Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 12 May 2024, 14:29
Menno1 wrote: 12 May 2024, 12:29

Dat mag ik hopen. Kan er geen reet van.
Best bijzonder eigenlijk. Zijn ze drie transferperiodes mee bezig geweest dus ze volgen hem al jaren en dan blijkt hij er helemaal niks van te kunnen. Had er op zijn zachtst gezegd iets meer van verwacht.
Als het anders was, was hij na zo’n tijd niet meer haalbaar geweest. Maar inderdaad onbegrijpelijk vanuit onze kant.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

O Goleiro Grande wrote: 12 May 2024, 15:57 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... ljoen.html

Opmerkelijk, ik schatte een club als Inter wel hoger in wb het segment waar zij versterking in zoeken. Hij kost natuurlijk wel zeker twee keer zoveel als de Japanner, maar met dezelfde contracttermijn lijkt me Teze veel interessanter voor de Milanezen…
6 mil voor Sugawara zou ik ook geen onaardige transfer vinden voor ons trouwens.
These users thanked the author Heruone for the post (total 2):
Dai RagazziTrixm
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Bakkertje01
Regelmatige invaller
Posts: 305
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 12 May 2024, 16:03
O Goleiro Grande wrote: 12 May 2024, 15:57 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... ljoen.html

Opmerkelijk, ik schatte een club als Inter wel hoger in wb het segment waar zij versterking in zoeken. Hij kost natuurlijk wel zeker twee keer zoveel als de Japanner, maar met dezelfde contracttermijn lijkt me Teze veel interessanter voor de Milanezen…
6 mil voor Sugawara zou ik ook geen onaardige transfer vinden voor ons trouwens.
Direct overmaken naar AZ. Goede speler hoor, kunnen we er goed bij gebruiken. Meer geluk dan wijsheid dat Teze alles heeft kunnen spelen.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 12 May 2024, 16:03
O Goleiro Grande wrote: 12 May 2024, 15:57 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... ljoen.html

Opmerkelijk, ik schatte een club als Inter wel hoger in wb het segment waar zij versterking in zoeken. Hij kost natuurlijk wel zeker twee keer zoveel als de Japanner, maar met dezelfde contracttermijn lijkt me Teze veel interessanter voor de Milanezen…
6 mil voor Sugawara zou ik ook geen onaardige transfer vinden voor ons trouwens.
Eens. En ik denk dat ie bij PSV ook hoog op het lijstje staat als Teze vertrekt.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sugawara heeft al kenbaar gemaakt de stap naar het buitenland te willen maken.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 12 May 2024, 16:31 Sugawara heeft al kenbaar gemaakt de stap naar het buitenland te willen maken.
Maar wij zijn het Bayern van Nederland toch?

Gewoon binnen halen. Leuke speler.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het is nu al vrij duidelijk waar PSV sowieso spelers voor moet gaan halen. En dat is al best een lijstje dus daar zich natuurlijk weldegelijk relatief haast achter. Als coach wil je zulke jongens ook zsm bij de groep hebben om het spelletje aan te leren. De LB en RC zijn sowieso al open dus daar zal je snel in moeten schakelen. En dat kan prima met kwaliteit want laten we aub niet doen alsof kwaliteit pas laat in de markt vrij komt.

Bij spelwrs als Veerman en Baka ligt het anders, die zullen eerst verkocht moeten worden en dan moet Earnie de lijstjes klaar hebben. Maar daar zit wat minder druk en haast op.

En dan is er nog een hele rits aan contracten die de koemnde tijd tixh echt verlengt moeten worden omdat het invloed heeft op je selectiebeleid. PSV kan het zich simpelweg niet veroorloven om spelers als Benitez, Mauro en Boscagli gratis de deur uit te laten lopen na komend seizoen. Bijtekenen of na dit seizoen verkopen dus.
Last edited by Juancho on 12 May 2024, 17:11, edited 2 times in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 12 May 2024, 16:31 Sugawara heeft al kenbaar gemaakt de stap naar het buitenland te willen maken.
Prima, vindt het niet veel bijzonders
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 12 May 2024, 16:036 mil voor Sugawara zou ik ook geen onaardige transfer vinden voor ons trouwens.
Een paars naampje moet je verdienen. Maar vervolgens wel kwaliteit blijven leveren om hem te houden hé. 😜
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Houd ook Grønbæk in de gaten.
These users thanked the author Armada for the post (total 5):
LeandroBonfimSKERLAJoenepsvBramIbiAppelvlaai
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ken hem van de wedstrijden tegen ajax waarin hij een prima indruk maakte..
Maar ja, tegen ajax..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tot nu toe hebben we dus Grønbæk, Vitik, Orozco en de Udinesiër. Nog meer?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het Kanon wrote: 12 May 2024, 17:46 Tot nu toe hebben we dus Grønbæk, Vitik, Orozco en de Udinesiër. Nog meer?
Krejci.
These users thanked the author Ardbeg for the post:
DeBruyne
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het Kanon wrote: 12 May 2024, 17:46 Tot nu toe hebben we dus Grønbæk, Vitik, Orozco en de Udinesiër. Nog meer?
Armada uitgesproken door een Chinees.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 12 May 2024, 19:08
Het Kanon wrote: 12 May 2024, 17:46 Tot nu toe hebben we dus Grønbæk, Vitik, Orozco en de Udinesiër. Nog meer?
@Armada uitgesproken door een Chinees.
:lol:

maar zonder dollen: is Almada in beeld, of is dat wishful thinking?
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Doe gozert kost toch wel meer dan 15 miljoen? En dat gaat PSV echt niet betalen voor 1 speler.

Speelt toch in de VS? Misschien een deal maken met Lozano erbij betrokken 😁
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Almada is niet alleen te duur, maar komt ook op een positie waar PSV naar het schijnt net ene Tillman heeft voor vastgelegd.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 12 May 2024, 19:20 Almada is niet alleen te duur, maar komt ook op een positie waar PSV naar het schijnt net ene Tillman heeft voor vastgelegd.
Niet helemaal waar. Almada is van nature een '10', maar kan evengoed op de flanken óf de plek van Veerman spelen, hoewel die laatste rol wellicht wat ontwikkeling in defensief bewustzijn vereist. Hij is ook meer spelmaker dan Tillman, vind ik. Tillman zie ik toch vooral als de man van de actie en diepte, Almada kan dat óók, maar koppelt het aan enorme creativiteit.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 12 May 2024, 19:36Tillman zie ik toch vooral als de man van de actie en diepte, Almada kan dat óók, maar koppelt het aan enorme creativiteit.
Een van de twee in een vrije rol vanaf de flank en de ander vanaf de 10, of hoe zie je dat voor je?
These users thanked the author DonyellMalen for the post:
Ykhim
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Punt naar achter en dan met Almada en Tillman daarvoor 😁
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 12 May 2024, 19:36
Massimo wrote: 12 May 2024, 19:20 Almada is niet alleen te duur, maar komt ook op een positie waar PSV naar het schijnt net ene Tillman heeft voor vastgelegd.
Niet helemaal waar. Almada is van nature een '10', maar kan evengoed op de flanken óf de plek van Veerman spelen, hoewel die laatste rol wellicht wat ontwikkeling in defensief bewustzijn vereist. Hij is ook meer spelmaker dan Tillman, vind ik. Tillman zie ik toch vooral als de man van de actie en diepte, Almada kan dat óók, maar koppelt het aan enorme creativiteit.
Speler die dus perfect in de visie en speelwijze van Bosz past. Kan op meerdere positie’s ingezet worden, net als de meeste andere spelers die Bosz veel gebruikt.
Teletubby
Nationale topspeler
Posts: 2,234
Joined: 06 Jun 2023, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik ben benieuwd wanneer het balletje gaat rollen mbt de transfer carrousel. Zou een club het al voor het EK aandurven om Bakayoko bijvoorbeeld te kopen of zou zo een club als Liverpool denken "nog even kijken hoe hij het op het EK doet voordat we 50 miljoen aftikken". Al die namen zoals Gronbaek en Vitik zijn allemaal aankopen van 10+ miljoen. Aangezien we nu dus al 12,5 miljoen hebben overgemaakt voor Tillman en ik toch wel eigenlijk verwacht we de met Barcelona eruit gaan komen voor Dest. Heb je toch al wat miljoenen besteed en zou je zeggen dat er eerst weer een uitgaande transfer moet gebeuren voordat we nog een dure transfer doen. Gaat een interessante markt worden met dat EK.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat zou je Til wel echt moeten gaan verkopen. Anders wordt hrt op de "tienen" veelste druk.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 12 May 2024, 16:44
Standbeeld wrote: 12 May 2024, 16:31 Sugawara heeft al kenbaar gemaakt de stap naar het buitenland te willen maken.
Maar wij zijn het Bayern van Nederland toch?

Gewoon binnen halen. Leuke speler.
Met een stap naar de PL schiet Sugawara in eigen land in aanzien omhoog. Dat maakt hem ook veel interessanter voor reclames en advertenties, en daar is ook veel mee te verdienen in Japan.

Image
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 12 May 2024, 19:44
Ykhim wrote: 12 May 2024, 19:36Tillman zie ik toch vooral als de man van de actie en diepte, Almada kan dat óók, maar koppelt het aan enorme creativiteit.
Een van de twee in een vrije rol vanaf de flank en de ander vanaf de 10, of hoe zie je dat voor je?
En dat is waar Noa Lang in the picture komt.

Allemaal leuk en aardig, maar wie gelooft in een komst van Almada gaat waarschijnlijk aardig teruggesteld worden. Fantastische speler, daar niet van.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Post Reply