Ik word nou wel heel erg benieuwd.Armada wrote: ↑12 May 2024, 16:49We gaan Veerman echt wel missen... Maar ik denk dat PSV er dermate op anticipeert, dat wij snel in een ander hoofdstuk zitten waar we mogelijk nog blijer mee zullen zijn. Je hoort af en toe waar 'de lat' ligt, en die ligt hoger dan Veerman voor die positie.
Heel veel krediet voor Joey, geweldig hoe hij zich heeft gemanifesteerd en ontwikkeld! Maar Veerman is geen model-'Bosz-speler'.
Denk in meer fysiek, meer loopvermogen en even zoveel creativiteit.
Fortuna Sittard - PSV I Eredivisie (12/05/2024)
-
- Internationale topspeler
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Je hoopt dat de groep wat volwassener is, zeker kijkend naar onze selectie. Dat ze ook gewoon willen laten zien, ondanks het feestje zijn wij zo proffesioeel en snoeren we iedereen nog een keer de mind. Ik vind het jammer, zeker omdat het gewoon echt een hele, hele slecht kut pot voetbal was. Bosz zal er ongetwijfeld bijzonder de pest in hebben en terecht.
Anderszijds, ja het is deels verklaarbaar maar stel dan alsnog maar lekker de b groep op. Als winst toch niet echt meer leeft.
Tis jammer.
Anderszijds, ja het is deels verklaarbaar maar stel dan alsnog maar lekker de b groep op. Als winst toch niet echt meer leeft.
Tis jammer.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Heruone
- Lid scoutingsteam
PSV speelde ook haar beste wedstrijden imo op het moment dat men met een punt naar achteren speelde. Vaak Veerman als 6 en Schouten als CV. Die 8 positie wordt dan veel meer door een loper ingevuld. Ik moet daarbij denken aan Brandt/Havertz onder Leverkussen bij Bosz. Een heel hybride dubbele 8 systeem. Ofwel de double-punch waarmee PSV tegen Dortmund speelde. Ik verwacht daarom ook minder speeltijd voor Til komend seizoen.Armada wrote: ↑12 May 2024, 16:49We gaan Veerman echt wel missen... Maar ik denk dat PSV er dermate op anticipeert, dat wij snel in een ander hoofdstuk zitten waar we mogelijk nog blijer mee zullen zijn. Je hoort af en toe waar 'de lat' ligt, en die ligt hoger dan Veerman voor die positie.
Heel veel krediet voor Joey, geweldig hoe hij zich heeft gemanifesteerd en ontwikkeld! Maar Veerman is geen model-'Bosz-speler'.
https://www.vi.nl/pro/analyse/dubbele-p ... mund-bloot
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Legende
Niks gemist zo te zien. Door Bakayoko, Benitez en Veerman op de bank zetten geef je toch ook wel een voorbode af richting een enorme zaadpot in een bloedheet Sittard.
Record weg, rest alleen nog maar volgende week om Luuk naar de topscorerstitel te brengen. Met je beste 11 deze keer.
Record weg, rest alleen nog maar volgende week om Luuk naar de topscorerstitel te brengen. Met je beste 11 deze keer.
- These users thanked the author Madueke for the post:
- Smell Rock
-
- Lid scoutingsteam
Ik begreep het spelbeeld op een gegeven moment niet. Fortuna heeft meerdere grote en goede koppers centraal staan, die met elkaar Luuk kunnen afstoppen.
Toch bleven ze maar in de door Fortuna opgezette fuik richting de goal spelen.
Al zal ik niet twijfelen aan Bosz zijn wijsheid.
Veel slordigheden
Niemand ging de flanken in of via de flank.
Dan mis ik een Dest met zijn avontuurlijke spel.
Jammer, hoewel gelukkig gelijkspel.
Toch bleven ze maar in de door Fortuna opgezette fuik richting de goal spelen.
Al zal ik niet twijfelen aan Bosz zijn wijsheid.
Veel slordigheden
Niemand ging de flanken in of via de flank.
Dan mis ik een Dest met zijn avontuurlijke spel.
Jammer, hoewel gelukkig gelijkspel.
-
- Ballenjongen
Thiago Almada?Armada wrote: ↑12 May 2024, 16:40PSV komt met iets beters.trouwepsvfan wrote: ↑12 May 2024, 16:39 Veerman is eigenlijk onmisbaar voor dit PSV en dat is met het oog op volgend seizoen toch best zorgelijk.
- Juancho
- Mister PSV
Welk signaal dan als oa Saibari en Lozano je invallers zijn die mogen starten? Dat zijn toch gewoon de A keuze speoers waar PSV volgend seizoen nog meer op gaat speculeren.Madueke wrote: ↑12 May 2024, 16:55 Niks gemist zo te zien. Door Bakayoko, Benitez en Veerman op de bank zetten geef je toch ook wel een voorbode af richting een enorme zaadpot in een bloedheet Sittard.
Tis niet zo dat er 3 spelers van Jong PSV opgesteld worden hé.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Geselecteerd voor Oranje
Het is nou ook niet dat Veerman en Bakayoko het team bij de hand namen en het niveau flink omhoog krikten toen ze erin kwamen. Helemaal niet zelfs.Madueke wrote: ↑12 May 2024, 16:55 Niks gemist zo te zien. Door Bakayoko, Benitez en Veerman op de bank zetten geef je toch ook wel een voorbode af richting een enorme zaadpot in een bloedheet Sittard.
- Smell Rock
- Verbannen
-
- Legende
Veerman (z'n passing) is onmisbaar en Bakayoko was afgelopen weken bijna altijd betrokken bij doelpunten. Begrijp niet dat je die op de bank gaat zetten als je dat record zo belangrijk vind.
Natuurlijk was het geen garantie geweest op een overwinning als ze wel mochten starten, zeker niet na al het gefeest van de afgelopen week, maar je hebt niet voor niks je beste 11 spelers voor ogen.
Natuurlijk was het geen garantie geweest op een overwinning als ze wel mochten starten, zeker niet na al het gefeest van de afgelopen week, maar je hebt niet voor niks je beste 11 spelers voor ogen.
-
- Legende
Veerman zeker wel. Is echt onmisbaar.Sparts wrote: ↑12 May 2024, 17:01Het is nou ook niet dat Veerman en Bakayoko het team bij de hand namen en het niveau flink omhoog krikten toen ze erin kwamen. Helemaal niet zelfs.Madueke wrote: ↑12 May 2024, 16:55 Niks gemist zo te zien. Door Bakayoko, Benitez en Veerman op de bank zetten geef je toch ook wel een voorbode af richting een enorme zaadpot in een bloedheet Sittard.
-
Dat mensen zich nog echt druk kunnen maken om deze wedstrijd. Man, die gasten zitten met z'n hoofd al bij Ibiza. Lekker weekske genieten, het is ze gegund.
- Ardbeg
- Mister PSV
Doe niet zo stakkerig. Stel je voor hey. Zo doen omdat we het record van beste seizoen ooit niet gehaald hebben, gezien waar we vandaan komen.
Last edited by Ardbeg on 12 May 2024, 17:15, edited 2 times in total.
- Ardbeg
- Mister PSV
Ja
Last edited by Ardbeg on 12 May 2024, 17:47, edited 1 time in total.
- These users thanked the author Ardbeg for the post (total 3):
- SKERLA • DonyellMalen • InsiderParrot
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
-
- Vaste waarde in elftal
Dan gaat Babadi op die plek ook veel speeltijd krijgen vermoed ikHeruone wrote: ↑12 May 2024, 16:52PSV speelde ook haar beste wedstrijden imo op het moment dat men met een punt naar achteren speelde. Vaak Veerman als 6 en Schouten als CV. Die 8 positie wordt dan veel meer door een loper ingevuld. Ik moet daarbij denken aan Brandt/Havertz onder Leverkussen bij Bosz. Een heel hybride dubbele 8 systeem. Ofwel de double-punch waarmee PSV tegen Dortmund speelde. Ik verwacht daarom ook minder speeltijd voor Til komend seizoen.Armada wrote: ↑12 May 2024, 16:49
We gaan Veerman echt wel missen... Maar ik denk dat PSV er dermate op anticipeert, dat wij snel in een ander hoofdstuk zitten waar we mogelijk nog blijer mee zullen zijn. Je hoort af en toe waar 'de lat' ligt, en die ligt hoger dan Veerman voor die positie.
https://www.vi.nl/pro/analyse/dubbele-p ... mund-bloot
-
- Meervoudig international
#Announce Kevin de Bruyne, here we go!!!Armada wrote: ↑12 May 2024, 16:40PSV komt met iets beters.trouwepsvfan wrote: ↑12 May 2024, 16:39 Veerman is eigenlijk onmisbaar voor dit PSV en dat is met het oog op volgend seizoen toch best zorgelijk.
-
- Lid scoutingsteam
- DonyellMalen
- Legende
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- Armada
Was geen teaser hoor. Joey is nog gewoon hier... het is meer indicatief voor het feit dat PSV de lat echt hoog legt.
- DonyellMalen
- Legende