Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
milansandro
Legende

Vanthaman18 wrote: 12 May 2024, 11:55
milansandro wrote: 12 May 2024, 10:41
u vraagt..
Haha, het was eigenlijk maar sarcastisch
I know, i know.. :mrgreen:
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
ShovingNE2
Site Admin

trouwepsvfan wrote: 12 May 2024, 11:29Ik heb op deze positie inmiddels 100x liever de B-keus in juli dan dat we met z’n allen weer op deadline day zitten te wachten op het buitenkansje wat misschien helemaal niet komt.
Maar daar zit nog een hoop tussen wat mij betreft.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
ShovingNE2
Site Admin

Menno1 wrote: 12 May 2024, 11:38Onze grootste aankoop Lang haalden we aan het begin van de window op vorig seizoen. Het kan heus wel als er geld is Niks is makkelijk maar ik geloof niet zo in dat alle beste spelers alleen aan het einde haalbaar zijn.

Er is budget dus geen reden om tot eind augustus aan te kloten met alleen maar Jong PSV grut.
Ja, maar dat geldt nooit voor alle aankopen. Neem Schouten bijvoorbeeld. Kwam op 16 augustus. Godzijdank niet jouw lijn gevolgd, want je kan zogenaamd niet wachten tot half augustus.

Het is heel simpel: je haalt een speler voor een periode van 5 jaar, waarvan hij er 2 of 3 bij PSV speelt. Dan wacht je langer op je eerste keuze want risk reward is gigantisch hoog. (En dat zei Brands een paar jaar geleden al). En nu spelen we ook nog geen voorrondes voor Europese toernooien, dus je kan nog wachten ook.

Je moet als TD altijd wel zeker weten dat je kan doorschakelen naar de volgende. Dat was heel krap vorig jaar, zo krap mag het nooit worden wat mij betreft.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 3):
    SKERLASomeOne29.04.2007
    Benitez040
    Vaste waarde in elftal
    Clubvoorkeur: PSV

Is er al iets bekend over egan-riley
    DeBruyne
    Meervoudig international

met de namen die zo her en der zijn genoemd :

Jordan Teze - Martin Vitík - Olivier Boscagli - Mauro Júnior

Kyriani Sabbe - Ryan Flamingo - Jesús Orozco - Andrei Borza (Ardit Nuredini)
    Last edited by DeBruyne on 12 May 2024, 12:22, edited 1 time in total.
    TomPSV
    Legende

Benitez040 wrote: 12 May 2024, 12:20 Is er al iets bekend over egan-riley
    Gaan ze niet kopen las ik laatst in een artikel van Rik
  • These users thanked the author TomPSV for the post:
    Benitez040
    Menno1
    Legende

TomPSV wrote: 12 May 2024, 12:21
    Benitez040 wrote: 12 May 2024, 12:20 Is er al iets bekend over egan-riley
    Dat mag ik hopen. Kan er geen reet van.
  • These users thanked the author Menno1 for the post (total 2):
    KoenjoJuancho
    Makaveli
    Meervoudig international

ShovingNE2 wrote: 12 May 2024, 12:14
    Menno1 wrote: 12 May 2024, 11:38Onze grootste aankoop Lang haalden we aan het begin van de window op vorig seizoen. Het kan heus wel als er geld is Niks is makkelijk maar ik geloof niet zo in dat alle beste spelers alleen aan het einde haalbaar zijn.

Er is budget dus geen reden om tot eind augustus aan te kloten met alleen maar Jong PSV grut.
    Ja, maar dat geldt nooit voor alle aankopen. Neem Schouten bijvoorbeeld. Kwam op 16 augustus. Godzijdank niet jouw lijn gevolgd, want je kan zogenaamd niet wachten tot half augustus.
    Ja hehe, omdat we Sangaré nog hadden lopen. Dat is een andere situatie en heeft niks met een "lijn" te maken.

Natuurlijk kan je wel vooruit werken, mits je maar weet wat er gaat gebeuren op sommige posities, zoals bv met Boscagli en Ramalho. Op rechter CV weet PSV het sowieso al zeker in de zin dat Ketchup weg is. Daar kan direct al een aankoop worden gedaan. Dat geeft je dan meer ruimte om de situatie met Boscagli en Ramalho af te wachten terwijl die nieuwe aankoop langer heeft om te wennen.

Niemand verwacht dat de verdediging af is eind juni. Maar de Menno heeft natuurlijk gelijk dat je niet je hele achterste 4 en de keeper op het laatste moment nog even kan vervangen. Er moet wel iets van een geraamte zijn.
  • These users thanked the author Makaveli for the post (total 2):
    Menno1Juancho
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Makaveli wrote: 12 May 2024, 12:45Ja hehe, omdat we Sangaré nog hadden lopen. Dat is een andere situatie en heeft niks met een "lijn" te maken.
    Schouten kwam twee weken voordat Sangaré verkocht werd.
  • These users thanked the author SKERLA for the post (total 2):
    Smeets1429.04.2007
    DonyellMalen
    Legende

DeBruyne wrote: 12 May 2024, 12:21met de namen die zo her en der zijn genoemd :

Jordan Teze - Martin Vitík - Olivier Boscagli - Mauro Júnior
    Dan zal je Teze en Boscagli wel moeten verlengen. Mauro is voor de Eredivisie prima, maar niet voor CL. Daar moet nog een andere back voor komen.
    TomPSV
    Legende

Ik vind de verdediging (+keepers) wel echt een zorgenkindje voor volgend seizoen. Eigenlijk kun je alleen Mauro met zekerheid opschrijven daar. Van de rest lopen alle contracten af of nog 1 seizoen door, waardoor je moet verkopen als ze niet willen verlengen. Dat wordt een monsterklus.
    Smeets14
    Nationale topspeler

TomPSV wrote: 12 May 2024, 13:00 Ik vind de verdediging (+keepers) wel echt een zorgenkindje voor volgend seizoen. Eigenlijk kun je alleen Mauro met zekerheid opschrijven daar. Van de rest lopen alle contracten af of nog 1 seizoen door, waardoor je moet verkopen als ze niet willen verlengen. Dat wordt een monsterklus.
    Mauro heeft ook een 1 jarig contract.
    TomPSV
    Legende

Smeets14 wrote: 12 May 2024, 13:01
    TomPSV wrote: 12 May 2024, 13:00 Ik vind de verdediging (+keepers) wel echt een zorgenkindje voor volgend seizoen. Eigenlijk kun je alleen Mauro met zekerheid opschrijven daar. Van de rest lopen alle contracten af of nog 1 seizoen door, waardoor je moet verkopen als ze niet willen verlengen. Dat wordt een monsterklus.
    Mauro heeft ook een 1 jarig contract.
    Klopt idd, al zie ik hem eigenlijk wel verlengen. Maar echt zorgelijk. Met veel pech moet je 8 nieuwe verdedigers en 3 nieuwe keepers halen of sommige spelers volgend jaar gratis de deur uit laten lopen.
    Makaveli
    Meervoudig international

SKERLA wrote: 12 May 2024, 12:51
    Makaveli wrote: 12 May 2024, 12:45Ja hehe, omdat we Sangaré nog hadden lopen. Dat is een andere situatie en heeft niks met een "lijn" te maken.
    Dat is precies wat ik zeg toch. Toen hadden we Sangaré nog lopen. Dat maakt de noodzaak om vroeg in de transferwindow iemand te halen veel kleiner in vergelijking met het Lang voorbeeld dat Menno gaf. Op die positie was de nood al hoog geworden door eerdere verkopen.

Daarom is de Schouten vergelijking ook niet erg sterk. Achterin weten we nu al dat minimaal 1 positie niet bezet zal zijn, die van Ketchup. En mogelijk meer met Boscagli en Ramalho. Dus dat is veel meer vergelijkbaar met de situatie zoals bij Noa Lang dan bij Schouten.
    SKERLA
    Legende

Makaveli wrote: 12 May 2024, 13:04
    SKERLA wrote: 12 May 2024, 12:51

Dat is precies wat ik zeg toch. Toen hadden we Sangaré nog lopen. Dat maakt de noodzaak om vroeg in de transferwindow iemand te halen veel kleiner in vergelijking met het Lang voorbeeld dat Menno gaf. Op die positie was de nood al hoog geworden door eerdere verkopen.

Daarom is de Schouten vergelijking ook niet erg sterk. Achterin weten we nu al dat minimaal 1 positie niet bezet zal zijn, die van Ketchup. En mogelijk meer met Boscagli en Ramalho. Dus dat is veel meer vergelijkbaar met de situatie zoals bij Noa Lang dan bij Schouten.
    Ah zo, ik begreep het verkeerd/andersom.

Maar denk je dat er iemand anders eerder was gehaald (had moeten worden) als Sangaré er niet (meer) was geweest?
  • These users thanked the author SKERLA for the post:
    Mikke15
    Massimo
    Legende

Na het vertrek van Gakpo en Madueke en Luuk de Jong die veel blessures en pijntjes had gehad dat seizoen zonder een reservespits lagen de prioriteiten vooral voorin. Het vertrek van Sangare ging PSV wel vanuit, ondanks dat het pas op de laatste dag rond kwam. PSV heeft zelf aangeven Schouten te kunnen kopen nadat de play-offs van de CL was behaald en PSV daaruit minimaal 5 miljoen had verdiend. Lozano kwam nadat de CL was bereikt gaven ze erbij aan, maar ik denk dat hij ook was gekomen als Bakayoko verkocht zou zijn.
    Makaveli
    Meervoudig international

SKERLA wrote: 12 May 2024, 13:08
    Makaveli wrote: 12 May 2024, 13:04

Ah zo, ik begreep het verkeerd/andersom.

Maar denk je dat er iemand anders eerder was gehaald (had moeten worden) als Sangaré er niet (meer) was geweest?
    Ik denk dat Schouten er dan mogelijk al eerder was geweest. Al kan je dat zonder inside info nooit echt hard maken.

Het is toch altijd een beetje balanceren tussen de verwachting over uitgaande spelers, de situatie bij je eerste keus(keuzes) en de financiële situatie. Als PSV intern al de zekerheid heeft dat Boscagli blijft, dan zullen ze meer risico nemen als dat nodig is bij het wachten op een nieuwe CV. Als er nog geen enkele zekerheid is rondom Boscagli en Ramalho dan heb je weinig andere keus dan relatief snel te handelen op de positie van rechter CV imo. Het risico dat je de hele verdediging moet renoveren een paar weken voor de start kan je eigenlijk niet nemen.

Brands riep altijd wel dat de 2e seizoenshelft is waar het telt maar zo is dat niet meer vind ik. Als de nummer 2 ook iets van 83 a 84 punten gaat halen, moet je bijna direct wel goed starten.
    Last edited by Makaveli on 12 May 2024, 13:29, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Makaveli for the post:
    Menno1
    Søren
    Meervoudig international

Er is wel een significant verschil met afgelopen seizoenen, namelijk dat je al zeker bent van CL.
    Vorige transferperiodes was er onduidelijkheid over wat we konden halen obv al dan niet halen CL.
    Zowel voor wat betreft financiële mogelijkheden, als aantrekkingskracht op spelers.
    Dat zorgt voor meer duidelijkheid en helpt om eerder keuzes te kunnen maken.
    Maar dan nog heb je met tal van andere factoren te maken waardoor spelers pas relatief laat beschikbaar, of haalbaar, kunnen zijn.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Søren wrote: 12 May 2024, 13:28 Er is wel een significant verschil met afgelopen seizoenen, namelijk dat je al zeker bent van CL.
    Het grootste verschil is dat we geld hebben. Je hebt bij wijze van een budget en openstaande vacatures dus je kunt echt het verschil maken vroeg in de transferperiode. En als dat betekent dat speler A die je dolgraag wil hebben 1 a 2 miljoen duurder is dan heb je nu de luxe om het gewoon te doen. Je hoeft niet te wachten op CL gelden of uitgaande transfers.
    ShovingNE2
    Site Admin

Makaveli wrote: 12 May 2024, 12:45Maar de Menno heeft natuurlijk gelijk dat je niet je hele achterste 4 en de keeper op het laatste moment nog even kan vervangen. Er moet wel iets van een geraamte zijn.
    Hij heeft het niet over de hele achterste 4 en De Menno heeft niet gelijk.
    Hatseflats
    Vedette

Sangare en Schouten vergelijken slaat positioneel ook nergens op. Sangare is gewoon geen 6. Dus dat Schouten voor Sangare is gekomen was gewoon omdat er GEEN echte 6 rondliep bij PSV.
    SKERLA
    Legende

Hatseflats wrote: 12 May 2024, 14:04 Sangare en Schouten vergelijken slaat positioneel ook nergens op. Sangare is gewoon geen 6. Dus dat Schouten voor Sangare is gekomen was gewoon omdat er GEEN echte 6 rondliep bij PSV.
    Bosz stelde hem wel als 6 op, dus ik vind de vergelijking wel terecht.
    trouwepsvfan
    Vedette

Ik ben nog steeds de enige die sangare nooit een 8 heeft gewonden. Daar had hij de voetballende kwaliteiten imo helemaal niet voor.
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    DonyellMalen
    Legende

Hatseflats wrote: 12 May 2024, 14:04 Sangare en Schouten vergelijken slaat positioneel ook nergens op. Sangare is gewoon geen 6. Dus dat Schouten voor Sangare is gekomen was gewoon omdat er GEEN echte 6 rondliep bij PSV.
    Sangaré is een verdedigende middenvelder, Schouten een controlerende middenvelder. Als je ons spel het hele seizoen analyseert kom je daar snel genoeg achter. Zo ziet Bosz het overigens ook.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    Het Kanon
    Joenepsv
    Legende

Menno1 wrote: 12 May 2024, 12:29
    TomPSV wrote: 12 May 2024, 12:21

Dat mag ik hopen. Kan er geen reet van.
    Best bijzonder eigenlijk. Zijn ze drie transferperiodes mee bezig geweest dus ze volgen hem al jaren en dan blijkt hij er helemaal niks van te kunnen. Had er op zijn zachtst gezegd iets meer van verwacht.
    Post Reply