Dat kwam omdat ‘ie toen al commotie had bij ajax. Anders was ‘ie er sowieso wel bijgehaald.
Interessante spelers
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Menno1
-
- Internationale topspeler
Wouter Goes weer op de bank bij AZ. Dat zou ik echt een uitstekende aankoop vinden met het oog op de toekomst.
-
- Legende
Een bankzitter bij AZ is toch niet goed genoeg voor PSV?Eindhovenvoetbal wrote: ↑12 May 2024, 15:14 Wouter Goes weer op de bank bij AZ. Dat zou ik echt een uitstekende aankoop vinden met het oog op de toekomst.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Ten eerste draait Goes een uitstekend seizoen. Ten tweede zou PSV, dat zelden en ook de komende jaren weinig aanwas voor de defensie heeft, er goed aan doen om een talentvolle jongen als vierde of vijfde CV aan te trekken, die bij zijn huidige club nog niet tot volle wasdom is gekomen. Of dat perspectief nog interessant is voor Goes is de vraag maar op basis van potentie vind ik PSV’s belangstelling voor Blokzijl in dit licht heel slim. Die pik je komende zomer voor zo’n €2m max op; speelt ie volgend seizoen in de ED de pannen van het dak bij Groningen dan betaal je drie keer zoveel, met bovendien Ajax en Feyenoord als concurrent.TomPSV wrote: ↑12 May 2024, 15:15Een bankzitter bij AZ is toch niet goed genoeg voor PSV?Eindhovenvoetbal wrote: ↑12 May 2024, 15:14 Wouter Goes weer op de bank bij AZ. Dat zou ik echt een uitstekende aankoop vinden met het oog op de toekomst.
-
- Vedette
https://dvhn.nl/sport/Wij-kunnen-van-ie ... 35306.html
Achter de schermen werkte Blokzijl onder de vleugels van Lukkien intussen aan zijn verbeterpunten. Met name zijn duelkracht moest worden opgeschroefd. Onder andere aan de hand van videobeelden en op trainingen liet de technische staf van FC Groningen Blokzijl zien hoe hij dat aan moest pakken. ,,Ondanks dat ik minder speelde dan ik had gehoopt, heb ik op die punten toch goede stappen gemaakt. Ik denk dat je dat de laatste weken wel terugziet, bijvoorbeeld in mijn kopduels. Die gaan beduidend beter dan voorheen. Het is mooi dat ik op die facetten vooruitgang heb kunnen boeken. Ik heb in dat opzicht ook geleerd van de ervaren spelers om me heen.’’
- These users thanked the author Rikkert1234 for the post:
- FritskePhilips
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey
Mitchel Bakker zit met regelmaat op de bank bij Atalanta na zijn overstap vanaf Leverkussen. Heeft toen ca. 10 Mio gekost, wel nog een lang contract. Maar als ze het niet in hem zien zitten?
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey Veerman
-
- Meervoudig international
Die Cathline van Almere is ook wel een aardige speler. Speelt linkshalf daar, mooi fysiek, goede dribbel, snel, tweebenig volgensmij en een hele goede trap. Zie hem verdedigend ook wel aardig zijn mannetje staan. Is aanvallend te belangrijk voor Almere, maar zie hem graag eens als back aan het werk.
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey Veerman
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
- Klapstoel
- Basisspeler
Niet direct voor nu een versterking maar Sem Steijn ontwikkelt zich goed dus interessant om volgend jaar weer te volgen en kijken of een stap hoger mogelijk is. Dit jaar alweer 17 keer gescoord wat een hoog aantal is voor een aanvallende middenvelder
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
En toch is hij zelfs nu bij Twente niet helemaal zeker van zijn plek. Hoe kan dat?
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Dat is als eerbetoon aan zijn vader, die was bij zijn laatste job ook niet zeker van zijn plek...
- These users thanked the author Grasmat for the post:
- LeandroBonfim
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Vorig jaar scoorde hij 14 keer. Wanneer is ie toe aan een stap hoger dan? Als ie 20 keer scoort voor Twente? Die jongen kan prima deze jongen de stap al maken, punt is dat wij hem gewoon niet nodig hebben. Met Til heb je al een middenvelder van hetzelfde type en met Tillman en Babadi genoeg alternatieven.
- These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
- Robson de Souza
-
- Meervoudig international
Kans aanwezig dat de optie op Keita dus niet gelicht word lijkt mij? Of dat ze hem meteen doorverkopen?
https://www.transfermarkt.nl/mandela-ke ... ler/707844
- DonyellMalen
- Legende
Mandela Keita lijkt mij een toffe optie, heb hem eerder uitgelicht.
DonyellMalen wrote: ↑05 Apr 2024, 11:40 @Voormalig KG jij kwam ooit al met deze optie, maar middenvelder Mandela Keita is absoluut erg interessant. Speelt bij FC Antwerp onder MvB.
Levert effectieve bijdragen in opbouw, zeer agressief in 1-tegen-1-duels, uitstekende korte/lange passes, goed scangedrag. Het meest indrukwekkende is dat hij rustig blijft bij hoge druk op de bal.
https://www.transfermarkt.nl/mandela-ke ... ler/707844
Een powerhouse die ook nog een goal kan maken (begint al op het juiste moment):
Hier nog meer beelden. Leuk talent.
Komt uit de jeugd van OHL Leuven en Antwerp huurt hem met optie tot koop, wellicht is daar iets mee te fixen.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- danko-lazovic
-
- Jeugdspeler
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Ik zou Matheus Reis wel een welkome aanvulling op de selectie vinden, ervaren speler (29) met meer dan 150 wedstrijden voor Sporting Lissabon in de benen. Heeft deze zomer nog een één jarig contract. Een linksback die ook centraal in de verdediging kan, wat dat betreft een ideale speler voor erbij. In het ideale scenario: Boscagli en Teze blijven nog een jaar, Dest tekent en is vanaf begin 2025 weer inzetbaar. Haal Reis + toptalent op RCV, dan kan Reis linksback spelen, Dest langzaam terugkomen en als dan in de zomer van 2025 Teze en/of Boscagli vertrekken kan je dat met Dest (RB+LB) en Reis (LB+LCV) op meerdere manieren oplossen. Vind hem een beetje type Teze, maar wel technischer. Hardwerkende LB/CV die fysiek zijn mannetje staat, behoorlijk snel is, een goede voorzet heeft, het inzicht heeft om een steekpass te geven en ook prima zijn mannetje kan passeren.
-
- Vaste waarde in elftal
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... g-wil.html
Ruilen voor veerman + 20 mil kan nog wel een jaar of 2 mee
Ruilen voor veerman + 20 mil kan nog wel een jaar of 2 mee
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Nou, kijk, ik heb hem wel vaker genoemd. De nieuwe Szoboszlai, Luka Sucic. Zullen we hem van de zomer maar gewoon op gaan pikken Earnest? Mocht Veerman gaan. De seinen gaan langzaamaan op groen, Sucic heeft nog een contract tot volgende zomer, dus moet weg of verlengen. Daarnaast staat RB Salzburg tweede in de competitie, als dat zo blijft betekend het dat ze voorrondes CL moeten gaan spelen (Q2, Q3 en PO). Dan hebben wij sportief toch een aantrekkelijker plaatje.
Ik geef iedereen even een klein minuutje om tissues te pakken.
Oké.
Kan die?
Zeker weten?
Fabritsiejo heeft gezegd dat hij weg mag
Oké.
Kan die?
Zeker weten?
- These users thanked the author Sensation for the post (total 5):
- Flabbergast • Ardbeg • Heruone • FritskePhilips • Ren Höek
- Hatseflats
- Vedette
Maar hij is toch verre van een haalbare kaart? Met interesse van Lazio, Milan, Juventus, Liverpool, Man U en vast nog wel meer hoger aangeschreven clubs/competities.Sensation wrote: ↑15 May 2024, 08:31 Nou, kijk, ik heb hem wel vaker genoemd. De nieuwe Szoboszlai, Luka Sucic. Zullen we hem van de zomer maar gewoon op gaan pikken Earnest? Mocht Veerman gaan. De seinen gaan langzaamaan op groen, Sucic heeft nog een contract tot volgende zomer, dus moet weg of verlengen. Daarnaast staat RB Salzburg tweede in de competitie, als dat zo blijft betekend het dat ze voorrondes CL moeten gaan spelen (Q2, Q3 en PO). Dan hebben wij sportief toch een aantrekkelijker plaatje.
Oké.
Kan die?
Zeker weten?
Dromen/fappen mag natuurlijk altijd, maarja daar kom je niet heel veel verder mee