Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mij lijkt het scenario dat Kim Min Jae (op voorbode van oa Schmidt) wordt gehaald ook steeds realistischer. Nog maar een half jaar contract en voor een 5 miljoen prima op te pikken in misschien de Baumgartl rol in het eerste jaar.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik snap de twijfels niet helemaal: als je pakweg 4 jaar in de middenmoot/onderkant Premier League kan spelen, dan kan je niet aankakken met een Zomeravond voetbal mentaliteit.

Nul twijfels over of hij het mentaal aankan. Kom op zeg, speelde in het beste PSV sinds 2005 en in Oranje moeiteloos mee. Voor het schoffelwerk heb je trouwens Sangare. Propper mag behalve loopwerk ook tactisch vernuft en creativiteit brengen: daarvoor is hij perfect.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 27 Apr 2021, 21:39
Maikel_91 wrote: 27 Apr 2021, 21:17 Dat ik de dag nog mag meemaken dat @Menno1 ook echt daadwerkelijk voor een speler pleit en PSV hem daarna wilt halen. Keurig.

Overigens kan het maar zo de missing link zijn voor PSV. Brengt de creativiteit die nu gemist wordt. Hoop alleen echt dat hij mentaal een stuk sterker is.
Werd Godbetene een keer tijd dat ze naar mij luisterden.
Doe maar niet. We hebben meer dan genoeg flegmatieke spelers. Als je wilt dat in de toekomst jongens als Mo, Malen enz. op hun plek gezet worden door medespelers moet je niet zo iemand nog halen. We hebben behoefte aan iemand met pit. Dat Rosario dat nu het meeste van allemaal heeft, zegt nogal wat. Je ziet ook dat we dat echt nodig hebben in veel wedstrijden, dus daar moet op gelet worden.
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voor een miljoentje of 6/7 natuurlijk een prima aanvulling op het middenveld. Niet de gedroomde versterking op die plek a la Kampl of Berge maar qua prijs/kwaliteit verhouding en bewezen ervaring een goede optie. Er zal dan wel echt gestuurd moeten worden op een echte leider centraal achterin want dit is Pröpper niet.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rosario pit?

Afijn, mee eens hoor. Ik haat dat ik het moet zeggen, maar een speler als Tadic - voetballend goed en een winnaar in optima forma - is wat dit elftal nodig heeft. De alfa in de groep die het niet altijd, maar wel erg vaak waarmaakt. En dan iemand die bij PSV past. Ik weet niet of Propper dat is. Zijn voetballend vermogen staat buiten kijf, overigens.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 27 Apr 2021, 21:21 Komt van Rik Elfrink. Denk niet dat hij hier zomaar een uit de duim gezogen naam in het ED gaat plaatsen zonder dit te checken bij de bronnen of management van Propper.
:cool:
VI kwam op exact hetzelfde tijdstip met het bericht. En VI Pro met een artikel:

Ik kan wel uittekenen wat er aan de hand is. PSV communiceert dus duidelijk eerder vandaag aan Elfrink en Timmer dat Davy op de radar staat. Onder embargo: om 21 uur mag het nieuws gebracht worden. Dat betekent heel simpe: PSV is op hoofdlijnen akkoord met Davy en heeft een richtprijs gehad van Brighton/zaakwaarnemer waar PSV aan kan voldoen.

https://www.vi.nl/pro/analyse/wat-davy- ... ld-van-PSV
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 27 Apr 2021, 21:49
Hatseflats wrote: 27 Apr 2021, 21:21 Komt van Rik Elfrink. Denk niet dat hij hier zomaar een uit de duim gezogen naam in het ED gaat plaatsen zonder dit te checken bij de bronnen of management van Propper.
:cool:
VI kwam op exact hetzelfde tijdstip met het bericht. En VI Pro met een artikel:

Ik kan wel uittekenen wat er aan de hand is. PSV communiceert dus duidelijk eerder vandaag aan Elfrink en Timmer dat Davy op de radar staat. Onder embargo: om 21 uur mag het nieuws gebracht worden. Dat betekent heel simpe: PSV is op hoofdlijnen akkoord met Davy en heeft een richtprijs gehad van Brighton/zaakwaarnemer waar PSV aan kan voldoen.

https://www.vi.nl/pro/analyse/wat-davy- ... ld-van-PSV
Ja precies. Het is bij PSV al een tijd waterdicht wat betreft het lekken van inkomende transfers. Ga er maar van uit dat het (zo goed als) rond is. Wat positief is met het oog op de korte voorbereiding komend seizoen. Goed dat ze nu al spijkers met koppen slaan waar mogelijk is.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Stel dat Pröpper komt, is het steeds meer nodig dat er een sloper van een CV komt. Je kunt over Pröpper zeggen wat je wilt, maar hij voegt voetballend vermogen, loopvermogen en scorend vermogen meer dan toe. Over de juiste mentaliteit kan ik zeker discussiëren. Er moet gewoon een “boefje” van een CV komen die achterin af en toe over de schreef gaat. Gigot is Made for this...
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1,402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 27 Apr 2021, 21:21
Grasmat wrote: 27 Apr 2021, 21:03 Ze lezen echt hier mee hè?
Komt van Rik Elfrink. Denk niet dat hij hier zomaar een uit de duim gezogen naam in het ED gaat plaatsen zonder dit te checken bij de bronnen of management van Propper.
:cool:
Op VI PRO ook al een analyse over hoe Pröpper bij PSV zou passen. Dus zal inderdaad niet zomaar een gerucht zijn.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 27 Apr 2021, 21:52 Ga er maar van uit dat het (zo goed als) rond is. Wat positief is met het oog op de korte voorbereiding komend seizoen. Goed dat ze nu al spijkers met koppen slaan waar mogelijk is.
Seizoen nog niet over en mogelijk/waarschijnlijk al twee incoming voor komend seizoen. We gaan een poging doen om alles zoveel mogelijk rond te hebben aan het begin van de voorbereiding.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV zal er op gokken dat de prijs gast zakken richting eind van het transfer window. 4 a 5 mln lijkt me voldoende voor een bankzitter van 29. No offense Davy.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Denk iets meer. Miljoen of 6 met een miljoen bonus voor ieder jaar dat we kampioen worden met een max van 2 miljoen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maybe zijn ze al bijna rond joh, het is wel heel regiseerd op deze manier zoals [mention]ShovingNE2[/mention] terecht zegt. Eerste wat ik dacht toen ik het Pro artikel zag; nou die Pieter de Zwart heeft dat snel in elkaar gezet. Maar onder embargo is inderdaad logischer.

Brighton zal ook niet zo moeilijk doen en als Pröpper wil en PSV kan het nu betalen, dan weet ik niet wat er nog in de weg kan staan. Dus welkom Davy, we hebben nr 8 nog voor je over. Kan zijn mattie van Ginkel nr 10 overnemen van ons Mo'tje.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voor iemand als Veerman moet je ook zo rond de 10 miljoen betalen. Dan heb ik dus veel liever Pröpper. [mention]ruuddevil[/mention] Het gaat er om dat je je selectie tijdig op orde hebt en niet die paar miljoen er af probeert te peuzelen. Helemaal nu PSV door de kapitaalinjectie dit zich lijken te kunnen permitteren.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 27 Apr 2021, 22:03
Grasmat wrote: 27 Apr 2021, 21:52 Ga er maar van uit dat het (zo goed als) rond is. Wat positief is met het oog op de korte voorbereiding komend seizoen. Goed dat ze nu al spijkers met koppen slaan waar mogelijk is.
We gaan een poging doen om alles zoveel mogelijk rond te hebben aan het begin van de voorbereiding.
Jij en John zijn goed bezig. Maar als die verdedigende versterkingen er niet gaan komen krijg je het straks ook te horen hoor. :oorlog:
Massimo wrote: 27 Apr 2021, 22:09 Voor iemand als Veerman moet je ook zo rond de 10 miljoen betalen. Dan heb ik dus veel liever Pröpper. @ruuddevil Het gaat er om dat je je selectie tijdig op orde hebt en niet die paar miljoen er af probeert te peuzelen. Helemaal nu PSV door de kapitaalinjectie dit zich lijken te kunnen permitteren.
Waarbij het voordeel van Pröpper ook nog is dat je zeker weet dat hij het niveau aankan. Iets wat met Veerman nog twijfelachtig is. Al heeft Veerman nog wel verkoopwaarde daarna, Pröpper niet meer. Maar goed, dat had Luckassen ook.....
Last edited by Grasmat on 27 Apr 2021, 22:12, edited 1 time in total.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wel eens dat Propper geen leider is. Maar moet dat perse op zijn positie? Een Tadic is een leider en die is op de linkervleugel.

Haal je een Alderweireld voor in je verdediging, dan kan deze een leidersrol wellicht in nemen. Of doe eens gek: we halen Luuk terug (kleine kans) of we halen ook van Ginkel terug.

Ik vind kwa voetbal Propper echt een missing link. Die gaat PSV echt 2 stappen vooruit helpen kwa voetbal in de ploeg. Ook gaat een Zahavi zich vast meer ontpoppen tot een leider binnen PSV denk ik zo.

Middenveld Sangare-Propper - Gotze - Gakpo: lekker hoor. Madueke en Zahavi daar voor. Prima de luxe zou Tom Egbers zeggen.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 27 Apr 2021, 22:09 Voor iemand als Veerman moet je ook zo rond de 10 miljoen betalen. Dan heb ik dus veel liever Pröpper. @ruuddevil Het gaat er om dat je je selectie tijdig op orde hebt en niet die paar miljoen er af probeert te peuzelen. Helemaal nu PSV door de kapitaalinjectie dit zich lijken te kunnen permitteren.
Eens, idealiter staat de selectie op tijd voor de CL voorrondes. En al eerder gezegd, heb grote twijfels over Veerman. Propper is de ideale man naast Sangare wat mij betreft.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als hij het karakterwerk bij Brighton meeneemt en niet blessuregevoelig is dan is het een prima optie. Hij is voornamelijk door blessures uit de basis gespeeld. Voorheen werd hij genoemd als eem van de beste zo niet misschien wel de beste middenvelder ooit van Brighton voor zijn hamstringblessure in 2019.

Hij en Alderweireld/Kim.. nou prima vangst van De Jong.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Skillset looking good still!

User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Altijd weer die muziek hè. :zweet:
Lijkt wel of dat speciaal gecomponeerd wordt voor onder voetbal highlightfilmpjes.
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 27 Apr 2021, 21:17 De nieuwe Propper is niet te betalen voor ons.
Daar heb je dus een scouting voor. De mensen ontdekken voordat je ze voor 10 miljoen moet gaan halen in Engeland.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

mr.top wrote: 27 Apr 2021, 22:30 Daar heb je dus een scouting voor. De mensen ontdekken voordat je ze voor 10 miljoen moet gaan halen in Engeland.
Dat is verdomd lastig als je ervaring zoekt in de as hè? Een speler die het niveau van PSV omhoog haalt, op hoger niveau heeft gespeeld en ergens eind 20 is.

Scouting is verder niet alleen het ontdekken van spelers. Scouting is inmiddels veel en veel uitgebreider dan spelers kijken. Het draait vooral om wetenschap die niet openbaar is en contacten met zaakwaarnemers en clubs. Dat was de missing link om Guardado naar PSV te krijgen bijvoorbeeld.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Danibb09
Jeugdspeler
Posts: 44
Joined: 04 Mar 2021, 13:10
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dus als ik het goed begrijp, willen we het volgende zien: Drommel-Max- Kim/Alderweireld-Boscagli-Teze-Sangare-Pröpper-Gakpo-Götze-Zahavi-Madueke
:nerd: :juichen:
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Danibb09 wrote: 27 Apr 2021, 22:33 Dus als ik het goed begrijp, willen we het volgende zien: Drommel-Max- Kim/Alderweireld-Boscagli-Teze-Sangare-Pröpper-Gakpo-Götze-Zahavi-Madueke
:nerd: :juichen:
Niet helemaal, Zahavi moet nog vervangen worden door Mbappé óf Haaland.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 27 Apr 2021, 22:20 Skillset looking good still!

Die passjes (l)
Locked