dest is wel een goed voorbeeld wellicht maar vaak is het in de laatste week paniek en komt er iemand binnen die niet de A keuze was maar de D keuze.SKERLA wrote: ↑12 May 2024, 11:03Natuurlijk kan dat wel. Liever niet, maar gefixeerd zijn op de eerste wedstrijd van het seizoen is geen goed beleid.
De geschiedenis herhaalt zich alweer zie ik, dan herhaal ik mezelf ook maar weer: Beter eind augustus je A-keuzes halen, dan in juni je B-keuzes.
Als straks 3 kwart van je verdediging weg is, dan moet Bosz snel verdedigers hebben. Want het tijdelijk oplossen met die bagger van Jong PSV is geen optie.
- These users thanked the author Menno1 for the post:
- Rikkert1234
- ShovingNE2
- Site Admin
Succes als je ergens midden in de foodchain zit. We bepalen niet wanneer wat valt of niet. Maar dan krijgen we weer de discussie: hoelang wacht je op je topkandidaat. Of ga je omwille van snelheid voor de nummer 3 die wel sneller kan.Menno1 wrote: ↑12 May 2024, 10:35Toch lijkt het mij voor Bosz wel fijn als de verdedigers snel komen zodat hij daarmee aan de slag kan gaan. Die linie gaat de meeste veranderingen zien en is ook cruciaal voor het spel van Bosz om zijn visie er in te slijpen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Armada
Ardit Nuredini (Udinese), die zou hoog op het prio-lijstje staan bij PSV. Ik denk voornamelijk kijkende naar plek Boscagli. Wellicht nog niet direct maar voor de toekomst.
- These users thanked the author Armada for the post (total 14):
- Standbeeld • LeandroBonfim • FritskePhilips • ComeOnPSV • SomeOne • Vanthaman18 • Dutch Cowboy • ShovingNE2 • Rikkert1234 • DoubleUCoolman • NotoriousBIG046 • DaveB • Kingfisher • Bram
- trouwepsvfan
- Vedette
Deze discussie hebben we tot in den treure gevoerd vorige transferzomer met betrekking tot (met name) de RCV-positie.
Ik heb op deze positie inmiddels 100x liever de B-keus in juli dan dat we met z’n allen weer op deadline day zitten te wachten op het buitenkansje wat misschien helemaal niet komt.
Ik heb op deze positie inmiddels 100x liever de B-keus in juli dan dat we met z’n allen weer op deadline day zitten te wachten op het buitenkansje wat misschien helemaal niet komt.
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 3):
- Menno1 • Mithras • NotoriousBIG046
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- SKERLA
- Legende
Je moet gewoon altijd een A-keuze willen. Hoe eerder hoe beter, uiteraard. Maar dat lukt vaak niet.Menno1 wrote: ↑12 May 2024, 11:26Ja klinkt leuk. Maar hoe vaak halen we nou de A keuze eind augustus? Dat valt behoorlijk tegen. Dest is wel een goed voorbeeld wellicht maar vaak is het in de laatste week paniek en komt er iemand binnen die niet de A keuze was maar de D keuze.SKERLA wrote: ↑12 May 2024, 11:03
Natuurlijk kan dat wel. Liever niet, maar gefixeerd zijn op de eerste wedstrijd van het seizoen is geen goed beleid.
Als straks 3 kwart van je verdediging weg is, dan moet Bosz snel verdedigers hebben. Want het tijdelijk oplossen met die bagger van Jong PSV is geen optie.
Moet je daarom maar voor de B-keuzes gaan? Derijck? Baumi? Der Schwaab?
Dan liever niks, zonde van het geld en het niveau op de training.
- Juancho
- Mister PSV
Volgens mij kan je juist na al die jaren concluderen dat de waarheid ergens tussen in ligt. Niet gelijk bij openen markt alles binnen halen maar anderzijds ook zeker niet pas in de laatste fase. Die A keuze die dan zogenaamd vrij zou komen... Dat valt juist enorm tegen.
Idealiter haal je straks de spelers die je al kan halen. Een 2de keuze voor een positie of een speler uit de ED die super graag wil en dus kan (een Flamingo bijv.) daarna, halverwege komend eerste knallers en je topt het af met misschien nog een normaliter onhaalbare speler in de laatste fase.
Bosz moet ook weer snel aan de bak en zeker bij nieuwe spelers wil je ze graag zsm hebben. Maar kwaliteit natuurlijk voorop. Dus ergens midden in zal het wel weer zijn.
Idealiter haal je straks de spelers die je al kan halen. Een 2de keuze voor een positie of een speler uit de ED die super graag wil en dus kan (een Flamingo bijv.) daarna, halverwege komend eerste knallers en je topt het af met misschien nog een normaliter onhaalbare speler in de laatste fase.
Bosz moet ook weer snel aan de bak en zeker bij nieuwe spelers wil je ze graag zsm hebben. Maar kwaliteit natuurlijk voorop. Dus ergens midden in zal het wel weer zijn.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Lijkt mij in eerste instantie een speler voor Jong, maar wel echt een Bosz speler als ik dit zo lees:
https://footballtalentscout.net/2024/05 ... ke-mcghee/
-
- Legende
Onze grootste aankoop Lang haalden we aan het begin van de window op vorig seizoen. Het kan heus wel als er geld is Niks is makkelijk maar ik geloof niet zo in dat alle beste spelers alleen aan het einde haalbaar zijn.ShovingNE2 wrote: ↑12 May 2024, 11:28Succes als je ergens midden in de foodchain zit. We bepalen niet wanneer wat valt of niet. Maar dan krijgen we weer de discussie: hoelang wacht je op je topkandidaat. Of ga je omwille van snelheid voor de nummer 3 die wel sneller kan.Menno1 wrote: ↑12 May 2024, 10:35Toch lijkt het mij voor Bosz wel fijn als de verdedigers snel komen zodat hij daarmee aan de slag kan gaan. Die linie gaat de meeste veranderingen zien en is ook cruciaal voor het spel van Bosz om zijn visie er in te slijpen.
Er is budget dus geen reden om tot eind augustus aan te kloten met alleen maar Jong PSV grut.
- Armada
Ik volg Italië niet zo op de voet, maar zag net dat Udinese zo maar kan gaan degraderen... Zou typisch moment zijn voor PSV om toe te slaan.Sensation wrote: ↑12 May 2024, 11:38Lijkt mij in eerste instantie een speler voor Jong, maar wel echt een Bosz speler als ik dit zo lees:
https://footballtalentscout.net/2024/05 ... ke-mcghee/
- Balinho
Zeker waar. Maar waar het de voorgaande jaren vanwege de financiële risico's (het feit dat PSV niet veel vet op de botten had) te risicovol was om al spelers binnen te halen vóórdat de te verwachten vertrekkende spelers al weg waren, zou het momenteel best wel eens zo kunnen zijn dat wanneer een speler nú haalbaar is en bijvoorbeeld met het risico op een goed EK misschien minder makkelijk haalbaar, het risico eerder genomen kan worden genomen deze speler toch al zsm binnen proberen te hengelen, ondanks dat de vermoedelijk later vertrekkende speler er nog is. Zo, ik heb mijn langste zin van deze maand weer binnen.SKERLA wrote: ↑12 May 2024, 11:03Natuurlijk kan dat wel. Liever niet, maar gefixeerd zijn op de eerste wedstrijd van het seizoen is geen goed beleid.
Natuurlijk is stapelen om het stapelen geen gezond beleid, financieel noch sportief. Maar ik kan me dus wel voorstellen dat de afwegingen nu in wat (betrekkelijk) grotere luxe gemaakt kunnen worden.
Alle vertrouwen in ons technisch kader wat dat betreft.
Last edited by Balinho on 12 May 2024, 11:54, edited 1 time in total.
- SKERLA
- Legende
Het ideaalplaatje is inderdaad wel duidelijk, bij PSV en bij ons en zal niet (veel) verschillen. De ene keer haal je Benitez vroeg transfervrij binnen, de andere keer ABK op de laatste speeldag (waar 99% van ons toen erg blij mee was).Juancho wrote: ↑12 May 2024, 11:34 Volgens mij kan je juist na al die jaren concluderen dat de waarheid ergens tussen in ligt. Niet gelijk bij openen markt alles binnen halen maar anderzijds ook zeker niet pas in de laatste fase. Die A keuze die dan zogenaamd vrij zou komen... Dat valt juist enorm tegen.
Leidraad moet echter altijd kwaliteit zijn, potentieel CL-niveau. En niet "half augustus de selectie rond hebben".
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Haha, het was eigenlijk maar sarcastischmilansandro wrote: ↑12 May 2024, 10:41u vraagt..Vanthaman18 wrote: ↑12 May 2024, 09:52 Ik zou wel weer eens een echte Argentijnse slager willen zien